Можна почути багато дискусій про ісламську загрозу під різноманітними заголовками, підкріпленими численними заявами про Іслам.
Існує багато версій і теорій про те, як з цим боротися після дуже глибокого розуміння того факту, що Іслам є універсальною ідеологією, яка охоплює усі види взаємовідносин людей. Наприклад, пастор Генрі Поллард, автор книги «Ісламізм», пише: «Якщо б Іслам був просто релігією, справи обстояли б набагато легше, але проблема у тому, що це всеохоплююча і всебічна система для життя, і це джерело небезпеки. Ось чому Іслам не буде інтегрований ні в що, тому що він сам інтегруючий, і не буде асимільований, тому що сам асимілюючий».
Отож, діалог з Ісламом може відбутись лише у тому випадку, якщо він буде знаходитись у положенні меншості. Так вважає французький пастор Франсуа Джордан, відповідальний за відносини з Ісламом в архієпархії Парижа і автор книги «Бог християн і Бог мусульман», 2008 р. Він також заявляє, що першою умовою діалогу і співіснування з Ісламом є його відмова від об’єднання релігійного і політичного.
Іслам — це релігія, із якої витікає держава, і держава в Ісламі — це основоположний елемент, а не просто інструмент.
Ідеології радикально відрізняються з точки зору основ і погляду на Всесвіт, людину і життя, і дуже відрізняються у тому, у якій ролі бачать людину : у ролі раба великого Творця або у ролі законодавця, який оскаржує у Творця право на божественність і законотворчість. І навіть просто розмови про зустріч або спільні точки — це ілюзія і мрія, яка не збудеться ніколи. Всевишній Аллах говорить:
قُلْ يَا أَهْلَ الْكِتَابِ تَعَالَوْا إِلَىٰ كَلِمَةٍ سَوَاءٍ بَيْنَنَا وَبَيْنَكُمْ أَلَّا نَعْبُدَ إِلَّا اللَّهَ وَلَا نُشْرِكَ بِهِ شَيْئاً وَلَا يَتَّخِذَ بَعْضُنَا بَعْضاً أَرْبَاباً مِّن دُونِ اللَّهِ فَإِن تَوَلَّوْا فَقُولُوا اشْهَدُوا بِأَنَّا مُسْلِمُونَ
«Скажи: «О, люди Писання! Давайте прийдемо до єдиного слова у для нас і для вас, про те, що ми не будемо поклонятись нікому, окрім Аллаха, не будемо долучати до Нього ніяких співтоваришів і не будемо вважати один одного господами поруч з Аллахом». Якщо ж вони відвернуться, то скажіть: «Свідчить, що ми — мусульмани»» (3:64).
Також Аллах говорить:
قُلْ يَا أَيُّهَا الْكَافِرُونَ ، لَا أَعْبُدُ مَا تَعْبُدُونَ ، وَلَا أَنتُمْ عَابِدُونَ مَا أَعْبُدُ ، وَلَا أَنَا عَابِدٌ مَّا عَبَدتُّمْ ، وَلَا أَنتُمْ عَابِدُونَ مَا أَعْبُدُ ، لَكُمْ دِينُكُمْ وَلِيَ دِينِ
«Скажи: «О, невіруючі!Я не поклоняюсь тому, чому поклоняєтесь ви,а ви не поклоняєтесь Тому, Кому поклоняюсь я. Я не поклоняюсь так, як поклоняєтесь ви,а ви не поклоняєтесь так, як поклоняюсь я. У вас є ваша релігія, а у мене — моя!» (109:1–6).
З іншого боку, капіталістична і комуністична ідеологія представляють собою два образи несправедливості, пригноблення людства і пожирання грошей людей через колонізацію. Англія увійшла до Індії через місіонерські рухи і комерційні компанії, а потім окупували її військовою силою, почавши віднімати багатства країни і людський ресурс. Виходячи, англійці залишили Індію голодною, розірваною і відсталою. Куди б не увійшли капіталістичні держави, як у багаті ісламські країни, виходячи, вони залишали за собою лише розруху і бідність. Вони незаконно пожирали майно мусульман і встановили у їх країнах капіталістичну систему, побудовану на несправедливості, агресії і розграбуванні багатств так, що ісламські землі перетворились у країни третього світу.
Капіталізм — це ворог людства. Народи не повірили у нього, але їм потрібна культурна альтернатива, і це Іслам. Західні політики і капіталісти вважають Іслам ворогом, тому що він становить небезпеку для них. Іслам — це милість для людства. Це те, що людству більше усього потрібно сьогодні на тлі жадібності капіталістичних держав, які навіть почали протистояти одна одній через присутню їм заздрість і жадібність, які штовхають забирати усе собі, не залишаючи іншим нічого.
Спеціально для радіо Центрального інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір
Хасан Хамдан Абу аль-Бара
21 Рабі аль-авваль 1441 р.х.
18.11.2019 р.