Правлячий режим у Судані організував кабінет під приводом проведення операцій по запобіганню яких-небудь демонстрацій у Хартумі , цей кабінет включає у себе тридцять три підрозділи, розподілених по всьому вілаяту Хартуму.
З часу початку революцій арабської весни у минулому січні похитнулися крісла усіх систем у світі, побоюючись, що це перейде і на них. Деякі через свої сильні побоювання стверджують, що їм нема чого боятися і кажуть, що вони не схожі на ті країни, у яких відбулися ці революції. Це казав Мубарак і був скинутий, це казав Каддафі і помер приниженим, втративши своє правління, і у нас у Судані також кажуть, що вони не бояться цих ісламських революцій, бо самі є мусульмани. Хоча самі намагаються убезпечити себе від цих революцій, вони покладаються на слабкість політичних партій в опозиції, незважаючи на те, що чудово розуміють, що їх влаштував народ, який пригнічений тиранічною несправедливістю системи невір’я. Іслам же, про який вони говорять, відсутній у їх системі та у поведінці.
Система, по якій вони правлять – це не ісламська система (Халіфат), і поведінка, яку вони демонструють у правлінні та у хазяйнуванні майном Умми – це не ісламська поведінка, нема жодної різниці поміж ними та системами, які пали або розвалюються у політиці правління та турботи про справи людей. Усі вони у цьому однакові. Різниця їх лише у тому, наскільки високими чи низькими є оцінки у їх чорних справах.
Постає питання, на яке хочеться отримати відповідь: Якщо уряд Судану насправді не боїться виходу людей на вулиці з вимогою про скинення режиму, тоді чому вони організували цей кабінет безпеки?
Той, хто хоче убезпечити себе від повстання народів та націй,та демонстрацій з вимогою скинення режиму, він повинен бути справедливим з людьми. Одного разу губернатор Хумс написав Умару ібн Абдуль Азізу, хай буде задоволений ним Аллах: «Місто Хумс зруйноване, і необхідне рішення». На що той відповів: «Його укріпить справедливе правління, воно знищить несправедливість та принесе мир. Нема справедливості, окрім як в Ісламі, якщо піклуватись про справи людей, згідно з тим, що сказав Всевишній Аллах та його Посланець (с.а.в.)».
Всевишній Аллах каже:
وَأَنِ احْكُمْ بَيْنَهُمْ بِمَا أَنْزَلَ اللَّهُ وَلا تَتَّبِعْ أَهْوَاءَهُمْ
«І суди поміж ними по тому, що низвів Аллах, та не іди за їх пристрастями»
Всемогутній Аллах каже:
الَّذِينَ آمَنُوا وَلَمْ يَلْبِسُوا إِيمَانَهُمْ بِظُلْمٍ أُولَئِكَ لَهُمُ الأَمْنُ وَهُمْ مُهْتَدُونَ
«Ті, які увірували та не огорнули свою віру у несправедливість, перебувають у безпеці, і вони прямують прямим шляхом»
Посланець Аллаха (с.а.в.) сказав:
مَا مِنْ وَالٍ يَلِي رَعِيَّةً مِنْ الْمُسْلِمِينَ فَيَمُوتُ وَهُوَ غَاشٌّ لَهُمْ إِلا حَرَّمَ اللَّهُ عَلَيْهِ الْجَنَّةَ
«Правитель, який правив мусульманами, вводячи їх в оману, та помер брехуном, то Аллах зробить для нього Рай забороненим»
Це і є вихід, це і є захист: Книга Аллаха та Сунна Його Посланця (с.а.в.). І нема жодної іншої системи правильної, окрім тієї, яку визначив Іслам – це праведний Халіфат за методом пророцтва. У ньому ми не будемо потребувати всіляких комітетів та кабінетів безпеки.
16 рабiъ уль-авваля 1433 г.х.
08.02.2012