Наклеп проти Хізб ут-Тахрір та дезинформація з боку шейха Фаїза Салаха на каналі «Алеппо Сьогодні»

Сирія
Друкарня

Телеканал «Алеппо Сьогодні» запросив на передачу «фікх революції» шейха Фаїза Салаха, що є членом піклувальників «Сирійської Ісламської ради», поговорити про прапор, про закони Шаріату щодо прапора і про те, чи є прапор революції прапором невігластва.

Під час бесіди на передачі був висловлений наклеп на Хізб ут-Тахрір, що вводить в оману, і якби цей наклеп виходив від світських осіб, то ми б не звернули на нього увагу. Однак коли це виходить від шейха «Сирійської Ісламської ради», то необхідно на це звернути увагу, щоб дослідити і уточнити це питання, тому що наклеп цей - великий, особливо якщо він стосується тих, хто працює задля встановлення Шаріату Аллаха на землі шляхом встановлення другого праведного Халіфату на основі методу пророцтва, про який нас сповістив Посланник Аллаха ﷺ, і це - не той помилковий «халіфат» аль-Багдаді.

Ми не будемо багато говорити про прапор Посланника Аллаха ﷺ, який підняв народ Сирії в якості ісламського символу для свого проекту; ми неодноразово пояснювали закон щодо прапора. Але ми задаємося питанням: в чому криється секрет вашого протистояння цьому прапору, який є символом великого ісламського проекту, що випливає з доктрини Умми, заради здійснення якого жертвують щирі муджахіди своїми життями?! У чому секрет того, що ви просуваєте прапор, встановлений і намальований французькими окупантами, щоб зробити його символом гнилого націоналізму і принизливого, засуджуваного поділу Умми? Захід, його інструменти та засоби масової інформації продовжують просувати цей прапор і закликати до нього.

Ми в Хізб ут-Тахрір закликаємо людей до Ісламу, щоб вони втілювали його в усіх сферах життя, і закликаємо до роботи для реалізації Ісламу і встановлення його держави, яка була зруйнована невірним колонізатором. Все це робиться відповідно до шаріатського методу, визначеного і відомого як метод Посланника Аллаха ﷺ, про який вже знає ворог і друг. Однак коли цей шлях ігнорується таким шейхом, як шейх Фаїз, і відбувається з його боку плутанина між цим шляхом і законом джихаду, який є абсолютним фардом, то це викликає сумнів. Передається від Анаса, нехай буде задоволений ним Аллах, що Посланник Аллаха ﷺ сказав: «... Джихад почався з того часу, як Великий Аллах відправив мене пророком, і триватиме до тих пір, поки останні з моєї Умми не битимуться з Даджалом, і він не буде скасований свавіллям несправедливого правителя і справедливістю справедливого...», – Абу Дауд.

І нарешті, хочемо нагадати шейху, що закон щодо території (ад-Дар) береться до вживаної на ній системи і безпеки; вчені одностайні в тому, що Дар уль-Іслям - це та територія, де внутрішньо і зовні прикидається Іслам, і безпека цієї території - в руках у мусульман; це є дві умови для визначення території. І закон, пов'язаний з визначенням території ніяк не пов'язаний з законом, що виноситься щодо людей.

إِنَّ فِي ذَلِكَ لَذِكْرَى لِمَنْ كَانَ لَهُ قَلْبٌ أَوْ أَلْقَى السَّمْعَ وَهُوَ شَهِيدٌ

«Воістину, в цьому полягає нагадування для тих, у кого є серце, хто прислухається і присутній при цьому» (50:37).


Інформаційний офіс Хізб ут-Тахрір Сирія
Понеділок, 13 Джумада аль-уля 1437 р.х.
22.02.2016 г.
№ 012/1437

Головне меню