Якщо конституція не буде ґрунтуватися на доктрині мусульман, то виконуватися над ними вона буде вогнем і залізом

Новини та коментарі
Друкарня

Новина:

Голосування з проекту нової конституції Тунісу відкладене на неділю (Туніс, AFR, п'ятниця, 24 січня 2014 р.).

Національні установчі збори Тунісу проголосили про відкладення голосування з проекту нової конституції країни у першому читанні на неділю, замість запланованого голосування на суботу. Каріма Свід, помічниця президента установчих зборів, відповідальна за СМИ агентства французької преси AFP заявила, що «голосування з проекту конституції буде проведене у неділю замість суботи».

Коментар:

За одним сценарієм розвиваються інтриги з єгипетською конституцією, до цього — з іракською конституцією, а потім — з лівійською. Усі ці конституції є не більше ніж чорнила на папері, тому що вони не ґрунтуються на доктрині Умми. Ці конституції виглядають як наповнювачі, щоб утворити форму виконавчого відомства, на якому будується держава, яка дозволяє невірним керувати мусульманами так, як побажає і порахує потрібним.

І коли ми говоримо, що ці конституції не більше ніж чорнила на папері, ми маємо на увазі, що вони виконуються і здійснюються в житті людей тільки за допомогою вогню і заліза. Для того, щоб конституція регулювала відносини в суспільстві і здійснювала дбання про інтереси людей, необхідно, щоб люди вірили, що досягнення їх інтересів здійсниться дотриманням конституції. Тоді вони підуть за нею природним чином, оскільки держава, яка виконує таку конституцію, буде їх державою і вони будуть її захищати. Щоб така реальність мала місце, конституція повинна відображати переконання і поняття народу, а не суперечити їм. Переконання, концепції і критерії у людей в Тунісі, так само як і в інших мусульманських країнах, є ісламськими, тобто виводяться з Книги Аллаха і Сунни Посланця Аллаха ﷺ, а з них виводяться закони шаріату. Отже, статті конституції повинні виходити з Корану і Сунни Посланця Аллаха ﷺ. Але конституція Тунісу будується не на ісламській доктрині, а статті конституції не витікають з Книги Аллаха і Сунни Його Посланця ﷺ, хоча сам народ країни є мусульманським.  Виходить те, що люди зобов'язані дотримуватися конституції, а держава є гарантом виконання конституції і тих, хто чинить опір у дотриманні, держава зобов'язує силою. Якщо ж держава порушить конституцію, то люди зобов'язують її владою. Якщо конституція суперечить вірі і доктрині людей, то вони не будуть її прибічниками за своїм бажанням і вибором, і не будуть опорою цієї держави.

Конституція Тунісу, Єгипту, Іраку і всі наявні конституції в мусульманських країнах не мають жодного відношення до переконань людей, окрім питань наслідування та індивідуальних аспектів. Жодна з цих конституцій не ґрунтується на доктрині Умми. Тому люди не є прибічниками цих конституцій, виконання яких не веде до дотримання інтересів народу. А держави, які покладають на них покірність такого роду конституціям, народи не вважають своїми. Тому ми знаходимо, що мусульмани не керуються цими конституціями, не зберігають і не захищають ці держави. Це і є секрет того, що ці країни керують людьми за допомогою вогню і заліза, щоб нав'язати народу конституцію, переслідуючи інтереси невірних, а не інтереси народу, прагнучи задовольнити невірних, а не народ країни.

Тому ми говоримо: арабські революції не змінять з реальності хоч щось, доки не змінять конституцію, яка була до революції, і встановлять нову конституцію, яка ґрунтується на доктрині Умми, тобто на ісламській доктрині. Конституція повинна бути виведена з Книги Аллаха і Сунни Посланця Аллаха ﷺ. Більш того, Хізб ут-Тахрір розробив Проект такої конституції у 1966 році, вона складається з 191 статті, які включають в себе загальні положення, систему правління, економічну систему, соціальну систему і зовнішню політику. Ці публікації доступні на інтернет-ресурсах Хізб ут-Тахрір в інтернеті для всіх бажаючих. Хізб ут-Тахрір працює над тим, щоб дана Конституція держави Халіфат стала конституцією мусульман, тому що вона ґрунтується на їх доктрині, а Халіфат є державою мусульман.


Спеціально для радіо Центрального інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір          
Інженер Абдул Латіф Аль-Шатти
28 Рабі уль-авваль 1435 р.х.          
29.01.2014

http://www.hizb-ut-tahrir.info/info/index.php/contents/entry_32886

Головне меню