Конституція Пакистану не є ісламською, не дивлячись на кількість фетв, які говорять про це

Новини та коментарі
Друкарня

Новина:

16 лютого 2014 р. голова Пакистанської народної партії Білавал Бхутто Зардарі розкритикував рух Талібан за його спробу увести країну в “кам'яний вік” і сказав: «Таліби хочуть встановити в країні закон тероризму. Але я хочу сказати вам: «Якщо ви хочете жити у Пакистані, вам необхідно дотримуватися його конституції».

Коментар:

З часу початку переговорів між колишнім режимом Наваза Шаріфа і пакистанським рухом Талібан у ЗМІ почали вестись щільні дискусії навколо питання “Конституція Пакистану є ісламською або це не так”. У той час уряд звернувся до деяких вчених для отримання фетв, які підтверджують, що конституція 1973 року є ісламською конституцією. І насправді, низка політичних партій, які ведуть заклик до Ісламу заявили, що конституція 1973 року є ісламською. Найдивнішими їх словами були такі, що, мовляв, у Пакистані виконується ісламський шаріат!

Немає жодних сумнівів у тому, що нинішня конституція 1973 року основана на Індо-Британському законі 1935 року і Законі про незалежність Індії 1947 року. Усім відомо, що після утворення Пакистану, Законодавча рада почала обговорення з приводу прийняття ісламської конституції. У результаті цих обговорень були прийняті рішення, визначені як невід'ємна частина конституції. Одне з цих рішень говорило про те, що панування належить Аллаху, за яким слідувало рішення про передачу законодавчої влади парламенту! Таким чином, ця конституція була основана на бажаннях і амбіціях людей, а не на наказах Всевишнього Аллаха і Його заборонах. Нині чинна конституція нічим не відрізняється від попередньої, вони слугує демократії, суперечить Ісламу і його державі Халіфат.

Знаючи про бажання мусульман реалізувати мрію своїх предків про те, щоб Пакистан став ісламською державою, замінюючі один одного в Пакистані правлячі режими вели “гру ісламськими словами і висловлюваннями”. Так стаття 221/1 конституції говорить про недопустимість видання будь-якого закону, який був би несумісний з Ісламом. Замість такого формулювання стаття повинна була говорити: «Усі закони держави повинні виходити з Корану і сунни!». Згідно зі статтею “228” було сформовано Раду ісламської доктрини, яка дає рекомендації по внесенню змін у закони для їх відповідності Ісламу. Однак її рекомендації не є обов'язковими для парламенту! З моменту своєї появи Рада надала більше шести тисяч рекомендацій, з яких жодна не була прийнята парламентом. Також згідно зі статтею 203/1 було засновано Федеральний шаріатський суд, але без права розгляду питань конституційних апеляцій. Рішення цього суду можуть бути оскаржені у Верховному суді Пакистану! Окрім того, існування Федерального шаріатського суду саме по собі слугує доказом того, що інші суди в країні не є шаріатськими.

Сьогодні народ Пакистану розуміє, що нинішня конституція і весь режим загалом не мають нічого спільного з Ісламом. Люди на власні очі бачать легалізацію лихварства в країні. Вони бачать постійну концентрацію багатств країни в руках купки пануючих посадовців, заохочення непристойності і аморальності. Вони бачать, що судді роками і навіть десятиліттями не розглядають і не вирішують справи. Вони бачать, що бідні жителі країни обкладаються непосильними податками, що їх життя і майно позбавлені захисту. Вони бачать, що невірним і ворожим державам дозволяється створення на території країни військових баз, розвідувальних відділів і відкриття їх посольств для розповсюдження серед людей зла.

У сьогоднішній ситуації ісламська умма прагне виключно до Ісламу як до свого порятунку, а її бажання відродити ісламське правління посилюється з дня у день. При цьому невірні зі своїми агентами в мусульманських країнах вводять людей в оману своїми твердженнями про те, що вони можуть змінити сотні статей конституції і тисячі законів, щоб зробити їх ісламськими, якщо вони матимуть більшість у парламенті.

Терміново необхідні докорінні зміни, що вимагають скасування демократії та її конституції, негайної і повної реалізації законів Ісламу шляхом встановлення держави Халіфат.


Для радіо Центрального інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір
Шахзод Шейх – помічник офіційного представника Хізб ут-Тахрір у Пакистані
21 Рабі ас-Сані 1435
21/02/2014

Головне меню