Після 2009р. закон про протидію насильству по відношенню до жінок, на якому президент видав декрет, втілювався афганським урядом та судовою системою. 18 травня 2013р. закон був представлений на розгляд афганського парламенту (Волесі Джірга), але декілька депутатів виступили проти, заявивши, що багато пунктів закону ідуть всупереч Ісламу, у результаті чого вони не зможуть прийти до якоїсь спільної думки. Тому на даний час закон переданий до парламентського комітету по правах людини та жінок.
Протягом тривалого часу питання насильства по відношенню до жінок піднімається ліберальними соціальними групами, західними організаціями по захисту прав жінок, ООН та деякими наївними активістками-жінками. Пропагандистська кампанія, яка проводиться деякими ліберальними інформаційними каналами, підготувала підґрунтя для того, щоб десятки жінок влаштували протест навпроти парламенту. Їх вимогою було прийняття закону цілком, без змінення яких-небудь його пунктів.
Афганський мусульманський народ моджахедів повинен розуміти наступне:
Іслам не був взятий як головне джерело при розробці даного закону, саме тому по першій статті цього закону видно, що вона була скопійована із конституції Афганістану, яка була отримана від Заходу, а не ісламського шаріату. Окрім цього, 3-тя стаття, підпункт 3 цього закону закріплює те, що якщо не має місце примушення, то подружня зрада та гомосексуалізм не вважаються злочинами. Також у розділі «Покарання» не згадуються ісламські види покарання, наприклад, відсутня будь-яка згадка про страту за подружню зраду. Аналогічним чином, заклад Хана-і-Амн (дім Миру), 18-річного порогу для заміжжя, наявності згоди першої дружини для укладання шлюбу з другою, скасування необхідності дозволу від батьків та фізичного покарання для жінки є тими положеннями, які ідуть всупереч до ісламського шаріату. Усі ці вигадані людиною закони ставлять метою розбестити жінок та перетворити їх на товар в економічних інтересах.
З часів жорсткого вторгнення США до Афганістану у 2001р. західні хрестоносці намагаються через правителів-агентів замінити усі ісламські закони. Для здійснення цього одним із фундаментальних кроків було скликання Лоя Джіргі та наступне обрання представників народу Афганістану для того, щоб вони приймали порочні закони та афганську конституцію. Після цього вони змогли заснувати інший фіктивний інститут під назвою парламент, щоб стверджувати закони на основі більшості.
Тим не менш закони, розроблені та прийняті більшістю у Лоя Джірга та парламенті, і навіть , схвалені на референдумі, будуть вважатися забороненими (харамом), тому що процес видання законів, а також джерелом для них були думки представників, а не Аллах ﷻ та його шаріат. Іншими словами, навіть якщо вони стануть втілювати певний ісламський закон, після того як він пройшов усі демократичні процедури, то положення усе одно буде забороненим, бо жоден не має право виносити закон Аллах ﷻ на голосування.
Тому мусульманській Уммі не дозволено видавати закони, окрім законів, заснованих на джерелах шаріату, якими є Коран, Сунна, Іджма сахабів та Къияс, а не більшість або що-небудь інше. Тим не менш, ті питання, які ясно не вказані в ісламських джерелах, залишені на іджтіхад муджтахідів. Після цього ісламський правитель (халіф), ґрунтуючись на силі доказу, приймає одну із думок (іджтіхад), захищаючи акиду та єдність Умми.
Тому, ми закликаємо усіх мусульман Афганістану послідувати прикладу студентів та вчителів Кабульського університету та провести протести в усіх куточках країни, для того, щоб покласти край законотворчості людини і замінити його ісламським шаріатом через встановлення Халіфату.
وَيَوْمَ نَبْعَثُ فِي كُلِّ أُمَّةٍ شَهِيدًا عَلَيْهِم مِّنْ أَنفُسِهِمْ ۖ وَجِئْنَا بِكَ شَهِيدًا عَلَىٰ هَـٰؤُلَاءِ ۚ وَنَزَّلْنَا عَلَيْكَ الْكِتَابَ تِبْيَانًا لِّكُلِّ شَيْءٍ وَهُدًى وَرَحْمَةً وَبُشْرَىٰ لِلْمُسْلِمِينَ ﴿٨٩﴾
«Ми ниспослали тобі Писання для роз’яснення усілякої речі, як керівництво до прямого шляху, милість та благу звістку для мусульман» (16:89).
Інформаційний офіс Хізб ут-Тахрір у вілаяті Афганістан