Правителі ганебно мстяться, здійснюючи усе нові огидні злочини, що є ознакою їх ідейної неспроможності.
Ассаламу алейкум.
Мене звуть Аршад. Я батько 3-х дітей та належу до середнього класу. За фахом я консультант з інформаційних технологій та слугую суспільству за допомогою своїх знань та досвіду протягом останніх 10 років.
Я був заарештований поліцією у відділку SHO Township11 серпня 2012р., коли я вирушив туди для того, щоб забрати свій мотоцикл. Я знаходився у маленькій темній камері протягом 24-х годин, весь той час агенти, що слухалися наказів американців пішаків, зрадників у військовому та громадянському керівництві, мали змогу знущатися з мене. У цей час моїм друзям та іншим людям, які приходили до поліцейського відділку та розпитували щодо мене, казали, що поліція не має інформації про моє місцезнаходження.
12 серпня на мене була складена доповідь FIR і я був представлений ЗМІ з закритим обличчям як людина, у якої була знайдена зброя. У доповіді поруч із іншим вони включили пункти про зраду та сумнозвісний забороняючий звільнення під заставу Акт пакистанської армії (2 Секція (п.Д)), таким чином надавши представникам влади можливість розпочати судові процедури проти мене. Якщо вони зможуть довести мою провину у цій сфабрикованій справі, то максимальною мірою покарання є смертельний вирок. У той час як по моїй справі йшли судові процедури, на цьому тижні в оборонному поліцейському відділку проти мене була складена іще одна доповідь FIR. Її пункти були іще більш серйозними, аніж у першій. Суд затягнувся на два з половиною місяці, протягом яких я перебував у в’язниці. Врешті решт я був виправданий суддями. Моя справа є одним лише прикладом подібних актів помсти, які ініціюються проти щирих носіїв заклику.
Цей акт помсти був вжитий стосовно мене, щоб надати уроку за участь у складанні письмової петиції проти правителів, у той час коли вони розпочали кампанію викрадень, тортур та загроз вбивств проти ненасильницьких політичних діячів із Хізб ут-Тахрір. За час цієї кампанії ці зрадники переслідували освічену молодь, серед яких був Імран Юсуфзаі, а також вшанованих літніх людей, таки як доктор Абдул Къайюм. Цей список вшанованих громадян, які стикнулися з тиранією правителів, дуже задовгий.
Жахлива крайність цих дій полягає у тому, що уряд став здійснювати рейди на місця зібрань, де ідуть дебати та дискусії, поправши недоторканість приватних осель. На цих зібраннях та дискусіях обговорюються важливі національні та міжнародні питання та ідейні теми, а також надаються рішення цих питань, виведених із Корану та Сунни. Серед людей, які відвідують ці дискусії – торговці, вчителі, доктора, інженери, експерти по інформаційним технологіям, торговці нерухомістю, менеджери, бухгалтери, студенти та інші люди, які працюють у різноманітних сферах. Цих людей заарештовують та у принизливому вигляді представляють ЗМІ у спробі підірвати їх самоповагу. Деякі у результаті цього втрачають роботу, в інших це впливає на освіту, треті зазнають економічного збитку у бізнесі. Ці відповідальні члени суспільства переслідуються лише за те, що вони бажають істинних змін у суспільстві та розуміють, що ці зміни неможливі без відновлення Халіфату, а також за те, що вони приєднались до ідеологічної партії Хізб ут-Тахрір у цьому прагненні, до партії, чий політичний та ідеологічний виклик іншим урядам у мусульманських країнах породив подібний страх у них по відношенню до партії.
Хізб ут-Тахрір є ненасильницькою політичною партією, яка була заборонена генералом Мушаррафом у 2003 році заради вдоволення США, тому що Хізб ут-Тахрір викривав боягузтво та підступність відданого американського слуги. Під виглядом цієї заборони проти партії та її членів проводиться злобна пропаганда. У якості першого ходу проти партії були висунуті безпідставні голослівні звинувачення у релігійній нетерплячості, сектантстві та заклик до підбурювальних ідей, а у якості останньої атаки – брутальні звинувачення у створенні протиріч та розбрату, а також звинувачення у спробах послабити озброєні сили Пакистану, у той час як реальність прямо протилежна. Хізб ут-Тахрір працює над єдиною державою, яка скасує штучні кордони між ісламськими країнами і в якій люди з різним кольором шкіри, расою, релігією та відмінними рисами будуть наділені однаковими правами. І ця держава буде представляти ці універсальні ідеали решті усього світу.
Хізб ут-Тахрір несе ідею держави, у якій правління буде централізованим, і одночасно повністю підзвітним. Економіка цієї держави буде скерована не просто на скорочення зубожіння, а й на його викорінення. Судочинство буде забезпечувати швидкою та вільною справедливістю. Освітянська система буде виховувати найталановитіших людей у світі, як це було у минулому. Зовнішня політика такої держави дасть народження новому справедливому світовому порядку, а її армія звільнить Кашмір, Афганістан, Палестину та усі окуповані ісламські території. Усі ці кроки кинуть виклик політичній та економічній гегемонії США. Саме через такий порядок денний Захід боїться повернення Халіфату та намагається запобігти цьому, вимагаючи від своїх агентів ісламському світі, правителів мусульман. Заборонити Хізб ут-Тахрір у своїх країнах, які можуть стати опорним пунктом для Халіфату.
Пакистан був захищений іменем Ісламу і не був призначений для служіння інтересам США. Гасло «Яке значення назви країни Пакистан?» було тим гаслом, заради якого жертвували своїми життями, багатством та честю наші пращури. Вони жертвували своєю кров’ю заради цього дерева під назвою Пакистан. Так чому ж заклик до впровадження Ісламу у країні є великим злочином?Ті, хто закликає до ісламської держави, викрадаються та підпадають під тортури, бо вони нагадують цим правителям про страх перед Аллахом і про те, що вони предстануть перед Ним у День суду, того дня, коли кожен зрадник буде впізнаний по своєму прапору зрадництва, який буде здійнятий згідно з рівнем його віроломства.
На нас, членів Хізб ут-Тахрір були складені різноманітні кримінальні справи як політичний реванш, тому що ми вимагаємо звіту у цих інтелектуально збанкрутілих правителів дійовим чином. Нас принижують за нашу любов до Ісламу, тому що наша боротьба скерована проти тих, хто чинить опір щодо повторного надбання Ісламом політичної влади.
Я питаю, чи повинна мати місце заборона на дискусію навколо універсальних цінностей Ісламу, ісламської політичної системи та питання відновлення праведного Халіфату? Я питаю, чи повинна мати місце заборона на викриття зв’язків, змов, прихованої чи відкритої взаємодії між правителями мусульман та Заходом, особливо США? Чи повинна мати місце заборона на викриття зрадництва тих із військового та політичного керівництва, які втягнуті до змови проти Пакистану та його озброєних сил?
Хізб ут-Тахрір виконує усі ці дії шляхом ненасильницької політичної боротьби. І, отож, чи повинна мати місце заборона Хізб ут-Тахрір?
Я вимагаю наступного:
1.Я вимагаю від ЗМІ викрити незаконну безпідставну заборону Хізб ут-Тахрір, чиї прибічники позбавлені навіть своїх елементарних громадянських прав.
2.Я вимагаю від організацій по захисту прав людини виступити з організованою кампанією проти заборони Хізб ут-Тахрір, чиї прибічники позбавлені навіть своїх елементарних громадянських прав.
3.Я вимагаю від судової влади розслідувати сфабриковані кримінальні справи, які були відкриті проти членів Хізб ут-Тахрір та об’явити по анулювання несправедливої заборони на діяльність Хізб ут-Тахрір.
Я бажаю нагадати співробітникам правоохоронних органів, а також працівникам спецслужб, що Аллах не прийме їх прохання про прощення за підкорення наказам та їх порожні пояснення у День суду, бо вони чудово обізнані, що ці накази ідуть від зрадників у військовому та громадянському керівництві з метою збереження інтересів США. Пророк (с.а.в.) сказав:
«Якщо мусульманину наказано скоїти гріховний вчинок, то він не повинен слухатись та підкорятись» (Муслім).
У процесі написання цього звернення я дізнався, що чергова сфабрикована справа відкрита проти мене по звинуваченню у тероризмі. Я не знаю, яку кількість справ іще буде відкрито проти мене за заяву про Істину і чи дійде цей лист до ЗМІ.
Інформаційний офіс Хізб ут-Тахрір у вілаяті Пакистан.
Воскресіння, 23 Сафар 1434
6 Січня 2013