З тих пір, як Халіфат був зруйнований, положення мусульман почало погіршуватися. Після того, як вони були єдиною уммою схожою на одне тіло, якщо орган якого захворів, то біль поширюється по всьому тілу, переходячи в безсоння й лихоманку, і були одностайними, і всі разом боролися проти спільного ворога, вони стали розділеними, і коли куфар нападал на деякі частини умми (яка повинна бути єдиним організмом), решта частини з'явилися бездіяльних свідками, що проблема не стосується їх.
Після того, як у них була одна сильна Ісламська держава - Халіфат, що весь світ брав до уваги з побоюванням і почуттям страху, стали жити в різних державах, зі слабкими інститутами, які спокійно йдуть за численними кяфірскімі колоніальними організаціями, розривати нашу умму на частини , які використовують нас та наші ресурси. Напевно зіпсоване (розбещене) положення і слабкість мусульман - це результат їх відмови від Ісламу як системи для життя. Їх бездіяльність по відношенню до кяфірських законів і правил, що панує над мусульманами, лише подовжує термін правління над ними кяфірських систем, побудованих на прямо протилежних Ісламу принципах. Насправді ж зміна зіпсованого положення мусульман не з області фантастики, а цілком реально здійсненне завдання, для вирішення якого в нашій умми є можливості. Просто потрібно використовувати видані Аллахом Тааля закони, що стосуються методу та управління, зазначені нам Посланцем Аллаха - Мухаммадом (С.А.В.). Це з успіхом застосували до нас Пророк (С.А.В.) з його сподвижниками, використовуючи керівництво Всевишнього, домагаючись зміни джахілійського суспільства в ісламське, встановлюючи Ісламську державу, яка згодом перетворив даруль Куфр в даруль Іслям.
Є численні шаріатських тексти, які вказують на те, що зміна зіпсованого (розпусного) положення являється фардом для мусульман. Аллах Тааля сказав:
(و المؤمنون و المؤمنات بعضهم أولياء بعض يأمرون بالمعروف و ينهون عن المنكر)
“А віруючі чоловіки і віруючі жінки, вони - друзі одні іншим: вони спонукали до схвалюваного і утримують від засуджуваного”.
Пророк (С.А.В.) сказав:
(من رأى منكم منكرا فليغيره بيده, فإن لم يستطع فبلسانه, فإن لم يستطع فبقلبه, وذلك أضعف الإيمان)
"Той, хто побачить мункар, нехай його змінить рукою, якщо не зможе, то словом, і якщо цього не зможе, то тоді заперечує мункар серцем, і це найслабкіша ступінь віри".
Також Пророк (С.А.В.) сказав:
(ستكون أمراء فتعرفون و تنكرون, فمن عرف فقد برئ, ومن أنكر فقد سلم, و لكن من رضي و تابع)
"Будуть над вами правителі, правління яких за несправедливими законами в деяких з вас викличе схвалення - їх він обвинуватив у гріху; у деяких просто мовчазне несхвалення - їх він назвав урятованими; а в деяких не тільки мовчазна незгода, але й боротьбу з несправедливістю - їх він особливо зі схваленням виділяв".
Пророк (С.А.В.) також сказав про звернення Аллаха Тааля до людей:
(يا أيها الناس! أن الله عز و جل يقول: أمروا بالمعروف و انهوا عن المنكر من قبل أن تدعوني فلا أجبكم, و تسألوني فلا أعطكم, و تستنصروني فلا أنصركم)
"О, люди! Наказуйте до добра і забороняйте зло, перш ніж будете волати до Мене, і Я не буду відповідати на ваші прохання, і допомагати вам у випадку невиконання цих умов ".
Ці тексти рішуче спонукують мусульман змінити будь-який побачений ними мункар дією, словом або незгодою в серці, залежно від їхньої можливості. Однак деякими здійснюється й найбільший мункар - коли життєву систему мусульман корумпували неісламськими правилами й законами. Аллах Тааля наказав, щоб мусульмани працювали заради зміни цієї порочної дійсності, зробивши для них цю роботу фард кіфая.
Аллах Тааля сказав:
(أن الله لا يغير ما بقوم حتى يغيروا ما بأنفسهم)
"Аллах не змінює того, що з людьми, поки вони самі не змінить те, що з ними".
Цей наказ має форму повідомлення, що надає йому значимість і важливість. Вимога Аллаха полягає в тому, щоб люди працювали заради зміни порочної реальності в якості групи, і в результаті цього Аллах змінить те, що з ними. Це позначено формулюванням аяту, що має множину ( "людей", "зміннять те, що з ними").
Пророк (С.А.В.) сказав:
(ما من قوم يعمل فيهم بالمعاصي, ثم يقدرون أن يغيروا ثم لا يغيروا, إلا يوشك أن يعمهم الله منه بعقاب)
“Люди, серед яких здійснювалися гріхи, і вони могли докласти зусилля до їх зміни, але не здійснювали призначеного, аллах має право послати покарання всім ним разом узятим”.
Це вирішальне спонукання для групи, щоб вони змінили порочную дійсність, в якій вони живуть. Покарання може їх наздогнати незалежно від того, чи були вони серед тих, хто здійснював гріхи, чи серед тих, хто міг докласти зусиль для зміни мункару, але не робив цього. Таким чином, зміна мункар є фардом для мусульман. Існує мункар, який жоден індивідуум, покладаючись на власну або навіть декілька осіб, змінити не може. І порочна дійсність сьогодні - результат відсутності держави Халіфат, яка покладе кінець усім мункар. Таким чином, існують закони Аллаха, що стосуються методу для групи, яке працюватиме ради викорінювання мункар. Ці ахками (закони) зобов'язали мусульман сформувати об'єднання серед них, яке направить свою діяльність для відродження держави Халіфат.
Аллах Тааля сказав:
(و لتكن منكم أمة يدعون إلى الخير, و يأمرون بالمعروف و ينهون عن المنكر, و اؤلئك هم المفلحون)
"І нехай буде серед вас група, яка призиває до добра, наказує схвалене й утримує від несхвалюваного. Ці - щасливі!"
Очевидний наказ, витікаючий з даного вірша, – це наказ сформувати групу з мусульман, які закликатимуть до Ісламу, наказуючи маруф і забороняючи мункар. Звертаючись до ісламських правил і законів, стає ясним те, що здійснити дані правила і системи в життя (реальну дійсність) неможливо без Халіфату, який виконає всі розпорядження Шаріату і понесе Іслам до решти людей.Так що, обов'язок тієї групи, зазначеної в тексті, полягає в тому, щоб працювати для відновлення Халіфату. Існує безліч хадісов, в яких Пророк (С.А.В.) рішуче вимагав від мусульман згуртованої роботи в групах для спонукання до Маруф і заборони мункар. Інакше Аллах може покарати їх у цьому житті і життя майбутнього.
Посланець Аллаха (С.А.В.) сказав:
(و الذي نفسي بيده لتأمرن بالمعروف و لتنهون عن المنكر, أو ليوشكن الله أن يبعث عقابا من عنده, ثم لتدعنه فلا يستجاب لكم)
"Клянуся Тим, у Чиїх руках моя душа, ви повинні закликати до маруф і забороняти мункар, інакше Мудрий Аллах вправі послати на вас покарання від Нього. Потім ви будете молити Його, але Він не відповість на ваші прохання ".
Також сказав:
(إن الناس إذا رأوا المنكر فلم ينكروه أوشك أن يعمهم الله بعقابه)
"Ті люди, серед яких здійснювалися гріхи, і маючи можливість докласти зусиль для зміни мункар, вони не зробили призначеного - всі вони будуть покарані Аллахом".
Пророк (С.А.В.) також сказав:
(كلا و الله, لتأمرن بالمعروف و لتنهون عن المنكر, و لتأخذن على يد الظالم, و لتأطرنه على الحق أطرا, و لتقصرنه على الحق قصرا, أو ليضربن قلوب بعضكم ببعض, ثم يلعنكم كما لعنهم)
"Ні, клянуся Аллахом, ви повинні наказувати маруф і забороняти мункар, зупиняючи несправедливу руку тирана, і спонукати його до істини, обмежуючи його в її рамках. Інакше, Аллах простромить серця одних з вас проти інших. Потім Він прокляне вас, як прокляв їх ".
Все вищесказане наказує мусульманам, що бажають бути збереженими від покарання Аллаха в цьому та наступному житті, цілеспрямовано працювати для зміни порочної дійсності, в якій вони живуть, дотримуючись при цьому шаріатських методу для її зміни, повертаючи Іслам у життя як систему і державу. І цей метод, який Аллах Тааля зробив обов'язковим і роз'яснив його Посланецеві (С.А.В.) не може бути замінений будівництвом мечетей, відкриттям все нових і нових медресе або збільшенням кількості здійснення Хаджа, умри, садака, або благодійними справами . Хоча Шаріат і вимагає виконання цих дій від держави та особистостей, вони все ж таки не відносяться до принесеного й поясненого Пророком (С.А.В.) методу (рішенням, що стосуються таріка), що вимагає від мусульман створення групи від них, яка буде працювати над відновленням ісламського способу життя шляхом встановлення Ісламської держави. Ці вимоги можна виконати лише інтелектуальною та політичною боротьбою. Під інтелектуальною боротьбою мається на увазі протистояння всім доктринам, думкам і концепціям, а також існуючим у суспільстві стосункам, які грунтуються на чому-небудь іншому, ніж Іслам. Потім роз'яснення думок, концепцій і правил Ісламу, які повинні переважати в суспільстві, що в свою чергу зробить його Ісламським. Політична ж боротьба являє собою протистояння правителям, які не втілюють Іслам у всіх сферах життя, публічне розкриття планів і змов, спрямованих проти ісламської умми, а також смілива вимога звіту від правителів без застосування лицемірства та лестощів, щоб Умма усвідомлювала Іслам і охопила групу, що спонукує до відновлення ісламського способу життя шляхом встановлення Халіфату.
Аллах Тааля у своєму Посланні звертається до Мухаммада (С.А.В.) зі словами:
Звернення до Посланця (С.А.В.) в цих віршах є зверненням на адресу мусульман усіх часів. Вищесказане вимагає від нас вживати дії, подібні діям Пророка (С.А.В.), що привели його до встановлення Халіфату, які потребують відновлення влади Ісламу, захопленої в нас, щоб потім дати баят Халіфу, який буде керувати Книгою Аллаха і Сунной Його Пророка (С.А.В.). Об'єднання, що усвідомлює все вище необхідне - це Хізб-ут-Тахрір, що відповів на вирішальний заклик Аллаха Тааля: "Нехай буде серед вас група, що закликає людей до маруф і забороняє мункар" і згуртувалося на основі ісламської думки, і проходить етапи методу, який Аллах зробив для нас обов'язковим, а Мухаммад (С.А.В.) пояснив його.
Однак реалізація мети, для якої працює Хізб, ще не завершена, держава Халіфат поки не побудоване. Так що вирішальна вимога Аллаха усе ще на мусульманах, які повинні прискорити свої дії у відповідь на ці заклики, і разом із групою, що виконує Шаріатські умови, працювати для зміни порочної дійсності, у якій вони живуть; інакше гріх ляже на цих мусульман, і вони заслуговують покарання Аллаха в цьому і загробному житті. Додатково до того, що дотримання цього методу є фардом, потрібно сказати, що ті, що слідували іншими дорогами зазнали ясні невдачі, внаслідок чого умма перестала довіряти всім рухам, що у свою чергу зменшило можливість умми змінити дійсність за допомогою цих рухів, навіть за допомогою щирих. Це відбувалося так, тому що умма не усвідомлювала те, що це щирий рух є невід'ємною частиною умми. Умма не може змінити радикально й розвиватися без ідеологічного щирого руху, який умма охоплює й дає йому керування над собою, щоб вони разом працювали заради зміни порочної реальності шляхом установлення Халіфату.
Що стосується матеріальних втрат та інших питань, що стосуються терміну "різк'", які виникнуть у процесі роботи по зміні порочної реальності, то адже дійсно лише Аллах тим, що наділяє.
Аллах Тааля говорить:
Немає ніякого, що наділяє їжею, крім Нього.
Аллах Тааля також говорить:
І Він розділив різк серед його служителів.
Також Він говорить:
І Він наказав, аби мали таква (богобоязливість).
Аллах Всевишній каже:
Отже боячись Аллаха, погодимося з вами почати серйозну роботу для зміни існуючої порочної реальності, з'єднуючи сили з щирими і усвідомлюючими важливість цієї роботи носіями дава, аби встановити Халіфат цим, Іншааллах досягнемо винагороди і гідності на цьому світі і винагороди в світі майбутньому. І ми будемо з числа тих, про кого Пророк (С.А.В.) сказав:
(إن الدين بدأ غريبا و يرجع غريبا, فطوبى للغرباء, الذين يصلحون ما أفسد الناس من بعدي من سنتي)
“Релігія почалася невідомою і такою ж повернеться, блаженні ті, які виправляють мою Сунну зіпсовану людьми після мене”.
Є численні шаріатських тексти, які вказують на те, що зміна зіпсованого (розпусного) положення являється фардом для мусульман. Аллах Тааля сказав:
(و المؤمنون و المؤمنات بعضهم أولياء بعض يأمرون بالمعروف و ينهون عن المنكر)
“А віруючі чоловіки і віруючі жінки, вони - друзі одні іншим: вони спонукали до схвалюваного і утримують від засуджуваного”.
Пророк (С.А.В.) сказав:
(من رأى منكم منكرا فليغيره بيده, فإن لم يستطع فبلسانه, فإن لم يستطع فبقلبه, وذلك أضعف الإيمان)
"Той, хто побачить мункар, нехай його змінить рукою, якщо не зможе, то словом, і якщо цього не зможе, то тоді заперечує мункар серцем, і це найслабкіша ступінь віри".
Також Пророк (С.А.В.) сказав:
(ستكون أمراء فتعرفون و تنكرون, فمن عرف فقد برئ, ومن أنكر فقد سلم, و لكن من رضي و تابع)
"Будуть над вами правителі, правління яких за несправедливими законами в деяких з вас викличе схвалення - їх він обвинуватив у гріху; у деяких просто мовчазне несхвалення - їх він назвав урятованими; а в деяких не тільки мовчазна незгода, але й боротьбу з несправедливістю - їх він особливо зі схваленням виділяв".
Пророк (С.А.В.) також сказав про звернення Аллаха Тааля до людей:
(يا أيها الناس! أن الله عز و جل يقول: أمروا بالمعروف و انهوا عن المنكر من قبل أن تدعوني فلا أجبكم, و تسألوني فلا أعطكم, و تستنصروني فلا أنصركم)
"О, люди! Наказуйте до добра і забороняйте зло, перш ніж будете волати до Мене, і Я не буду відповідати на ваші прохання, і допомагати вам у випадку невиконання цих умов ".
Ці тексти рішуче спонукують мусульман змінити будь-який побачений ними мункар дією, словом або незгодою в серці, залежно від їхньої можливості. Однак деякими здійснюється й найбільший мункар - коли життєву систему мусульман корумпували неісламськими правилами й законами. Аллах Тааля наказав, щоб мусульмани працювали заради зміни цієї порочної дійсності, зробивши для них цю роботу фард кіфая.
Аллах Тааля сказав:
(أن الله لا يغير ما بقوم حتى يغيروا ما بأنفسهم)
"Аллах не змінює того, що з людьми, поки вони самі не змінить те, що з ними".
Цей наказ має форму повідомлення, що надає йому значимість і важливість. Вимога Аллаха полягає в тому, щоб люди працювали заради зміни порочної реальності в якості групи, і в результаті цього Аллах змінить те, що з ними. Це позначено формулюванням аяту, що має множину ( "людей", "зміннять те, що з ними").
Пророк (С.А.В.) сказав:
(ما من قوم يعمل فيهم بالمعاصي, ثم يقدرون أن يغيروا ثم لا يغيروا, إلا يوشك أن يعمهم الله منه بعقاب)
“Люди, серед яких здійснювалися гріхи, і вони могли докласти зусилля до їх зміни, але не здійснювали призначеного, аллах має право послати покарання всім ним разом узятим”.
Це вирішальне спонукання для групи, щоб вони змінили порочную дійсність, в якій вони живуть. Покарання може їх наздогнати незалежно від того, чи були вони серед тих, хто здійснював гріхи, чи серед тих, хто міг докласти зусиль для зміни мункару, але не робив цього. Таким чином, зміна мункар є фардом для мусульман. Існує мункар, який жоден індивідуум, покладаючись на власну або навіть декілька осіб, змінити не може. І порочна дійсність сьогодні - результат відсутності держави Халіфат, яка покладе кінець усім мункар. Таким чином, існують закони Аллаха, що стосуються методу для групи, яке працюватиме ради викорінювання мункар. Ці ахками (закони) зобов'язали мусульман сформувати об'єднання серед них, яке направить свою діяльність для відродження держави Халіфат.
Аллах Тааля сказав:
(و لتكن منكم أمة يدعون إلى الخير, و يأمرون بالمعروف و ينهون عن المنكر, و اؤلئك هم المفلحون)
"І нехай буде серед вас група, яка призиває до добра, наказує схвалене й утримує від несхвалюваного. Ці - щасливі!"
Очевидний наказ, витікаючий з даного вірша, – це наказ сформувати групу з мусульман, які закликатимуть до Ісламу, наказуючи маруф і забороняючи мункар. Звертаючись до ісламських правил і законів, стає ясним те, що здійснити дані правила і системи в життя (реальну дійсність) неможливо без Халіфату, який виконає всі розпорядження Шаріату і понесе Іслам до решти людей.Так що, обов'язок тієї групи, зазначеної в тексті, полягає в тому, щоб працювати для відновлення Халіфату. Існує безліч хадісов, в яких Пророк (С.А.В.) рішуче вимагав від мусульман згуртованої роботи в групах для спонукання до Маруф і заборони мункар. Інакше Аллах може покарати їх у цьому житті і життя майбутнього.
Посланець Аллаха (С.А.В.) сказав:
(و الذي نفسي بيده لتأمرن بالمعروف و لتنهون عن المنكر, أو ليوشكن الله أن يبعث عقابا من عنده, ثم لتدعنه فلا يستجاب لكم)
"Клянуся Тим, у Чиїх руках моя душа, ви повинні закликати до маруф і забороняти мункар, інакше Мудрий Аллах вправі послати на вас покарання від Нього. Потім ви будете молити Його, але Він не відповість на ваші прохання ".
Також сказав:
(إن الناس إذا رأوا المنكر فلم ينكروه أوشك أن يعمهم الله بعقابه)
"Ті люди, серед яких здійснювалися гріхи, і маючи можливість докласти зусиль для зміни мункар, вони не зробили призначеного - всі вони будуть покарані Аллахом".
Пророк (С.А.В.) також сказав:
(كلا و الله, لتأمرن بالمعروف و لتنهون عن المنكر, و لتأخذن على يد الظالم, و لتأطرنه على الحق أطرا, و لتقصرنه على الحق قصرا, أو ليضربن قلوب بعضكم ببعض, ثم يلعنكم كما لعنهم)
"Ні, клянуся Аллахом, ви повинні наказувати маруф і забороняти мункар, зупиняючи несправедливу руку тирана, і спонукати його до істини, обмежуючи його в її рамках. Інакше, Аллах простромить серця одних з вас проти інших. Потім Він прокляне вас, як прокляв їх ".
Все вищесказане наказує мусульманам, що бажають бути збереженими від покарання Аллаха в цьому та наступному житті, цілеспрямовано працювати для зміни порочної дійсності, в якій вони живуть, дотримуючись при цьому шаріатських методу для її зміни, повертаючи Іслам у життя як систему і державу. І цей метод, який Аллах Тааля зробив обов'язковим і роз'яснив його Посланецеві (С.А.В.) не може бути замінений будівництвом мечетей, відкриттям все нових і нових медресе або збільшенням кількості здійснення Хаджа, умри, садака, або благодійними справами . Хоча Шаріат і вимагає виконання цих дій від держави та особистостей, вони все ж таки не відносяться до принесеного й поясненого Пророком (С.А.В.) методу (рішенням, що стосуються таріка), що вимагає від мусульман створення групи від них, яка буде працювати над відновленням ісламського способу життя шляхом встановлення Ісламської держави. Ці вимоги можна виконати лише інтелектуальною та політичною боротьбою. Під інтелектуальною боротьбою мається на увазі протистояння всім доктринам, думкам і концепціям, а також існуючим у суспільстві стосункам, які грунтуються на чому-небудь іншому, ніж Іслам. Потім роз'яснення думок, концепцій і правил Ісламу, які повинні переважати в суспільстві, що в свою чергу зробить його Ісламським. Політична ж боротьба являє собою протистояння правителям, які не втілюють Іслам у всіх сферах життя, публічне розкриття планів і змов, спрямованих проти ісламської умми, а також смілива вимога звіту від правителів без застосування лицемірства та лестощів, щоб Умма усвідомлювала Іслам і охопила групу, що спонукує до відновлення ісламського способу життя шляхом встановлення Халіфату.
Аллах Тааля у своєму Посланні звертається до Мухаммада (С.А.В.) зі словами:
(يا أيها المدثر قم فأنذر), (فاصدع بما تؤمر و أعرض عن المشركين)
"О,той, що загорнувся! Підведися і перестерігай!", "Розсічи ж, як тобі наказане, і відвернися від многобожників!"
"О,той, що загорнувся! Підведися і перестерігай!", "Розсічи ж, як тобі наказане, і відвернися від многобожників!"
Звернення до Посланця (С.А.В.) в цих віршах є зверненням на адресу мусульман усіх часів. Вищесказане вимагає від нас вживати дії, подібні діям Пророка (С.А.В.), що привели його до встановлення Халіфату, які потребують відновлення влади Ісламу, захопленої в нас, щоб потім дати баят Халіфу, який буде керувати Книгою Аллаха і Сунной Його Пророка (С.А.В.). Об'єднання, що усвідомлює все вище необхідне - це Хізб-ут-Тахрір, що відповів на вирішальний заклик Аллаха Тааля: "Нехай буде серед вас група, що закликає людей до маруф і забороняє мункар" і згуртувалося на основі ісламської думки, і проходить етапи методу, який Аллах зробив для нас обов'язковим, а Мухаммад (С.А.В.) пояснив його.
Однак реалізація мети, для якої працює Хізб, ще не завершена, держава Халіфат поки не побудоване. Так що вирішальна вимога Аллаха усе ще на мусульманах, які повинні прискорити свої дії у відповідь на ці заклики, і разом із групою, що виконує Шаріатські умови, працювати для зміни порочної дійсності, у якій вони живуть; інакше гріх ляже на цих мусульман, і вони заслуговують покарання Аллаха в цьому і загробному житті. Додатково до того, що дотримання цього методу є фардом, потрібно сказати, що ті, що слідували іншими дорогами зазнали ясні невдачі, внаслідок чого умма перестала довіряти всім рухам, що у свою чергу зменшило можливість умми змінити дійсність за допомогою цих рухів, навіть за допомогою щирих. Це відбувалося так, тому що умма не усвідомлювала те, що це щирий рух є невід'ємною частиною умми. Умма не може змінити радикально й розвиватися без ідеологічного щирого руху, який умма охоплює й дає йому керування над собою, щоб вони разом працювали заради зміни порочної реальності шляхом установлення Халіфату.
Що стосується матеріальних втрат та інших питань, що стосуються терміну "різк'", які виникнуть у процесі роботи по зміні порочної реальності, то адже дійсно лише Аллах тим, що наділяє.
Аллах Тааля говорить:
(له مقاليد السماوات و الأرض يبسط الرزق لمن يشاء)
“Йому належать ключі небес і землі. Він розширює долю тому, кому побажає”. (42:12)
“Йому належать ключі небес і землі. Він розширює долю тому, кому побажає”. (42:12)
Немає ніякого, що наділяє їжею, крім Нього.
Аллах Тааля також говорить:
(أمن هذا الذي يرزقكم إن أمسك رزقه)
"І хто ж той, який наділить вас, якщо Він відмовить вам у їжі". (67:21)
"І хто ж той, який наділить вас, якщо Він відмовить вам у їжі". (67:21)
І Він розділив різк серед його служителів.
Також Він говорить:
(نحن قسمنا بينهم معيشتهم في الحياة الدنيا)
"Ми розділили серед них їх іжу в житті ближньому". (43:32)
"Ми розділили серед них їх іжу в житті ближньому". (43:32)
І Він наказав, аби мали таква (богобоязливість).
Аллах Всевишній каже:
(و من يتق الله يجعل له مخرجا, و يرزقه من حيث لا يحتسب)
“А хто боїться Аллаха, тому влаштує Він результат і дасть йому їжу, звідки він і не розраховує”. (65:2)
“А хто боїться Аллаха, тому влаштує Він результат і дасть йому їжу, звідки він і не розраховує”. (65:2)
Отже боячись Аллаха, погодимося з вами почати серйозну роботу для зміни існуючої порочної реальності, з'єднуючи сили з щирими і усвідомлюючими важливість цієї роботи носіями дава, аби встановити Халіфат цим, Іншааллах досягнемо винагороди і гідності на цьому світі і винагороди в світі майбутньому. І ми будемо з числа тих, про кого Пророк (С.А.В.) сказав:
(إن الدين بدأ غريبا و يرجع غريبا, فطوبى للغرباء, الذين يصلحون ما أفسد الناس من بعدي من سنتي)
“Релігія почалася невідомою і такою ж повернеться, блаженні ті, які виправляють мою Сунну зіпсовану людьми після мене”.