Трамп об’явив неділю національним днем молитви

Новини та коментарі
Друкарня

Новина: «Для мене велика честь об’явити неділю 15 березня Національним днем молитви. Ми — країна, яка на протязі усієї нашої історії зверталась до Бога за захистом і силою у такі часи, незалежно від того, де ви заходитесь, я закликаю вас звернутись до молитви віри.

Разом ми легко одержимо перемогу!»— написав у «Твіттері» Дональд Трамп» («Facebook»).

Коментар:

Коли декілька мусульман звернулись до Аллаха по допомогу від коронавірусу, що уразив багато країн, поборники секуляризму почали глузувати з мусульман та Ісламу. І тут виникає питання: чи почуємо ми, що хтось із них глузує з Трампа, чи скаже йому про те, що держава — світська, а отож, належить дотримуватись ідеї відокремлення релігії від держави?

Звичайно ж, ніхто із них не наважиться глузувати з Трампа, не наважиться щось сказати на його адресу. Більше того, знайдуться ті, хто буде виправдовувати його заклик.

Посланець Аллаха ﷺ навчив нас волати до Аллаха у випадку тієї чи іншої події, труднощів, лиха, і у той же час не залишати без уваги створення причин. Це положення добре відоме в Ісламі.

Тим не менш, сьогодні Умма і решта світу переживають найскладніші часи, проходять крізь важкі обставини, причиною чому послужив гнилий капіталізм. Саме з його вини поширюються захворювання, переходячи в пандемію. Сьогодні мусульмани як ніколи сумують по дбайливому керівнику, який буде проявляти належну турботу про справи людей, як у свій час вчиняли такі халіфи, як Абу Бакр, Умар ібн аль-Хаттаб, Усман ібн Аффан, Алі ібн Абу Таліб, Харун ар-Рашід, аль-Мутасім Біллях, Мухаммад аль-Фатіх (Мехмед II), Абдуль-Хамід II... Усі вони добре і належним чином розуміли слова Посланця Аллаха ﷺ:

اَلْإِمَامُ رَاعٍ وَهُوَ مَسْؤُولٌ عَنْ رَعِيَّتِهِ

«Імам є попечителем і тим, хто несе відповідальність за своїх підданих» (Бухарі).

Сьогодні 99-а річниця руйнування Халіфату, і ми знаходимось у пошуках попечителя і керівника, який докладе усіх зусиль і можливості для боротьби з новою епідемією, який проявить належну турботу про людей, який підготує для людей необхідну кількість лікарень, ліків, устаткування, який зобов’язує ввести карантин. Карантин є шаріатським хукмом, заснованим на хадісі від Аіші:

سَأَلْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَنِ الطَّاعُونِ فَأَخْبَرَنِي أَنَّهُ عَذَابٌ يَبْعَثُهُ اللَّهُ عَلَى مَنْ يَشَاءُ وَأَنَّ اللَّهَ جَعَلَهُ رَحْمَةً لِلْمُؤْمِنِينَ لَيْسَ مِنْ أَحَدٍ يَقَعُ الطَّاعُونُ فَيَمْكُثُ فِي بَلَدِهِ صَابِرًا مُحْتَسِباً يَعْلَمُ أَنَّهُ لَا يُصِيبُهُ إِلَّا مَا كَتَبَ اللَّهُ لَهُ إِلَّا كَانَ لَهُ مِثْلُ أَجْرِ شَهِيدٍ

«Якось я спитала Посланця Аллаха ﷺ про чуму, на що він ﷺповідомив мені, що вона є покаранням, яке Аллах насилав на кого побажає, проте для віруючих Аллах зробив її милістю. Тому будь-який раб Аллаха, який залишиться у своєму місті, коли там спалахне чума, при цьому проявляючи терпіння і сподіваючись на нагороду Аллаха, отримає таку ж нагороду, як і шахід, оскільки він знає, що не спіткає його ніщо, окрім того, що предписав йому Аллах» (Бухарі).

Мусульмани знаходяться у режимі карантину у якості підкорення Аллаху, Його Посланцю ﷺ і правителям із їх числа. Лише цього вже досить, щоб полегшити людям їх страждання і створити спокій у суспільстві, що не штовхає населення на паніку, на побіг за покупками, на запасання продуктами харчування і предметами медичного призначення. Сьогодні дійшло до того, що люди почали конфліктувати через рулон туалетного паперу. Проте праведний мусульманин віддає іншим перевагу перед собою, навіть якщо він сам цього потребує.

Сьогодні подібні погляди відсутні у суспільстві, над яким домінує капіталізм зі своїми законами, незважаючи на те, що ці погляди є у низки індивідів. Такі погляди беруть свій початок із Ісламу, більше того, вони запроваджувались на протязі сторіч. Проте з початком гегемонії капіталізму на мусульманських землях ці погляди були усунуті із життя суспільства. Єдиний спосіб їх повернути — це повернути владу Ісламу і головування його законам в усі сфери життя суспільства (політика, економіка, соціальна система, освіта і т.д.). Але це можливо лише з встановленням Другого Праведного Халіфату.

Ось вже на протязі тривалого часу Хізб ут-Тахрір веде діяльність по його встановленню, він намагається оживити ідею Халіфату в Уммі, бажає, щоб Халіфат став громадською думкою у мусульман. Також хочеться згадати про слова Умара ібн аль-Хаттаба, адресованих одному бедуїну, який молив Аллаха про зцілення своєї верблюдиці: «Поруч з дуа хіба не використовував ти і дьоготь?».

 

Спеціально для радіо Центрального інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір
Юсуф Саляма
21 Раджаба 1441 р.х.
16.03.2020р.

Головне меню