Свобода божеволіє

Статті
Друкарня

Декілька місяців назад муніципалітет Амстердаму об’явив про те, що він буде проводити свою політику з урахуванням гендерної рівності. Тому слова, які використовуються у виступах та листах, будуть замінені.

Наприклад, «дами та господа» замінять на «дорогі присутні», «дорогий господин/госпожа» на «шановний співвітчизник». Одним із останніх змінень, зроблених на табло у метро Лондона, була заміна слів «дами та господа» на «усім ласкаво просимо». Причиною цього змінення стало те, що кожен, хто прочитав ці обороти, відчуває себе шанованим у суспільстві.

Ми усі чудово розуміємо, що «дами і господа» до нещодавнього часу вважались хорошими словами для того, щоб виділити яку-небудь групу із маси людей. Що стосується ідеї про те, що подібні слова можуть викликати неповагу та зацькованість, то вона є абсолютною дурістю. І зовсім незрозуміло, чому муніципалітет порахував, що він повинен втрутитись у це питання за допомогою змінення слів у зверненні людей один до одного. Це приведе до того, що з самого початку правильна взаємодія між людьми може перетворитись у неправильну. Тому нам необхідно розглянути це питання .

Коли ми беремо до уваги заяви західних урядів про те, що вони не втручаються в особисте життя своїх громадян, не визначають, що варто сприймати як моральне або аморальне, то стає зовсім незрозумілим те, як вони можуть займатися питанням гендерної рівності,при цьому не беручи до уваги кількісне співвідношення гомосексуалів, трансгендерів та бісексуалів у суспільстві, а також вимагаючи заміни старих оборотів для того, щоб гарантувати захист честі тих, хто нібито буде відчувати себе зацькованим, якщо почує подібні слова?! Визиває занепокоєння той факт, що уряд,використовуючи так звані «свободи», стирає правильні цінності у суспільстві, засновані на реальності речей.

Прикладом тому слугує сама природа людського тіла, яка говорить сама за себе, хто є чоловіком, а хто — жінкою. Проте цей природній стан речей піддається обговоренню через неправильні ідеї та штучно створені проблеми навколо невеликої меншості у суспільстві. Ця меншість хоче мати свободу, щоб вирішувати, чи відчуває вона себе чоловіком або жінкою, або чимось між ними, а також щоб з боку інших звернення до них було таким, яким вони вважають за потрібне. Отож,, вони хочуть зробити само ділення на чоловічий та жіночу стать брудною справою в усьому суспільстві, у результаті чого подібне ділення на статі повинно бути поставлено під сумнів у своїй правильності. Проте виникає питання: чи зможуть вони дотримуватись своєї ідеї про те, що кожна людина має право робити усе, що їй подобається, доки її свобода не суперечить свободі іншої людини?

Замість того, щоб надати допомогу та поради цій невеликій групі людей шляхом взаємодії з їх порушеними почуттями, ми бачимо протилежне: уряди готові віддати пріоритет цим порушеним, нездоровим ідеям, намагаючись догодити так, що ніхто не зміг відчути себе зацькованим у суспільстві. Це — наочний приклад того, що зіпсована ліберальна система застосовує абсурдні закони, розроблені західними урядами, щоб дозволити людям максимально вдовольнити свої інстинкти, при цьому не враховуючи, як це вплине на суспільство у цілому.

У більшості випадків, коли західні суспільства намагаються прикрасити свої світські закони, це приводить до нової хвилі додаткових проблем до вже існуючих. Тому лише застосування Ісламу як всеохоплюючої системи для життя приведе до ісламському методу мислення у вирішенні виникаючих проблем. Саме ісламське мислення здатне досягти правильних рішень у виниклих питаннях та привести до них. Досягнення істини є єдиним мотивом будь-якого дослідження або навчання, і як тільки істина буле остаточно встановлена та доведена, мусульмани приймуть її як частину свого мислення, а потім будуть дотримуватись цього.

Тому, коли ми стикаємось з проблемами у нашому повсякденному житті, будь то політичні, економічні, інтелектуальні або культурні, ми будемо розглядати ї з урахуванням реальності речей та зв’язувати їх з ісламськими текстами, щоб прийти до правильно висновку. Тому ніяка ідея, погляд, судження або думка не будуть прийняті без шаріатських доказів. Окрім того, ми бачимо, що будь-яка дія або рішення людини буде зв’язано з набожністю, міркуванням, ісламським методом, а також у людей буде сформований внутрішній стимул до дій, заснований на набожності та турботі про суспільство.

Держава буде гарантувати застосування законів Ісламу, що стане гарантом для захисту суспільства та надасть чіткі відповіді на питання, які виникають перед нами.

يَٰٓأَيُّهَا ٱلنَّاسُ قَدۡ جَآءَتۡكُم مَّوۡعِظَةٞ مِّن رَّبِّكُمۡ وَشِفَآءٞ لِّمَا فِي ٱلصُّدُورِ وَهُدٗى وَرَحۡمَةٞ لِّلۡمُؤۡمِنِينَ

«О люди! До вас від вашого Господа явилось умовляння, зцілення для того, що у грудях, вірне керівництво та милість для віруючих» (10:57).

Спеціально для Центрального інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір
Ясмін Малік
Член відділу Центрального інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір
8 Рабиъ уль-авваль 1439 р.х.
26.11.2017 р.

Головне меню