بسم الله الرحمن الرحيم
لَقَدْ كَانَ لَكُمْ فِي رَسُولِ اللَّهِ أُسْوَةٌ حَسَنَةٌ لِمَنْ كَانَ يَرْجُو اللَّهَ وَالْيَوْمَ الآخِرَ وَذَكَرَ اللَّهَ كَثِيرًا ٢١
«У Посланці Аллаха був чудовий приклад для вас, для тих, хто сподівається на Аллаха та Останній день і багато поминає Аллаха» (33:21)
О мусульмани: Пророк ﷺ визначив форму прапору та стягу в Ісламі, так слідуйте ж його рішенню і тоді ви досягнете успіху!
Ісламська Держава має своє позначення – це прапор і стяг. Це узято з першої Ісламської держави, побудованої Посланцем Аллаха ﷺ у Медині. Ліва (прапор) – матеріал білого кольору, на якому чорними буквами написано «ЛЯ ІЛЯХА ІЛЛЯЛЛАХ МУХАММАДУ Р-РАСУЛЮЛЛАХ», він вручається аміру або командуючому військом, є розпізнавальним знаком військової бази і вручається амірові табору. Доказом того, що ліва (папор) вручається амірові війська, слугує наступне: «Посланець Аллаха ﷺ зайшов у Мекку у день завоювання, і його прапор був білим», – це передає Ібн Маджа від Джабіра. Передає ан-Насаї від Анаса, що Посланець Аллаха ﷺ, зробивши для битви з Римом аміром війська Усаму ібн Зайда, вручив йому білий прапор.
Що ж стосується ра’я – стягу, то він чорного кольору, на якому білими буквами написано «ЛЯ ІЛЯХА ІЛЛЯЛЛАХ МУХАММАДУ Р-РАСУЛЮЛЛАХ». Ра’я знаходиться у командуючого підрозділом війська, полку, дивізії. Доказом цього слугує те, що Посланець Аллаха ﷺ, керуючи військами у Хайбарі, сказав: ««Завтра я дам цей ра’я тій людині, яка любить Аллаха і Його Посланця, і яку люблять Аллах і Його Посланець», – і вручив ра’я Алі», – передають Бухарі та Муслім. Алі у той час вважався командувачем полку (або загону).
Що стосується доказу кольору, то ат-Тірмізі передає від Барра ібн Азіба, який, коли його спитали про стяг Пророка ﷺ, сказав: «Він був чотирикутний, чорного кольору, зшитий зі смугастого матеріалу»… І такий стяг вручається військам та людям, коли армія повертається з перемогою. Доказом цьому слугує те, що приводить Бухарі у «Великій історії» від Салями ібн Сулеймана Абу Мунзіра аль-Карій, від Асіма, від Абу Ваїля, від Харіса ібн Хасана ібн Кальдата аль-Бакрій, який сказав: «Я зайшов у мечеть і побачив Посланця Аллаха ﷺ коли він стояв на мінбарі і звертався до людей із проповіддю. Білял стояв перед ним, озброєний мечем, і перед ними я побачив чорні стяги і спитав: «Що це за стяги?». «Амр ібн аль-Ас прибув з поля битви», – відповіли люди». Вони тоді повернулися з перемогою і стягом урочистої зустрічі.
І потім, доказом також є те, що Пророк ﷺ вручив чорний стяг бригадам, а білий стяг вручив командуючим військом – це є вчинком Пророка ﷺ, якому ми повинні слідувати, оскільки це не є окремим вчинком Посланця Аллаха ﷺ. І як Посланець Аллаха ﷺ увійшов у Мекку зі стягом, так само він вручив стяг Усамі, Джафару та його братам, хай буде вдоволений ними Аллах, у битві при Мута. Посланець Аллаха ﷺ повідомляв про смерть Зайда, Джафара та Ібн Равахи до приходу військ з цією звісткою, сказавши: «Ра’я узяв Зайд та загинув, потім ра’я узяв Джафар і також загинув, потім узяв Ібн Раваха і також загинув...», – хадіс приводить Бухарі від Анаса, хай буде вдоволений ним Аллах. Стяг має велике значення в Ісламі, він був використаний як девіз для мусульман, під яким вони збиралися, ним відрізнялися їх ряди, для нього обирали хоробрих серед людей у війську, щоб тримати його піднятим, видним для людей і якщо він падав, вони піднімали його знову, виказуючи безмежну хоробрість і не даючи йому пасти, як це робили сподвижники, хай буде вдоволений ними Аллах, під час битви при Мута.
Це реальність стягу та прапору в епоху Посланця Аллаха ﷺ та їх утвердження. Що стосується мусульман, то вони повинні слідувати Посланцеві Аллаха ﷺ, і цей стяг та прапор повинні бути їх стягом та прапором в Ісламській державі – у праведному Халіфаті, який вони встановлять у найближчий час, дасть Аллах. Але якщо вони не підуть у цьому за Посланцем Аллаха ﷺ, то їх спіткає смута та розчарування…І це – відчутна реальність розірваного тіла Умми сьогодні, у результаті чого у неї є кілька стягів, створених з метою розірвати її на народи та угрупування!
Це те, що хотілося б сказати відносно офіційного прапору Ісламської Держави, утвердженого в Ісламі, а також його прапору…Їх вручають командувачам військами, їх піднімають командири та лідери у війнах, а також вони розповсюджуються серед солдатів. Є і такі прапори та стяги, які піднімаються над державними установами та відомствами, а також розповсюджуються серед людей під час свят та процесій перемоги. Це – прапор і стяг Ісламської держави, які ми повинні використовувати, слідуючи прикладові Посланця Аллаха ﷺ.
Той факт, що деякі племена брали під час участі у військах прапори з особливими кольорами для відмінності, каже про те, що це допустимо. Дозволяється узяти, наприклад, армії Шаму у війні поряд із чорним стягом і стяг іншого кольору, або армії Єгипту взяти поряд із чорним стягом стяг іншого кольору…Це допустимо, про це передано у ат-Табарані в «Аль-Кабір» від Мазіда аль-Абдій, який сказав: «Пророк ﷺ вручив ансарам жовті стяги». Також передається у Ібн Абу Асима в «Аль-Ахад ва-ль-масані» від Курза ібн Сама, який сказав: «...Пророк ﷺ вручив Бані Сулейм червоні стяги», – усе це дозволено. Сьогодні загони беруть символи, що відрізняються від офіційних стягів держави. Також допустима відмінність загонів назвами, подібно до того, як, наприклад, кожній армії присвоюють числові найменування: Перша Армія, Друга Армія, або називають назвами регіону або провінції, кажучи, наприклад: Армія Шаму, Армія Алеппо. Також ці загони можуть мати спеціальний стяг, що відрізняє їх адміністративно, який піднімається разом зі стягом держави.
Таким чином, Ісламська держава має певний прапор. Це – прапор, встановлений Шаріатом, який майорить над «Дар уль-Іслам», над військами Ісламу – прапор, під яким мусульмани врятуються від смерті невігластва, повідомленої у хадісі Посланця Аллаха ﷺ: «…Хто бився під неясним (аль-уммійя) стягом і гнівався за своє плем’я, або закликав до націоналізму, або до допомоги своєму племені і був убитий, той був убитий вбивством часів джахілії …», – приводиться у «Сахіх» Мусліма. І це положення у хадісі назване «неясним (аль-уммійя) стягом» - деякі вчені сказали, що «аль-уммійя» - це омана. У хадісі пояснюється, що це – битва за плем’я і націоналізм без будь-якого знання, без правильного шляху та ясної книги. Це – битва заради племені, групи, або заради тирана, або заради будь-якої справи, яка робиться не заради Аллаха – це битва не заради допомоги релігії Аллаха і не заради встановлення закону Аллаха, і не заради джихаду для піднесення слова Аллаха. Усе це рівняється битвам невігластва. Більше того, учасники усього описаного вище бються під стягом «аль-уммійя» - омани, як говориться у хадісі, і якщо мусульманин помирає у такій битві, то він помирає смертю часів невігластва. Цей хадіс зв’язав стяг з його сенсом, а не лише з певною формою. Хадіс визначив сенс мети, заради якої слід битися. Передає Бухарі від Бані Асфара, від Пророка ﷺ хадіс: «…і перемир’я між вами та нащадками Асфара (маються на увазі римляни), після якого вони віроломно нападуть на вас із 80-ма стягами, під кожним з яких буде дванадцять тисяч воїнів», – тобто у них буде вісімдесят стягів. А тому стяг несе у собі ідею та мету, заради якої бються.
Добре відомо, що країни зазвичай приймають певні стяги, що відрізняють їх. Вони включають у себе гасла, малюнки або слова, що висловлюють їх думки та переконання, і ці країни надають їм вид святості, вимагаючи від громадян, щоб вони шанували ці стяги і відносилися до них як до символу вірності своїй батьківщині – це одна з міжнародних норм. Невдоволення на Заході і у правителів зла – агентів Заходу – викликало те, що мусульмани у Сирії (Шамі) прийняли для себе прапор і стяг, які не були прийняті Пророком ﷺ. За це взялися і деякі вчені – вони дали фетви, що відповідають бажанню їх правителів, про те, що можна приймати будь-яку форму прапору або стягу, що не є необхідною прихильність стягові Пророка Мухаммада ﷺ, і що може бути безліч видів прапорів та стягів. Цим самим ці вчені спробували виправдати прийняття стягу і прапору, утверджених Сайкс-Піко (аль-уммійя), які були встановлені французами та англійцями, щоб зробити святою ідею націоналізму та патріотизму. Вони встановили для кожної ісламської землі прапор, що символізує її, і ці прапори були символом розколу та розділення, вони замінили «аль-укаб» - стяг Посланця Аллаха ﷺ. Ці невірні колоніалісти, вороги Ісламу, вимагали від своїх агентів-правителів мусульман зберігати прапори розколу, тому що вони знають, що відданість цим прапорам означає відданість невірним колоніалістам. Адже прапор є символом того, заради чого він встановлений, тому вони роблять усе, щоб зберегти ці символи, для того, щоб їх ніхто не чіпав без їх дозволу. Проблема у Заходу полягає в тому, що він відмовляється визнати ісламський прапор, тому що він був прапором Ісламської держави – держави Пророка ﷺ, і вони бояться, що він буде прапором держави обіцяного праведного Халіфату, який об’єднає мусульман під ним. Корінь проблем також знаходиться в цих вчених, у їх образі мислення. Вони не розуміють, що можуть і повинні позбавитися від цих правителів, вони забули та не розуміють, що Халіфат – це держава, яка об’єднає мусульман під своїм правлінням, і у цій державі відданість та покірність буде лише одному Аллаху.
О мусульмани! Пророк ﷺ прийняв для першої Ісламської держави прапор і стяг з чітким визначенням та формою, які вказані у текстах, і Хізб ут-Тахрір закликає вас дотримуватися цього і слідувати Пророкові ﷺ, і тоді ви досягнете успіху.
فَلْيَحْذَرِ الَّذِينَ يُخَالِفُونَ عَنْ أَمْرِهِ أَنْ تُصِيبَهُمْ فِتْنَةٌ أَوْ يُصِيبَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ ٦٣
«…Хай же стережуться ті, які чинять опір його волі, як би їх не спіткала спокуса або не спіткали їх болісні страждання» (24:63).
Хізб ут-Тахрір
Вілаят Сирія
06 Рабі ус-сані 1436
26.01.2015