Слідуючи рішенню Комітету по розробці конституції (Законодавча асамблея, якій було доручено розробляти нову конституцію для країни) , до проекту конституції була внесена стаття № 36, у якій сказано: «Держава зобов’язується застосовувати усі конституційні та виконавчі засоби для забезпечення рівності між чоловіком та жінкою в усіх сферах, будь-то політична, культурна, економічна або соціальна з умовою, щоб це не йшло всупереч до законів Ісламу. Держава забезпечує піклування за матерями та їх дітьми, а також наділяє правом спадкувати та забезпечує баланс поміж сімейними обов’язками жінки та її працею у суспільстві». Відносно цієї статті більше сотні партій та організацій виразили серйозну стурбованість. Вони вважають, що стаття №36 містить у собі порушення прав жінок, закріплених у міжнародних угодах, бо концепція рівності обмежена законами шаріату.
Жіночий підрозділ інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір у відповідь на це заявляє Комітету по розробці конституції та світським організаціям Єгипту наступне:
По-перше: Законодавча асамблея раніше заявляла, що при розробці конституції буде враховувати попередні конституції Єгипту, а також основні закони інших країн, таких як Швейцарія, Німеччина та Південна Африка. Отож, основи, на яких закладена конституція не із Ісламу, робить її неісламською. По факту, це світська конституція:
((أَفَمَنْ أَسَّسَ بُنْيَانَهُ عَلَى تَقْوَى مِنَ اللَّهِ وَرِضْوَانٍ خَيْرٌ أَمْ مَنْ أَسَّسَ بُنْيَانَهُ عَلَى شَفَا جُرُفٍ هَارٍ فَانْهَارَ بِهِ فِي نَارِ جَهَنَّمَ وَاللَّهُ لا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ))
« Чи той, хто заклав підґрунтя своєї будівлі на страху перед Аллахом та прагненні до Його вдоволення, кращий або ж той, хто заклав підґрунтя своєї будівлі на самому краю обриву, готового обвалитися, так що від обвалився разом з ним у пекло Геєни? Воістину, Аллах не веде прямим шляхом несправедливих людей» (9:109).
По-друге: Стаття 36 не має жодного зв’язку з Ісламом, а вираз «з умовою, щоб це не йшло всупереч до законів Ісламу» було вставлено туди під тиском. У статті закріплюється рівність поміж чоловіком та жінкою, яка є західною концепцією. Питання рівності не вимагає обговорення в ісламському суспільстві, тому що рівність жінки чоловіку або навпаки не має жодного значення у соціальному житті. Рівність не вважається навіть потенційною проблемою в ісламському способі життя. Жоден мусульманин не закликає до рівності, окрім як у вигляді уподібнення до Заходу, де природні права жінки як людини знехтувані , отож, західній жінці доводиться боротися, щоб отримати ці права і вона вимушена закликати до рівності як до засобу отримання цих прав. Іслам, на відміну від цього, не має жодного стосунку до цієї злощасної концепції (концепція рівності).
По-третє: Варто відзначити, що причиною внесення до проекту нової єгипетської конституції неясних загальних виразів є те, що її розробкою займається комітет, який може утворити виключно світську конституцію, яка буде відповідати західному способу життя. На додаток до цього, деякі світські організації, які підтримуються Америкою, основним гравцем на єгипетській арені, підняли питання ісламізації нової конституції у контексті внесення до неї вищезгаданого формулювання. Усе це брехливе маневрування, метою якого є введення людей в оману про те, що нова конституція містить ісламські формулювання, навіть, якщо вони розпливчасті та загальні, як «з умовою відсутності протиріччя з ісламськими законами». Метою цього є нав’язати думку про те, що вона «більш ісламська» аніж конституція колишнього диктатора. Це може призвести до того, що наївні люди будуть вважати, що конституція стала ісламською і почнуть відволікати щирих людей в Єгипті, які палко бажають ісламського правління від вимог запровадження шаріату та вдовольняться купкою туманних формулювань, у той час як світське республіканське громадянське правління триватиме.
Ісламська конституція це та, яка повністю виведена виключно із законів Ісламу, які втілюються в ісламському Халіфаті, який повернеться скоро по волі Аллаха ﷻ. Халіфат буде захищати права та гідність жінки у межах соціальної системи, встановленої Всезнаючим Аллахом, для забезпечення єдності та розвитку суспільства.
Хізб ут-Тахрір розробив проект конституції, який він пропонує Уммі, вказавши у ньому докази для кожної статті. Це чиста ісламська конституція з ісламськими статтями, у яких розкрито практичне втілення Ісламу у державі та суспільстві.
Доктор Назрін Наваз
Член Центрального інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір
Вівторок, 23 Зулькада 1433
9 Жовтня 2012