В ім’я Аллаха, мир і благословення Посланцю Аллаха, його родині і послідовникам.
Перш ніж відповісти на питання «як встановлюється Халіфат», слід усвідомити, що Халіфат — це держава, а будь-яка держава тримається на трьох основах: проект, воля і влада.
Проект повинен бути заснований на методі пророцтва, щоб другий Халіфат відповідав образу держави часів пророцтва. Передбачаючи повернення Халіфату, Посланець Аллаха ﷺ зазначив, що ця держава буде на методі пророцтва, а не такою, якою вона була після епохи праведних халіфів. В кінці хадіса говориться:
ثُمَّ تَكُونُ خِلَافَةً عَلَى مِنْهَاجِ النُّبُوَّةِ
«Потім буде Халіфат за методом пророцтва» (Ахмад).
Воля виражається громадською думкою, яка і створює стабільність в державі. Якщо люди не хочуть цієї системи правління, тобто Халіфату, тоді вони будуть створювати нестабільність і будуть розхитувати уряд. Тому громадська думка є важливим елементом в створенні Халіфату.
Без влади Халіфат не встановиться, а залишиться написаним на сторінка книжок ісламським проектом, про який мріють мусульмани. А хто буде закликати до нього, того будуть кидати у в’язниці, як це відбувається сьогодні.
Хто встановлює Халіфат? Цей обов’язок лежить на плечах трьох сторін:
- ідеологічна партія;
- Умма, переконана в Халіфаті, як в системі правління;
- і володарі сили і впливу.
Ідеологічна партія: Хізб ут-Тахрір — це політична партія, ідеологією якої є Іслам. Він запропонував політичний проект з миті свого виникнення в п’ятдесятих роках минулого сторіччя. У цьому проекті він описав п’ять основних елементів держави, а саме: систему управління, економічну систему, соціальну систему і державний апарат. Потім усе це було кодифіковано в проекті конституції, де детально описані усі пункти, виходячи із Корану, Сунни, іджма і кияса. Тобто в цій конституції немає нічого, окрім Ісламу.
Умма, переконана в Халіфаті як в системі управління виражається в громадській думці. З миті руйнування Халіфату громадська думка в Ісламській Уммі змінилась. Рік за роком Умма наближалась до ідеї застосування Ісламського Шаріату, поки Халіфат не став громадською думкою серед мусульман. Мусульмани сьогодні переконані, що Праведний Халіфат, застосований праведними халіфами,є кращою системою із тих, що можна застосувати. І мусульмани вважають, що їх найважливішим інтересом є єдність Ісламської Умми в єдиній державі. Халіфат став тією ціллю, до якої прагне уся Умма.
Володарі сили і впливу дадуть Уммі і Хізбу нусру (допомогу) для реалізації проекту. Це неминучий і необхідний шаріатський етап у встановленні Халіфату. Нусра означає надання влади тим, хто несе проект Халіфату. А надати владу можуть тільки ті, хто володіють нею. Але ми не маємо на увазі правителів, оскільки нинішні правителі — це агенти. Ми говоримо про тих, хто утверджує владу правителів. Вони і є володарі нусри.
Перешкоди, які стоять перед створенням Халіфату, численні і важкопрохідні. Найголовнішою із них сьогодні є наявність неісламських ідей у свідомості розумового і медійного прошарку суспільства. Вони повинні прийняти Халіфат відкрито як кращий проект, поглиблюючи цю ідею у свідомості людей і спричиняючи тиск на володарів сили і впливу, щоб ті активізувались і надали нусру.
Сьогодні необхідно наступне:
Носії заклику повинні продовжувати свою діяльність і боротьбу, слідуючи за аміром Хізб ут-Тахрір Атою ібн Халілем Абу Раштою (нехай збереже його Аллах), як і робили це протягом десятків років, поки не буде встановлений Халіфат.
Ісламська Умма повинна підняти свій голос, щоб спонукати володарів сили і впливу на надання нусри, і повинна об’єднатись навколо Хізб ут-Тахрір і його проекту, а потім об’явити про повний розрив з західною культурою і про прийняття проекту по поверненню ісламської культури.
Володарі нусри повинні зрозуміти, що перед ними два шляхи: перший — відмова від надання допомоги, тобто вони закінчать своє життя смертю часів невігластва; другий — надати нусру проекту повернення Халіфату за методом пророцтва і набути успіх в обох світах.
Ми говоримо те, що говорив в своєму виступі амір Хізб ут-Тахрір і закликаємо володарів сили і впливу надати нусру проекту Хізба по встановленню Праведного Халіфату.
Пам’ятайте! Ісламська Умма в багатьох мусульманських країнах пішла на великі жертви і зробила повернення Ісламу питанням життя і смерті. Ми бачили усе це в Палестині, Іраку, Шамі, Алжирі, Єгипті, Кашмірі та інших країнах. І це свідчить про готовність Умми жертвувати на шляху Ісламу.
Хізб ут-Тахрір, надавши свій проект, теж пішов на великі жертви і сприйняв повернення Ісламу питанням життя і смерті. І він робить усе можливе для того, щоб донести цей проект до Ісламської Умми і до вас, о, володарі сили і впливу! Члени Хізб ут-Тахрір на шляху заклику до проекту Другого Праведного Халіфату за методом пророцтва піддають вигнанню тюремним строкам, тортурам і вбивствам.
Тепер ви, володарі сили і впливу, повинні сприйняти повернення Ісламу питанням життя і смерті і надати нусру цьому проекту.
Послухайте історію другої присяги при Акабі — про те, що трапилось між Посланцем Аллаха ﷺ і ансарами, які сказали: «Прийми ж від нас присягу, о, Посланець Аллаха! Клянусь Аллахом, ми — природжені воїни і надійні люди, і це передається у нас із покоління в покоління!». Посланець Аллаха ﷺ сказав у відповідь: «Навпаки, ваша кров — моя кров, ваші страждання — мої страждання. Я — з вами, а ви — зі мною. Я буду воювати з тими, з ким воюєте ви, і буду миритись з тим, з ким миритесь ви».
Амір Хізб ут-Тахрір, члени партії і Ісламська Умма говорять вам те, що говорив Посланець Аллаха ﷺ відносно надання нусри для встановлення Халіфату. Так чого ж ви зволікаєте?!
Салахуддін Адада
Голова Центрального інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір
4 Шабана 1444 р.х.
24.02.2023 р.