Проблема жінок XXI сторіччя полягає у встановленні Праведного Халіфату

Статті
Друкарня

ЗМІ, лояльні режимам у різноманітних мусульманських країнах, невпинно обговорюють проблематику жінок!

Багатьом здається, що проблеми, які стосуються жінок, обмежені питаннями, які обговорюються деякими мислителями і засобами масової інформації колоніального безбожного Заходу, незважаючи на дійсні потреби. По тій же тропі послідували представники мусульманських мислителів та ЗМІ, які згодом осідлали хвилю західного культурного вторгнення, призначеного у першу чергу для мусульманок!

Фактично, ці фантазії і поширення західних порядків навколо замусолених проблем, таких як рівність статей у питанні заробітної платні, незалежність, розширення прав і можливостей, дискримінація, насильство у відношенні жінок, успадкування, свідоцтво жінок і «соціальна справедливість» — і це усе призводить до безладним статевим стосункам і виникненню гомосексуалізму під іменем свобод, а також до нехтування нормами Шаріату у відношенні жіночого вбрання, ігноруванню жінками питання послуху своїх опікунів, зменшенню ролі матері у вихованні дітей, демонізації її перебування вдома, не виходячи на роботу, акцентуванню уваги на зовнішньому вигляді замість внутрішнього світу людини як інтелекту та інтересу до наук і навчанню. Внаслідок усього перерахованого прихильність жінок до різних норм Ісламу почала відноситись у їх розумінні до категорії їх вибору у межах «особистої свободи», у чому полягала найбільша небезпека.

Ті, хто просуває ці руйнівні ідеї (так звані «найважливіші проблеми жінок»), є ворогами Ісламу, жадаючими того, щоб жінки-мусульманки повстали проти Ісламу, прийняли неісламський образ життя, змінивши свої поняття (мафхуми) про людину, життя і Всесвіт; вони спотворили ісламську акиду секуляризмом і відокремленням релігії від життя, при цьому стверджуючи, що у цьому немає протиріччя Ісламу. Звідси ношення мусульманками хімару і джильбабу стало питанням особистої свободи, а рішення стало залежати від їх бажань: ті, хто бажають, носять, а ті, хто не бажають, відмовляються надягати мусульманське вбрання! Також мусульманки почали оскаржувати право батька на опікунство у питанні їх заміжжя, тому що вони вже досягли повноліття!

Почали спливати заклики не підкорятись чоловіку, тому що східне суспільство є патріархальним, а Коран інтерпретується чоловіками! Лихо не обмежується лише цим! Подібні підривні ідеї стали «приводом» для «розширення прав і можливостей жінок» і ствердження, що мусульманки позбавлені «рівності з чоловіками » порівняно з жінками, що живуть на Заході, які «живуть у розкоші і свободі», хоча, по суті, дане висловлювання далеке від правди! Метою усього цього було загнати жінку на ринок праці капіталістичного економічного механізму, щоб перетворити її на чоловіка з усіма обов’язками по утриманню родини (нафака), не говорячи вже про відкладання шлюбу і народження дітей під приводом «цивілізованості і незалежності».

У дійсності, усі ці змови, сплетені навколо мусульманки, закликані зруйнувати її щастя і упевненість у цьому житті і утримувати її від дотриманні норм Ісламу. Вона стала дешевим товаром, подібно західній жінці, і позбавилась турботи держави, суспільства і чоловіка, що оточує її Ісламом, через те, що нібито «часи змінились». Так, ми не можемо не погодитись з тим, що часи для людства змінились до гіршого з розпадом Османського Халіфату у 1924 році зі скасуванням Законів Творця світів.

Проблеми мусульманських і немусульманських жінок, що озвучуються у сфері медійного простору, не пов’язані з життєво важливими питаннями арабських чи західних жінок; саме вони залишаються нерозкритими, за винятком другорядних питань. Справа у тому, що проурядові ЗМІ у мусульманських країнах слідують західним порядкам денним, щоб жінки слідовали прикладу людині, яка живе в утисканні у західних капіталістичних країнах. Ці країни вимусили жінку бігати подібно білці у колесі жорсткої капіталістичної економічної системи, яка робить із людини користолюбне матеріальне тіло, що рухається лише у межах своїх інтересів і вдоволення бажань під приводом свободи! Усім нам відомо, що людина на Заході перетнула грань морального занепаду, відійшла від прихильності цінностям і релігії в обмін на повне невір’я з причини секуляризму і відокремлення релігії від управління справами людей всупереч волі Творця Всесвіту. Задачею людства сьогодні є не бути втягнутим у породжені куфром проблеми, які виникають з причини відсутності панування Ісламу! Економічні, моральні, соціальні, політичні і освітні проблеми — усе це результат західного капіталізму, який управляє законами невір’я!

Якщо поцікавитись у жінок, які живуть на Заході, про капіталістичну систему, то можна почути про їх страждання, приниження, позбавлення прав у своїх країнах і суспільствах, де виживає лише найсильніший, а сила, влада і багатство зосереджені у руках капіталістів. У західних країнах і суспільствах дивляться на жінок з чисто матеріалістичної точки зору. Кому виражати свої скарги західним жінкам, якщо щоденно відкриваються справи про сексуальні домагання з боку політиків,  парламентаріїв і навіть президентів?! Задачею жінок на Заході повинна бути вимога запровадження справедливих законів Творця світів.

По-перше, мусульманські жінки повинні вести діяльність по скиненню неспроможних правлячих режимів і встановленню правління у точності з методом, ниспосланим Посланцю Аллаха ﷺ. У той час як туніський президент-тиран Ес-Себсі закликає до рівності між жінками і чоловіками у питанні успадковування під приводом гендерної рівності, що відстоюється феміністськими організаціями всупереч нормам Шаріату, жінки Заходу марширують у рядах руху «Жовтих жилетів», бажаючи скинути систему, доводячи тим самим поразку Заходу в експерименті з демократією і правами та свободами людини. Як довго іще рішення проблематики жінок буде залишатись у руках катів колоніалізму?! Проблема жінок на сьогодні полягає у встановленні системи правління згідно Ісламу, і це основна проблема, яка вирішить решту усіх інших.

Це єдина та унікальна система Ісламу, яка приносить жінці щастя в обох світах:

عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ سَعِيدِ بْنِ أَبِي هِنْدٍ، عَنْ إِسْمَاعِيلَ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ سَعْدِ بْنِ أَبِي وَقَّاصٍ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ جَدِّهِ، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ  r: «أَرْبَعٌ مِنَ السَّعَادَةِ: الْمَرْأَةُ الصَّالِحَةُ، وَالْمَسْكَنُ الْوَاسِعُ، وَالْجَارُ الصَّالِحُ، وَالْمَرْكَبُ الْهَنِيءُ، وَأَرْبَعٌ مِنَ الشَّقَاوَةِ: الْجَارُ السُّوءُ، وَالْمَرْأَةُ السُّوءُ، وَالْمَسْكَنُ الضِّيقُ، وَالْمَرْكَبُ السُّوءُ»

Від Абдуллаха ібн Саіда ібн Абу Хінда, йому — від Ісмаіла ібн Мухаммада ібн Сада ібн Абу Ваккаса, йому — від батька, а йому — від його батька передається, що Пророк ﷺ сказав: «Щастя полягає у чотирьох речах: праведній дружині, просторому житлі, праведному сусіді та зручному засобі пересунення. Нещастя полягає також у чотирьох речах: поганому сусіді, поганій дружині, тісному житлі і поганому засобі пересунення» (Ібн Хіббан).

А це дорожче і цінніше усіх грошей світу, якщо тільки не розглядати усе це з матеріальної точки зору.

عَنْ ثَوْبَانَ قَالَ: لَمَّا نَزَلَ فِي الْفِضَّةِ وَالذَّهَبِ مَا نَزَلَ قَالُوا: فَأَيَّ الْمَالِ نَتَّخِذُ؟ قَالَ عُمَرُ: فَأَنَا أَعْلَمُ لَكُمْ ذَلِكَ فَأَوْضَعَ عَلَى بَعِيرِهِ فَأَدْرَكَ النَّبِيَّ  rوَأَنَا فِي أَثَرِهِ فَقَالَ: يَا رَسُولَ اللَّهِ أَيَّ الْمَالِ نَتَّخِذُ؟ فَقَالَ: «لِيَتَّخِذْ أَحَدُكُمْ قَلْباً شَاكِراً، وَلِسَاناً ذَاكِراً، وَزَوْجَةً مُؤْمِنَةً تُعِينُ أَحَدَكُمْ عَلَى أَمْرِ الْآخِرَةِ»

Від Савбана передається: «Коли був ниспосланий аят у відношенні золота і срібла, деякі сподвижники спитали: «Яке майно нам треба набувати?».Умар ібн аль-Хаттаб сказав: «Я дізнаюсь це для вас!». І він квапливо вирушив на верблюді, а я відправився услід за ним. Умар спитав: «О, Посланець Аллаха, яке майно нам треба набувати?».Він ﷺ відповів:«Нехай у кожного із вас буде вдячне серце, зайнятий зікром язик і дружина, яка буде допомагати йому у справах (для) Майбутнього життя» (Тірмізі).

«В основі жінка — мати і раббатуль-байт (госпожа дома). Її честь і гідність повинні бути захищені» — стаття 112 «Проекту Конституції» для держави Халіфат, розроблена партією Хізб ут-Тахрір.

Ми просимо Аллаха допомогти Ісламській Уммі у встановленні Халіфату, управлінні світом згідно Ісламу та у порятунку жінок від пригноблення невірних систем.

 

Спеціально для радіо Центрального інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір
Гада Мухаммад Хамді