Наша проблема

Ключові поняття
Друкарня

Головна проблема мусульман — це не Палестина, не Ліван, не Афганістан, не Іран і не Ірак. Усі ці проблеми з’явились тоді, коли мусульмани залишили Коран і Сунну. Але деякі недалекоглядні мусульмани вважають, що зможуть вирішити свої проблем, не повертаючись до Ісламу.

Головна проблема мусульман — це повне повернення Ісламу, відновлення ісламського образу життя в мусульманських країнах і продовження глобального ісламського заклику. Але це неможливо здійснити без встановлення Праведного Халіфату, оскільки одні шаріатські закони виконуються індивідуально, а інші виконуються халіфом Ісламської Держави. Тому, якщо відсутня держава, тоді відсутня і більша частина Ісламського Шаріату.

Халіфат об’єднає в одній державі мусульман, які сьогодні поділені більше аніж на сорок держав. Тому зникне така проблема, як кордони, які розділяють ісламські народи. Халіфат — це держава усіх мусульман, і в ньому немає місця націоналізму, расизму і регіоналізму. Це не держава одного мазхаба. Халіф стверджує(табанні) ті шаріатські закони, в яких побачить сильні докази, із якого б мазхаба вони не виходили. Ісламська Держава підготує армії до джихаду. При Халіфаті, нападаючи на частину мусульман, невірні вимушені будуть воювати з усіма мусульманами, а не як у 1982 році, коли «Ізраїль» напав на Ліван, чи коли напали на Лівію, чи як планують напасти на Сирію, чи як трапилась окупація Палестини, чи як це відбувається в усіх куточках ісламського світу. Якщо б у мусульман була єдина держава і єдина армія, тоді невірні боялись би їх,а їх держави тисячу разів думали б, преш ніж напасти на який-небудь мусульманський народ. Але сьогодні навіть найбільш боягузливі і презренні народи наважуються нападати і принижувати мусульман, наприклад, іудеї. Ворог б’є по Іраку на сході, по Тунісу — на заході і загрожує країнам Перської затоки. Він окупував Палестину, деякі землі Сирії, Йорданії, Єгипту і Лівану.

Посланець Аллаха ﷺ сказав:

يُوشِكُ الْأُمَمُ أَنْ تَدَاعَى عَلَيْكُمْ كَمَا تَدَاعَى الْأَكَلَةُ إِلَى قَصْعَتِهَا، فَقَالَ قَائِلٌ: وَمِنْ قِلَّةٍ نَحْنُ يَوْمَئِذٍ؟ قَالَ: بَلْ أَنْتُمْ يَوْمَئِذٍ كَثِيرٌ، وَلَكِنَّكُمْ غُثَاءٌ كَغُثَاءِ السَّيْلِ، وَلَيَنْزَعَنَّ اللَّهُ مِنْ صُدُورِ عَدُوِّكُمُ الْمَهَابَةَ مِنْكُمْ، وَلَيَقْذِفَنَّ اللَّهُ فِي قُلُوبِكُمُ الْوَهْنَ، فَقَالَ قَائِلٌ: يَا رَسُولَ اللَّهِ، وَمَا الْوَهْنُ؟ قَالَ: حُبُّ الدُّنْيَا، وَكَرَاهِيَةُ الْمَوْتِ

«Близько той час, коли общини (невірних і заблудших) будуть разом накидатись на вас подібно тому, як їдоки запрошують один одного до трапези!». Хтось спитав: «Це трапиться через те, що нас тоді буде мало?». Пророк сказав: «Навпаки, в той день вас буде багато але ви будете подібні муті, розсіяної в потоці, і Аллах зробить так, що страх перед вами покине серця ваших ворогів, а в ваші серця Аллах поселить вахн». Хтось спитав: «О, Посланець Аллаха, а що це за вахн?». Він відповів: «Любов до світу цьому і ненависть до смерті» (Абу Дауд).

Сьогодні треба викрити закони, які управляють справами людей і вирішують їх проблеми. Треба атакувати ідеї і закони невір’я, озброївшись ідеями і законами Ісламу. Саме через таку діяльність виявляються обґрунтованість ідей і законів Ісламу. Це і є політична діяльність на основі Ісламу, тобто поширення ідей і законів Ісламу політичним шляхом. Інакше кажучи, це несення ісламського заклику згідно політичному методу. Звідси і можна зрозуміти прагнення невірних віддалити мусульман від політики за допомогою деяких дурнів, які твердять,що політика суперечить духу Ісламу. В цьому і є секрет того, чому держави невірних, а також їх агенти люто борються з ісламськими рухами. Вони розуміють, що тільки ісламські політичні рухи здатні підняти Умму, встановити державу, нанести удар по невір’ю і повернути Ісламу славу. Неможливо повернути довіру Умми до Ісламу, підняти Умму і встановити державу Халіфат без політичної діяльності на основі Ісламу. Тому порятунок Умми від загибелі полягає у відновленні довіри до ідей і законів релігії.

Саме таким методом Посланець Аллаха ﷺ утворив Ісламську Умму і Ісламську Державу. Сьогодні мусульманам у першу чергу треба встановити Ісламську Державу шляхом ідейно-політичної революції, яка зруйнує ідеї і владу невір’я.

 

Мустафа Муслім, Ліван
Із журналу «Аль-Ваъй», випуск 5, 1408 р.х./1987 р.