Режим у Судані говорить про реформу, але його устрашають слова, поширювані серед людей, що закликають їх до істини та до блага!!

Судан
Друкарня

На тлі поширення прокламації Хізб ут-Тахрір у вілаяті Судан під назвою: (повторні кризи стосовно хліба та палива, а продовження кризи підтверджує нездатність уряду вирішити проблеми), служби безпеки заарештували групу членів Хізб ут-Тахрір у деяких містах Судану:

• Омдурман: 1-й Абдул Вахаб Мохаммад, 2-й Абдул Кадер Касім Саід, 3-й Мухаммад Абу Бакр аль- Сейєр, 4-й Бабікер аль-Махді. І тільки на днях вони були випущені.  
• Гедареф: 1-й Усама Абдель Азіз, 2-й Махі Абідін, 3-й Осман Сулейман, усе іще перебувають під вартою.  
• Хартум Північний: Мохаммед аль-Умда, нещодавно був звільнений.
• Джабаль Авлія: Мохаммед Аббас, нещодавно був звільнений.
• Вад Медані: Ріфаі Абдо Мур, був звільнений.
• Эль-Обейд: Фейсал Маккі, досі під вартою.  
• Також силовики у минулу середу заарештували брата Абду-р-Рахмана Адама Абдулла, після лекції у мечеті шейх Масар у місті Ель-Генейна у Західному Дарфурі, з приводу дня народження Пророка Мухаммада ﷺ, під назвою: (Єдність Умми буде тільки з поверненням праведного Халіфату на основі методу пророцтва). Силовики, заарештувавши його, зав’язали його очі і забравши у віддалене місце, побили його та знущались над ним. Вони вимагали від нього не говорити про політику, і звинуватили його у прагненні підірвати режим, але не відпускали його, доки амір племені не зустрівся з трьома начальниками служби безпеки в Ель-Генейні.

Злочин, через який ці молоді люди були заарештовані, полягав у тому, що вони причетні до шаріатської роботи для відновлення ісламського образу життя, шляхом заклику до Ісламу на лекціях, або шляхом поширення прокламацій, що роз’яснюють закони шаріату для рішення економічної кризи, від якої страждає країна.    

Деякі із цих хлопців, носії заклику до Ісламу, були піддані тортурам та побиттям приспішниками режиму. Цих приспішників ми попереджаємо муками Пекла, який же поганий такий кінець, на них чекають муки вогню, якщо вони не покаються перед Аллахом і не будуть працювати заради істини, а не для захисту брехні. Посланець Аллаха ﷺ говорить: «Є два види мешканців Вогню (Джаханнам), яких я не бачив (тобто яких не було у його час). Серед них є такі, у яких батоги схожі на хвости худоби і які ними піддають мукам людей…». Муслім.

Цей несталий режим намагається виправдатися, використовуючи усілякі терміни, розповідаючи людям про реформи, у той час як він є найбільш далеким від реформ та блага. Тому цей режим страшиться, коли чує просто слова, почуті або прочитані, які роз’яснюють людям шлях істини та реальної реформи, у результаті чого режим починає діяти як жорстокий тиран, який незалежно від того, як довго не перебував би у владі, зникне. Розумний той, хто вчиться на чужих помилках.   

Цей режим повинен негайно звільнити заарештованих членів Хізб ут-Тахрір або притягти їх до суду.

Ми у Хізб ут-Тахрір вілаяті Судану виконуємо наші справи у відповідь на слова Аллаха, Який говорить:

وَلْتَكُنْ مِنْكُمْ أُمَّةٌ يَدْعُونَ إِلَى الْخَيْرِ وَيَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَيَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْكَرِ وَأُولَئِكَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ

«Нехай серед вас буде група людей, які будуть закликати до добра, веліти робити схвалене та забороняти засуджуване. Саме вони виявляться тими, хто набув успіху» (03:104).

І, слухаючись Його Посланця ﷺ, який говорить: «Донесіть від мене хоча б один аят». Аль-Бухарі. І наші хлопці на шляху до вдоволення Аллаха, не злякаються в’язниці режиму, або арештів та утримання, або мук та побиття, тому що вони готові померти шахідами. Але ми попереджаємо цей режим про покарання Аллаха та Його гніву, а також їх кінцем, доки вони не підуть по шляху Аллаха. Всемогутній Аллах говорить:  

الَّذِينَ يَسْتَحِبُّونَ الْحَيَاةَ الدُّنْيَا عَلَى الآخِرَةِ وَيَصُدُّونَ عَنْ سَبِيلِ اللَّهِ وَيَبْغُونَهَا عِوَجًا أُولَئِكَ فِي ضَلالٍ بَعِيدٍ

«які віддають перевагу мирському життю щодо Останнього життя, збивають інших зі шляху Аллаха та викривлюють його. Вони перебувають у глибокій омані». (14:03)


Ібрахім Усман (Абу Халіл)
Офіційний представник Хізб ут-Тахрір Судан
№ H.T.S. 06/2014
24 Рабіъ уль-авваль 1435 р.х.
25/01/2014