Шановний головний редактор газети «аль-Йяман аль-Явм»

Прес-релізи ЦІО
Друкарня

Ваше видання «аль-Йяман аль-Явм» 27 грудня 2012 року за №204 оприлюднило у газетному стовпчику статтю публіциста Фейсала ас-Суфій під назвою «Образ ар-Радфані – привід для війни». У ній автор написав про вбивство Фаделя Мохаммеда Джабіра ар-Радфані – командуючого вісі Самуда і радника міністра оборони – перед будівлею міністерства оборони у столиці Ємену опівдні у вівторок 25.12.2012. У завершенні своєї статті він торкнувся армії та безпеки, сказавши: «Це не означає, що вони (армія і служби безпеки) не під прицілом інших сторін, зацікавлених в усуненні існуючої держави і встановлення ісламського Халіфату на його місце».

Хізб ут-Тахрір у Ємені направляє правову відповідь на питання щодо Халіфату, щоб ви оприлюднили його у вашій газеті. Халіфат – це система правління в Ісламі, що повністю відрізняється він інших форм правління, які передували йому або з’явилися після нього. Про Халіфат говорить велика кількість хадісів. У збірнику хадісів «Муснад» імама Ахмада приводиться, що Посланець Аллаха ﷺ сказав: «Буде серед вас пророкування, яке буде з волі Аллаха. Потім Аллах побажає прибрати його і прибере. Потім буде Халіфат за методом пророкування, який буде з волі Аллаха. Потім Аллах побажає прибрати його і прибере. Потім буде монархія, яка буде з волі Аллаха. Потім Аллах побажає прибрати її і прибере. Потім буде тиранія, яка триватиме з волі Аллаха. Потім Аллах побажає прибрати її і прибере. Потім настане Халіфат за метолом пророкування» і замовкнув. У збірках достовірних хадісів аль-Бухарі і Муслім приводиться від Абу Хазім, що Посланець Аллаха ﷺ сказав: «Синами Ізраїлю керували пророки. Усілякий раз, коли помирав один пророк, йому на заміну приходив інший. Після мене ж пророків не буде. У майбутньому з’являться халіфи, і їх буде багато». Сподвижники запитали: «Що ж ти нам накажеш?» Пророк ﷺ відповів: «Будьте вірні присязі, яку ви дали першому, і першому з них. Надавайте їм їх права. Воістину Аллах запитає їх за ту паству (відповідальність), яку Він їм дав у розпорядження». У збірці достовірних хадісів Ібн Хіббан приводиться від Абу Хурайри, що Посланець Аллаха ﷺ сказав: «Після мене прийдуть халіфи, які будуть чинити згідно з тим, що знають, і робити те, що їм приписано (велено). І будуть після мене такі халіфи, які будуть чинити згідно з тим, що не відають, і робити те, що їм не приписано(не велено), хто відкине їх, той зніме з себе причетність, і лише той врятується, хто зупинить його за руку, але не як той, хто погодився і пішов за ними!».  Сподвижники не заперечили при обранні Абу Бакра у тому, що він є Халіфом. Халіфат існував на протязі більш ніж 1300 років і був зруйнований лише 88 років назад. Вчені визначили Халіфат як «Всезагальне керівництво усіх мусульман для захисту релігії і керування справами цього світу». Це політичне влаштування мусульман, яке об’єднує їх в одній державі і керує їх внутрішніми и зовнішньополітичними справами згідно з Ісламом. Оскільки неможлива присутність Ісламу в усіх аспектах життєдіяльності суспільства, як політична, економічна, соціальна, освітня, зовнішньополітична і інша сфера, окрім як лише завдяки державі Халіфат. Отже, усе, без чого неможливо виконання обов’язкового, є обов’язковим. Не кажучи вже про сьогоднішнє розрізнене положення ісламської Умми, яка розділена кордонами, що прокреслені англійцями і французами згідно з домовленістю «Сайкса-Піко» за підтримки інших західних держав, а також керована прозахідними режимами і ідеями.

 
Що стосується відновлення ісламського життя шляхом встановлення держави Халіфат, то це мета, з якою заснований Хізб ут-Тахрір у 1953 році, щоб досягнути її, після того, як британцям вдалося зруйнувати Халіфат руками члена младотурків (організації об’єднання і розвитку) іудея за походженням Мустафи Кемаля у 1924 році. Хізб ут-Тахрір старається над відновленням Халіфату, щоб відновити ісламське правління, об’єднати мусульманські країни і донести Іслам всьому світові шляхом заклику і джихаду. Хізб ут-Тахрір – це політична партія.  Діяльність Хізб ут-Тахрір – це політика, а саме: «заступництво згідно з ісламськими ідеями і законами через застосування їх до політичних подій» і виконання їх одразу  після отримання влади. Ідеологія Хізб ут-Тахрір – це Іслам, в саме: «затвердження ісламських систем в основу правління, економіки, соціальної сфери, освіти, міжнародних відносин тощо, які витікають з ісламської доктрини, що здатна вирішити усі життєві проблеми». Хізб ут-Тахрір був утворений у відповідь на слова Всевишнього Аллаха:

وَلْتَكُن مِّنكُمْ أُمَّةٌ يَدْعُونَ إِلَى الْخَيْرِ وَيَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِوَيَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنكَرِ وَأُوْلَـئِكَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ
 «І нехай буде серед вас група, яка закликає до добра (Ісламу), наказує схвалюване і забороняє засуджуване. Ці – ті, хто досяг успіху». (3:104).

Хізб ут-Тахрір слідує за програмою зі встановлення Халіфату, яка передбачає три етапи. Перший етап – це утворення активного працездатного партійного згуртування. Даний період передбачає просвіту ісламським освітою і очищення від внесених у неї ідей. Другий – це взаємодія з суспільством, а саме вступ до ідеологічного протиборства з неісламськими ідеями шляхом виявлення їх неправильності і запропонування замість них ісламських ідей, а також ведення політичної боротьби шляхом викриття замість них ісламських ідей, а також ведення політичної боротьби шляхом викриття планів та змов, влаштованих західними державами та їх агентами проти Ісламу і мусульман. Як, наприклад, західні плани по зриву революцій, щоб не дати їм домогтися справжніх бажаних змін. Хізб викриває ці плани і закликає людей усвідомити і провалити їх. Потім звернення до володарів сили за допомогою для переходу у третій етап, а саме шляхом отримання влади для встановлення Халіфату. Це і є метод Посланця Аллаха ﷺ у встановленні першої ісламської держави у Сонцесяйній Медині. Усі інші методи встановлення держави Халіфат, крім даного методу, знаходяться у суперечності з методом Посланця Аллаха ﷺ. Під час принесення Посланцю Аллаха ﷺ другої присяги коло Ак’абу, сподвижники з числа ансарів попросили у нього дозволу почати війну з жителями Мекки. У збірнику хадісів Ахмада «Муснад» приводиться: «Присягаємося тим, хто направив тебе з істиною! Якщо хочеш, завтра ми обов’язково атакуємо зі своїми мечами мешканців Міни» на що Посланець Аллаха ﷺ сказав: «Мені не було наказано робити подібне». Під жителями Міна маються на увазі язичники племені Курайш. Що ж тоді казати, якщо сьогодні мова йде про життя мусульман?

Хізб ут-Тахрір веде свою діяльність разом з ісламською Уммою з метою встановлення держави Халіфат, щоб вона могла влаштовувати своє життя згідно з Ісламом і повернути свою колишню славу. У своїй роботі Хізб ут-Тахір обмежується шаріатськими приписами (законами) і застосують їх до своїх реалій, а також старається повернути впевненість синів ісламської Умми у те, що вони є цеглинками держави Халіфат.

По завершенню, ми, члени Хізб ут-Тахрір у Ємені звертаємося до вас, як до головної особи газети «аль-Йяман аль-Явм», а також до інших агентств мас-медіа Ємену, припинити накладену на Хізб ут-Тахрір блокаду. Ми, члени Хізб ут-Тахрір, будемо продовжувати, як і раніше відсилати вам усі публікації, що ви видаєте відносно різноманітних політичних подій у Ємені і в усьому світі, щоб вони отримали публікацію на сторінках вашої газети. Люди повинні знати Хізб ут-Тахрір безпосередньо із заявлених ними законів, які він застосовує до різноманітних політичних подій, а також із проголошуваних ним ідей, які він прийняв в основу своєї діяльності.

Інформаційний офіс
Хізб ут-Тахрір
Ємен
№ H.T.Y. 142
Понеділок, 17 Сафар 1434 р.х.
31/12/2012