Хвала Аллаху – Господу світів, який зробив силу в молоді, сказавши:
اللَّهُ الَّذِي خَلَقَكُمْ مِنْ ضَعْفٍ ثُمَّ جَعَلَ مِنْ بَعْدِ ضَعْفٍ قُوَّةً ثُمَّ جَعَلَ مِنْ بَعْدِ قُوَّةٍ ضَعْفًا وَشَيْبَةً يَخْلُقُ مَا يَشَاءُ وَهُوَ الْعَلِيمُ الْقَدِيرُ
«Аллах - Той, Хто створює вас з слабкості (створює вас з краплі або створює вас слабкими). Після слабкості Він наділяє вас силою, а потім замінює її слабкістю і сивиною. Він творить, що побажає, бо він - Знаючий, Всемогутній» (30:54)
Мир і благословення Посланнику Аллаха і його першій групі молоді з числа тих, хто поклав на свої плечі зобов'язання по поширенню релігії Аллаха.
Мої сестри в кожному куточку землі! Мир вам, милість Аллаха і Його благословення.
Воістину, молодь в усі часи, скрізь, протягом всієї історії і до наших днів була опорою Ісламської Умми, секретом її розвитку, тими, кому була послана ця культура, прапороносцями і путівниками до слави і перемоги.
«Ой, коли б я був молодий (в ці дні) і міг дожити до того часу, коли народ твій стане виганяти тебе!». Посланник Аллаха ﷺ запитав: «А хіба вони будуть виганяти мене?». Варака відповів: «Так, бо коли б не була людина з чимось, подібним до того, що приніс з собою ти, з нею завжди ворогували, але якщо я доживу до цього дня, то буду допомагати тобі, як тільки зможу!». Це - те, чого бажав Варака ібн Науфаль, коли почув послання з уст Пророка ﷺ, бо він усвідомлював, що допомогу цій релігії можна надати тільки за допомогою великих старань і молоді, яка розуміє цінність, покладену на неї Ісламом.
Це - те, що усвідомили вороги Ісламу. Вони розуміють, що старанність молоді поряд з правильною думкою може призвести тільки до правильного розвитку і змітаючої силі, яка знищить їх на їх власній території. Вдень і вночі вони стали міркувати над методом виховання покоління, у якого не буде голосу і душі. Це буде покоління, розбите ідейно і духовно.
Це штучна держава, звана Саудівською Аравією, була заснована невіруючими для того, щоб вона була опорою в руйнуванні Халіфату, а потім - щоб вона була перешкодою на шляху тих, хто докладає зусилля для його побудови. Вона стала боротися з кожною ідеєю, яка ставала на її брудному шляху, і з усіма зусиллями намагалася виховати покоління, які не тямлять в релігії нічого, крім того, чого вона хоче. Захід заснував цю державу, щоб використовувати всі можливі засоби для виховання поверхневого покоління, яке не тямить нічого в своїй релігії і не має своїм життям до Ісламу ніякого відношення, тому що він розумів, що це - основний метод для віддалення їх від мислення про розвиток їх Умми і від повернення їх колишньої величі. Для кожної сфери життя молоді Захід встановив кордони, щоб за допомогою них сформувати певний шаблон мислення молоді.
Перша сфера (і найсильніша з них) - це утворення:
Після подій 11 вересня 2001 р. американська адміністрація звинуватила програму ісламської освіти Саудівської Аравії в тому, що вона стоїть за так званим «екстремізмом». Американські звинувачення були у вигляді критики того, що називається Такфір (звинувачення в невірстві) в програмі ісламської освіти, що викладається на етапах початкової та вищої освіти. У газеті «Вашингтон Пост» була опублікована стаття, в якій критикувалася програма релігійної освіти в школах Саудівської Аравії, заявляючи, що вона заохочує студентів практикувати насильство по відношенню до інших і вводить в оману учнів, переконуючи їх в тому, що захист їх релігії полягає у вбивстві іншого і в застосуванні насильства по відношенню до нього. З того часу уряд Саудівської Аравії, як каже автор статті, став стверджувати, що вони змінили і переглянули книги і що принц Туркі аль-Фейсал, посол Саудівської Аравії в США, невпинно працює для поширення цього повідомлення, яке полягає в тому, що уряд Саудівської Аравії переглянув усі навчальні матеріали та виключив з них все, що суперечить потребам сучасної освіти.
Ця газета цитує слова посла Саудівської Аравії, сказані під час одного з його візитів, які він зробив нещодавно в ряді американських міст: «Саудівська Аравія не тільки переглянула і усунула місця нетерпимості в старій програмі освіти, але ще й підготувала цілеспрямований план для вивчення, перегляду і оновлення. І школи Саудівської Аравії прийняли оновлену програму освіти з метою виховання саудівських дітей найкращим чином для протистояння викликам майбутнього». Також автор наводить минулі заяви представника Саудівської Аравії, сенс яких полягає в тому, що королівство розглянуло навчальну програму і видалило матеріали, що розпалюють нетерпимість щодо послідовників інших релігій. Також посольство роздало звіт, що складається з 78 сторінок, який стосується реформи навчальної програми і ті коригування, які були внесені в старі книги ( «Вашингтон Пост» 29.05.2006).
Американський інститут підприємництва провів форум під назвою «Реформи в Саудівській Аравії: нові книги і старі думки». Деніел Плетка, віце-президент американського інституту підприємництва, досліджень оборони і зовнішньої політики, почав форум з вислову: «Перемога помірного Ісламу над екстремізмом є головним елементом успіху США в досягненні цілей зовнішньої політики з моменту подій 11 вересня. Так само реформи і модернізація освіти в різних куточках мусульманського світу є наріжним каменем боротьби з екстремізмом і тероризмом»(«Вашингтон Пост» 29.05.2006).
Таким чином, справа релігійної освіти стає перешкодою між відносинами Вашингтона і Ер-Ріяда, де останньому нічого не залишалося, крім як змиритися зі збільшенням секуляристських думок в програмі освіти, і він, в свою чергу, ввів деякі поправки в навчальну програму релігійної освіти.
За словами голови комітету з розробки навчальних програм в Університеті короля Абдуль-Азіза доктора Алі Умара Бадахдаха, на підготовку нової навчальної програми було потрібно шість років. І це сталося після того, як ці програми застосовувалися протягом двадцяти п'яти років в рамках старого методу ісламської освіти, яка становить 6% усіх предметів, що вивчаються студентами університетів Саудівської Аравії. Він додав, що вперше як новий прецедент в історії програми освіти Саудівської Аравії вводиться в вивчення американський мислитель (відомий своєю ворожнечею до Ісламу Семюел Хантінгтон), автор концепції «Зіткнення цивілізацій», і ряд інших західних мислителів.
Також доктор Бадахдах пояснив, що нові програми освіти торкнулися світської освіти, вивчаючи такі предмети, як інститути громадянського суспільства, глобалізація, права людини і діалог цивілізацій. Він також вказав на те, що університети Саудівської Аравії готові до застосування нової програми ( «Аль-Джазіра Нет» за 26.07.2010).
Так програма освіти в країні Двох святинь підлила масла у вогонь і так вони задовольнили свого ідола - Америку, - навчаючи лібералізму в наших школах без нашого відома. Так почалося формування умов молоді секуляристськими чином, нетерпимим до Ісламу.
Що стосується іншої сфери, то це - твердження про боротьбу з тероризмом і екстремістською думкою і створення помірного Ісламу:
Це - тільки прикриття Заходу для боротьби з правильною ісламською думкою і віддалення повернення Ісламу для управління світом. Вони дали нашим правителям основну роль в здійсненні цього плану. А ті були щирі у здійсненні планів своїх панів. Основною метою всіх цих термінів і класифікацій є розрідження законів Ісламу і віддалення молоді від розуміння Ісламу, його законів та систем і створення нової релігії з наданням їй ісламської форми для затримання повернення Ісламу на міжнародну арену. Все це робиться з метою здійснення інтересів Америки і збереження диктаторських і секуляристських режимів, а також з метою збереження крісел правителів-маріонеток для зради релігії Аллаха і її віддалення від реальності мусульман.
Саудівська Аравія була першою країною, яка підписала договір по боротьбі з міжнародним тероризмом в Організації ісламської конференції в травні 2000 р. Вона також першою спонукала міжнародне співтовариство протистояти тероризму і встала в один ряд разом з країнами, що закликають до миру, щоб вести боротьбу з ним і працювати для його ліквідації. Вона закликала міжнародне співтовариство вжити комплексних заходів в рамках міжнародної законності для ліквідації тероризму і захисту невинних людей, збереження суверенітету країн, їх безпеки і стабільності.
Адель аль-Джубейр, міністр закордонних справ Саудівської Аравії і посол Саудівської Аравії в США раніше, визнав наявність координації в області безпеки на високому рівні між урядом Саудівської Аравії і США в боротьбі з тероризмом. Він сказав, що «ми попросили наших американських друзів надати нам допомогу в боротьбі з тероризмом, оскільки у них є досвід і можливості, яких немає у нас». Він також виявив наявність американців, що працюють пліч-о-пліч з саудійями.
Уряд Саудівської Аравії використовував безліч способів і засобів для промивання мізків молоді від правильної ісламської думки, або, як вони це називають, від екстремістської ідеології. Наприклад:
Столиця Саудівської Аравії Ер-Ріяд провела зустріч для обговорення стратегічного плану по боротьбі з екстремістською ідеологією, яка за часом збіглася з кампаніями, проведеними нею для діалогу з послідовниками радикальної думки для того, щоб вони відмовилися від такфіру (звинувачення в невірстві) і насильства і поширювали помірний Іслам в ісламських і неісламських країнах.
Ці кампанії, проведені міністерством у справах Ісламу Саудівської Аравії, прийняли стратегію роз'яснення в мережі Інтернет та перешкоджання поширенню екстремістських ідей в суспільстві. Поряд з цими зусиллями вони стежили за безпекою з боку тих, кого вони називають «заблудлими». Уряд Саудівської Аравії має намір боротися з екстремістською ідеологією за допомогою Інтернету та засобів зв'язку. Ці кампанії зіграли важливу роль в цьому відношенні ( «Аль-Халідж Онлайн» від 15.01.2016).
Міністерство внутрішніх справ сформувало консультативний комітет, який є офіційним органом і складається з учених, проповідників і мислителів, з метою промивки мізків молоді та затриманих саудівською владою і з метою їх настанови на вчення помірної американської релігії. Був сформований «Центр допомоги та консультацій принца Мухаммада ібн Наїфа» з метою виявлення підозрілого і роз'яснення ідейних відхилень заблукалих груп. А також ним проводяться повчання затриманих і виправлення їх понять за допомогою вчених Шаріату, психологів, інтелігенції і підприємців, надання їм можливості зустрітися з цією групою, вільно провести з ними дискусію, відповісти на всі їхні сумніви за допомогою діалогу і переконання і надання тих переконань, які були у них раніше, загальному огляду через ЗМІ ( «Аль-Джазіра» від 23.09.2015).
Також не можна забувати політику залякування молоді, яка полягає в погрозах в тому випадку, якщо вона буде суперечити цим вимогам. Були опубліковані фотографії «терористів» і озвучена нагорода за їх піймання. У лютому 2016 р. Принц Мухаммад видав указ, який називає злочином участь в збройних діях за межами країни або приналежність до угруповань, будь вони релігійні, або ідеологічні, або класифікуються як терористичні всередині країни, або за її межами, або на міжнародному рівні, або ж їх підтримку, або прийняття їх ідей і методів будь-яким способом ( «Аль-Арабія Нет» 07.03.2014).
Це на додачу до багатьох програм і семінарів, що проводяться під егідою багатьох університетів з метою формування молоді з чисто секуляристським інтелектом, які дивляться на Іслам завжди зі звинуваченнями. Все це відбувається під проводом придворних шейхів і вчених. Немає такого уроку чи лекції, в яких не підносилися б ці секуляристські ідеї під прикриттям релігії. І на чолі всього цього стоїть муфтій країни, застерігаючи в своїх проповідях від помилок і говорячи про необхідність покори володарям влади і про те, що їх влада - легітимна і законна, і заборонено виходити проти неї.
Подібними діями вони прагнуть зберегти свої крісла, і тому вони борються з кожним словом або дією під приводом протистояння терору і екстремістській ідеології. Ось висловлювання про це Дуайта Башира, заступника директора Комісії США з питань свободи віросповідання в світі, і його коментар списку «терористичних угруповань» Саудівської Аравії: «Дуже шкода, що заява Саудівської Аравії поєднує в собі бажання уряду продовжувати обмежувати свободу віросповідання і слова з його зусиллями по боротьбі з екстремізмом і тероризмом».
Також Башир повідомив «CNN»: «Заяви Саудівської Аравії вже давно підсилюють наявні побоювання того, що вона не буде берегти зусиль для нищення супротивників і переслідування інакомислення, навіть якщо сповідувані ними погляди захищені правами людини, визнаними на світовому рівні» ( «CNN» від 11.03.2014).
Третя сфера - ЗМІ:
Країна Двох святинь відома своїми традиційними ЗМІ, завданням яких є надмірна похвала і перебільшення звичайних досягнень, що входять в обов'язки держави. Але вони не змогли наздогнати реальність і громадську думку нового покоління, і тому вони стали намагатися привернути увагу молоді та обговорити деякі питання, але під патронатом уряду і в певному форматі. Їх мета полягала у виробленні певного способу мислення для молоді, а точніше - в спробі виховати молодь такою, яка не мислить і не знає нічого, крім ідей лібералізму. Більш того, щоб головною турботою молоді була мода, музичні програми, чемпіонати, щоб направити енергію молоді та їх спрагу на поверхневі програми, які обговорюють Іслам з-під призми секуляризму, яка показує їй Захід в якості гарного прикладу. Досить того, що вони віддаляють від умов молоді справжні цілі і доленосні питання і замінюють їх ідеями, від яких немає ніякого сенсу. Вони закликають до діалогу релігій, до помірності в ній, відданості урядам і володарям влади.
Чума Інтернету і соціальних мереж, які є в кожному будинку, стала основним опіумом для заповнення існуючої порожнечі в житті молоді через відсутність Ісламу в їх житті.
Наведене вище є всього лише прикладом, але не перерахуванням всіх тих багатьох способів і засобів, які використовував Захід для віддалення Ісламу від реальності і життя молоді.
У завершення:
Прапор Ісламу піднявся, його влада розповсюдилася на землі і заклик до нього поширився тільки завдяки тій групі, що увірувала і була вихована на основі правильної доктрини і чистої думки в школі Пророка ﷺ.Пророку ﷺ були послані аяти про молодих людей, які жили в джахілійських товариствах, але вони виступили проти ідей невіри в своїх народах, як, наприклад, Ібрахім (мир йому і благословення):
قَالُوا سَمِعْنَا فَتًى يَذْكُرُهُمْ يُقَالُ لَهُ إِبْرَاهِيمُ
«Вони сказали: «Ми чули, як юнак за ім’ям Ібрахім (Авраам) виступав проти них»» (21:60)
Наш пан Ібрахім (мир йому) не подивився на те, що він знаходився у небезпеці і що він був не в силах щось зробити. Він встав і зламав ідолів. А це – молоді люди, які не є пророками:
إِنَّهُمْ فِتْيَةٌ آمَنُوا بِرَبِّهِمْ وَزِدْنَاهُمْ هُدًى
«Це були юнаки, які увірували в свого Господа, і Ми збільшили їх прихильність прямому шляху» (18:13)
Це – люди печери, які виступили проти невір’я, кажучи:
رَبُّنَا رَبُّ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ لَن نَّدْعُوَ مِن دُونِهِ إِلَٰهًا لَّقَدْ قُلْنَا إِذًا شَطَطًا * هَٰؤُلَاءِ قَوْمُنَا اتَّخَذُوا مِن دُونِهِ آلِهَةً لَّوْلَا يَأْتُونَ عَلَيْهِم بِسُلْطَانٍ بَيِّنٍ فَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنِ افْتَرَىٰ عَلَى اللَّهِ كَذِبًا
«Господь наш - Господь небес і землі! Ми не станемо звертатися до інших божеств крім Нього. У такому випадку ми сказали б надмірне. Цей наш народ став поклонятися замість Нього іншим божествам. Чому ж вони не приводять на користь цього ясного аргументу? Хто може бути більш несправедливим за того, хто зводить наклеп на Аллаха?»(18: 14,15)
Найгірше, що зробив Захід з нашої молоддю, - це те, що він зміг посіяти в них лінь, недбальство, пасивність, несерйозність в мисленні і нерозуміння справжньої цінності їхньої молодості. Сафійя бінт Сірін, хай змилується над нею Аллах, сказала: «О молоді люди, скористайтеся вашої молодістю, бо якщо можна щось зробити, то тільки в молодості». Хасан аль-Басрі сказав: «Хто добре поклонявся Аллаху в молодості, того Він обдарує мудрістю в старості». Ці значення були зрозумілі сподвижниками. Першими, що зробили допомогу цій релігії і які понесли це послання, були люди з сильною волею. Вони зрозуміли, що за допомогою цієї релігії вони зможуть змінити світ. Алі ібн Абу Таліб в свої вісім років обіймав гідні позиції. Джафар ібн Абу Таліб, який був ватажком першої хіджри, встав перед імператором Ефіопії і ознайомив його з Ісламом протягом декількох хвилин. Він зміг відбити підступи делегації курайш, а йому було всього лише вісімнадцять років.
Два соколи вбивають фараона цієї Умми. Це - два маленьких хлопчика, позиція яких не перестає дивувати в битві при Бадрі, - Муаз ібн Амр ібн аль-Джамуха і Муаз ібн Афра (хай буде задоволений ними Аллах). Передає благородний сподвижник Абдуррахман ібн Ауф (нехай буде задоволений ним Аллах) в достовірному збірнику Бухарі: «У день битви при Бадрі я подивився наліво і направо та побачив двох хлопчиків з числа Ансарів. Я хотів би, щоб поруч зі мною був хтось крім них, щоб він міг прикрити мене. Один з них, підморгуючи мені, запитав: «Дядьку, чи знаєш ти Абу Джахля?». Я сказав: «Так, а що ти хочеш від нього?». Він відповів: «Я чув, що він ображає пророка ﷺ. Клянуся Тим, в чиїй долоні моя душа, якщо я побачу його, то вчеплюся за нього, поки не загине один з нас». Потім мені підморгнув другий з них і сказав те ж саме. Потім я подивився і побачив Абу Джахля, який ходив серед людей, і сказав: «Це - той, кого ви шукаєте». Вони накинулися на нього своїми мечами подібно до соколів і билися з ним, поки не вбили його. Потім вони пішли до Пророка ﷺ і сповістили його про це. Він ﷺ запитав їх: «Хто з вас вбив його?». Кожен з них сказав: «Я вбив його!». Він ﷺ запитав: «Чи витерли ви свої мечі?». Вони відповіли: «Ні». Він ﷺ подивився на мечі і сказав: «Ви обидва вбили його»» (Бухарі і Муслім). Святий Аллах! Фараон цієї Умми і тиран свого часу гине від рук хлопчиків з числа благородних сподвижників. Чому? Щоб була зрозумілою картина, з якої ми можемо зрозуміти те, якою мірою досягли ці хлопці за допомогою сили своєї релігії.
Пророк ﷺ довірився молоді та поклав на неї відповідальність, на відміну від багатьох людей сьогодні. Пророк ﷺ довірився Зайду ібн Харіса, і він був молодим. Він ﷺ довірився Джафару ібн Абу Талібу, і він був молодим. Він ﷺ довірився Абдуллаху ібн Равасі, і він був молодим. Він поклав на них відповідальність керувати армією при битві в Му'та, а що дасть тобі знати, що таке Му'та?! Це - перша битва між мусульманами і римлянами (візантійцями)! Більш того, Пророк ﷺ дав командування армією мусульман Усамі ібн Зайду, в той час як в ній були великі сподвижники, такі як Абу Бакр і Умар (нехай буде задоволений ними Аллах). Усамі тоді було вісімнадцять років.
Що стосується Мус'аба ібн Умайра, то він перевернув Медину, сформувавши в ній громадську думку на користь Ісламу. Вся ця слава дісталася Мус'абу, коли йому було всього лише двадцять чотири роки.
Всі ці яскраві знаменитості тільки збільшили віру нашої молоді сьогодні і збільшили правильне розуміння і цілеспрямованість.
Незважаючи на цю інтелектуальну війну, спрямовану проти нашої молоді, благо все ще є в ній.
Наприклад, доктор Самія аль-Маймані, яка відмовилася продавати невіруючому Заходу благо, яке вона виявила для надання допомоги людству, що і стало причиною її смерті. Їй запропонували певну суму грошей в обмін на те, щоб вона відмовилася від свого відкриття. Сума не була маленькою, вона перевищувала п'ять мільйонів доларів на додачу до американського громадянства. Але вона відмовилася і продовжувала своє навчання і дослідження. Її не спіткав відчай і не звабили гроші.
Саудівська Аравія була в числі країн, які разом з Америкою наносили повітряні удари по центрам організації «ІДІЛ» і «Джабхат ан-Нусра», внаслідок чого було вбито безліч мирних жителів. Але серед синів Умми знайшлися ті, які сказали «ні» тому, що робить їх країна з синами Ісламської Умми. Пілот Фейсал аль-Гамід відмовився коритися наказам капітана наносити військові удари по організації «ІДІЛ» в Сирії. І тому він був заарештований і кинутий в одну з в'язниць Саудівської Аравії. Незважаючи на те, що йде приховування інформації, все ж не було жодної офіційної відповіді від військових керівників з приводу арешту Фейсала аль-Гаміда ( «Єгипет Файф» від 27.09.2014) І багато інших молодих людей і людей похилого віку, звістки про яких не доходять до нас тому, що вони сидять у в'язницях, і вдень і вночі піддаються тортурам просто тому, що вони сказали правду і відмовилися підкорятися брехні. Про них і подібних до них Аллах сказав в Корані:
مِّنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا
«Серед віруючих є мужі, які вірні заповіту, який вони уклали з Аллахом. Серед них є такі, які вже виконали свої зобов'язання (або померли), і такі, які ще чекають, але ніяк не зраджують своєму заповіту»(33:23)
О молодь, о надія цієї благородної Умми! Неможливо протистояти цій плачевній реальності і не можна усунути цю несправедливість інакше, крім як шляхом правильної думки. Ми не зможемо повернути колишню велич і славу і не зможемо змінити наше становище інакше, крім як за допомогою правильної ідеології, повертаючись до Ісламу, до його систем і законів, відкидаючи ідеї Заходу з умов і душ, а також відкидаючи секуляризм і лібералізм, які були впроваджені в наше життя без нашого розуміння. Ви повинні відкинути цю невіру і відкинути цю реальність, а також зберегти вашу ісламську ідентичність через збереження і захист ваших ісламських думок і через щиру покору Аллаху. Ви повинні серйозно працювати разом з тими, хто працює для встановлення Ісламської Держави, як це зробили Мус'аб (нехай буде задоволений ним Аллах) і благородні сподвижники під керівництвом Посланника Аллаха ﷺ, - тієї держави, яка призведе до благородного життя людство і поширить благо та справедливість у всіх куточках землі.
Жіночий відділ Хізб ут-Тахрір в країні Двох святинь
16 Раджаб 1437
23.04.2016
Стаття написана в рамках кампанії жіночого відділу Хізб ут-Тахрір під девізом: «Мусульманська молодь - піонери справжнього розвитку»