Хізб ут-Тахрір видає погляд стосовно політики у сфері правосуддя

Прес-релізи ЦІО
Друкарня

Політика судочинства, яка забезпечить впевненою та швидкою справедливістю без будь-якої дискримінації

Хізб ут-Тахрір вілаят Пакистану видав Громадський погляд на політику стосовно забезпечення правосуддям, яке вільне від корупції та дискримінації, а також гарантує права людей та дозволяє тримати правителів підзвітними.

Найбільш деталізованою та такою, що містить в собі багато подробиць, юриспруденцією у людські історії є Іслам. З часів Посланця Аллаха ﷺ Іслам характеризується своєю стрімкою та чудовою справедливістю. Тим не менш, вирішення конфліктів, звіт правителів та положення з правами народу на даний час перебуває у жахливому стані в ісламському світі з часів скасування шаріату, який втілювався за допомогою Халіфату.  

Наріжними каменем ісламської судової системи була чесна стрімка та впевнена справедливість. Окрім цього, шаріат був стандартом для світової цивілізації протягом 13-ти сторіч, надихнувши західні нації у тому, щоб вони переглянули свою судову та управлінську структуру, так, наприклад, шаріат спричинив вплив на Наполеонівський кодекс Франції, Британську Велику Карту Вільностей та конституцію США.

На відміну від демократії, в Ісламі Аллах ﷻ Той, Хто ниспослав закони, пов’язані зі злочинами, показаннями свідків та покаранням.
Аллах ﷻ говорить:

«Невже цього не буде знати Той, Хто створив, якщо Він Проникливий (або Добрий), Свідучий?» (67:14).

Таким чином, згідно Ісламу, за допомогою судової системи запроваджується воля Аллаха та відсутні будь-який фаворитизм, привілеї, виходячи із володіння владою, статусом або чим-небудь іншим. Права слабких надаються їм незалежно від їх раси, статусу, статі, мазхаба або релігії. Правитель не має якого-небудь імунітету, якщо він нехтує Ісламом і будь-який правитель, будь він халіф або валій.  
Іслам не тільки протидіє тому, щоб правота визначалась владою, але також встановлює стрімке правосуддя. На відміну від інших, Іслам не має апеляційної системи з безкінечними судовими колами різноманітного рівня. Якщо у якому-небудь питанні озвучено закон Аллаха, справа завершується. Єдиним випадком анулювання вироку є ситуація, коли рішення іде всупереч до того, що ниспослано Аллахом або стало очевидно, що рішення протирічить реальності справи.

Що стосується покарань, то Іслам встановив виключні міри покарання, які слугують засобом утримання від злочину для інших, у той час як встановлені заходом покарання призвели до збільшення злочинів та кількості ув’язнених у тюрмах.

Довідка: Для ознайомлення з повним текстом документу та відповідними статтями із конституції держави Халіфат перейдіть за наступним посиланням:
http://htmediapak.page.tl/policy-matters.htm

Інформаційний офіс Хізб ут-Тахрір в Пакистані

27 Рамадан 1434 г.х.
05.08.2013
N0: PR13080

Головне меню