Метод відновлення держави Ісламського Халіфату не є вигаданим методом! Він є шаріатським методом, що зобов’язує дотримання його

Новини та коментарі
Інструменти
Друкарня
  • Маленький Менше Середній Більше Великий
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Новина: Газета «Баввабату аль-Ураба» 16.03.2016 на своєму веб-сайті опублікувала статтю, автором якої є Абдуррахім Алі, під назвою «Конференція Умми в епоху відсутності арабського / ісламського проекту». У цій статті коротко описуються положення і справи Ісламської Умми після падіння держави Османського Халіфату і те, як вона розпалася на дрібні держави, які страждають від колонізації, тиранії і несправедливості.

Також в статті говорилося про відчайдушні арабські спробі повернути собі колишню славу. Ще в статті описується угода «Кемп Девід» як катастрофа для Умми, яка знищила останній реальний проект арабських держав у регіоні. Потім йдеться про те, що Умма зазнала катастрофи ще сильнішої за попередню в 1979 році, коли була встановлена перша держава персів і шиїтів в Ірані, зміцнилася ворожість до арабського сунітського Ісламу і арабо-ісламський світ вступив у нову еру темряви і міжрелігійного конфлікту, який збільшив розрив між світом і арабськими країнами.

Умма в результаті цих лих продовжує страждати від провалу всіх арабських світських або ісламістських проектів, спрямованих до відновлення її слави. Справа дійшла до того, що утворився політичний і інтелектуальний вакуум серед арабських народів. На думку автора статті, так тривало до тих пір, поки не з'явився проект організації «Конференція Умми», який переступив усі попередні помилки колишніх до нього проектів і став реальним арабо-ісламським проектом в арабському регіоні. Він об'єднав всі зрілі політичні організації, що працюють для досягнення двох речей: 1) відновити поняття «одна Умма», щоб подолати стан поділу і роз'єднаності, а також зробити ставку на Умму і її народи, які проведуть зміни через мирні революції; 2) відновити проект «справедливий уряд» в мусульманських країнах, а також кристалізувати справедливу ісламську політичну систему, яка буде керуватися істиною Корану і Сунни та справедливим політичним зверненням в рамках підготовки до повернення «справедливого Халіфату», який коли-небудь буде встановлений, як повідомив Пророк (с.а.с.): «... потім буде Халіфат на основі методу пророцтва»!

Коментар: Створюється враження, що автор статті забув (або зробив вигляд, що забув) про те, що судити будь дії і говорити: «Це - правильно» або «це - помилково», - він повинен, як мусульманин, на основі шаріатських доказів, що відносяться до даного питання, а не на основі особистої думки, що виходить з розуму, щоб це рішення було шаріатським, а не заснованим на висновках людського розуму, а також щоб це рішення було дійсним, затвердженим Ісламом. А якщо воно суперечить Ісламу, то воно повинно бути відкинуто.

Всемогутній Аллах з цього приводу сказав:

وَمَا آتَاكُمُ الرَّسُولُ فَخُذُوهُ وَمَا نَهَاكُمْ عَنْهُ فَانْتَهُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ إِنَّ اللَّهَ شَدِيدُ الْعِقَابِ ٧

«... Беріть же те, що дав вам Посланник, і стережіться того, що він заборонив вам. Бійтеся Аллаха, адже Аллах суворий у покаранні»(59:07).

І тому ми звертаємося до автора статті і говоримо, що не всі рішення і справи, які спадають на вашу думку або думку будь-якої іншої людини, хоч вони і здатні здійснювати цілі і інтереси, є шаріатськими. А тому опис автором організації «Конференція Умми» єдиним реальним арабо-ісламським проектом є думкою автора. І він має право тільки на свою власну суб'єктивну думку і розум, не вдаючись до законів Шаріату, які показують нам дуже ясно, яким повинен бути реальний і єдиний проект для розвитку Ісламської Умми, який звільнить її від тиранії і відновить її славу.

Але, на додачу до цього, організація «Конференція Умми» в своїй основі, метою і зусиллями суперечить категоричним законам Шаріату, Корану і Сунни Пророка (с.а.с.), а також одностайності благородних сподвижників Посланника Аллаха (с.а.с. ) щодо шаріатського методу, умов і специфіки встановлення держави Ісламу. Ця «Конференція Умми» закликає до двох речей, які суперечать Ісламу і шаріатському методу. Вона закликає до відновлення єдиної концепції Умми через мирну революцію Умму, щоб відбулася необхідна зміна. Як відомо в основах релігії, основа у вчинках - це суворе керівництво законами Шаріату, і немає ніяких шаріатських доказів, які говорять, що зміна відбувається революціями, будь то мирними або не мирними! Єдиним шаріатським методом для зміни є метод, якого дотримувався Пророк (с.а.с.). Якщо сказати коротко, це - ідейно-політичний метод, який проходить просвітницький етап, потім - етап взаємодії і ідейної боротьби, а потім - етап політичної боротьби для того, щоб утворити громадську думку в Умми про Іслам, його закони і державу. Також цей метод включає в себе вимогу і пошук допомоги для встановлення держави і втілення законів Аллаха.

Друга річ, до якої закликає «Конференція Умми», - це побудова того, що вони називають «праведні уряди», в арабських країнах в якості підготовчого етапу до встановлення держави Халіфат! Як ми вже говорили, це суперечить законам Ісламського Шаріату в питанні встановлення ісламської держави Халіфат, оскільки немає жодного шаріатського доказу, який дозволяє мусульманам мати більше однієї держави, країни або кількох урядів, незважаючи на жодні приводи або причини. Більш того, Іслам говорить, що мусульмани - це одна нація, вони повинні жити в одній державі, якою є держава Ісламу, тобто держава Халіфат. Це - той Халіфат, яким керує один правитель, оскільки не дозволяється, щоб у мусульман було більше одного халіфа, і не дозволяється, щоб мусульмани жили в роздільних державах, навіть якщо їх об'єднує одна організація, союз або навіть «Конференція Умми».

Це - те, що стосувалося «Конференції Умми». А що стосується реального проекту, то Іслам встановив певний і ясний шаріатський метод, який вказує на те, як встановлюється Ісламська Держава - Халіфат. Також він детально роз'яснив те, яким чином вибирається халіф, умови і закони байат, хто повинен і хто зобов'язаний його давати, ким і коли скасовується халіф. Іслам роз'яснив закони щодо заступників, губернаторів і амілів халіфа, роз'яснив судочинство в державі Халіфат і те, яким воно буває, як і того, якою повинна бути рада Умми - «Меджліс уль-Умма», і те, як дотримуються інтереси людей, а також багато інших законів. Той факт, що Іслам наказав для нас закони щодо встановлення Халіфату, встановив шаріатський метод для цього, докладні і детальні закони, що стосуються всього цього, категорично вказує на те, що Халіфат не є проектом, вигаданим людиною, і в цьому питанні немає відкритих дверей до творчості умів, мислителів і політиків! А навпаки, це - шаріатський метод, і дотримання цього методу буде вважатися проходженням за Посланником Аллаха (с.а.с.) у встановленні Ісламської Держави, а також в дотриманні халяля і харама.

З іншого боку, дивно в цій статті те, що редактор цієї газети дуже добре знає, що в Уммі є партія, яка називається Хізб ут-Тахрір, яка прийняла з початку п'ятдесятих років минулого століття єдиний реальний шаріатський проект для розвитку Ісламської Умми і відновлення Ісламського Халіфату. Ця партія надала цей проект Ісламської Умми з докладними доказами з Корану, Сунни і одностайної думки сподвижників. Також робота, книги, публікації і самі члени цієї партії не є секретними і прихованими для редакції цієї газети, яка не згадала зовсім в цій статті про цей проект і навіть не згадала ім'я Хізб ут-Тахрір, хоча б з професійного міркування. І це змушує нас сказати: «Абдуррахіме, за цією Вашою статтею ховається якась інтрига!».
 

 

 

Спеціально для радіо Центрального інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір
Алія аль-Халідій
15 джумада ас-сани 1437
24.03.2016