О, мусульмани Пакистану!
Кожен із нас сьогодні чудово обізнаний про економічні страждання та зовнішньополітичне приниження, які спіткали нас від рук режиму Каяні Шаріфа, а також тих, хто був до них. Ми не просто обізнані про це, але також є жертвами цього протягом тривалого часу. Окрім цього, ми також бачимо, що останні три режими, які прийшли до влади за допомогою демократичних виборів, також порочні як і диктатури, які приходили до влади через перевороти. Тому сьогодні важливою дискусією у Пакистані є те, яким чином здійснити істинні зміни. Як нам отримати щирих правителів, які стали б правити над нами Ісламом? Яким чином нам отримати гарантувати права, надані нам Аллахом ﷻ та Його Посланцем ﷺ? І яка наша роль у здійсненні цих змін, щоб зцілення не затримувалось більше, як це було раніше?
Брати та сестри, кінець даної системи – конвеєра порочних режимів - не наступить за допомогою чергових виборів у затишку демократії, навіть, якщо ми вичекаємо іще 70 років. Подібні режими та їх хазяї із Вашингтону обманюють народ, заявляючи, що єдиним шляхом здійснення змін є демократія. Захід та його маріонетки стверджують, що народ так само як і озброєні сили, зберігають демократію, незважаючи на те, що саме демократія підриває безпеку та процвітання Пакистану. Одним словом, вони закликають мусульман Пакистану позбавитися від капкану підтримуваних заходом диктатур за допомогою іншого капкану – демократії, подібно до того, що мало місце з мусульманами в Єгипті, Туреччині та інших містах.
О, мусульмани Пакистану!
Ми повинні відкинути брехню наших ворогів та звернутися до нашої релігії у питанні позбавлення від бідувань та безнадійності. Так, Іслам встановив, що правитель повинен укласти угоду з Уммою при наявності згоди та вибору. Так, після того як Посланець Аллаха ﷺ одного разу встановив ісламську державу, вибори стали засобом призначення праведних халіфів після нього. Тим не менш, правителі, узаконені Ісламом, це ті, хто правлять Ісламом та його шаріатом, а не ті, хто правлять демократією та її куфром. Ми бачимо, що Посланець Аллаха ﷺ відкинув усі пропозиції кяфірів увійти до їх системи куфру. Кяфіри пропонували йому стати членом їх парламенту, Дар ун-Надхва і навіть очолити його. Тим не менш, Посланець Аллаха ﷺ твердо відкинув пропозицію брати співучасть у їх системі невір’я, яка є правлінням «тагуту», правлінням іншим, аніж ниспослано Аллахом ﷻ, сучасним еквівалентом чого є демократія. Аллах ﷻ. говорить:
أَلَمْ تَرَ إِلَى الَّذِينَ يَزْعُمُونَ أَنَّهُمْ آمَنُوا بِمَا أُنزِلَ إِلَيْكَ وَمَا أُنزِلَ مِن قَبْلِكَ يُرِيدُونَ أَن يَتَحَاكَمُوا إِلَى الطَّاغُوتِ وَقَدْ أُمِرُوا أَن يَكْفُرُوا بِهِ وَيُرِيدُ الشَّيْطَانُ أَن يُضِلَّهُمْ ضَلَالًا بَعِيدًا
«Хіба ти не бачив тих, хто заявляє, що вони увірували в ниспослане тобі і в ниспослане до тебе, але хочуть звертатися на суд до тагуту, хоча їм наказано не вірувати в нього? Сатана бажає ввести їх в глибоку оману». (4:60).
Посланець Аллаха ﷺ відмовився піти на компроміс навіть в одній вимозі Ісламу в обмін на владу. Він безкомпромісно заявив делегації Бані Амір ібн Саса, коли вони запропонували надати йому владу в обмін на те, що після його смерті вона залишиться їм, наступне: «Влада належить Аллаху, і Він дає її тому, кому забажає». А що казати тоді про тих, хто йде на компроміс у більшій частин Ісламу, якщо не в усьому, заради того, щоб бути при демократії та сидіти у її парламентах та міністерствах? Поза сумнівів, приклад Посланця Аллаха ﷺ є ясним уроком для тих мусульман, що заблукали, які стрімголов квапляться потрапити до пастки Заходу під назвою демократія, заявляючи людям, що вони прагнуть втілити Іслам, його шаріат та його халіфат, будь-то у Пакистані, Єгипті, Туреччині або в інших містах. Так нехай же вони одумаються!
Отож, Посланець Аллаха ﷺ не входив до системи невір’я заради того, щоб скасувати її або змінити, навіть, коли йому запропонували очолити її. І він не прийняв владу, з умовою піти на компроміс лише в одному питанні. Замість цього, з метою скасувати режим невір’я, Посланець Аллаха ﷺ позбавив його усілякої підтримки у суспільстві. Посланець Аллаха ﷺ скасував підтримку невір’я всередині народу, хоробро відкинувши систему невір’я та відкрито закликавши народ до Ісламу. Окрім цього, він ﷺ позбавив правління куфру його матеріальної підтримки від тих, хто мав фізичну владу,що зберігала його існування. Він ﷺ особисто зустрічався з людьми війни, вогню та сталі, і вимагав від них нусрату для релігії. Він ﷺ подорожував на далекі та близькі відстані, у труднощах та полегшенні, щоб знайти нусрат для Ісламу у якості держави. Він намагався знайти володарів сили, дізнаючись про їх міць у деталях та питаючи: «Чи мають ваші люди міць?». Він відмовлявся від тих, хто був занадто слабкий,щоб захистити Іслам від його ворогів. Таким чином, він зустрівся з багатьма племенами, із числа яких Бану Каль, Бану Ханіфа, Бану Амр ібн Саса, Бану Кінда та Бану Шаібан. Він ﷺ слідував своєму методу до тих пір, доки Аллах не зробив його успішним у пошуку нусрату за допомогою ансарів (р.а.), маленької, але хороброї групи із числа людей війни. Таким чином, нусрат Ісламу був отриманий за методом Пророцтва, перетворивши роздираємий розбратами Ясріб у потужний маяк Ісламу – Мадіну Мунаввара.
О, мусульмани Пакистану!
Сьогодні Хізб ут-Тахрір працює у вашому оточенні для повернення Халіфату за методом пророцтва. Тому його хлопці попереджають нас про невір’я та закликають нас підтримати Іслам та його Халіфат. А амір Хізб ут-Тахрір, видатний правовід та державний діяч, шейх Ата ібн Халіл Абу ар-Рашта, у пошуках нусрату для цієї релігії працює вдень та вночі, ризикуючи своїм життям. Настав час, щоб кожний із нас приєднався до Хізб ут-Тахрір та зробив свій внесок у знищення нинішнього тиранічного періоду за допомогою встановлення Халіфату за методом пророцтва. Ахмад передав, що Посланець Аллаха ﷺ сказав:
«Потім прибуде тиранія, яка прибуде з волі Аллаха. Потім Аллах побажає прибрати її та прибере. Потім прибуде Халіфат за методом пророцтва» і після цього Пророк ﷺ замовкнув».
О, мусульмани в озброєних силах! О, люди Нусрату! О, ансари сучасності!
Метод пророцтва в установленні Ісламу вимагає нусрату від свого народу, до якого відноситься кожний із вас. Ваші сини, доньки, брати, сестри, отці та матері закликають вас та чекають від вас виконання свого обов’язку. Питання нусрату – це ваше питання, і нинішній час – це ваш час, так виконайте свій обов’язок заради Аллаха і ви набудете успіху. Стережіться того, щоб зрадити свою Умму та порушити свою клятву, за допомогою підтримку демократії невір’я, що розвалюється, яка не має підтримки народу. Стережіться того, щоб втратити свою Наступне життя в обмін на мирське життя у статусі порушників клятв, подібно до тих, хто забруднює ваше керівництво із числа Каяні, Шаріфа та їх когорти! Забезпечте повернення Халіфату за методом пророцтва, надавши нусрат Хізб ут-Тахрір. Вчинивши таким чином, якщо ви отримаєте перемогу, нанісши поразку куфру та його послідовникам, ви зрадієте, так само як зрадіють з вами віруючі.
إِن يَنصُرْكُمُ اللَّـهُ فَلَا غَالِبَ لَكُمْ ۖ وَإِن يَخْذُلْكُمْ فَمَن ذَا الَّذِي يَنصُرُكُم مِّن بَعْدِهِ ۗ وَعَلَى اللَّـهِ فَلْيَتَوَكَّلِ الْمُؤْمِنُونَ
«Якщо Аллах надасть вам підтримку, то ніхто не здолає вас. Якщо ж він позбавить вас підтримки. То хто ж допоможе вам замість Нього? Нехай же на Аллаха уповають віруючі». (3:160).
Хізб ут-Тахрір
Вілаят Пакистану
www.hizb-pakistan.com
29 Рамадана 1434р.х.
2013/08/07