Голосування у межах демократії заборонено Ісламом!

Пакистан
Друкарня

Голосування у межах демократії — харам, тому що обираємим особам надається право законодавства, у той час як це право, згідно Ісламу, належить лише Аллаху ﷻ

Жителі Пакистану відмовляються від демократії усе сильніше з кожним днем, тому що розуміють, що демократія не є системою правління в Ісламі. Системою правління в Ісламі є Халіфат. Правляча корумпована верхівка усвідомлює, що мусульмани у Пакистані сильно прив’язані до Ісламу. Тому заради цього, щоб не допустити рішучої відмови  мусульман від демократії, вона намагається підлаштувати Іслам під демократію за допомогою видання фетв «законності», які говорять, що участь у голосування за «щирих» кандидатів є ваджибом у Шаріаті, хоча голосування у межах демократії — харам. Демократія віддає право законодавства кандидатам, які балотуються, у той час як це право, згідно Ісламу, є лише у Аллаха ﷻ.

Згідно демократії, правління (панування) належить людям, і саме люди стверджують закони згідно своїм забаганкам та бажанням, а правитель займається втіленням цих законів. У той же час в Ісламі лише Аллах ﷻ є Єдиним законодавцем, а люди повинні підкоряти свої бажання його законам. Сказав Аллах ﷻ:

إِنِالْحُكْمُإِلَّاللهِ

«Рішення приймає лише Аллах» (6:57).

Оскільки закони Ісламу вже були дані, мусульмани не можуть їх ігнорувати та керуватись замість них законами, які видає людина згідно своїм пристрастям та бажанням. Сказав Всевишній:

وَمَاكَانَلِمُؤْمِنٍوَلاَمُؤْمِنَةٍإِذَاقَضَىاللَّهُوَرَسُولُهُأَمْرًاأَنْيَكُونَلَهُمْالْخِيَرَةُمِنْأَمْرِهِمْوَمَنْيَعْصِاللَّهَوَرَسُولَهُفَقَدْضَلَّضَلاَلاًمُبِينًا

«Для віруючого чоловіка та віруючої жінки немає вибору при прийнятті ними рішення, якщо Аллах та Його Посланець вже прийняли рішення. А хто ослухається Аллаха та Його Посланця, той впав в очевидну оману» (33:36).

Також Іслам не дозоляє правителю правити всупереч тому, що ниспослав Аллах, Який сказав:

وَمَنْلَمْيَحْكُمْبِمَاأَنزَلَاللَّهُفَأُوْلَئِكَهُمْالظَّالِمُونَ

«Ті ж, які не приймають рішень згідно з тим, що ниспослав Аллах, є невіруючими» (5:44).

Коли є ясні шаріатські докази, як можна вважати голосування у межах демократії шаріатським ваджибом?! Як вибори у парламент можуть бути шаріатським ваджибом, у той час як цей же парламент ігнорує закони Аллаха ﷻ, самостійно визначаючи, що буде халяль, а що — харам?! Більше того, навіть якщо і буває так, що приймається якийсь закон із Ісламу, то це відбувається внаслідок того, що більша частина членів парламенту приймає його через його відповідність конституції, а не через його відповідність текстам Корану чи Сунни. Так як можна допускати, щоб закони Аллаха ﷻ були предметом схвалення або відхилення серед людей?! Посланець Аллаха ﷺ ніколи не питав схвалення своїх подвижників про те, щоб втілювати закони Аллаха ﷻ, як і брали такого дозвіл праведні халіфи. Ніхто із них ніколи не квапився отримати схвалення людей або більшої частини народних представників у тому, щоб встановлювати закони Аллаха ﷻ.

Реальність голосування у межах демократії полягає у тому, що воно є по суті обранням кандидатів у законодавці. Правда полягає у тому, що система правління у Пакистані є демократичною, що виходить із акиди секуляризму, а не акиди Ісламу, що ясно бачить та засуджує будь-який свідомий мусульманин. Тому, коли акида правлячого режиму не є шаріатською у своїх основах та відгалуженнях, гасла, які проголошують про те, що голосування у межах демократії — це шаріатській ваджиб, вважаються насправді відхиленням від законів Аллаха ﷻ. Таким чином, будь-яка спроба захистити невір’я за допомогою захисту демократії, правлячої не по тому, що ниспослав Аллах ﷻ, є великим харамом. Окрім того, треба сказати, що існує правило в Ісламі, яке проголошує : «Те, що приводить до хараму, є харамом». Це другий доказ заборони голосування у межах демократії. Том у фетви, виданої урядовими вченими, яка дозволяє голосування у межах демократії, немає ніякої ваги, не говорячи вже про те, що сам демократія — харам.

Щирі, свідомі мусульмани повинні викривати суть невірного, демократичного, колонізаторського режиму, якому передувала британська окупація. Вони повинні виконувати свій обов’язок по наказу схваленого та засуджуванню забороненого та оповіщати людей про хадіс Посланця Аллаха ﷺ, який обрадував нас звісткою про повернення Праведного Халіфату за методом пророцтва. Наш загальний заклик поверне Умму до Халіфату за методом пророцтва, у той час як мусульмани вже прагнуть до розуміння Ісламу та його системи правління. Вивів Імам Ахмад, що Посланець Аллаха ﷺ сказав:

ثُمَّتَكُونُمُلْكًاجَبْرِيَّةًفَتَكُونُمَاشَاءَاللَّهُأَنْتَكُونَثُمَّيَرْفَعُهَاإِذَاشَاءَأَنْيَرْفَعَهَاثُمَّتَكُونُخِلَافَةًعَلَىمِنْهَاجِالنُّبُوَّةِثُمَّسَكَتَ

«Потім буде тиранія, і триватиме вона стільки, скільки побажає Аллах, а потім він забере її. А потім знов буде Халіфат за методом пророцтва». І потім він замовчав».

 

Інформаційний офіс Хізб ут-Тахрір у Пакистані
№ PR 18044
Четвер, 21 Шавваля 1439 р.х.
05.07.2018р.

Головне меню