Шейх аль-Азхару говорить, що поняття Ісламської Держави пало з падінням Ісламського халіфату, а на його місце прийшло «громадянство» (патріотизм)

Новини та коментарі
Друкарня

Новина: Сайт «Бавабату Фаджр» поширив заяви шейха аль-Азхару, зроблені ним під час програми «Імам ат-Тайб» на каналі «CBC Extra», в яких аль-Азхару Ахмад Тайб сказав, що громадянство зобов’язує захищати ісламську Державу, вказуючи на те, що несправедливо зобов’язувати немусульман захищати Ісламську Державу, після чого додав, що джизья – це система по введенню немусульман в Іслам, за допомогою якої вони інтегруються в ісламське суспільство.

Цим він вказує не те, що джизья замінює обов’язок захищати землі мусульман, у той час як громадянство відрізняється від цього. З падінням Ісламського Халіфату таке поняття, як Ісламська держава, вже зникло, і на його місце прийшло громадянство, тобто угода про джизью – це угода між двома боками, якими є Ісламська держава та немусульмани, а якщо пала Ісламська Держава, то угода вважається завершеною. Після чого він додав, що із застосуванням принципів громадянського суспільства джизья скасовується. Далі шейх скерував звернення до людей, сказавши: «Захист батьківщини та честі є поняттями, які досягають святості в Ісламі, і любити батьківщину є обов’язковою справою; і відносити себе до іншої землі, аніж батьківщина, є зрадництвом релігії та батьківщини».

Коментар: В основі, кожен вчений Умми повинен займати позицію, якою задоволений Аллах та Його Посланець ﷺ, а цією позицією може бути лише та, якої захоче від нього Аллах. Він повинен говорити лише те, чим задоволений Аллах, робити лише те, чим задоволений Аллах. Вчені повинні розтлумачувати істину мусульманам. Вони повинні бути спадкоємцями пророків в істині та повинні говорити істину, не боячись, заради Аллаха, нічиїх докорів, як це робили Саід ібн Джубейр, Іззу ібн Адб ас-Салам та інші вчені, позицію яких історія запам’ятала як велику та записану золотими нитками.

Таким чином, в основі, шейх аль-Азхару, коли згадує про Ісламську Державу, про те, що вона пала і на її місце прийшла громадянська держава, повинен був розтлумачити мусульманам, що у випадку падіння Ісламського Халіфату мусульманам заборонено провести більше трьох ночей без халіфа, який би піклувався б про них та втілював би над ними Іслам, а це вимагає від мусульман докласти усіх зусиль для утворення Держави Халіфат за методом пророцтва знов, тому що наявність такої держави є обов’язком (фард) і робота над цією справою є терміновою необхідністю. В основі, шейх аль-Азхару повинен був розтлумачити мусульманам, що держави, встановлені на ісламських землях сьогодні, є усього лише державами-потворами, зведеними невірними колонізаторами на руїнах Ісламського Халіфату заради захисту присутності цих колонізаторів та їх інтересів. Такий шейх повинен був розтлумачити, що мусульмани повинні жити в єдиній державі, яка не розділяється кордонами. Він повинен був їм розтлумачити, що нинішні правителі не є шаріатськими правителями, а є узурпаторами влади. Їм неможна підкорятись та їх неможна слухатись. Необхідно перекинути їх трони на їх голови, і єдиний правитель, якого необхідно слухатись, – це той, якого виберуть мусульмани за власним вибором та вдоволенню, щоб він став втілювати над ними Шаріат Аллаха Великого. Але як може шейх аль-Азхару, який запобігає та лицемірить перед фараоном Єгипту ас-Сісі, зайняти настільки велику позицію та бути здатним на це?!!

Викликає сміх послання шейха аль-Азхару людям, в якому він говорить про батьківщину, про любов до батьківщини та про захист батьківщини. Про яку батьківщину говорить шейх? Він говорить про батьківщину у тих кордонах, які накреслили йому невірні Сайкс та Піко, в яких тепер правлять агенти, на кшталт ас-СіСі? А як же решта країн мусульман та їх захист, о шейху? Хіба це – теж не обов’язок кожного мусульманина? Хіба Іслам проводить розбіжності між однією ісламською країною та іншою ісламською країною? Хіба ісламські країни не єдині з точки зору того. Що їх треба захищати та оберігати? І хіба є у патріотизму підґрунтя в Ісламі , о шейху? Для шейха аль-Азхара батьківщиною є лише те, що накреслив йому невірний колонізатор, давши йому прапор та конституцію, і шейх закликає людей любити таке положення. Це значить, що Шам та кров його жителів не є священними для шейха аль-Азхара, не будоражать його, тому що, у протилежному випадку, він би закликав армії мусульман надати допомогу жителям Шаму, та мобілізувати армії Єгипту, щоб покласти край кровопролиттю, що триває більше 5 років. Якщо б для шейха аль-Азхара кров мусульман мала б святість, то він встав би проти ас-Сісі, який відправляє бойовиків та зброю для вбивства мусульман у Шамі та Лівії.

Ми нагадуємо шейху аль-Азхару, що коли татари зруйнували Багдад, столицю Аббасидського Халіфату, та вбили халіфа мусульман, поширивши у ньому та у землях Шаму порочність, проти них вийшли армії мусульман Єгипту під головуванням Кутуза та Бейбарса. Того дня ці великі полководці не несли в собі поняття батьківщини, яке несе шейх аль-Азхару сьогодні, заохочуючи їх. Єрусалим не звільнявся від хрестоносців під впливом вузьких понять патріотизму!


Спеціально для радіо Центрального інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір
Укай Бала
Інформаційний представник Хізб ут-Тахрір у Голландії

18 Рамадана 1437 р.х.
23.06.2016 р.

Головне меню