Несправедливість і корупція – це погляд на життя невірного Заходу і його грішної демократичної системи

Прес-релізи ЦІО
Друкарня

У провінції Анбар і в інших містах країни у знак протесту маси людей вийшли на вулиці проти політики «уряду Малікі», що викликала багато суперечок. Перша іскра протестів виникла після арештів силами безпеки особистих охоронців міністра фінансів, потім дуже швидко осередки протестів розширилися. Демонстрації переважно охопили три провінції: Анбар, Найнава і Салах ад-Дін. Окрім цього ЗМІ повідомили про зібрання сотень тисяч розлючених іракців у центрі Багдаду, Васіт, Бабіль, Ді-Кар, у перших рядах яких стояли релігійні діячі, вожді племен, держслужбовці. Однак, не дивлячись на таку різноманітність учасників, вимоги демонстрантів не виходили за межі буквально наступного:

1.Визволити ув’язнених з тривалим терміном ув’язнення, особливо жінок.

2.Скасувати політику маргіналізації та ізоляції.

3.Скасувати 4 статтю про тероризм, яка стала інструментом репресії проти звичайних людей.

4.Скасувати рейди і довільні арешти за таємною наводкою.

5.Скасування злощасного закону про відповідальність правосуддя.
 
Шановні жителі Іраку:
 
Ваш вихід з нотами протесту, демонстрації з метою вимагання законних прав як ці, ваша рішучість продовжувати протестувати доки не буде результатів – усе це вказує на здравість і життєвість ваших душ. Тому як це першочергові життєві умови, які повинні бути забезпечені призначеними над вами правителями! Насправді такого роду вимоги лежать в основах вчення шаріату Аллаха, до якого ви удостоїлися честі мати відношення. Як про це повідомляє Всевишній Аллах:

فَلَوْلا كَانَ مِنَ الْقُرُونِ مِنْ قَبْلِكُمْ أُولُو بَقِيَّةٍ يَنْهَوْنَ عَنِ الْفَسَادِ فِي الأرْضِ إِلا قَلِيلا مِمَّنْ أَنْجَيْنَا مِنْهُمْ
 «Якщо б лише серед поколінь, що жили до вас, були мудрі люди, які виступали б проти нечестя на землі. Такими були лише деякі з числа тих, кого Ми врятували» (11:116).

Однак ви повинні розуміти, що причина усіх страждань і поганого положення повертається до так званого «політичного процесу», який був запущений невірними окупантами, коли вони ступили своїм брудним чоботом на чисту землю Іраку. Усе, що відбувається з причини того, що вони встановили головуючим принципом «відділення релігії від життя», який виходить від демократичного влаштування, що перетворило «народних обранців» в інструмент встановлення халялу і хараму, не дивлячись на те, що корупція, порочність і слідування за бажаннями стали для них властивою річчю. Тим самим заблукали вони і ввели в оману інших. Вони привели країну до руйнування і зіткнень, своїм чином підтверджуючи слова Всевишнього Аллаха:


وَلَوِ اتَّبَعَ الْحَقُّ أَهْوَاءَهُمْ لَفَسَدَتِ السَّمَاوَاتُ وَالأرْضُ وَمَنْ فِيهِنَّ
 «А якщо б істина залежала від їх бажань, то згинули б небеса, земля і ті, хто на них» (23:71)

Цей нікчемний світогляд, що суперечить вашому здоровому уявленню про життя: «Ля іляха ілля Аллах, Мухамадун Расулюллах», яке говорить про правління згідно з шаріатом Ісламу, що утримується в Книзі Аллаха і Сунні Його Пророка ﷺ.

Шановні жителі Іраку!

Ми маємо відношення до великої і благословенної Умми, яку Аллах зробив кращою серед інших народів, а саме притаманною їй якістю – наказування схвалюваного і засудження поганого; критерієм життя – халял і харам; і метою – досягнення вдоволення Аллаха. Так нехай ж ваші прагнення піднесуться наполегливістю вимог правління Шаріатом Всевишнього Аллаха в усіх сферах життя, як політичні так економічній, соціальній, культурній та ін. Стережіться того, щоб зупинитися при здійсненні вищезгаданих інтересів, докладайте зусиль і дійте разом зі щирими людьми з вашого числа, щоб Іслам досяг влади у затінку правління праведного Халіфату, заснованого на методі пророкування, тим самим ви досягнете вдоволення вашого Господа, принизите ваших ворогів і відчуєте смак справжньої величі.


فَلا وَرَبِّكَ لا يُؤْمِنُونَ حَتَّى يُحَكِّمُوكَ فِيمَا شَجَرَ بَيْنَهُمْ ثُمَّ لا يَجِدُوا فِي أَنْفُسِهِمْ حَرَجًا مِمَّا قَضَيْتَ وَيُسَلِّمُوا تَسْلِيمًا
 «Але ні – присягаюся твоїм Господом! – вони не увірують, доки не виберуть тебе суддею у всьому тому, що заплутано між ними, не перестануть відчувати у душі стиснення від твого рішення  і не підкоряться повністю» (4:65).

Інформаційний офіс ХТ,
Ірак
№ 34/1
16 Сафар 1434 р.х.
30/12/2012

 

Головне меню