Капіталізм - це доктрина, що ґрунтується на вигоді і корисливості, виправдує для своїх прихильників різні засоби отримання прибутку будь-якою ціною.
На жаль, ця нещасна доктрина змогла утворити жменьку людей, яких нічого не цікавить у цьому житті, крім матеріальної вигоди, оскільки ця вигода є для них найголовнішою метою. А тому вони не рахуються ані з чим іншим, навіть якщо в якійсь їх справі криється загибель всього людства.
Наслідки цієї філософії виявилися катастрофічними: вона, з одного боку, завдала шкоди життю всіх людей в результаті виробництва речовин, шкідливих для здоров'я людини, а з іншого боку, вона створила монополію на багато важливих для людей речей і позбавила багатьох людей можливості придбати їх, доходячи часом до брехні і обману з метою просування певних товарів. Все це і неодноразово робиться жадібними капіталістами, які ігнорують будь-які духовні, моральні та гуманні цінності і не рахуються з будь-якими наслідками своїх амбіцій.
З волі Аллаха, в цій статті я пущу світло на деякі види їх обману, на які вони покладаються з метою продажу своїх товарів якомога більшій кількості споживачів. Тут я торкнуся тих видів обману, на які вони покладаються з метою продажу своїх товарів мусульманам. Ці приклади я приводжу для того, щоб зрозуміти, наскільки ми потребуємо держави Халіфат, яка покладе край усьому, що відбувається за змовою або через недбальство нинішніх правлячих режимів.
Багато розмов піднімається щодо маркування продуктів «халяль» і ступеня довіри до нього. Це маркування привертає увагу мусульман, які бажають дотримуватися приписів своєї релігії і які вважають, що вона є надійною для того, щоб уникнути попадання в те положення, яке заборонив Аллах. Розглянуто багато досліджень і звіти по цій темі, як, наприклад, одна серія передачі «Спеціальний кореспондент» ( «Envoyé spéciale») за 16 лютого 2012 року і спеціальна доповідь, трансльована каналом «TNT D8» 15 травня 2013 року під назвою «скандал навколо підробки халяль», підривають довіру до цього маркування і роблять цю тему сумнівною.
Ці доповіді проливають світло на аналізи товарів, що продаються під маркуванням «халяль» і розкривають велику фальш в цьому, як, наприклад, продаж м'яса під виглядом заколотого згідно із законами Ісламу, в той час як воно є м'ясом убитого нешаріатським шляхом або оглушення тварини. Або продаж м'яса під виглядом яловичини або баранини, в той час як воно є свинячим м'ясом.
Ці звіти показують, що маркування «халяль» є торговою маркою, і нічого більше. Вона - не більше ніж маркетингова політика, підтримувана деякими компаніями для того, щоб збільшити число клієнтів, забезпечити великий попит і заробити мільярди доларів.
Припустимо, що ці доповіді є сумнівними. Але хто тоді розкриє факти щодо цих продуктів для мусульман і виведе їх зі сфери сумніву і страху? Хто керує їхніми справами і не дає їм потрапити в тенета шахраїв?
Але якщо припустити, що результати цих доповідей і аналізів правдиві, тоді хто зможе покласти край цим жадібним шахраям, хто гарантує недоторканність мусульман і усуне від них ці підступи?
Необхідна наявність політичної волі, яка дозволить відкрити лабораторії і перевіряти весь імпорт в країнах мусульман. Поза всяким сумнівом, що нинішні правителі мусульман позбавлені політичної волі і самі підкоряються своїм панам-капіталістам.
Також до невирішених питань, які очікують того, хто зупинить обман в них і вбереже Ісламську Умму від підступів капіталістів, відноситься питання свинячого желатину. За зізнанням директора маркетингу однієї з найбільших компаній з виробництва свинячого желатину в Європі, на продуктах навмисне згадується Е-441 або ж просто «желатин», щоб заплутати мусульман або щоб вони подумали, що мова йде про рослинний желатин або про желатин великої рогатої худоби. А адже багато компаній стали використовувати свинячий желатин в багатьох продуктах харчування, про які навіть на думку не спадає те, що вони можуть містити його. Це такі продукти, як деякі види молока, вершкового масла, вершків і сирів, а також десертні желе і багато інших продуктів харчування, особливо ті, які називаються дієтичними. На жаль, за допомогою таких мерзенних способів ці компанії домагаються успіху в залученні уваги людей. Більш того, можна побачити, як деякі мусульмани захищають ці продукти і кажуть, що желатин, що міститься в них, є дозволеним. Для більш детальної інформації можна подивитися одну передачу «Важкі файли про свинячий желатин» з циклу передач «Спеціальний кореспондент», наявну на Ютубі за 28.07.2011 р.
Й існує багато інших продуктів, які досі оповиті таємницею, і потрібно прагнути дізнатися їхню справжню суть, щоб весь світ знав, з чим він має справу. Як, наприклад, склад деяких газованих напоїв, про які говорять, що вони містять якийсь відсоток алкоголю, особливо такі, як «Кока-кола», яка заповнила країни мусульман. Або «Аспартам», штучний підсолоджувач, який замінює цукор тим, хто хоче скинути зайву вагу. Тези щодо нього різняться, і є підтримують його, як і заперечують, які стверджують, що він несе шкоду здоров'ю і є причиною ожиріння.
Також курка Кентуккі («Kentucky Fried Chicken» - американська мережа ресторанів громадського харчування, що спеціалізується на стравах з курки) - заколота вона чи ні? І багато інших питань...
На закінчення я скажу: є дуже багато справ, перед якими кожен з нас стоїть у подиві. Більш того, кожен з нас відчуває потребу в системі, яка буде піклуватися про те, щоб ми жили по Ісламу відповідно до законів Аллаха, щоб ми їли те, що дозволив Аллах, і одягали те, що завгодно Аллаху, і навіть вимірювали кожну частинку нашого життя з законами Шаріату.
У другому Праведному Халіфаті за методом пророцтва, який встановиться скоро, з волі Аллаха, будуть припинятися підступи жадібних капіталістів і будуть відкриті необхідні лабораторії, щоб переконатися в якості імпортованих товарів. Це буде відбуватися в тому випадку, якщо ми взагалі будемо потребувати імпорту. Також Халіфат буде контролювати наявні товари на ринках, і він не дозволить продавати ті з них, на які немає дозволу відповідних фахівців. Ми просимо Всевишнього Аллаха, щоб це сталося дуже скоро, а також просимо Його, щоб Він затвердив нас і допоміг нам триматися подалі від сумнівного.
Для Центрального інформаційного офіс Хізб ут-Тахрір написав Хаджір аль-Йа'кубій
7 Раджаб 1437
14.04.2016