Різниця між світськістю кемалістів (путчистів) та світськістю Ердогана!!!

Статті
Друкарня

З часів розпаду Османського Халіфату у 1924 р. від рук британського агента, іудея, злочинця Мустафи Кемаля, у Туреччині править світськість! Мустафа Кемаль при підтримці Британії зміг знищити усі аспекти ісламського життя у Туреччині .

Йому наслідували Ісмет Іненю та ті, хто був після нього. Увесь цей час Британія охороняла світськість у Туреччині, продовжуючи її існування. Вона та її агенти безжально бились з Ісламом. Вона зробила із армії інструмент у своїй руці, яким стала запобігати поверненню правління Ісламу знов і знов, перетворивши армію у західний інститут для нанесення ударів по усім проявам Ісламу у Туреччині . Британія монополізувала правління у Туреччині на десятки років, після чого Америка стала суперничати з нею за правління у Туреччині доти, доки не привела до влади Ердогана. Тоді Британія усвідомила, що кемалістська світськість відкидається у Туреччині, зрозуміла, що Америка використала протоптану Британією дорогу для того, щоб привести до правління своїх агентів. Америка ж усвідомила, що кемалістська модель Туреччини не користується народною підтримкою з причини того, що кемалісти відкрито проголосили війну Ісламу, а тому прийняла рішення вбрати свої агентів в одяг. Проте кожного разу, коли американські агенти приходили до влади, вставала армія і за стислий період скидала їх х правління. Америка, використовуючи ісламські почуття на вулицях, зробила своїх агентів популярними в народі, і народ повинен був надати цим агентам сили. Америка вибухів як метод зміцнення своїх агентів у правлінні. Потім вона примусила генералітет Туреччини, лояльний до Англії, погодитись з утворенням антитерористичних підрозділів після великої та послідовної серії вибухів у Туреччині, за якими сама ж і стояла. Антитерористичні підрозділи іще сильніше зміцнили владу Ердогана з неохочої згоди армії.

Створення антитерористичних підрозділів було другими кроком у зміцненні агента Ердогана після того, як він показав себе ісламським діячем перед вулицями, і після того, як агенти Америки вбрались в ісламський одяг. Наступний крок полягав у тому, що треба було почати проникати в армію та зміщати генералів з їх посад законним шляхом згідно законам про армію, складеним іще з миті створення світської держави та військового інституту у Туреччині. Після цього треба було починати усувати вплив Англії, раз за разом. Коли наблизилась дата засідання військової ради, яка проводиться раз на рік, деякі генерали, лояльні Англії, злякались своєї можливої відставки та позбавлення впливу, через що і підняли неочікуваний, провальний путч, який привів до кровопролиття та хаосу.

Незважаючи на те, що, як ми сказали, Туреччина керується світськістю з миті розпаду Османської Держави, протиборство серед самих секуляристів лише підсилюється!!! Так чому ж відбувається цей конфлікт між ними при тому, що вони усі втілюють світськість у Туреччини ??? Чи є різниця між секуляристами Ердогана та секуляристами із числа кемалістів?

Світськість кемалістів (путчистів):

Світськість кемалістів означає відміну прояву релігії в усіх життєвих справах та неприйняття релігійності навіть на індивідуальному рівні , що є синонімом атеїзму, тобто заперечення релігії повністю та неприйняття її абсолютним чином у жодному аспекті життя, відкритої та стрімкої ворожнечі з Ісламом. Така світськість гучно веде війну з Ісламом та мусульманами, а тому мусульмани і виступили проти такої світськості, тому що розцінили її своїм явним ворогом . Саме тому у кемалістської світськості є зовсім небагато послідовників у народі.

Світськість Ердогана (американська світськість):

Що стосується Америки, то після того, як вона зрозуміла, що жителі Туреччини – це мусульмани, які люблять свій Іслам та готові принести себе у жертву заради нього у будь-яку мить, вона нав’язала їм світськість іще більш огиднішу та витончену, аніж світськість англійців, відомих як найбільш підступні та хитрі люди. Американська світськість – це світськість, вбрана у шати Ісламу, яка допускає ісламські почуття та ісламську поведінку, проте лише у приватному житті, у особистій поведінці поза інститутів держави. Простіше кажучи, це світськість, яка погоджується з релігійністю особистості, проте не з релігією державних систем, де приймається до уваги чистий секуляризм. Американська світськість, якою править Ердоган, прийнятна навіть у «Іхван аль-муслімін», прибічників світського Ердогана. З причини такої світськості він навіть став у них «ісламістом», який втілює Іслам! Деякі навіть возвели його на ступінь Умара аль-Фарука (р.а.) з причини деяких його ісламських висловлювань, якими він прикрашався, чи коли він підіймав Коран, зачитуючи його, неодноразово виступав проти заборони хіджабу саме у той час, коли відбувались вибори, щоб такими жестами заручитись народною підтримкою та отримати перемогу для себе та своєї світської партії (ПСР), отримати більшість голосів та самостійно сформувати уряд.

Світськість Ердогана обгорнута в Іслам, і це – єдина різниця між його світськістю та світськістю путчистів. Світськість кемалістів (путчистів) відрізняється тим, що вона відкрито показує своє огидне обличчя, прямо показуючи свою ворожість Ісламу та мусульманам серед білого дня, і тому мусульмани відмовляються від неї не лише у Туреччині, але і в усьому ісламському світі. Народ Туреччини хоробро продемонстрував це, коли вступив проти путчистів після заклику Ердогана, який кличе їх рятувати демократію. Але того дня вони виступили рятувати Іслам, а не демократію, тому що знали програму світських путчистів, які відкрито виступали проти Ісламу. Вони виступили з силою та сміливістю проти путчистів, приголомшивши увесь світ, тому що пішли на танки путчистів з вигуками «Аллах Велик». Також карто розуміти, що деякі із них вважають, що Ердоган править по Ісламу, а путчисти влаштували проти нього переворот через це. І ось люди виступили з усію сміливістю, якої бракує правителям Туреччини, що бояться обірвати зв’язки з колонізаторськими державами, на чолі яких стоять Америка, Британія, Франція, Росія та інші держави.

Далі варто сказати, що світськість кемалістів ніхто не захищає. Вона є системою невір’я, її прибічники – це вороги Ісламу та мусульман. Нема потреби критикувати її доти, доки мусульмани усвідомлюють її реальність, що це – закони невір’я. Проте стосовно світськості, прихованої від мусульман, варто відзначити, що це та світськість, про яку у мусульман є дуже добре припущення, а також у них є добра думка про її носіїв, яких вони беруть собі у друзі у той час, коли ті є ворогами. Мусульмани уповають на них та довіряють їм, не помічаючи їх зрадництва та зради. Нема більшого зрадництва, аніж від правителі, про який думають, що він править по Ісламу, у той час як він править над людьми законами невір’я, а вони вважають, що живуть у деякій ісламській державі і перед мусульманами не стоїть жодних перепон для їх об’єднання та проголошення Халіфату, хоча насправді їх держава – світська та демократична. Люди вважають, що їх держава вирішить, нарешті, проблеми мусульман у Палестині, Іраку, Сирії та інших країнах, у той час як їх країна входить в альянси з ворогами Ісламу у блоці НАТО та вбиває мусульман в Афганістані на боці своїх друзів-невірних. Так само ж деякі мусульмани вважають, що режим Ердогана є ісламським режимом, тому що він ззовні демонструє Іслам, що відповідає почуттям народу, але у той же самий час править світськістю. Так само і аль-Хоусі ззовні показує себе таким, що іде по шляху Корану, щоб привабити на свій бік послідовників, хоча сам править по тому ж закону світськості. А тому необхідно чітко виявити світськість Ердогана, щоб мусульмани зайняли свідому позицію відносно його світськості так само ж, як вони її зайняли відносно світськості кемалістів (путчистів), щоб жертви мусульман були заради істинної ісламської системи, яка виражається у державі Праведного Халіфату за методом пророцтва.

Режим Ердогана – світський, а не ісламський, на що вказують певні докази:

1. Режим Ердогана – республіканський, правлячий по регіональним законам, створеним людиною, і він не має підґрунті у Корані та Сунні. Ердоган править світськістю в усіх справах держави та суспільства, в усіх стосунках Туреччини з іншими державами. Цей факт робить Ердогана першою світською людиною у Туреччині. Він дуже пишається своєю світськістю, описує себе та свою партію захисниками світськості у Туреччині та говорить з усіє відкритістю: «Я – секулярист». Дивно те, що деякі називають його ісламістом, у той час як він сам визнається у своїй світськості та пишається цим. Республіканський устрій запозичений у невірних і не має зв’язку з Ісламом. Серед мусульман відомо, що в Ісламі системою правління є лише система Халіфату , а не президентська республіка, не парламентська республіка, не федеративна система, не монархія і не імперія.

2. Конституція Ердогана – світська на 100%, і нема у ній жодного пункту, взятого із Ісламу!!!

3. Клятва повинна вестись Аллахом, тому що у протилежному випадку це – дорога до ширку. Клятва у режимі Ердогана – світська, вона обмежується принципами світськості та принципами іудея Мустафи Кемаля!

4. Ердоган бере собі у друзі невірні держави-колонізатори на чолі з Америкою, Росією та «Ізраїлем», вперто стоїть на тому, щоб мати з ними добрі стосунки, при тому, що руки кожної із них обагрені кров’ю мусульман. Америка вбила мільйони мусульман в Афганістані, Іраку, Сомалі, Шамі та інших країнах . Росія вбила мільйони мусульман у Середній Азії і сьогодні вбиває жителів Шаму ракетами, які пролітають над небом Туреччини, а коли турецька армія збила російський літак і стосунки між державами стали напруженими, Ердоган почав прагнути до їх покращення, як це було і раніше, за наказом Америки для реалізації американських планів по Сирії, заради яких Туреччина та Росія повинні бути у мирі.

5. Ердоган б’ється на боці своїх невірних друзів по блоку НАТО, який вбиває мусульман в Афганістані та інших країнах,б’ється з Ісламом разом з ними під волаючим гаслом «боротьби з тероризмом» під керівництвом Америки в Іраку та Шамі, вбиваючи мусульман, руйнуючи їх країни та долі.

6. Ззовні Ердоган показує, що він стоїть разом з революцією Умми у Шамі, а насправді він допомагає опозиції, яка штучно створена Америкою для того, щоб стати заміною Башару у випадку його скинення. Через те, що Америка так і не знайшла відповідної заміни Башару, а також через те, що жителі Шаму повністю відмовились від рішень Америки, відмовились від запропонованої нею, почали іти назустріч скиненню тиранічного режиму з наступним встановлення Халіфату, Америка наказала режиму Туреччини під керівництвом Ердогана примиритися з Росією, після чого Росія та Туреччина домовились між собою про те, що будуть разом боротись проти тероризму! В очах невірної Росії тероризм – це усі мусульмани Шаму, які відмовляються прогинатися під Америкою та Росією, відмовляються від їх колонізаторських проектів, за допомогою яких ті прагнуть захопити жителів Шаму та розграбувати їх багатства. А тому терористи в очах Росії та Ердогана – це щирі повстанці, які повстали проти невірного, бааситського режиму заради його усунення та встановлення Праведного Халіфату на його місці, який стане втілювати Іслам, вижене колонізаторські держави із країн мусульман, у першу чергу – Америку, голову невір’я, безбожну Росію, злобні держави Європи та інших. Звичайно ж, невірні незадоволені цим, і коли Америка, Росія та Іран почали втрачати свої позиції у Сирії, то режим Ердогана поквапився їм на допомогу, знов приваблюючи опозицію до проведення переговорів для збереження тирана Башара від скинення, щоб він і далі продовжував вбивати жителів Шаму тисячами та виганяти їх мільйонами... Хіба після усього цього режим Ердогана може вважатись ісламським при тому, що він керує невірними світськими законами та укладає альянси з невірними у боротьбі проти мусульман?!

Істина про ріст турецької економіки:

Заяви про те, що турецька економіка росте, що Туреччина займає шосте місце у світі по економіці серед інших держав, що вона покінчила з усіма боргами і почала навіть кредитувати Всесвітній Банк – усе це брехня, омана, підтасовка фактів та приховування істини... Це – брехня, яка закриває собою увесь горизонт!!!

Сказав Всевишній:

فَنَجْعَل لَّعْنَةُ اللّهِ عَلَى الْكَاذِبِينَ

«... и закличемо прокляття Аллаха на брехунів!» (3:61)

Америка нібито відполірувала Ердогана, щоб він отримав велику народну підтримку, особливо – серед мусульман. Економіка є вратами до сердець людей, утворює у них почуття любові та довіри так, щоб люди не міркували на тему того, чи править людина на підґрунті Ісламу або світськості! Проте чи насправді Туреччина здихалась усіх своїх боргів?!

Ні, істина зовсім інша. Світові та турецькі ЗМІ проголосили про те, що Туреччина покінчила з усіма її зовнішніми боргами у 2012 р. і що її економіка – у числі тих, хто швидко розвивається у світі . що фактичні дані показують, що економіка Туреччини підіймалась та короткий строк до 10%, після чого темп почав падати в останній роки, склавши у 2014 р. 4%.

Зовнішній борг Туреччини складає 507 млрд. доларів. Цифра внутрішніх боргів взагалі невідома, згідно доповіді Всесвітнього Банку та комітетів CIA. Туреччини запозичує засоби у внутрішніх інститутів економіки для покриття свого дефіциту, що утворився внаслідок зовнішнього боргу, тому що не може впевнити міжнародні банки у здатності виплатити свої борги.

Економіка Туреччини повністю опирається на гріховні гроші, як, наприклад, на лихварство або інвестиції у туризм, що відкриває шляхи до моральної порочності, тобто інвестиції у курорти, дискотеки, борделі, нудистські пляжі, захист гомосексуалістів за допомогою законів, гарантованих світською конституцією, якою править Ердоган!!!

Усе це категорично заборонено Ісламом. Якщо б турецький режим був ісламським, як про це заявляють люди, обдурені світськістю, то вони не знайшли б у цьому режимі нічого із переліченого! Якщо б економіка була побудована на Ісламі вдалині від гріховних грошей, то Туреччина обійшла б по економіці усі країні світу.

Підсумок:

Є лише одна різниця між світськістю кемалістів (путчистів) або, як говорять, європейською світськістю, та світськістю Ердогана, або, як говорять, американською світськістю. Ця різниця полягає у тому, що путчисти порівнюються з атеїстами та усувають усі прояви релігії в усіх справах людей, а це само по собі зачіпає почуття мусульман, тому що така світськість відкрито ворогує з Ісламом. І тому позиція мусульман відносно такої світськості виражається в абсолютній відмові від неї та її прибічників. Зірка такої світськості вже згасла перед мусульманами, хвала Аллаху, Господу світів.

Світськість Ердогана дає можливість трохи дихати Ісламу на рівні особистостей, щоб вони вдовольняли свої особистісні почуття у своєму приватному житті. Проте у державній системі та у суспільстві така світськість нічим не краще світськості кемалістів. Обидва види світськості обожествляють людину та роблять її законодавцем, який постановляє те, що таке харам в що таке халял , а це суперечить Корану. Аллах Всевишній прямо говорить, що Він – єдиний Законодавець, Який постановляє харам та халял:

إِنِ الْحُكْمُ إِلاَّ لِلّهِ أَمَرَ أَلاَّ تَعْبُدُواْ إِلاَّ إِيَّاهُ ذَلِكَ الدِّينُ الْقَيِّمُ وَلَـكِنَّ أَكْثَرَ النَّاسِ لاَ يَعْلَمُونَ

«Рішення приймає лише Аллах. Він велів, що ви не поклонялись нікому, окрім Нього. Це і є права віра, проте більша частина людей не знає цього» (12:40)

Види світськості – що європейська, що американська, – обидві вони стоять за усіма проблемами людства, є причинами усіх лих та криз. Саме світськість винна у лихах та незгодах, розбратах та безладах, війнах, вибухах та вбивствах у наш час.

Єдиним виходом для мусульман і для усього людства у світі є втілення над ними системи, узаконеної їх Творцем, який Один знає, що корисно для них у їх житті.

Сказав Всевишній:

أَلَا يَعْلَمُ مَنْ خَلَقَ وَهُوَ اللَّطِيفُ الْخَبِيرُ

«Невже цього не буде знати Той, Хто створив, якщо Він – Проникливий (або Добрий), Знаючий?» (67:14)

Іслам – це єдина правильна система та вихід людства із пітьми капіталізму та світськості з їх безкінечними проблемами. Шлях до цього лежить лише через встановлення другого Праведного Халіфату за методом пророцтва під керівництвом Хізб ут-Тахрір, тому що Іслам вирішує ці проблеми докорінним чином, наповнюючи землю спокоєм, безпекою, миром, щастям та впевненістю.

Спеціально для Центрального інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір
Шаіф аш-Шарадій – Ємен
20 Шавваля 1437 р.х.
25.07.2016 р.