Істинна політика ісламу є найкращим благом

Статті
Друкарня

В ім’я Аллаха – Милостивого і Милосердного

Я звернув увагу на слова одного з аналітиків, яких запросили на один дослідний телеканал, який сказав: «У політиці немає нічого доброго». Я задумався над сказаним, хоча він точно висловив опис політики наддержав, які втрутилися в справи Сирії. Ці слова є точним описом сучасних прагматичних політиків-капіталістів нашого часу, але цей вислів потребує ретельного вивчення, яке прояснить істину.

Мовне значення слова «політика» (сіяса) - це турбота про справи, похідне від дієслова «ساس», тобто «керувати, управляти». Того, хто дбає про коней, тобто конюха, кликали саїсом – «السائس». Іслам використовував це слово, а також його похідні, в його мовному значенні, тобто «турбота про справи», додавши до даного значення основу Ісламу, про що йдеться в хадісі, переданому від Бухарі, що Пророк ﷺ сказав: «Ідеями правили пророки, і щоразу, як помирав один пророк, його заміняв інший. А після мене не буде пророків, але будуть правителі (халіфи), і їх буде багато». (Сподвижники) запитали: «І як ти накажеш нам чинити?». Пророк ﷺ відповів: «Будьте вірними присязі першого і першого, рахуйтеся з тими правами, якими наділив їх Аллах, а Аллах Сам запитає їх за те, що було під їх владою». Політика Ісламу полягає в турботі про справи людей як всередині країни, так і за її межами на основі законів Ісламу.

З цієї точки зору політика є найкращим благом, оскільки Всевишній Аллах послав Іслам як благо. Аллах говорить:

وَلْتَكُنْ مِنْكُمْ أُمَّةٌ يَدْعُونَ إِلَى الْخَيْرِ وَيَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَيَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْكَرِ وَأُولَئِكَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ

«Нехай серед вас буде група людей, які будуть закликати до добра, веліти схвалюване і забороняти засуджуване. Саме вони виявляться тими, хто досяг успіху»(3: 104).

Халіфи піклувалися про мусульман саме на основі політики Ісламу, в чому проявилася справедливість, незважаючи на відмінність їхніх мов і кольору шкіри, а також їх положення і статусу, де багаті справедливо ставилися до бідних, а сильні - до слабких з них. Мусульманські землі були в достатку і добробуті тринадцять століть поспіль. Мусульмани домоглися прориву в різних галузях і науках, процвітало виробництво, а також були зроблені численні винаходи і відкриття. На значній території світу, де правив Іслам на основі своєї істинної політики, панувала загальна безпека.

За допомогою істинної політики Ісламу халіфи протягом тринадцяти століть несли благо (Іслам) до всіх людей, яких змогли досягти. Вони вивели їх з омани, закликаючи до курсу прямим шляхом, вивели їх з темряви до світла. До цього дня народи, прийняли Іслам, будуть славити його, і немає жодного випадку, коли будь-який з народів, що прийняли Іслам, відмовився б від нього.

Політика Ісламу гарантувала спокій і безпеку всім, хто знаходився під правлінням Ісламу, незважаючи на те, прийняли вони його чи залишилися при своїй релігії. Люди знайшли справжнє щастя, зникли душевні страждання через наявність помилкового уявлення про життя, спотворених критеріїв і помилкових доктрин. Все це викорінив Іслам за допомогою своєї політики, оскільки погляд Ісламу спрямований на вирішення проблеми людини як такої. Іслам дає рішення не тільки проблемам певних груп людей, або певним економічним та соціальним проблемам, або вирішує проблему чоловіків або жінок, дітей або дорослих, чорних або білих, а дає рішення проблем людини як істоти, що володіє потребами і інстинктами. У цьому і криється секрет справедливості, безпеки і стабільності.

Політика Ісламу не переслідує інтереси, що суперечать її основі, навпаки, інтерес полягає в повному втіленні Шаріату, посланого Всевишнім Аллахом, Творцем людини, Який Знає Своє творіння, і Він - Милостивий і Всезнаючий. Влада в ісламській політиці не належить ані халіфу, ані народу, ані будь-кому іншому, а належить Шаріату, де і правителі і підопічні підпадають під дію законів Ісламу. Політика Ісламу застрахована від корупції і порочності, де громадяни Ісламської Держави, які не є мусульманами, можуть подати позов на правителя, якщо той чинив насильство або утиснув їх права. Відповідно, вони можуть подати позов на будь-якого, хто поставився до них несправедливо, і суддя зобов'язаний вислухати аргументи позивача, захищаючи його від насильника, ким би він не був, службовцем, валієм або халіфом, оскільки влада в ісламській політиці належить не народу чи халіфу, не сильним і багатим, а належить Шаріату.

Ісламська політика - єдина правильна політика, яка оберігає дітей і жінок, літніх людей в положенні війни. Іслам не закликає вбивати і морити їх голодом, не завдає шкоди природі, а навпаки - оберігає її. Військова політика Ісламу полягає не у привласненні природних багатств інших народів і не в пролитті їх крові, а у втіленні над ними справедливих законів Ісламу. Бажаючий може взяти Іслам і знайти благо, а хто не бажає, того не можна примусити до його прийняття, але все ж заслуговує справедливого ставлення і опіки з нашого боку.

Світ сьогодні страждає від капіталістичного прагматизму, який визнає тільки інтереси своєї фантазії, навіть втілювані ціною життя і честі людей. Капіталістична політика переслідує тільки матеріальну вигоду, для неї немає нічого святого. Вона використовує брехливу інформацію і заяви, щоб отримати доступ до матеріальних благ, і тільки. Зовнішня політика не визнає нічого, крім як колонізувати і, проливаючи кров, грабувати майно і багатство людей. Капіталізм поневолює інших, щоб досягти своїх особистих інтересів. Зовнішня і внутрішня політика капіталізму не базується на турботі про справи людей, а заснована на захисті свобод певного класу людей всередині країни за рахунок колонізації інших земель за межами країни для досягнення добробуту тільки своєї країни і тільки для певної групи людей.

Політика капіталізму несе порочність, конфлікти, чвари, боротьбу і кровопролиття, породжуючи різні злочини, в ній немає нічого доброго. І тут доречні слова аналітика, наведені на початку теми.

Сьогодні люди чекають рятівника від зла капіталізму, оскільки переповнені стражданнями, заподіяними його політикою. Люди шукають щастя, безпеки і спокою, але деякі країни поневолюють їх, перешкоджаючи досягненню блага, і немає іншого блага, окрім Ісламу.

Воістину, Праведна держава Халіфат за методом пророкування поширить по всьому світу праведність і добро для всіх людей. Держава, яка втілює ісламську політику - політику блага і істини, щастя і безпеки ... І хай буде це найближчим часом!

Спеціально для радіо Центрального інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір
Халіф Мухаммад – Йорданія
19 Джумада ас-сані 1437
28.03.2016