Муфтій Єгипту між відступленням від прийнятого і спробою відволікти Умму від її доленосної проблеми!

Статті
Друкарня

Ведучи запеклу боротьбу з Ісламською Уммою, Захід усіма силами намагається відсторонити її від рішення доленосної проблеми, а саме — від встановлення Праведного Халіфату за методом пророцтва, який би виконав Іслам серед мусульман і поніс би його далі усьому світу так, щоб усі справи вершились на світовій арені згідно рішенню і суду Ісламу.

Проте на сьогоднішній момент усі справи на міжнародній арені вирішуються згідно суду Заходу, який намагається нав’язати мусульманам своїх ставлеників і агентів, які продовжують відволікати нас від встановлення державності і врешті решт не дають мусульманам бути дієвою силою у світі. Нещодавно ми стали свідками чергової такої спроби: на симпозіумі — організованому Університетом науки і технології Єгипту — під назвою «Роль релігійних інститутів у просвіті молоді про небезпеки, які загрожують технології» до людей вийшов муфтій Єгипту і заявив про вирішення цілої низки складних питань, сказавши, що «Іслам не наказує нам носити хіджаб, відкидає ранній шлюб, як і таємний шлюб або традиційний через його небезпеку для оточуючих. Також немає заборони у змішуванні статей (іхтілят) серед студентів, якщо ті дотримуються норм взаємоповаги» — згідно новини «almogaz.com» за 27.11.2019.

Також у своєму виступі перед студентами муфтій заявив: «Для чого були дані послання пророків? Адже ясно, що вони були дані в інтересах людей, щоб повести їх по шляху праведності, для облаштування їх життя, для поширення гуманності у відношенні усіх людей, а не лише мусульман».

Потім муфтій Єгипту сказав, що Благородний Коран підтверджує те,що Посланець Аллаха ﷺ був направлений як милість до усього людства, до усьому одушевленому і неодушевленому. Шейх аль-Азхара на минулій зустрічі також заявив, що хіджаб як тканина для покриття голови є обов’язковим для мусульманок, про що сказано у Корані. Окрім того, уся Умма одностайна у цьому питанні. Проте жінка, яка не носить хіджаб, не може вважатись такою, що вийшла із Ісламу — цим він вказує, що до неї треба ставитись як до грішниці, гріх якої такий самий як і усі інші гріхи, причому не крупним, через що зняти хіджаб — це те ж саме, що збрехати (або менше того).

Не вдаючись у детальне роз’яснення слів про хіджаб і заяв шейха аль-Азхара про покриття голови жінки, лише скажемо, що він не загадав про текст Шаріату щодо цього питання, нібито Аллах і не наказував його носити, замість чого дозволив змішування статей і тут же заборонив ранні шлюби. На цьому можна зупинитись, адже відомо, що усі подібні заяви лунають лише з причини хворобливого стану Умми через відсутність  правління Ісламу, тому що без його правління закони Ісламу не будуть твердо виконуватись.

Неможна дозволяти те, що заборонив Шаріат, і неможна забороняти того, що він дозволив. Уся ця метушня закликана врешті решт віддалити мусульман від рішення їх нагальної, найважливішої проблеми, і не більше того. Тому досить лише сказати, що решта усіх інших проблем, включаючи хіджаб, вирішуються розчерком пера, одним державним наказом, коли є Ісламська Держава, здатна такий наказ видати. Після чого розчерку уся Умма починає виконувати наказ халіфа, і усі суперечки припиняються.

Захід найняв цих вискочок, надягнув на них халати вчених, і ті почали нести усякі нісенітниці, угодні йому. Але сонце не загасити диханням!

Їх слова насправді суперечать фітрі людини і традиціям Умми, а отож — можуть розцінюватись лише як спроба применшити ступінь гріха відмови від хіджабу, а слідом — і ступінь гріха відмови від дотримання усього Шаріату, у той час як вони, навпаки, повинні спонукати людей якомога більше дотримуватись Ісламу і підкорятись Всевишньому, Його наказам і заборонам не лише у питанні хіджабу, але і в усіх законах Шаріату, першим із яких є правління Ісламу у державі Праведного Халіфату за методом пророцтва. Цим «вченим» слідувало б краще спонукати правителів та офіцерів армії негайно повернути Іслам до правління, адже таким є їх прямий обов’язок і основна роль у суспільстві. Ми вимагаємо, щоб вони взялись за це,і обіцяємо, що спитаємо з них за її виконання у Судний день!

Вчені Єгипту! Спадкоємці Іззуддіна ібн Абдус-Саляма, істинного султана вчених! Чому у вас на очах ці люди говорять такі речі, а ви мовчите? Справжній вчений не мовчить, піддаючись страху, адже якщо вчений мовчить, а невіглас говорить, то хто тоді понесе докази Аллаха на землі? Ви відповідальні перед Аллахом Всевишнім за те, що зник Шаріат і виконуються західні закони замість нього, бо це неподобство відбувається перед вами. Не зраджуйте вашу релігію, ваш Шаріат, вашу акиду, успадковані від Пророка ﷺ і довірені вам Господом. Якщо ви залишите Іслам, то і Умма залишить його услід за вами.

Не будьте тими, хто залишив Алі (р.а.) без допомоги, і той сказав: «Як дивно! Дивно, клянусь Аллахом! Серце завмирає і стає не по собі, коли ці люди згуртовуються навколо своєї брехні, яка розколює вас і не дав вам скористатись своїм же правом! Бути вам потворами і жити у лиху за те, що ви вирішили стати мішенню, у яку стріляють! На вас нападають, а ви не нападаєте у відповідь! Проти вас виступили у поход, а ви не виступаєте у відповідь! Ви іще і задоволені тими, хто ослухається Аллаха!».

Клянусь Аллахом, великим гріхом є те, що ви задоволені законодавством невір’я і стверджуєте його законність перед звичайними людьми, які довіряють вам і вашому статусу у суспільстві! Не займайте сторону, за яку будете зганьблені у Судний День! Ви говорите: «Я боюсь такого-то», — у той час як Аллах більш гідний, щоб Його боялись! Ви повинні знати це, якщо є віруючими! Заради Аллаха висловіть своє публічне засудження таким заявам і відмовтесь від їх законів, що суперечать законам Аллаха, які ви знаєте із Його Книги і Сунни Його Посланця ﷺ! Слідуйте тому, що ниспослав ваш Творець, Який сказав:

اتَّبِعُوا مَا أُنزِلَ إِلَيْكُم مِّن رَّبِّكُمْ وَلَا تَتَّبِعُوا مِن دُونِهِ أَوْلِيَاءَ ۗقَلِيلًا مَّا تَذَكَّرُونَ

«Слідуйте за тим, що ниспослано вам від вашого Господа, і не слідуйте за іншими помічниками, окрім Нього. Як же мало ви поминаєте назидання!» (7:3).

Так само публічно вимагайте правління Шаріату, яке б виправило положення людей. Підніміть народ і армію, щоб ті підтримали вашу вимогу. Люди потребують вас і чекають на те, що ви скажете. Скажіть щиро заради Аллаха слова правди, і Аллах дасть вам велич, яка була у вашого пращура Іззуддіна, який сказав: «Я уявив перед собою велич Аллаха, і тоді султан представ переді мною ніби кіт». Він говорив так про султана, якого боялись царі усього світу. Так чого ж вам боятися нинішніх правителів, нікчем, агентів, боягузів, яких ніхто не боїться?

Уявіть велич Аллаха перед собою і підтримайте Хізб ут-Тахрір у встановленні держави Другого Праведного Халіфату за методом пророцтва! Підніміть разом з ним вимогу встановити цю державу і привести Іслам до правління! Підніміть щирих офіцерів і солдат єгипетської армії на допомогу, щоб вони забезпечили отримання Ісламом державності! Нехай праведний чоловік очолить офіцерів і солдатів і повторить історію лідера ансарів. Тоді ви досягнете великого успіху, якому будете несказанно раді у цьому світі і у Судний день! О, Аллах! Наблизь цей час! Зроби нас свідками встановлення Ісламської Держави, його солдатами і шахідами! Амінь!

 

 

Спеціально для радіо Центрального інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір
Саід Фадль
Член інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір в Єгипті
3Рабі ус-сані 1441 р.х.
30.11.2019 р.

Головне меню