Чому бажають витягти мусульманку із її дому

Новини та коментарі
Друкарня

Новина:

Сайт новин news.yahoo.com передав слова голови Комітету Жінок при Раді Саудівської палати Худа Джерайсі: «Згідно статистиці, виданої Міністерством праці, кількість жінок, зайнятих у приватному секторі було два роки назад 50 тисяч,і збільшилось протягом двох років більше ніж на 450 000 співробітників. Це означає, що їх число зросло на 500%, і я очікую, що ця цифра протягом іще двох років збільшиться у більше ніж 900 000 співробітників».  

Коментар:

Незважаючи на те,що Іслам звернувся до кожного із чоловіків та жінок як до людини, надавши кожному із них права, з точки зору як людини в загалом, і виділив законами, пов’язаними з кожним із них. Проте ми бачимо, що у багатьох країнах мусульман проходять кампанії під приводом підключити якомога більшу кількість жінок до роботи. Даний погляд на жінку не витікає із Ісламської точки зору. Навпаки, виходить із західного інтелектуального вторгнення у розумах синів та доньок мусульман, і виходить із Західної ідеї рівності, яка суперечить реальності кожного із чоловіків та жінок, і суперечить доктрині Ісламу  та його законам.

Ці заклики стали заповнювати ЗМІ у мусульманських, ставши найбільш обговорюваною темою кожного чиновника, який бажає наблизитися до Заходу. Усі ці заклики прагнуть відняти у жінки її основну функцію, яка приписана їй по її  людському типу, і те, що приписав їй Іслам бути матір’ю та домогосподаркою і доброю дружиною. Ці заклики скеровані відняти у жінки її шаріатську постать, яку він дав їй – тобто честь, яку необхідно оберігати. Іслам визначив цей правильний погляд на жінку, зробив усі закони Шаріату, які пов’язані з соціальною сферою чоловіка та жінки, відповідними цій точці зору. І із цих законів те, що Іслам не примушує жінку витрачати на кого-небудь, навіть, якщо вона на це і здатна. Навпаки, він зобов’язав до  цього її опікуна із чоловіків, тобто той, хто повинен працювати, щоб забезпечувати – це чоловік, а не жінка.   

Стало очевидним, що мета цих кампаній скерована на виведення мусульманки із її дому, щоб відняти у неї її природну функцію, шаріатську функцію, примкнувши її до західної жінки, яка вільна від усіх речей, відійшовши від усіх духовних, гуманних та моральних цінностей, а матеріальна цінність стала основою усього її життя.  

Хіба це можна порівняти з мусульманкою, цнотливою, чистою, поштивою до батьків, співчутливою до своїх дітей та покірною Господу та її чоловіку?!


Спеціально для радіо Центрального медіа-офісу Хізб ут-Тахрір  16 Рабіъ ас-сані 1435
Абу Мухаммад Халіфа    16/02/2014