Виступаючи на конференції «Наслідки політичного Ісламу. Умови, контексти та перспективи».
Організованої Центром стратегічних досліджень при Йорданському університеті та фондом Фрідріха Еберта, міністр політичного розвитку та парламентських справ Йорданії Муса аль-Маайта закликав «ісламські політичні партії та течії прийняти громадянську державу практично, а не теоретично, і прийняти принцип оновлення та реформування, а також розвивати політичну думку, засновану на відокремленні просвітницької діяльності від політичної». Міністр зазначив, що Йорданія відкриває свої двері для усіх, щоб обмінюватись ідеями та відкривати розумові діалоги по різноманітним питанням (газета «Al-Rai» за 03.05.2018).
Уряд Йорданії не припиняє просувати та захищати громадянську державу. На цю конференцію він зібрав так звану «еліту» експертів (які спеціалізуються на ісламських рухах та вивчають наслідки політичного Ісламу) із Йорданії, Єгипту, Лівану, Іраку, Ємену, Марокко, Туреччини, Ірану, Індонезії, Іспанії, Франції та Німеччини. Очевидно, що були запрошені ті, хто підтримують та прикрашають ідею, що просувається державою, і її заклик до ісламських течій прийняти громадянську державу на практиці, а не теоретично, як вони говорять. Багато хто із них під час своїх наукових говорили про так звані «моделі політичного Ісламу» в управлінні у деяких арабських та мусульманських країнах як нібито хоча б одна із цих моделей управління або один із ісламських рухів, що брали участь в управлінні, дійсно править Ісламом, як це робить система правління від Аллаха, що відрізняється від решти усіх правлячих систем. Вони лише намагаються ввести людей в оману, назвавши конференцію «Наслідки політичного Ісламу». Хіба політичний Іслам сьогодні присутній в управління, щоб вони вивчали його «наслідки»?!
Громадянська держава — це те ж саме, що і світська держава, яка абсолютно суперечить вченню Ісламу, тому що віддає владу народу, а не Аллаху. Громадянська держав суперечить Ісламській Державі, оскільки відокремлює релігію від держави, політики, законодавства та усіх державних інститутів. Це і є її повне значення. У громадянський державі релігія не має ніякого відношення до законів та конституції, тому що це — основа громадянської держави. Всевишній Аллах говорить:
إِنِ الْحُكْمُ إِلاَّ لِلّهِ
«Рішення приймає лише Аллах» (12:40),
إِنَّ اللَّهَ يَحْكُمُ مَا يُرِيدُ
«Воістину, Аллах повеліває усе,що побажає» (5:1),
وَاللّهُ يَحْكُمُ لاَ مُعَقِّبَ لِحُكْمِهِ
«Аллах приймає рішення і ніхто не скасує Його рішення» (13:41),
وَمَنْ أَحْسَنُ مِنَ اللَّهِ حُكْمًا لِّقَوْمٍ يُوقِنُونَ
«Чиї рішення можуть бути краще рішень Аллаха для людей переконаних ?» (5:50).
Ці аяти роз’яснюють значення слова «влада», що вона, будучи вищим керівництвом, належить лише Аллаху, Який керує усім цим Всесвітом. «Аллах приймає рішення, і ніхто не скасує Його рішення» означає, що лише Аллах є законодавцем для людей. Він роз’яснює людям правильність та помилку, істину та брехню, добро та зло, хороше та погане, віру та невір’я, І ніхто не приймає рішення, окрім Аллаха. Законодавча влада належить Аллаху — Господу та Творцю світів. Ті ж, хто звертається до суду кого-небудь окрім Аллаха,є послідовниками тагуту та невігластва, у які наказано не вірити. Всевишній Аллах говорить:
أَفَحُكْمَ الْجَاهِلِيَّةِ يَبْغُونَ وَمَنْ أَحْسَنُ مِنَ اللَّهِ حُكْمًا لِّقَوْمٍ يُوقِنُونَ
«Невже вони шукають суду часів невігластва? Чиї рішення можуть бути краще рішень Аллаха для людей переконаних?» (5:50).
Тому немає сенсу у різноманітності назв, таких як громадянська держава, світська, громадянська з ісламською скерованістю або які-небудь інші форми підробки, що пропагуються сучасними термінами. Усі вони вводять в оману людей, які стали більш обізнаними, аніж коли-небудь, про те, що форма Ісламської Держави та її система є божественним законодавством і що її закони були ниспослані Аллахом, а разом з ними був ниспосланий і метод їх втілення. Ця справа не залишена на розсуд людей,тому Халіфат — це божественна система, за допомогою якої люди стають намісниками на землі, встановивши закони Аллаха та обравши халіфа, який править ними. Усе, що окрім цього — не із Ісламу. Цей обман не пройде з Уммою, навіть якщо він і мав свій вплив на деякі ісламські рухи, які відповіли на заклики цих пануючих режимів, які пропагують цінності невірного Заходу.
Що стосується заклику міністра до ісламський течій для розвитку політичної думки, заснованої на відокремленні просвітницької діяльності від політичної, то це те, що намагається зробити Захід з часів руйнування Османського Халіфату у 1924 році. Він нав’язав це Ісламській Уммі за допомогою ідейно-просвітницької атаки через своїх приспішників у правлячих режимах та за допомогою просунення так званих «ісламських течій та рухів», заснованих на відокремленні просвіти від політки, бо через підкорені йому «ісламські» моделі правління, які правлять не законами Аллаха. Усе це робиться для того, щоб показати образ так званого «потворного політичного Ісламу» і щоб покласти на нього відповідальність за провал політичного заклику до Ісламу. Також це є спробою засліпити та віддалити Умму від її проекту відродження через створення Ісламської Держави за методом пророцтва, особливо після того, як Умма усвідомила, що досягнення цієї мети — не за горами.
Заклик міністра — це заклик західного колоніалізму. Політика, у її правильному розумінні, яка проводиться в Ісламській Уммі, — це дотримання норм Ісламу у правлінні, економіці, суспільстві та в усіх інших сферах та прихильність до них. Тому кожне розділення між просвітою та політикою у цьому відношенні розглядається як розділення, яке позбавляє нас правильного заклику та перешкоджає правильній політиці. Отож, прийняття ісламськими рухами відокремлення заклику від політики та релігії від управління — це відокремлення від істинного заклику до Ісламу та об’єднання з пануючими режимами.
Ми, Хізб ут-Тахрір в Йорданії, у якості політичної партії, ідеологією якої є Іслам, стурбовані тим, щоб показати людям розмір та кількість конференцій та закликів, що пропагують світську та громадянську державу з метою виключити Іслам із політичного життя суспільства. Промова міністра політичного розвитку та парламентських справ про те, що Йорданія відкриває свої двері для усіх, щоб обмінюватись ідеями та відкривати розумові діалоги, не відповідає дійсності. Це підтверджується ставленням органів безпеки до носіїв заклику із Хізб ут-Тахрір.
Усім відомо, що ця партія працює над відновленням ісламського образу життя за допомогою ідейних та політичних дій з миті її заснування. Хізб запрошує до політичного та ідейного діалогу і ніколи не закликав до насильства, проте його члени наражаються на репресії, тюремні ув’язнення, затримання та брехливими звинуваченнями у Суді державної безпеки, такими як підбурювання до підриву державного устрою. І це відбувається лише тому, що ми пропонуємо ісламську ідею, яка відрізняється від того,що пропонує міністр та його режим, як громадянська держава. Так де ж те, про що говорив міністр політичного розвитку?! Хізб ут-Тахрір ніколи не погодиться з репресіями, що проводяться державою та правлячими режимами в Йорданії та в усіх ісламських землях, і продовжить політичну та ідейну боротьбу на боці Умми доти, доки не встановить ісламську систему правління — Халіфат за методом пророцтва.
Інформаційний офіс Хізб ут-Тахрір, Йорданія
Понеділок, 21 Шабана 1439 р.х.
07.05.2018 р.