Боротьба між культурою Ісламу та культурою Заходу іде за існування

Статті
Інструменти
Друкарня
  • Маленький Менше Середній Більше Великий
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Лише з появою Дар уль-Іслям цій боротьбі прийде кінець

Верховний муфтій Єгипту Шаукі Аллам заявив про те, що для несення ісламського заклику та протистояння ісламофобії необхідно правильно розуміти те, як доносилось послання Ісламу іншим народам першими мусульманами та передивитись «старі погляди на світ». Виступаючи 3 серпня на телеканалі «AlMasriya 1», він сказав наступне:

«Несення ісламського заклику та протистояння ісламофобії, яка захлеснула увесь світ, потребує правильного розуміння того, як доноситься толерантне послання Ісламу, а також необхідно враховувати специфіку суспільств. Перші мусульмани розуміли цю обставину , а ісламська модель охоплювала усі інші культури»  заявив муфтій

«Кожен, хто вивчає історію перших мусульман, знаходить, що Іслам дійшов до інших людей шляхом взаємодії та спілкування, а не шляхом боротьби та конфронтації з їх культурами» пояснив він

«Незважаючи на складність обстановки та важкість спілкування у минулому, мусульмани прагнули відкривати увесь світ і ніколи не бажали конфронтації, навпаки, вони намагались донести Іслам у тій формі, яка заснована на істині Ісламу, а саме — на тому, що Іслам прийшов для блага усього людства», сказав муфтій республіки

Підкресливши, що на сьогоднішній день спостерігається новий оберт розвитку взаємостосунків з усім світом, а підтримання зв’язків з іншими державами та культурами стало обов’язковим у справі несення заклику. «Ідея розділення світу на Дар уль-іман та Дар уль-куфр вже не придатна для нашої епохи тому, що якщо ми подивимось з точки зору старого фікху (ісламського права), то побачимо деяку упередженість до Ісламу у ті часи, коли він не був іще так широко розповсюджений. Проте сьогодні ми спостерігаємо існування мусульман у кожній країні на планеті», — заключив муфтій Єгипту Шаукі Аллам.

У межах «релігійної революції», яку об’явив президент ас-Сісі, муфтій Єгипту та зборисько «вчених» при правителі продовжують вводити мусульман в оману, адже, насправді, існуюча нині ісламофобія — це спеціально створений Заходом феномен для залякування своїх народів та виправдання війни та вбивств мусульман, які піднялися проти залежності перед ним. Що стосується ісламської культури, то вона ніколи не зустрінеться з якою-небудь іншою, а особливо — з тухлою культурою сліпої користі Заходу; навпаки, вона буде протистояти їй, тому що злиття протилежностей неможливе , адже культура — це точка зору на життя та відповідні вчинки, тобто, тобто , це — доктрина. Хіба можливо, щоб наше ісламське віропереконання зіткалось з доктриною людей, які поклоняються коровам, людям та камінням?!

Існує величезна різниця між ісламським закликом та донесенням людям та між «зіткненням культур», про які нам говорить шановний муфтій. Так, донесення Ісламу має свій метод, який полягає у заклику та джихаді, тобто у тому сенсі, що заклик — це роз’яснення істинності того, що ми несемо — це послання Аллаха для світів, а джихад — це усунення фізичних перепон у випадку, якщо вони виникнуть між закликом та людьми. Ось тільки після цього той, хто побажає — увірує, а хто не побажає — залишиться на своєму згідно наказу Аллаха «нема примушення у релігії». Що ж стосується «зіткнення та злиття культур», в яких нас намагається упевнити муфтій, то це означає прийняти західну культуру з усіма її пороками, іншими словами, відмовитись від заклику , від Ісламу, особливо його політико-практичної складової, яка і визначає форму нашої державності, системи правління, економіки та освіти , а також внутрішню та зовнішню політику.

Дорогий муфтій! Боротьба культур — це неминуча справа доти, доки не залишиться одна головуюча культура, яка буде покладати на людей свій погляд на життя та застосує у державі, де буде представлена,систему, яка виходить із цього погляду. Ти ж заявляєш про «непридатність розділення світу» сьогодні, хоча саме сьогодні західна культура з усім притаманним їй дикунством та сугубо корисною направленістю головує над усіма нашими країнами і над усім світом, нав’язуючи нам свій погляд на життя, закони та системи, які витікають із цього погляду , і робить це насильно, вогнем та мечем у нашій країні , яку Шаріат по суті називає «Дар уль-куфр» у зв’язку з тим, що тут над нами застосовується закони куфру , видані слабкими, але такими, що видають себе за рівню Аллаху, людьми, які зобов’язали нас слідувати законам, регулюючим взаємостосунки згідно людським пристрастям. Ця західна культура вже обнажила усі свої пороки та неспроможність , а її «хазяї» чудово розуміють, що Іслам - єдиний, хто здатен покласти їй край. Ісламську культуру не перемогти, а поразка мусульман пов’язана з тим, що мусульмани одного разу відмовились від своєї культури і не понесли її далі; Захід розуміє це чудово, і тому він з усіх сил намагається перешкоджати мусульманам підняти свою культуру та повернути свій погляд на життя. Сьогодні ж ми спостерігаємо останні промені заходу, на зміну якому зовсім скоро прийде світанок нової цивілізації та прийде Дар уль-Іслям, де усі люди набудуть безпеки у затишку Халіфату за методом пророцтва.

Шановний муфтій! Розділення на «Дар уль-слям» та «Дар-уль куфр» не має ніякого відношення до проживання мусульман «у кожній державі на планеті», до кількості, в якій вони там проживають , і навіть до того, чи ведуть вони заклик до Ісламу чи ні. Дане розділення описує характер тієї або іншої території, де проживають люди, згідно законам, які там застосовуються. Так, Дар уль-Іслям — це та територія, де втілюються закони Ісламу та ним здійснюється безпека , навіть якщо населення даної території у своїй більшості — немусульмани. Дар уль-куфр же — місце, де втілюються закони невір’я, і воно ж здійснює тут безпеку . Якою б не була кількість мусульман, які тут проживають, дана територія залишиться Дар уль-куфр, як, наприклад, обстоїть справа з усіма нашими країнами. Ми ж вважаємо, що ти намагаєшся об’явити таке розділення «непридатним» для сучасності тільки тому, що чудово знаєш, що наша країна — Дар уль-куфр, а закони Шаріату, які існують у відношенні тебе, нас і солдатів, ув’язнених у казармах, зобов’язують поміняти реальність нашої країни та повернути її у стан Дар уль-Іслям, тобто до Халіфату за методом пророцтва.

О народ Єгипту! Іслам не є об’єктом монополії кого-небудь, його не може представляти хтось один, навпаки, уся Умма у відповіді за Іслам, втілення його законів, а звернення Аллаха до Свого Пророка ﷺ — це звернення до усіх мусульман, а не тільки до аль-Азхара, муфтію та радам вчених при султанах! Вони спекулюють сьогодні ісламською риторикою та тлумачать її вам так, як завгодно їх хазяям у Білому домі, для того, щоб створити «новий» Іслам, де нема заклику та джихаду, де мусульмани не бачать проблем у розколі наших держав та у замахуванні євреїв на наші святині, де вбивства наших братів у Бірмі, Малі та Чечні або інших містах не розбурхують нашу кров! Їм потрібна релігія, яка утвердить кордони Сайкс–Піко і буде шанувати їх більше, аніж закони Ісламу. Не слухайте тих, хто поміняв свою релігію на блаженство — навіть не своє, а правителів. Не слухайте тих, хто став інструментом, за допомогою якого Захід руйнує вашу релігію!

О вчені аль-Азхара! О муфтії! Іслам, який знаємо ми та знаєте ви, не стикається і не зливається з культурою Заходу! Навпаки, він стикається з нею і з усім, що із неї. Ми у Хізб ут-Тахрір закликаємо вас понести те, що ввірено вам на зберігання , і роз’яснювати людям те, про що їм невідомо про релігію і про те, що на них лежить зобов’язання створити Дар уль-Іслям — Халіфат за метолом пророцтва, який втілить релігію та надасть їй безпеку . Ми закликаємо вас понести цей заклик усьому народу Єгипту та нашим арміям, щоб вони допомогли своїй релігії , яку для них обрав і якою буде задоволений Аллах, щоб вони втілили Іслам, а люди побачили його на власні очі та увійшли у нього натовпами:

يَٰٓأَيُّهَا ٱلَّذِينَ ءَامَنُواْ ٱسۡتَجِيبُواْ لِلَّهِ وَلِلرَّسُولِ إِذَا دَعَاكُمۡ لِمَا يُحۡيِيكُمۡۖ وَٱعۡلَمُوٓاْ أَنَّ ٱللَّهَ يَحُولُ بَيۡنَ ٱلۡمَرۡءِ وَقَلۡبِهِۦ وَأَنَّهُۥٓ إِلَيۡهِ تُحۡشَرُونَ

«О ті, які увірували! Відповідайте Аллаху та Посланцю , коли він закликає вас до того, що дарує вам життя . Знайте, що Аллах — між людиною та її серцем (може завадити людині добитися того, що вона бажає), і що ви будете зібрані до Нього» (8:24).

Спеціально для радіо Центрального інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір
Абдуллах Абдуррахман
16 Зуль-каъда 1438 г.х.
08.08.2017р.