بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
У ці дні абсолютно вся країна є свідком гострої кризи з хлібом і паливом (газу і бензину). Люди шикуються у довгі черги до хлібних магазинів і автозаправних станцій на тлі громадянського обурення. Повторюючись час від часу, ці кризи набули вже періодичного характеру.
Ці періодичні кризи з нафтопродуктами і пшеничним продовольством зводяться переважно до двох причин:
1. Провал уряду у збереженні єдності країни, допустивши її розділення з наступною втратою для країни південної нафти і прибутків від її продажу, у результаті чого виник дефіцит у державному бюджеті, а дорожнеча товарів підірвала стан людей.
2. Нездатність уряду використовувати ресурси і багатства країни з метою належного дбання про справи народу, оскільки правлячий над людьми режим, по суті, не ґрунтується на ідеї необхідності дбання про них. Вона займається тим, що збирає кошти з людей, навіть з бідних і незаможних громадян країни, а також надає її багатства іноземним компаніям і великим капіталістичним корпораціям. Робиться усе це під такими словами як інвестиція, приватизація та іншими ідеями невірної західної культури!
Як це можливо, що народ Судану страждає від дефіциту пшеничного борошна, тоді як у нашій країні є десятки мільйонів акрів родючих сільськогосподарських земель і існують десятки величезних сільськогосподарських проектів, серед яких, наприклад, проект “аль-Джазіра” (найбільший у світі зрошувальний проект) з площею 2,4 млн. акрів родючих земель, що лежать між Блакитним і Білим Нілом. Один лише цей проект здатний забезпечити жителів країни необхідною кількістю пшениці і навіть експортувати її надлишки у інші країни. Нестача нафтопродуктів у країні, де виробництво нафти (до розділення країни) складало близько 500 тисяч барелів на день, не була б можливою, якщо б не бездарна політика уряду і корупційність політиків.
Жителі Судану!
Вашим обов'язком є звіт і контролювання уряду на основі Ісламу. Ви повинні вести діяльність по встановленню ісламської системи правління, яку стане реалізовувати держава праведного Халіфату. Ця держава, з волі Аллаха, буде здатною відновити єдність країни, і, більш того, об’єднати її з іншими мусульманськими країнами в світі. Вона буде здатна розкрити потенціал умми і розробляти її ресурси, припинити штучно створювану продовольчу залежність умми від її ворогів, застосовуючи наступні закони:
• Іслам зобов'язує державу дбати про справи народу і забезпечувати задоволення їх основних потреб у продовольстві та інших товарах і послугах. Він забороняє державі обтяжувати їх життя і обдурювати їх, як говориться в хадісі приведеному у збірці “Сахіх Муслім”: «…хто стане керувати якимись справами моєї умми і обтяжить їх життя, зроби для нього важким його життя…».
• Розгляд південної частини Судану ісламською територією, яку необхідно негайно повернути під владу держави, оскільки зрада правителів нічого не значить.
• Розгляд нафти і нафтопродуктів як громадської власності, де застосовуються відповідні закони про громадську власність шляхом її розподілу серед усіх громадян держави у вигляді самого товару чи прибутку від нього.
• Перегляд виробничих відносин у різноманітних сільськогосподарських проектах, надання землі тим, хто працює на ній, забезпечення фермерів водою і фінансовою підтримкою зі скарбниці держави.
• Скасування монополії держави і її установ на виробничі ресурси, а також скасування усіх обмежень у вигляді податків, митних зборів тощо.
• Припинення програм, нав'язаних західними установами і відмова від них, наприклад приватизаційних програм і програм по реєстрації сільськогосподарських земель для великих капіталістичних компаній і деяких країн невір'я, оскільки виробництво на цих землях не відображається позитивно на житті простих людей.
Це лиш мала частина ісламських законів, із застосуванням яких у державі Халіфат, з волі Аллаха, буде найкращим чином здійснюватися дбання про справи людей. Ісламська умма з нетерпінням чекає реалізації законів Ісламу у своєму житті, вірячи у здійснення доброї звістки Посланця Аллаха (мир йому і благословення Аллаха) про відродження другого Праведного Халіфату за методом пророкування.
إِنَّ هَذَا لَهُوَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ. لِمِثْلِ هَذَا فَلْيَعْمَلِ الْعَامِلُونَ
«Це і є великий успіх! Заради такого нехай трудяться діючі» (37:60,61).
Хізб ут-Тахрір Судан
23 Рабі уль-авваль 1435 р.х.
24/01/2014