Релігія є прояв щирості і настанова

Хадіс
Друкарня

Ми вітаємо усіх вас, наші любі брати в усьому світі, на новій зустрічі з нашою програмою «Разом із благородним хадісом». І ми хочемо почати з кращого привітання – Ассаляму алейкум ва рахматуллахі ва баракятуху!

Приводиться у «Сахіху» імама Мусліма, у тлумаченні ан-Нававій, розділ «Роз’яснення того, що релігія є проявом щирості» наступний хадіс, який розповів Мухаммад ібн Аббад аль-Маккі від Суфьяна, який сказав Сухайлю, що йому розповів Умар від К’а’ка’, від Таміма ібн Ауса ад-Дарі, хай буде вдоволений ним Аллах, який передав:

«Одного разу пророк, хай благословить його Аллах і привітає, сказав: «Релігія є прояв щирості». Ми спитали: «У відношенні до кого?». Він сказав: «У відношенні до Аллаха, до його Книги, до Його посланця, до правителів мусульман і до усіх мусульман взагалі»». 

Те, про що говориться у цьому благородному хадісі, відноситься до концепції щирості і настанови між мусульманами, і це у їх суспільстві є великою і дуже важливою справою. Порада, настанова і щирість охоплюють усі прошарки суспільства, починаючи зі вченого і завершуючи простими людьми. Таким є положення мусульманина, він знаходиться у положенні щирих відносин з оточуючими його мусульманами, так само і вони відповідають йому щирістю. Ось така унікальна ситуація повинна переважати в мусульманському суспільстві, адже вона веде мусульман до чистого та розвинутого способу життя. У такому ж положенні знаходяться групи та партії, вони повинні бути щирими для мусульман и наставляти їх, наказуючи схвалюване і забороняючи засуджуване. О Аллах, ми просимо Тебе, Твоїх янголів і носіїв Твого трону засвідчити те, що Хізб ут-Тахрір щирий до Умми і наставляє її. Він розтлумачив Уммі, що над нею повинні виконуватися лише закони Аллаха. Хізб ут-Тахрір дивиться на Умму так, як Ти це наказав, о Аллах, він не дивиться на Умму так, як дивляться на неї інші ісламські групи та партії. Умма є одним єдиним тілом і страждання однієї частини розповсюджуються на інші частини тіла. До чого усі ці заклики до єгипетської, йорданської, туніської і навіть палестинської держави? О ті, які ставилися щиро до Умми на протязі усіх цих дев’яти десятків років, хіба це і є те, чого побажав для вас Аллах? Хіба громадянська держава краще Аллаха? Що ви вибираєте – демократію або Аллаха? Хіба такою повинна бути щирість і настанова, о лідери рухів? Вседержитель, Всевишній Аллах бажає, щоб держава буда ісламською. А ви на протязі дев’яти десятків років закликали до національної держави і патріотизму, до баасізму і демократії, до соціалізму і світського, громадянського суспільства та інших подібних термінів. Усі ці форми держав були створені американською машиною, а Умма прийняла ці терміни після того, як ісламські рухи прийняли їх, і, таким чином, усе це стало частиною культури мусульман.

О мусульмани, воістину, настанова і щирість є аманатом, ми не повинні втратити цей аманат або залишити його під приводом того, що ми повинні іти в руслі такої політики, щоб гарантувати нашу позицію під її сонцем. Ні, клянусь Аллахом, це не так,такого не повинно бути серед мусульман! Повинно бути те, що побажав Аллах і узаконив Шаріатом, адже Шаріат Аллаха досконалий та повноцінний, і це чудово видно. І не підходьте до мусульман з вашими консультаціями і порадами, які не мають нічого спільного з Шаріатом Аллаха. О Аллах, воістину, ми довели, будь свідком цього!

Шановні брати, до наступних зустрічей з іншим хадісом Посланнця Аллаха ﷺ, і ми залишаємо вас під опікою Аллаха. Ассаляму алейкум ва рахматуллахі ва баракятуху!


21 Джумада ас-сані 1435 р.х.
21.04.2014

Головне меню