Туніс переживає кризову напружену ситуацію і це є навмисною справою. Штучно створюються події і обставини, у яких використовується тероризм, подавлена воля слабких і знедолених, навіть використовується невинна кров — усе заради досягнення влади і перебування в ній. А за цим стоїть дика сила, яка не мірить свої справи згідно з халял і харам.
Але найнебезпечніше в усьому цьому те, що після того, як декотрі стали нездатними прийняти владу в країні за допомогою революції або виборів, чи масовістю, і опинилися нездатними взяти владу секторально, тобто армію зокрема чи органи безпеки в повному обсязі — їх вибір зупинився на використанні даного положення і набутті досвіду у служб безпеки у вигляді визначення і покладення положень і позицій не у бік волі правління і держави, а в напрямі проекту захвату влади чого б це не коштувало. Що приведе — а це небезпечно — до суперечностей і протистоянь серед людей самого апарату, оскільки служби безпеки не одностайні у прагненнях, а це приведе до зіткнень серед них у прийнятті рішень, впливу і дружності — це і є хаос, наслідком якого стане загальний хаос, що бушує на вулицях. І ми вже бачили страшні передвісники цих днів. Так дехто став розпоряджатися згідно з рішеннями неприйнятними адміністративно, під приводом помсти або під вимогою “дайте нам волю”. Тому ми стали чути про знущання, зловтіху, відкриті арешти, погрози і попередження...
Той, хто планує це чи бере участь у плануванні, якими б хорошими не були його наміри — він суперечить інтересам країни і народу. Він підготовлює ґрунт для насилля, хаосу і тероризму від різних джерел, неясних дружніх позицій і суперечливих інтересів, адже немає гарантій, що той, хто зробить перший вистріл, він же зробить останній вистріл, не дай Аллах... Це є передумовами введення в країні військового положення і відкрите звернення за допомогою до іноземців — тобто колоніальне положення...
Якщо жага влади приведе до цього поспіху, якою скористуються люди безпеки, нехтуючи ними у поетапному очікуванні, коли їх принесуть у жертву — то в такому випадку у наявності не один, а два злочини: перший — сильна втрата людьми безпеки довір'я і гармонії серед народу, яку вони набули після революції; другий — вірогідність повернення нової диктатури... Хоча служби безпеки виправдовують поліцейські репресії при Бен Алі тим, що вони так само як і народ знаходилися під владою диктатора і що він використовував їх проти їх волі. Однак декотрі з них сьогодні хочуть, щоб вони стали засновниками і творцями нової диктатури.
І це в який час? Після революції, яка дала людям величезну надію і надала широкі горизонти.
Тоді історія стане свідком того, як вони заснували помножену диктатуру, притиснувши в народі цю надію і ці горизонти, адже диктаторство, як ви знаєте, немає йому меж і немає кордонів його злочинності.
Служби безпеки перш за інших знають, скільки фактів тероризму в Тунісі у вигляді неоднозначності і розрізненості в сторонах розвідки. Вони також знають, що планувальники перш за виконавців поставили метою ввести країну в стан хаосу і тендерної різанини, провокуючи їх гідність та гідність їх спецслужб.
Хіба немає розуму і щирого договору з Аллахом, щоб служби безпеки повернулись до узголів'я змії і злочинні політики не хапали їх, щоб перетворити їх у жертву і в той же час обвинуватити їх, що вони усього лише інструмент у проекті таємничого перевороту, який не збудеться, а якщо і звершиться, то як прелюдія до чогось, чого не знає ніхто, окрім Аллаха?!
Звертаючись до служб безпеки: ваше природне положення — бути серед Умми і разом з нею, разом з цим виснаженим і пригнобленим народом. В основі ви повинні бути вище благородством і свідомістю, а не бути частиною розрахунків гнобителів і маріонеток, які вважають народ здобиччю, а вас інструментом і засобом для цього.
Народ досі чекає від вас викриття агентів і зрадників, і відбиття, відкинення і захисту цієї чудової мусульманської країни, а не міняти хороше на те, що гірше цього.
І пам'ятайте, що вже близько день, обіцяний Аллахом і Його Посланцем ﷺ, коли ми визволимо Палестину і об'єднаємо цю Умму, повернемо їй її багатства. Тоді ми станемо на вершині пошани і величі, керуючи цим світом.
Пам’ятайте , що Аллах
Любить проникливий погляд, здатний побачити неясності
Любить розум, що розрізняє неясності
Так будьте пильними і мудрими!
Всевишній Аллах сказав:
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لا تَخُونُوا اللَّهَ وَالرَّسُولَ وَتَخُونُوا أَمَانَاتِكمْ وَأَنْتُمْ تَعْلَمُونَ
«О ті, які увірували! Не зраджуйте Аллаха і Посланця і не зазіхайте на ввірене вам майно свідомо» (8:27).
Що стосується ваших прав і гарантій, то вони в Ісламі забезпечені для вас і вони набагато більше, ніж вам може надати будь-яка світська система, але це інше питання, в якому багато подробиць, іншаАллах...
Всевишній сказав:
فَأَيُّ الْفَرِيقَيْنِ أَحَقُّ بِالأمْنِ إِنْ كُنْتُمْ تَعْلَمُونَ الَّذِينَ آمَنُوا وَلَمْ يَلبِسُوا إِيمَانَهُمْ بِظُلْمٍ أُولَئِكَ لَهُمُ الأمْنُ وَهُمْ مُهْتَدُونَ
«Яка ж із двох груп має більше підстав почувати себе в безпеці, якщо ви тільки знаєте?». Ті, які увірували і не вбрали свою віру в несправедливість, перебувають у безпеці і вони слідують прямим шляхом» (6:81,82).
Інформаційний офіс Хізб ут-Тахрір Туніс
№ 28/2013
Субота, 24 Зуль-хіджа 1434 р.х.
29/10/2013