بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ
Сьогодні у мусульманських країнах здіймається багато різноманітних стягів, так званих «прапорів», особливо після народного руху проти несправедливих тиранів із числа правителів у мусульманських країнах… Таким чином, деякі почали здіймати стяги «незалежності», інші гасають із колишніми старими стягами, а треті здіймають свої власні…
Серед них є ті, хто добре ставиться до того чи іншого стягу, і він вважає, що це не суперечить шаріату…, а є і такі, які вганяють людей в оману та лякають тим, що якщо будуть підійматися прапори Ісламу, то це буде провокувати невірний Захід…! Також є і такі, хто свідомо та навмисне старається у тому, щоб підіймати стяги, які суперечать Шаріату з метою заклику до світської громадянської держави і т.п.
З метою пояснення тим, хто вважає, що їх стяг не суперечить Шаріату, і якщо вони дізнаються про дану суперечність, то відмовляться від цього і піднімуть прапор Ісламу. З метою знищення подібного роду омани – прихильники істини не бояться спровокувати невірний Захід, навіть, якщо вони захлинуться у своїй ненависті. З метою приведення у відчай тих секуляристів та їм подібних, хто відкрито виявляє ворожнечу до прапору Ісламу, ми бажаємо дати пояснення цьому питанню, щоб:
وَلَٰكِن لِّيَقْضِيَ اللَّهُ أَمْرًا كَانَ مَفْعُولًا لِّيَهْلِكَ مَنْ هَلَكَ عَن بَيِّنَةٍ وَيَحْيَىٰ مَنْ حَيَّ عَن بَيِّنَ
«Щоб загинув той, хто загинув при повному розумінні, і щоб вижив той, хто вижив при повному розумінні». (8:42).
В ісламській державі «Халіфат» будуть ливаъ та раъя ( стяги та прапори), що було взяте як приклад із першої Ісламської держави, побудованої Посланцем Аллахаﷺ у Медіні. Це буде виглядати наступним чином:
1.Ливаъ та раъя ( стяг та прапор) у своєму лексичному значенні мають одне значення, але Шаріат відносно кожного із них дав своє нижченаведене визначення:
Ливаъ (стяг) – матеріал білого кольору, на якому чорними буквами нанесений надпис: ЛЯ ІЛЛЯХА ІЛЛЯЛЛАХ МУХАМАДУН РАСУЛЮЛЛАХ. Він вручається Аміру або командуючому війська. Також вважається розпізнавальним знаком його місцеположення і завжди знаходиться там, де є Амір. Доказом того, що ливаъ(стяг) вручається Аміру війська, слугує наступний хадіс: «Посланець Аллаха ﷺ зайшов у Мекку в день завоювання і його прапор був білим», передав ібн Маджа від Джабіра. Передає Ан-Насаій від Анаса, «що Посланець Аллаха ﷺ, коли призначив аміром війська Усаму ібн Зайда для битви із римлянами, він вручив йому білий стяг».
Раъя – прапор чорного кольору, на якому білими буквами написано: ЛЯ ІЛЛЯХА ІЛЛЯЛЛАХ МУХАМАДУН РАСУЛЮЛЛАХ. Раъя знаходиться у командуючого підрозділів війська, полку, девізії. Доказом цьому, слугує те, що коли Посланець Аллаха ﷺ очолював військо в Хайбарі, він сказав: «Завтра я вручу цей раъя тій людині, яка любить Аллаха та Його Посланця, і якого любить Аллах та Його Посланець…і він вручив раъя Алі (р.а.)». Бухарі, Муслім. На той час Алі вважався командуючим полку або загону. Також у хадісі Харіса ібн Хассана аль-Бакрі говориться: «Ми прибули до Медини. Пророк ﷺ стояв на мінбарі. Білял стояв перед ним з оголеним мечем, і перед ними я побачив багато чорних стягів (раъя) , тоді я запитав «що це за стяги (раъя)?», мені ж люди відповіли: «Амр ібн аль-Ас повернувся з поля бою», вивів Ахмад. Вираз «багато чорних стягів» каже про те, що велика кількість стягів знаходилася у командуючих загонами та полками, тоді як Аміром даного загону залишалася одна людина – Амр ібн аль-Ас, у якого знаходився ливаъ (прапор). Таким чином, ливаъ (прапор) може знаходитися лише у Аміра війська, і ані в кого більше, а раъя (стяги) являють собою розпізнавальні елементи, які знаходяться у руках командуючих загонами, полками, дивізіями.
2. Ливаъ вручається Аміру війська, і використовується для позначення його місцеположення, він завжди знаходиться разом із ним. Але під час битви, байдуже чи є він головнокомандуючим або командиром армії, призначеним аміром, йому вручається раъя, який він підносить над собою. Тому раъя називають «Умму аль-Харб» (мати війни), тому що він завжди знаходиться на арені бойових дій разом із командиром. Посланець Аллахаﷺ повідомляв людям про смерть Зайда, Джафара та ібн Раваха до того, як прийшли війська зі звісткою: «Раъя взяв Зайд і загинув, потім раъя взяв Джафар, і теж загинув, потім взяв ібн Раваха і теж загинув…».
Також у положенні війни з ворогом, коли на полі битви знаходиться у якості головнокомандуючого сам Халіф, то поряд із раъя дозволена наявність піднятого ливаъ (прапору). В «історії ібн Хішама» під час розповіді про Велику битву при Бадрі говориться, що і ливаъ (прапор) и раъя (стяг) - обидва були присутні на полі битви. Але у мирний час або після закінчення бою стяги (раъя) знаходяться серед військових, які підіймають підрозділи армії – загони, полки, дивізії. Як про це говорилося у хадісі Харіса ібн Хассана аль-Бакрі про військо Амра ібн аль-Аса.
3.Ливаъ (прапор) кріпиться на кінці спису і накручується на нього, потім вручається командиру війська згідно з їх кількістю – першому, другому, третьому і т.д., або командуючому військами Шаму, Іраку, Палестини і т.д., або командирам Алеппо, Хомса, Бейрута і т.д., згідно з назвами військ. У своїй основі стяг накручується на списа з боку вістря і не розпускається, окрім необхідності. Наприклад, над резиденцією Халіфату через важливість цього місця, а також над місцями перебування командуючих військ у мирний час, для того, щоб Умма бачила велич стягів її армії. Але якщо дана необхідність пересікається з питанням безпеки, подібно до побоювання за те, що ворог може дізнатися про місце знаходження командуючих, то стяг повертається у своє стале положення, тобто залишається згорнутим, а не розпущеним.
Що стосується стягу (раъя), то він залишається розвиватися на вітру, як це відбувається у звичайний час. Тому його встановлюють над державними установами, організаціями та відділами безпеки, за виключенням резиденції Халіфату, над яким підіймається ливаъ (прапор), тому що саме Халіф вважається головнокомандуючим війська. Також (адміністративно) разом із ливаъ (прапором) можливе підняття і раъя (стягу), тому що резиденція Халіфату вважається також особою та головною установою держави. Приватні організації, і прості люди також можуть використовувати раъя та вивішувати його над домами та своїми організаціями, особливо під час проведення святкових заходів, перемозі військ і т.д.
Шановні мусульмани: у своїх рухах ви повинні піднімати стяги Ісламу, не соромлячись та не боячись заради Аллаха докору докоряючих. Не піддавайтесь впливу вводячих людей в оману осіб, які розповсюджують серед вас свої претензії, що, мовляв, цей стяг символізує Халіфат, а це провокує та дратує невірний Захід! Та нехай же дратує їх та зламає їм хребет. Адже у своїй війні проти Ісламу і мусульман вони досягли межі, коли кожний щирий мусульманин знаходиться у роздратованому стані. В основі ми повинні змусити невірних колонізаторів помирати від злоби до нас, а не думати про їх роздратованість на нашу адресу, не кажучи про їх ворожнечу до нас, після чого ми іще, виявляється, провокуємо їх! Навпаки, істина полягає у тому, що ми повинні відповісти їм подвійно. На повні груди та в увесь голос ми повинні сказати їм:
قُلْ مُوتُوا بِغَيْظِكُمْ
«Скажи: Помріть від своєї злоби!» (3:119).
Ми чудово усвідомлюємо, що невірний колонізатор не у змозі переносити слова, які нагадують про Халіфат, що ж тоді говорити про передвістях того дня, який став близьким і з дозволу Аллаха він прийде неочікуваним для усіх, як це відбувалося з їх попередниками до цього:
وَظَنُّوا أَنَّهُم مَّانِعَتُهُمْ حُصُونُهُم مِّنَ اللَّهِ فَأَتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ حَيْثُ لَمْ يَحْتَسِبُوا ۖ وَقَذَفَ فِي قُلُوبِهِمُ الرُّعْبَ ۚ يُخْرِبُونَ بُيُوتَهُم بِأَيْدِيهِمْ وَأَيْدِي الْمُؤْمِنِينَ فَاعْتَبِرُوا يَا أُولِي الْأَبْصَارِ
«Вони ж думали, що їх фортеці захистять їх від Аллаха. Але Аллах наздогнав їх звідти, звідки вони і не передбачали, і посіяв у їх серцях страх. Вони руйнують свої будинки власними руками і руками віруючих. Дослухайтеся ж до повчання, о ті, хто бачить!» (59:2).
Хізб ут-Тахрір
24, Джумада ас-Санія 1433 р.х.
15.05.2012