Обкладання податком транспортних засобів – заборонено Шаріатом та розцінюється як незаконне оволодіння майном населення

Прес-релізи ЦІО
Друкарня

Національні збори (Парламент) більшістю голосів прийняв законоположення про обкладання податком усіх видів транспортних засобів без виключення, у тому числі і громадський транспорт і той, який займається вантажоперевезеннями. Усі зобов’язані  щорічно сплачувати (50-200-250) фунтів залежно від розміру транспорту. Дане рішення було прийнято парламентом під час ухвалення держбюджету на 2013 року від гарячі оплески депутатів!!

Це вже удруге, коли члени парламенту, прикидаючись представниками народу, так гаряче аплодують. Вони аплодують збільшенню тягаря через введення нових податків у цій країні, яка поневолює людей. Перший раз було, коли держава кілька місяців назад збільшила ціни на паливо, що доводить ту обставину, що парламентарії  насправді не є ніякими представниками народу. Вони представляють собою режим, який привів їх до крісел, щоб вони вдавали турботу про народ.
 
Ми, Хізб ут-Тахрір у Судані з приводу прийняття нових податків хочемо підкреслити наступне:

1. Бюджет за 2013 років нічим не відрізняється від попереднього за 2012 рік у тому плані, що вони обидва не ґрунтуються  на Ісламі. Їх основою є капіталістична система, яка бідних робить іще біднішими, а багатих та правителів робить іще багатшими. Із держбюджету, наприклад, витрачається на сільське господарство усього 6 млн. фунтів, у той час як на правителів під пунктом витрат на держсектор витрачається 1,6 млрд. фунтів!!
 
2. Усі види податків на товари та послуги, у тому числі і митні, є забороненими (храмом), їх не дозволено стягувати. Пророк Аллаха (с.а.в.) сказав:

لا يَحِلُّ مَالُ امْرِئٍ مُسْلِمٍ، إِلاَّ بِطِيبِ نَفْسٍ مِنْهُ

«Із майна мусульманина лише те, що дано від чистого серця, є дозволеним». Мусульманин  же віддає від чистого серця лише у такому випадку, коли у нього беруть майно на основі Шаріату, як про це каже Пророк Аллаха (с.а.в.):

لا يَدْخُلُ الْجَنَّةَ صَاحِبُ مَكْس

«Не увійде до Раю той, хто стягує митні податки», «Сахіб уль-Макс», означає ті, хто стягує митні податки та мито з товарів мусульман.
3. Податки та митні збори збільшують фінансове навантаження на людей, особливо бідний прошарок  населення, відбувається ріст цін на товари та послуги, що обертає життя на нестерпне Пекло. Пророк Аллаха ﷺ говорить:

مَنْ دَخَلَ فِي شَيْءٍ مِنْ أَسْعَارِ الْمُسْلِمِينَ لِيُغْلِيَهَا عَلَيْهِمْ، كَانَ حَقًّا عَلَى اللَّهِ أَنْ يَقْذِفَهُ فِي مُعَظَّمٍ مِنَ النَّارِ يَوْمَ الْقِيَامَةِ

«Хто втрутиться у процес встановлення цін для мусульман (людей), щоб збільшити їх, Аллах має право усадити його на пекельне вогнище у день Воскресіння».

4. Податок на транспортні засоби вважається не прямим видом податків, що заборонено Шаріатом та розцінюється як незаконне оволодіння  майном  людей. Окрім того, що це збільшує фінансовий тягар на володарів автомобілів, які і без того страждають від високих цін на паливо і «автомобільні колеса». На додаток до інших видів податків та данини, які стягуються в обхід закону, що негативно відображається на населенні, що користується даними видами транспортних засобів на тлі зростаючого погіршення умов життя переважної більшості людей.   

5. Ісламська держава (Халіфат) не потребує щорічного прийняття держбюджету, як це має місце у порочних демократичних капіталістичних системах правління. Тому що надходження до державної казни (Байт уль-Мал) відбуваються за законами Шаріату, які проголошують про це. Витрачаються ці засоби також згідно до Шаріату, про що також повідомляється у встановлених джерелами текстах. Усе це незмінні Шаріатські закони, де нема місця думці людей. Ісламська держава, у найближчий час поява якої з дозволу Аллаха відбудеться, буде дотримуватися усього цього у відповідь на веління Всевишнього Аллаха, який сказав у Своїй Книзі:


وَمَا كَانَ لِمُؤْمِنٍ وَلا مُؤْمِنَةٍ إِذَا قَضَى اللَّهُ وَرَسُولُهُ أَمْرًا أَنْ يَكُونَ لَهُمُ الْخِيَرَةُ مِنْ أَمْرِهِمْ وَمَنْ يَعْصِ اللَّهَ وَرَسُولَهُ فَقَدْ ضَلَّ ضَلالا مُبِينًا
 «Для віруючого чоловіка та віруючої жінки нема вибору при прийнятті ними рішення, якщо Аллах та Його Посланець вже прийняли рішення. А хто ослухається Аллаха та Його Посланця, той впав в очевидну оману» (33:36).

Ібрахім Осман (Абу Халіл)
Офіційний представник  ХТ, Судан
Інформаційний офіс
Хізб ут-Тахрір
Судан
№ H.T.S. 48
Середа, 05 Сафар 1434 р.х.
09/12/2012