Роль Саудівської Аравії в руйнуванні Ісламу в душах ісламської молоді

Статті
Інструменти
Друкарня
  • Маленький Менше Середній Більше Великий
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Хвала Аллаху – Господу світів, який зробив силу в молоді, сказавши:

اللَّهُ الَّذِي خَلَقَكُمْ مِنْ ضَعْفٍ ثُمَّ جَعَلَ مِنْ بَعْدِ ضَعْفٍ قُوَّةً ثُمَّ جَعَلَ مِنْ بَعْدِ قُوَّةٍ ضَعْفًا وَشَيْبَةً يَخْلُقُ مَا يَشَاءُ وَهُوَ الْعَلِيمُ الْقَدِيرُ

«Аллах - Той, Хто створює вас з слабкості (створює вас з краплі або створює вас слабкими). Після слабкості Він наділяє вас силою, а потім замінює її слабкістю і сивиною. Він творить, що побажає, бо він - Знаючий, Всемогутній» (30:54)

Мир і благословення Посланнику Аллаха і його першій групі молоді з числа тих, хто поклав на свої плечі зобов'язання по поширенню релігії Аллаха.

Мої сестри в кожному куточку землі! Мир вам, милість Аллаха і Його благословення.

Воістину, молодь в усі часи, скрізь, протягом всієї історії і до наших днів була опорою Ісламської Умми, секретом її розвитку, тими, кому була послана ця культура, прапороносцями і путівниками до слави і перемоги.

«Ой, коли б я був молодий (в ці дні) і міг дожити до того часу, коли народ твій стане виганяти тебе!». Посланник Аллаха (с.а.с.) запитав: «А хіба вони будуть виганяти мене?». Варака відповів: «Так, бо коли б не була людина з чимось, подібним до того, що приніс з собою ти, з нею завжди ворогували, але якщо я доживу до цього дня, то буду допомагати тобі, як тільки зможу!». Це - те, чого бажав Варака ібн Науфаль, коли почув послання з уст Пророка (с.а.с.), бо він усвідомлював, що допомогу цій релігії можна надати тільки за допомогою великих старань і молоді, яка розуміє цінність, покладену на неї Ісламом.

Це - те, що усвідомили вороги Ісламу. Вони розуміють, що старанність молоді поряд з правильною думкою може призвести тільки до правильного розвитку і змітаючої силі, яка знищить їх на їх власній території. Вдень і вночі вони стали міркувати над методом виховання покоління, у якого не буде голосу і душі. Це буде покоління, розбите ідейно і духовно.

Це штучна держава, звана Саудівською Аравією, була заснована невіруючими для того, щоб вона була опорою в руйнуванні Халіфату, а потім - щоб вона була перешкодою на шляху тих, хто докладає зусилля для його побудови. Вона стала боротися з кожною ідеєю, яка ставала на її брудному шляху, і з усіма зусиллями намагалася виховати покоління, які не тямлять в релігії нічого, крім того, чого вона хоче. Захід заснував цю державу, щоб використовувати всі можливі засоби для виховання поверхневого покоління, яке не тямить нічого в своїй релігії і не має своїм життям до Ісламу ніякого відношення, тому що він розумів, що це - основний метод для віддалення їх від мислення про розвиток їх Умми і від повернення їх колишньої величі. Для кожної сфери життя молоді Захід встановив кордони, щоб за допомогою них сформувати певний шаблон мислення молоді.
Перша сфера (і найсильніша з них) - це утворення:

Після подій 11 вересня 2001 р. американська адміністрація звинуватила програму ісламської освіти Саудівської Аравії в тому, що вона стоїть за так званим «екстремізмом». Американські звинувачення були у вигляді критики того, що називається Такфір (звинувачення в невірстві) в програмі ісламської освіти, що викладається на етапах початкової та вищої освіти. У газеті «Вашингтон Пост» була опублікована стаття, в якій критикувалася програма релігійної освіти в школах Саудівської Аравії, заявляючи, що вона заохочує студентів практикувати насильство по відношенню до інших і вводить в оману учнів, переконуючи їх в тому, що захист їх релігії полягає у вбивстві іншого і в застосуванні насильства по відношенню до нього. З того часу уряд Саудівської Аравії, як каже автор статті, став стверджувати, що вони змінили і переглянули книги і що принц Туркі аль-Фейсал, посол Саудівської Аравії в США, невпинно працює для поширення цього повідомлення, яке полягає в тому, що уряд Саудівської Аравії переглянув усі навчальні матеріали та виключив з них все, що суперечить потребам сучасної освіти.

Ця газета цитує слова посла Саудівської Аравії, сказані під час одного з його візитів, які він зробив нещодавно в ряді американських міст: «Саудівська Аравія не тільки переглянула і усунула місця нетерпимості в старій програмі освіти, але ще й підготувала цілеспрямований план для вивчення, перегляду і оновлення. І школи Саудівської Аравії прийняли оновлену програму освіти з метою виховання саудівських дітей найкращим чином для протистояння викликам майбутнього». Також автор наводить минулі заяви представника Саудівської Аравії, сенс яких полягає в тому, що королівство розглянуло навчальну програму і видалило матеріали, що розпалюють нетерпимість щодо послідовників інших релігій. Також посольство роздало звіт, що складається з 78 сторінок, який стосується реформи навчальної програми і ті коригування, які були внесені в старі книги ( «Вашингтон Пост» 29.05.2006).

Американський інститут підприємництва провів форум під назвою «Реформи в Саудівській Аравії: нові книги і старі думки». Деніел Плетка, віце-президент американського інституту підприємництва, досліджень оборони і зовнішньої політики, почав форум з вислову: «Перемога помірного Ісламу над екстремізмом є головним елементом успіху США в досягненні цілей зовнішньої політики з моменту подій 11 вересня. Так само реформи і модернізація освіти в різних куточках мусульманського світу є наріжним каменем боротьби з екстремізмом і тероризмом»(«Вашингтон Пост» 29.05.2006).

Таким чином, справа релігійної освіти стає перешкодою між відносинами Вашингтона і Ер-Ріяда, де останньому нічого не залишалося, крім як змиритися зі збільшенням секуляристських думок в програмі освіти, і він, в свою чергу, ввів деякі поправки в навчальну програму релігійної освіти.

За словами голови комітету з розробки навчальних програм в Університеті короля Абдуль-Азіза доктора Алі Умара Бадахдаха, на підготовку нової навчальної програми було потрібно шість років. І це сталося після того, як ці програми застосовувалися протягом двадцяти п'яти років в рамках старого методу ісламської освіти, яка становить 6% усіх предметів, що вивчаються студентами університетів Саудівської Аравії. Він додав, що вперше як новий прецедент в історії програми освіти Саудівської Аравії вводиться в вивчення американський мислитель (відомий своєю ворожнечею до Ісламу Семюел Хантінгтон), автор концепції «Зіткнення цивілізацій», і ряд інших західних мислителів.

Також доктор Бадахдах пояснив, що нові програми освіти торкнулися світської освіти, вивчаючи такі предмети, як інститути громадянського суспільства, глобалізація, права людини і діалог цивілізацій. Він також вказав на те, що університети Саудівської Аравії готові до застосування нової програми ( «Аль-Джазіра Нет» за 26.07.2010).

Так програма освіти в країні Двох святинь підлила масла у вогонь і так вони задовольнили свого ідола - Америку, - навчаючи лібералізму в наших школах без нашого відома. Так почалося формування умов молоді секуляристськими чином, нетерпимим до Ісламу.

Що стосується іншої сфери, то це - твердження про боротьбу з тероризмом і екстремістською думкою і створення помірного Ісламу:

Це - тільки прикриття Заходу для боротьби з правильною ісламською думкою і віддалення повернення Ісламу для управління світом. Вони дали нашим правителям основну роль в здійсненні цього плану. А ті були щирі у здійсненні планів своїх панів. Основною метою всіх цих термінів і класифікацій є розрідження законів Ісламу і віддалення молоді від розуміння Ісламу, його законів та систем і створення нової релігії з наданням їй ісламської форми для затримання повернення Ісламу на міжнародну арену. Все це робиться з метою здійснення інтересів Америки і збереження диктаторських і секуляристських режимів, а також з метою збереження крісел правителів-маріонеток для зради релігії Аллаха і її віддалення від реальності мусульман.

Саудівська Аравія була першою країною, яка підписала договір по боротьбі з міжнародним тероризмом в Організації ісламської конференції в травні 2000 р. Вона також першою спонукала міжнародне співтовариство протистояти тероризму і встала в один ряд разом з країнами, що закликають до миру, щоб вести боротьбу з ним і працювати для його ліквідації. Вона закликала міжнародне співтовариство вжити комплексних заходів в рамках міжнародної законності для ліквідації тероризму і захисту невинних людей, збереження суверенітету країн, їх безпеки і стабільності.

Адель аль-Джубейр, міністр закордонних справ Саудівської Аравії і посол Саудівської Аравії в США раніше, визнав наявність координації в області безпеки на високому рівні між урядом Саудівської Аравії і США в боротьбі з тероризмом. Він сказав, що «ми попросили наших американських друзів надати нам допомогу в боротьбі з тероризмом, оскільки у них є досвід і можливості, яких немає у нас». Він також виявив наявність американців, що працюють пліч-о-пліч з саудійями.

Уряд Саудівської Аравії використовував безліч способів і засобів для промивання мізків молоді від правильної ісламської думки, або, як вони це називають, від екстремістської ідеології. Наприклад:

Столиця Саудівської Аравії Ер-Ріяд провела зустріч для обговорення стратегічного плану по боротьбі з екстремістською ідеологією, яка за часом збіглася з кампаніями, проведеними нею для діалогу з послідовниками радикальної думки для того, щоб вони відмовилися від такфіру (звинувачення в невірстві) і насильства і поширювали помірний Іслам в ісламських і неісламських країнах.

Ці кампанії, проведені міністерством у справах Ісламу Саудівської Аравії, прийняли стратегію роз'яснення в мережі Інтернет та перешкоджання поширенню екстремістських ідей в суспільстві. Поряд з цими зусиллями вони стежили за безпекою з боку тих, кого вони називають «заблудлими». Уряд Саудівської Аравії має намір боротися з екстремістською ідеологією за допомогою Інтернету та засобів зв'язку. Ці кампанії зіграли важливу роль в цьому відношенні ( «Аль-Халідж Онлайн» від 15.01.2016).

Міністерство внутрішніх справ сформувало консультативний комітет, який є офіційним органом і складається з учених, проповідників і мислителів, з метою промивки мізків молоді та затриманих саудівською владою і з метою їх настанови на вчення помірної американської релігії. Був сформований «Центр допомоги та консультацій принца Мухаммада ібн Наїфа» з метою виявлення підозрілого і роз'яснення ідейних відхилень заблукалих груп. А також ним проводяться повчання затриманих і виправлення їх понять за допомогою вчених Шаріату, психологів, інтелігенції і підприємців, надання їм можливості зустрітися з цією групою, вільно провести з ними дискусію, відповісти на всі їхні сумніви за допомогою діалогу і переконання і надання тих переконань, які були у них раніше, загальному огляду через ЗМІ ( «Аль-Джазіра» від 23.09.2015).

Також не можна забувати політику залякування молоді, яка полягає в погрозах в тому випадку, якщо вона буде суперечити цим вимогам. Були опубліковані фотографії «терористів» і озвучена нагорода за їх піймання. У лютому 2016 р. Принц Мухаммад видав указ, який називає злочином участь в збройних діях за межами країни або приналежність до угруповань, будь вони релігійні, або ідеологічні, або класифікуються як терористичні всередині країни, або за її межами, або на міжнародному рівні, або ж їх підтримку, або прийняття їх ідей і методів будь-яким способом ( «Аль-Арабія Нет» 07.03.2014).

Це на додачу до багатьох програм і семінарів, що проводяться під егідою багатьох університетів з метою формування молоді з чисто секуляристським інтелектом, які дивляться на Іслам завжди зі звинуваченнями. Все це відбувається під проводом придворних шейхів і вчених. Немає такого уроку чи лекції, в яких не підносилися б ці секуляристські ідеї під прикриттям релігії. І на чолі всього цього стоїть муфтій країни, застерігаючи в своїх проповідях від помилок і говорячи про необхідність покори володарям влади і про те, що їх влада - легітимна і законна, і заборонено виходити проти неї.

Подібними діями вони прагнуть зберегти свої крісла, і тому вони борються з кожним словом або дією під приводом протистояння терору і екстремістській ідеології. Ось висловлювання про це Дуайта Башира, заступника директора Комісії США з питань свободи віросповідання в світі, і його коментар списку «терористичних угруповань» Саудівської Аравії: «Дуже шкода, що заява Саудівської Аравії поєднує в собі бажання уряду продовжувати обмежувати свободу віросповідання і слова з його зусиллями по боротьбі з екстремізмом і тероризмом».

Також Башир повідомив «CNN»: «Заяви Саудівської Аравії вже давно підсилюють наявні побоювання того, що вона не буде берегти зусиль для нищення супротивників і переслідування інакомислення, навіть якщо сповідувані ними погляди захищені правами людини, визнаними на світовому рівні» ( «CNN» від 11.03.2014).

Третя сфера - ЗМІ:

Країна Двох святинь відома своїми традиційними ЗМІ, завданням яких є надмірна похвала і перебільшення звичайних досягнень, що входять в обов'язки держави. Але вони не змогли наздогнати реальність і громадську думку нового покоління, і тому вони стали намагатися привернути увагу молоді та обговорити деякі питання, але під патронатом уряду і в певному форматі. Їх мета полягала у виробленні певного способу мислення для молоді, а точніше - в спробі виховати молодь такою, яка не мислить і не знає нічого, крім ідей лібералізму. Більш того, щоб головною турботою молоді була мода, музичні програми, чемпіонати, щоб направити енергію молоді та їх спрагу на поверхневі програми, які обговорюють Іслам з-під призми секуляризму, яка показує їй Захід в якості гарного прикладу. Досить того, що вони віддаляють від умов молоді справжні цілі і доленосні питання і замінюють їх ідеями, від яких немає ніякого сенсу. Вони закликають до діалогу релігій, до помірності в ній, відданості урядам і володарям влади.

Чума Інтернету і соціальних мереж, які є в кожному будинку, стала основним опіумом для заповнення існуючої порожнечі в житті молоді через відсутність Ісламу в їх житті.
Наведене вище є всього лише прикладом, але не перерахуванням всіх тих багатьох способів і засобів, які використовував Захід для віддалення Ісламу від реальності і життя молоді.

У завершення:

Прапор Ісламу піднявся, його влада розповсюдилася на землі і заклик до нього поширився тільки завдяки тій групі, що увірувала і була вихована на основі правильної доктрини і чистої думки в школі Пророка (с.а.с.).Пророку (с.а.с.) були послані аяти про молодих людей, які жили в джахілійських товариствах, але вони виступили проти ідей невіри в своїх народах, як, наприклад, Ібрахім (мир йому і благословення):

قَالُوا سَمِعْنَا فَتًى يَذْكُرُهُمْ يُقَالُ لَهُ إِبْرَاهِيمُ

«Вони сказали: «Ми чули, як юнак за ім’ям Ібрахім (Авраам) виступав проти них»» (21:60)

Наш пан Ібрахім (мир йому) не подивився на те, що він знаходився у небезпеці і що він був не в силах щось зробити. Він встав і зламав ідолів. А це – молоді люди, які не є пророками:

إِنَّهُمْ فِتْيَةٌ آمَنُوا بِرَبِّهِمْ وَزِدْنَاهُمْ هُدًى

«Це були юнаки, які увірували в свого Господа, і Ми збільшили їх прихильність прямому шляху» (18:13)

Це – люди печери, які виступили проти невір’я, кажучи:

رَبُّنَا رَبُّ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ لَن نَّدْعُوَ مِن دُونِهِ إِلَٰهًا لَّقَدْ قُلْنَا إِذًا شَطَطًا * هَٰؤُلَاءِ قَوْمُنَا اتَّخَذُوا مِن دُونِهِ آلِهَةً لَّوْلَا يَأْتُونَ عَلَيْهِم بِسُلْطَانٍ بَيِّنٍ فَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنِ افْتَرَىٰ عَلَى اللَّهِ كَذِبًا

«Господь наш - Господь небес і землі! Ми не станемо звертатися до інших божеств крім Нього. У такому випадку ми сказали б надмірне. Цей наш народ став поклонятися замість Нього іншим божествам. Чому ж вони не приводять на користь цього ясного аргументу? Хто може бути більш несправедливим за того, хто зводить наклеп на Аллаха?»(18: 14,15)

Найгірше, що зробив Захід з нашої молоддю, - це те, що він зміг посіяти в них лінь, недбальство, пасивність, несерйозність в мисленні і нерозуміння справжньої цінності їхньої молодості. Сафійя бінт Сірін, хай змилується над нею Аллах, сказала: «О молоді люди, скористайтеся вашої молодістю, бо якщо можна щось зробити, то тільки в молодості». Хасан аль-Басрі сказав: «Хто добре поклонявся Аллаху в молодості, того Він обдарує мудрістю в старості». Ці значення були зрозумілі сподвижниками. Першими, що зробили допомогу цій релігії і які понесли це послання, були люди з сильною волею. Вони зрозуміли, що за допомогою цієї релігії вони зможуть змінити світ. Алі ібн Абу Таліб в свої вісім років обіймав гідні позиції. Джафар ібн Абу Таліб, який був ватажком першої хіджри, встав перед імператором Ефіопії і ознайомив його з Ісламом протягом декількох хвилин. Він зміг відбити підступи делегації курайш, а йому було всього лише вісімнадцять років.

Два соколи вбивають фараона цієї Умми. Це - два маленьких хлопчика, позиція яких не перестає дивувати в битві при Бадрі, - Муаз ібн Амр ібн аль-Джамуха і Муаз ібн Афра (хай буде задоволений ними Аллах). Передає благородний сподвижник Абдуррахман ібн Ауф (нехай буде задоволений ним Аллах) в достовірному збірнику Бухарі: «У день битви при Бадрі я подивився наліво і направо та побачив двох хлопчиків з числа Ансарів. Я хотів би, щоб поруч зі мною був хтось крім них, щоб він міг прикрити мене. Один з них, підморгуючи мені, запитав: «Дядьку, чи знаєш ти Абу Джахля?». Я сказав: «Так, а що ти хочеш від нього?». Він відповів: «Я чув, що він ображає пророка (с.а.с.). Клянуся Тим, в чиїй долоні моя душа, якщо я побачу його, то вчеплюся за нього, поки не загине один з нас». Потім мені підморгнув другий з них і сказав те ж саме. Потім я подивився і побачив Абу Джахля, який ходив серед людей, і сказав: «Це - той, кого ви шукаєте». Вони накинулися на нього своїми мечами подібно до соколів і билися з ним, поки не вбили його. Потім вони пішли до Пророка (с.а.с.) і сповістили його про це. Він (с.а.с.) запитав їх: «Хто з вас вбив його?». Кожен з них сказав: «Я вбив його!». Він (с.а.с.) запитав: «Чи витерли ви свої мечі?». Вони відповіли: «Ні». Він (с.а.с.) подивився на мечі і сказав: «Ви обидва вбили його»» (Бухарі і Муслім). Святий Аллах! Фараон цієї Умми і тиран свого часу гине від рук хлопчиків з числа благородних сподвижників. Чому? Щоб була зрозумілою картина, з якої ми можемо зрозуміти те, якою мірою досягли ці хлопці за допомогою сили своєї релігії.

Пророк (с.а.с.) довірився молоді та поклав на неї відповідальність, на відміну від багатьох людей сьогодні. Пророк (с.а.с.) довірився Зайду ібн Харіса, і він був молодим. Він (с.а.с.) довірився Джафару ібн Абу Талібу, і він був молодим. Він (с.а.с.) довірився Абдуллаху ібн Равасі, і він був молодим. Він поклав на них відповідальність керувати армією при битві в Му'та, а що дасть тобі знати, що таке Му'та?! Це - перша битва між мусульманами і римлянами (візантійцями)! Більш того, Пророк (с.а.с.) дав командування армією мусульман Усамі ібн Зайду, в той час як в ній були великі сподвижники, такі як Абу Бакр і Умар (нехай буде задоволений ними Аллах). Усамі тоді було вісімнадцять років.

Що стосується Мус'аба ібн Умайра, то він перевернув Медину, сформувавши в ній громадську думку на користь Ісламу. Вся ця слава дісталася Мус'абу, коли йому було всього лише двадцять чотири роки.

Всі ці яскраві знаменитості тільки збільшили віру нашої молоді сьогодні і збільшили правильне розуміння і цілеспрямованість.

Незважаючи на цю інтелектуальну війну, спрямовану проти нашої молоді, благо все ще є в ній.

Наприклад, доктор Самія аль-Маймані, яка відмовилася продавати невіруючому Заходу благо, яке вона виявила для надання допомоги людству, що і стало причиною її смерті. Їй запропонували певну суму грошей в обмін на те, щоб вона відмовилася від свого відкриття. Сума не була маленькою, вона перевищувала п'ять мільйонів доларів на додачу до американського громадянства. Але вона відмовилася і продовжувала своє навчання і дослідження. Її не спіткав відчай і не звабили гроші.

Саудівська Аравія була в числі країн, які разом з Америкою наносили повітряні удари по центрам організації «ІДІЛ» і «Джабхат ан-Нусра», внаслідок чого було вбито безліч мирних жителів. Але серед синів Умми знайшлися ті, які сказали «ні» тому, що робить їх країна з синами Ісламської Умми. Пілот Фейсал аль-Гамід відмовився коритися наказам капітана наносити військові удари по організації «ІДІЛ» в Сирії. І тому він був заарештований і кинутий в одну з в'язниць Саудівської Аравії. Незважаючи на те, що йде приховування інформації, все ж не було жодної офіційної відповіді від військових керівників з приводу арешту Фейсала аль-Гаміда ( «Єгипет Файф» від 27.09.2014) І багато інших молодих людей і людей похилого віку, звістки про яких не доходять до нас тому, що вони сидять у в'язницях, і вдень і вночі піддаються тортурам просто тому, що вони сказали правду і відмовилися підкорятися брехні. Про них і подібних до них Аллах сказав в Корані:

مِّنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

«Серед віруючих є мужі, які вірні заповіту, який вони уклали з Аллахом. Серед них є такі, які вже виконали свої зобов'язання (або померли), і такі, які ще чекають, але ніяк не зраджують своєму заповіту»(33:23)

О молодь, о надія цієї благородної Умми! Неможливо протистояти цій плачевній реальності і не можна усунути цю несправедливість інакше, крім як шляхом правильної думки. Ми не зможемо повернути колишню велич і славу і не зможемо змінити наше становище інакше, крім як за допомогою правильної ідеології, повертаючись до Ісламу, до його систем і законів, відкидаючи ідеї Заходу з умов і душ, а також відкидаючи секуляризм і лібералізм, які були впроваджені в наше життя без нашого розуміння. Ви повинні відкинути цю невіру і відкинути цю реальність, а також зберегти вашу ісламську ідентичність через збереження і захист ваших ісламських думок і через щиру покору Аллаху. Ви повинні серйозно працювати разом з тими, хто працює для встановлення Ісламської Держави, як це зробили Мус'аб (нехай буде задоволений ним Аллах) і благородні сподвижники під керівництвом Посланника Аллаха (с.а.с.), - тієї держави, яка призведе до благородного життя людство і поширить благо та справедливість у всіх куточках землі.

Жіночий відділ Хізб ут-Тахрір в країні Двох святинь
16 Раджаб 1437
23.04.2016

Стаття написана в рамках кампанії жіночого відділу Хізб ут-Тахрір під девізом: «Мусульманська молодь - піонери справжнього розвитку»