Єдність мусульман — це міць, яка лякає лише ворогів Умми

Новини та коментарі
Друкарня

 

Новина: Хізбут-Тахрір в Індонезії організував низку семінарів та мітингів, щоб підняти стяг Посланця Аллаха ﷺ у 36 містах Індонезії протягом квітня та нагадати Уммі, що цей стяг є символом єдності, а також нагадати про необхідність вести діяльність для встановлення Халіфату.

Тому що лише Халіфат є повним втіленням Ісламу, донесенням його послання усьому світу і рішенням кореня усіх проблем, що випали на долю людства. Незважаючи на активні спроби завадити проведенню цих заходів, вони усе ж таки були успішно проведені з урахуванням деяких змінень у плані формату та місць проведення. Програма стартувала 2 квітня у місті Ачех та завершилась 23 квітня у місті Джакарта. Представник Хізбут-Тахрір в Індонезії устазРахма Лабіб у ході цієї програми у місті Бандунг заявив: «Той, хто намагається запобігти встановленню Халіфату, подобний людині, яка бажає затьмарити сонце» (18.04.2017, «https://hizbut-tahrir.or.id»).

Коментар: Єдність Ісламської Умми є повелінням Всевишнього Аллаха:

إِنَّ هَٰذِهِۦٓ أُمَّتُكُمۡ أُمَّةٗ وَٰحِدَةٗ وَأَنَا۠ رَبُّكُمۡ فَٱعۡبُدُونِ

«Воістину, ця ваша релігія — релігія єдина. Я ж — ваш Господь. Поклоняйтесь же Мені !» (21:92),

إِنَّمَا ٱلۡمُؤۡمِنُونَ إِخۡوَةٞ

«Воістину, віруючі — брати» (49:10).

А також Посланець Аллаха ﷺ сказав:

اَلْمُسْلِمُونَ أُمَّةٌ وَاحِدَةٌ مِنْ دُونِ النَّاس

«Мусульмани — це єдина Умма, відмінна від решти людей».

Тому нема місця розбіжності в Уммі через відмінність шкіри, мови, території, соціального статусу, мазхабів або політичних згуртувань . Усе перелічене не може бути причиною розколу або відсутності єдності в оточенні мусульман.

Єдність мусульман базується на непорушній основі. Коли мусульмани дотримувались цієї основи, вони ставали єдиною нацією, що відрізнялась від решти людства. Цією основою є слова єдинобожжя «Ля іляхаілляллах, МухаммадунРасулюллах» («Нема іншого божества окрім Аллаха, і Мухаммад — Посланець Аллаха»), Книга Аллаха та Сунна Його Посланця ﷺ. Цей ідеологічний фундамент має багато практичних проявів, без виконання яких неможливе збереження основи, не говорячи вже про обряди та символіки Ісламу, яких Аллах велів дотримуватись і які ніяким чином неприпустимо замінювати на щось інше. Внутрішня суть справ та їх прояв повинні, як говориться, крокувати в ногу одне з одним.

Одним із таких проявів, згідно достовірним хадісам,є білий прапор та чорний стяг, на яких на арабській написано «Ля іляхаілляллах, МухаммадунРасулюллах». Цей стяг об’єднує усю Умму поза залежністю від того, чи арабських коренів народ або ні, і поза залежністю від того, скільки морів їх розділяють один від одного, навіть якщо це — Індонезія, що розташувалась далеко від тодішнього адміністративного центру Ісламської Держави. Це підкреслюється у словах Хаменгкубувоно X, султана Джокьякарти, сказаних на шостій Конференції Ісламської Умми у 2015 році у Джокьякарті: «Турецький султан у 1479 році присвоїв Радену Патаху (першому султану Демака) титул намісника Посланця Аллаха ﷺ на індонезійському острові Ява та намісника турецького Ісламського Халіфату. Дана процедура супроводжувалась передачею стягів темно-фіолетового кольору з написом «Ля іляхаілляллах» на одному і «МухаммадунРасулюллах» на іншому, які досі зберігаються у палаці у Джокьякарті».

Таким чином, стяг Посланця Аллаха ﷺ, з яким виходили у бій, довгий час залишався серед мусульман як уособлення Умми, її ідеології, історії, Корану та Сунни Посланця ﷺ. На протязі сторіч цей напис наводив страх на ворогів мусульман. Через це нашим ворогам не терпілось позбавитись його та замінити його іншими прапорами . І їм це вдалось, коли вони скинули Халіфат, побудувавши на його руїнах колонізовані ними країни та розділивши мусульман кордонами, бар'єрами, конституціями та законами. Вони замінили стяг мусульман більше аніж п’ятдесятьма прапорами джахілії , які не лише не ґрунтуються на Корані та Сунні, але і суперечать їм.

Саме з цієї причини у ході цієї акції стяг Посланця ﷺ з написом «Ля іляхаілляллах, МухаммадунРасулюллах» піднімався в ісламських землях, таких як Сирія, Єгипет, Туніс, Ліван та Йорданія, а також у найбільшій, з географічної та демографічної точки зору , країні, як Індонезія. Ця акція ввела у замішання ворогів Умми та жахнула їх думкою, що стяг єдинобожжя та Халіфат повернулись знов. Вони запанікували лише від однієї думки про єдність Умми, що приведе до повернення сили та величі мусульман, що, як відомо, лякає ворогів та усіх тих, хто пов’язаний з ними свідомо чи несвідомо.

Даний заклик будується на стійкому фундаменті єдинобожжя, який прописаний у Сунні і навіть в історії мусульман. На цьому шляху можливі погрози та залякування, звинувачення у дискримінації, розколі та відношенні до радикальних рухів. Проте усі ці спроби виявляються безуспішними перед усвідомленням Ісламською Уммою того, що їй необхідно повернути собі славу, єдність, владу та державу Халіфат. І досить слів Всевишнього Аллаха:

مَن كَانَ يُرِيدُ ٱلۡعِزَّةَ فَلِلَّهِ ٱلۡعِزَّةُ جَمِيعًاۚ إِلَيۡهِ يَصۡعَدُ ٱلۡكَلِمُ ٱلطَّيِّبُ وَٱلۡعَمَلُ ٱلصَّٰلِحُ يَرۡفَعُهُۥۚ وَٱلَّذِينَ يَمۡكُرُونَ ٱلسَّيِّ‍َٔاتِ لَهُمۡ عَذَابٞ شَدِيدٞۖ وَمَكۡرُ أُوْلَٰٓئِكَ هُوَ يَبُورُ ١٠

«Якщо хто жадає могутності, то адже могутність цілком належить Аллаху. До Нього здіймається чудове слово, і Він підносить праведне діяння (або праведне діяння підносить чудове слово; або праведне діяння підносить людину). А тим, хто замислюють злодіяння, уготовані тяжкі муки, і їх задуми виявляться безуспішними» (35:10).

Спеціально для радіо Центрального інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір
Аді Содіана