О, відділ контролю за такфірістськими фетвами і екстремістськими поглядами!

Новини та коментарі
Інструменти
Друкарня
  • Маленький Менше Середній Більше Великий
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Іслам — це політична акида, яка невідокремлювана від політики і держави, навіть якщо хтось і намагався використати це для обслуговування інтересів своїх хазяїв. До речі, ви — одні із таких слуг!

Новина: 14.02.2020 відділ по контролю за такфірістськими фетвами і екстремістськими поглядами Єгипту засудив турецький режим за політизацію релігійних обрядів і використання їх у політичній діяльності. Причиною тому послужило доручення з боку турецького режиму одній із організацій організувати подорож групі людей в умру, щоб зняти на відео, як вони, роблячи біг між ас-Сафою і аль-Марвою, скандують: «Ми пожертвуємо життям і кров’ю за тебе, о, аль-Акса».

Даний відділ заявив, що релігійні обряди і місця поклоніння, зокрема — територія аль-Харама, не повинні використовуватись у політичних цілях. Мусульмани повинні усіляко оберігати свої святині від осквернення різного роду політичними гаслами і порядків денних тих чи інших держав.

Далі відділ по контролю за такфірістськими фетвами і екстремістськими поглядами додав, що захист аль-Акси і захист інших святинь — не привід оскверняти територію аль-Харама політичними гаслами і політичною діяльністю. Більше того, подібні гасла повинні бути адресовані «ізраїльській» окупаційній владі, а не аль-Хараму. Відділ вказав на те, що палестинське питання, зокрема — захист аль-Акси, для деяких держав і терористичних організацій став хорошим приводом для покращення свого образу. На думку відділу, усі ці держави і організації далекі від проблеми Палестини.

Також відділ підкреслив, що турецький режим використовує Іслам для своєї експансіоністської політики на Близькому Сході. Окрім того, був зроблений акцент на забороні політизувати релігійні святині і на забороні вносити їх у політичний порядок денний. Відділ закликав до захисту палестинського питання за допомогою політичних і дипломатичних інструментів і шляхів, але при цьому сторонитись втягнення ісламських святинь у політичну діяльність і використання їх в інтересах держав.

Коментар: Усі режими на території мусульманських країн є світськими, які відділяють релігію від політики. Ці режими вдаються до Ісламу та його законам, коли необхідно зміцнити свою владу, яка похитнулась. Єгипетський, турецький та інші режими однакові у своїй світськості. Проте єгипетський режим перевершив решту інших у своїй боротьбі з Ісламом і його законами. Цей режим намагається зробити Іслам ручним і створити нову релігію, яку благословить Захід.

Це відбувається під гаслом «Тадждіда» (оновлення), який, по суті, — ніщо інше, як європеїзація Ісламу згідно зі стандартами західних ідей і поглядів. А як ми знаємо, ці західні ідеї і погляди базуються на ідеї секуляризму, тобто на відокремленні релігії від життя суспільства. Ідея секуляризму і засудження того,що зробили турки у Мецці,— ланки одного ланцюга. Говорячи прямо, даний відділ бажає, щоб Іслам залишався священицькою релігією, тобто релігією, яка не має відношення  до життя суспільства і держави, а лише обмежується приватним життям індивіда. Іншими словами, вони хочуть, щоб Іслам був позбавлений своєї політичної акиди.

Іслам — це не релігія західного зразка, а це релігія, яка має політичну акиду, і запроваджується вона за допомогою держави. Що стосується мечетей та ісламських святинь, то у минулому саме вони були відправною точкою для завоювань і політичної діяльності Ісламської Держави. Не говорячи вже про дії Посланця Аллаха (с.а.с.) до переселення у Медину. Адже усі ми чудово знаємо, що він (с.а.с.) використовував сезони хаджу для зустрічей з делегаціями різних племен, під час яких він (с.а.с.) пропонував їм передати владу у свої руки. Так тривало, поки Аллах не підготував для нього ансарів у виді племен Аус і Хазрадж. Представники цих племен присягнули Посланцю (с.а.с.) під час хаджу. Потім було переселення у Медину, де була побудована Мечеть Пророка, яка стала місцем правління і винесення рішень. Використання мечетей і святинь у політичній діяльності шкодить лише тоді, коли вони використовуються:

— в угоду зміцненню влади Єгипту, Туреччини і до них подібних режимів;

— у прирученні Умми;

— у відволіканні її від скинення режимів і встановлення на їх руїнах Ісламської Держави.

О, відділ контролю за такфірістськими фетвами та екстремістськими поглядами! Знайте, що палестинське питання — це питання усієї Умми, і це не питання яких-небудь торгів. Вашим обов’язком, як частини Умми і вчених цієї Умми, є спонукати армію Єгипту мобілізуватись для звільнення земель Палестини від сіоністської скверни.

Звільнення Палестини — це їх обов’язок, бо як вони, так і ви будуть запитані за це питання у Судний день. Так покайтесь перед Аллахом, зречіться від ваших правителів, не будьте інструментом у їх руках, не беріть участь у прирученні Умми і віддаленні її від встановлення Ісламської Держави. Навпаки, будьте тими, хто висвітлює шлях Умми, хто вказує їй на блага цього і Наступного світу. Нагадуйте людям про те, яким повинно бути їх життя під затишком Ісламської Держави.

Спонукайте щирих військових в армії Єгипту надати допомогу тим, хто веде діяльність по відновленню ісламського образу життя. Адже це — їх обов’язок і ваша роль перед Всевишнім. Ви не повинні приховувати істину від людей, бо ви уклали договір з Аллахом, так не зраджуйте Його і Посланця (с.а.с.), не замахуйтесь на те, що довірено вам, свідомо. Бійтесь того дня, коли ви будете повернені до Аллаху. У цей день правителі не зможуть вам допомогти, швидше, вони першими відмовляться від вас, тому рятуйте себе і скеруйтесь до Аллаха, щоб він пробачив вас за ваші діяння.

О, народ Єгипту! Ваша акида повинна бути основою мислення, кутом, під яким ви дивитесь на поточні події, мірилом, яким ви оцінюєте дії. Усе це дозволить побудувати ваше життя згідно з законами Шаріату. Адже саме так протікало життя мусульман, починаючи з часів Посланця (с.а.с.) і до того періоду, коли Захід зміг відокремити вас від акиди, із якої витікають закони для життя. Саме тоді ви втратили джерело сили і могутності.

Сьогодні Захід боїться, що ви повернетесь до джерел своєї релігії, адже повернувшись до них, ви набудете колишню силу. Повернувши силу, ви зможете відрубати руку, яка грабує ваші багатства, яка стискає вам горло. Згадайте про те, чим задоволений Аллах, і підтримайте ваших братів із Хізб ут-Тахрір, понесіть разом з ними політичний проект Ісламської Держави, адже у цьому полягає порятунок і успіх в обох світах.

О, народ Єгипту! Хто, якщо не ви, надасть Ісламу допомогу?! Хто-хто, але ви — із числа тих, хто гідний зробити це! Так покваптесь надати свою допомогу, можливо, саме це буде чинником, що дозволить вам стати другими ансарами, повернути Уммі колишню велич і статус. І тоді ви набудете успіху в обох світах, а Єгипет буде однією із перлин у короні Ісламської Держави і відправною точкою у донесенні заклику решті світу. О, Аллах, прискор цей час, зроби нас зі числа армій і шахідів Ісламської Держави!

وَإِذْ أَخَذَ اللَّهُ مِيثَاقَ الَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ لَتُبَيِّنُنَّهُ لِلنَّاسِ وَلَا تَكْتُمُونَهُ فَنَبَذُوهُ وَرَاءَ ظُهُورِهِمْ وَاشْتَرَوْا بِهِ ثَمَنًا قَلِيلًا ۖ فَبِئْسَ مَا يَشْتَرُو

«Ось Аллах узяв заповіт з тих, кому було даровано Писання: «Ви обов’язково буде роз’яснювати його людям і не будете приховувати його». Але вони кинули його за спини і продали його за жалюгідну ціну. Як же погане те, що вони набувають!» (3:187).

 


Спеціально для радіо Центрального інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір
Саід Фадль
Член Центрального інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір в Єгипті
29 Джумада аль-ахіра 1441 р.х.
23.02.2020 р.