О, Константинополь, або ти мене візьмеш, або я тебе!

Статті
Інструменти
Друкарня
  • Маленький Менше Середній Більше Великий
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

У кожному мусульманському домі дорослі і діти дивляться фільми про великих правителів ісламської історії.

Батьки бажають виховати справжніх героїв, лідерів, які правили б так само справедливо, як вони. Батьки хочуть, щоб їх діти відчували хоча б невелику частину яскравої історії своєї Умми, яка навмисно була спотворена і затьмарена освітніми програмами і засобами масової інформації для того, щоб Іслам не зміцнів знов.

В Ісламській Уммі почнеться підйом лише тоді, коли Іслам знов буде застосовуватись у державі і у правлінні, комплексно підійшовши до цього питання і відчутно впливаючи на життя людини і суспільства, а не будучи замкнутим у пастці ідеї відокремлення релігії від життя і політики.

Можливо, особливе місце у розумах і серцях мусульман займають фільми про султана Мухаммада аль-Фатіха, руками якого у 857 році хіджри (1453 р.) Аллах здійснив благу звістку Свого Посланця (с.а.с.) про завоювання Константинополя. Ця перемога стала важливою вехою в історії світу, Халіфату, мусульманських армій, ісламського заклику і джихаду, а також в історії панування Ісламу і справедливості у відношенні усього людства, яке іще стикнеться з ісламською цивілізацією. Люди іще отримують можливість жити гідно у світлі Ісламу, позбавившись від пітьми невір’я. С завоюванням Константинополя відкрились врата Європи для послання Ісламу. Відкриття столиці Візантійської імперії — це не просто подія, яка минула, а швидше початок яскравої історичної епохи, яка продовжилась на сторіччя. Сьогодні мусульмани принижені і підкорені, але їх майбутнє буде славним, оскільки Праведний Халіфат знов повернеться , як було обіцяно Посланцем Аллаха (с.а.с.). Хто ж стане тим, чиїми руками здійсниться ця обіцянка? Кому дістанеться слава подібно Мухаммаду аль-Фатіху?

Передав Абдуллах ібн Бішр аль-Хасами від свого батька, який чув, як Посланець Аллаха (с.а.с.) сказав:

لَتُفْتَحَنَّ الْقُسْطَنْطِينِيَّةُ فَلَنِعْمَ الْأَمِيرُ أَمِيرُهَا وَلَنِعْمَ الْجَيْشُ ذَلِكَ الْجَيْشُ

«Константинополь неодмінно буде завойований. І який же чудовий той ватажок, і яке ж чудове те військо, що завоює його!» (Ахмад).

Повідомляється від Нумана ібн аль-Башіра, що Пророк (с.а.с.) сказав:

تَكُونُ النُّبُوَّةُ فِيكُمْ مَا شَاءَ اللَّهُ أَنْ تَكُونَ ثُمَّ يَرْفَعُهَا إِذَا شَاءَ أَنْ يَرْفَعَهَا ثُمَّ تَكُونُ خِلَافَةٌ عَلَى مِنْهَاجِ النُّبُوَّةِ فَتَكُونُ مَا شَاءَ اللَّهُ أَنْ تَكُونَ ثُمَّ يَرْفَعُهَا إِذَا شَاءَ أَنْ يَرْفَعَهَا ثُمَّ تَكُونُ مُلْكاً عَاضاً فَيَكُونُ مَا شَاءَ اللَّهُ أَنْ يَكُونَ ثُمَّ يَرْفَعُهَا إِذَا شَاءَ الله أَنْ يَرْفَعَهَا ثُمَّ تَكُونُ مُلْكاً جَبْرِيّاً فَتَكُونُ مَا شَاءَ اللَّهُ أَنْ تَكُونَ ثُمَّ يَرْفَعُهَا إِذَا شَاءَ أَنْ يَرْفَعَهَا ثُمَّ تَكُونُ خِلَافَةٌ عَلَى مِنْهَاجِ النُّبُوَّةِ ثمَّ سَكَتَ

«Пророцтво проіснує серед вас стільки, скільки побажає Аллах, а потім Всевишній Аллах забере його. Потім буде Халіфат за методом пророцтва , який триватиме стільки, скільки побажає Аллах, а потім Всевишній Аллах забере його. Потім буде несправедливе царство, яке триватиме стільки, скільки побажає Аллах, а потім Всевишній Аллах забере його. Потім буде царство тиранії, яке триватиме стільки, скільки побажає Аллах, а потім Всевишній Аллах забере його, після чого знов буде Халіфат за методом пророцтва». І потім він замовчав» (Ахмад).

Віруючі раділи завоюванням і довгі роки чекали нових великих перемог. Так вони очікували відкриття Константинополя більше 800 років. Мусульмани та їх правителі прагнули до цих завоювань і дякували Аллаху за допомогу і розширення кордонів держави. Ісламські завоювання були позицією сили і величі. Це стало мистецтвом , яке тривало, і обіцянками, які збувались , складаючи історію і наповнюючи серця мусульман гордістю за своїх предків - муджахідів і великих халіфів. У ті часи у мусульман була держава, яка захищала, піклувалась і вирішувала їх проблеми на основі ісламської віри. Мусульмани переживали дні підйому і слави, коли система Ісламу застосовувалась халіфами, які слідували шляху Посланця Аллаха (с.а.с.) і його сподвижників (р.а.). Де ж сьогодні ці правителі?! Де халіф мусульман, який застосував би Іслам у Праведному Халіфаті?! Де ж той, хто відкриє Рим і стане гідними похвали Посланця Аллаха (с.а.с.), як у свій час цього досяг Мухаммад аль-Фатіх, який завоював Константинополь?!

Повідомляється від Таміма ад-Дарі, що Посланець Аллаха (с.а.с.) сказав:

لَيَبْلُغَنَّ هَذَا الْأَمْرُ مَا بَلَغَ اللَّيْلُ وَالنَّهَارُ وَلَا يَتْرُكُ اللَّهُ بَيْتَ مَدَرٍ وَلَا وَبَرٍ إِلَّا أَدْخَلَهُ اللَّهُ هَذَا الدِّينَ بِعِزِّ عَزِيزٍ أَوْ بِذُلِّ ذَلِيلٍ عِزّاً يُعِزُّ اللَّهُ بِهِ الْإِسْلَامَ وَذُلّاً يُذِلُّ اللَّهُ بِهِ الْكُفْر

«Воістину, ця справа обов’язково досягне усілякої місцевості, куди досягають день і ніч, і Аллах не залишить оселі, будь вона із глини чи шкури, у яке Він не введе цю релігію, за допомогою величі могутнього або приниженням низького, величчю, з якою Аллах звеличить Іслам , і приниженням, з яким Аллах принизить невір’я» (Ахмад).

Розповів Абу Кабіль: «Одного разу Абдуллаха ібн Амра ібн аль-Аса спитали: «Яке місто буде відкрито першим: Константинополь чи Рим?». Тоді Абдуллах ібн Амр попросив принести сундук с кільцем, потім витяг із сундука папірець і сказав: «Колись ми сиділи з Аллаха (с.а.с.) і записували хадіси, і тут Пророка (с.а.с.) спитали: «Яке із двох міст буде відкрито першим: Константинополь чи Рим?». На що Посланець Аллаха (с.а.с.) відповів: «Місто Іраклія буде відкрито першим», — маючи на увазі Константинополь».

Хто ж сьогодні гідно виступить проти невір’я, стрясаючи землю під ногами невірних замість порожніх звуків через екрани телевізорів і дешевих вистав на площах?!

Мухаммад аль-Фатіх сказав послу візантійців: «Передай своєму імператору, що нинішній султан Османської держави не схожий на колишніх, а кордони нашої імперії розширились настільки, наскільки ви собі не можете уявити». Потім він продовжив: «Скоро, дасть Аллах, у мене буде престол у Константинополі чи могила у ньому». Так султан Мухаммад аль-Фатіх відповів ворогам Ісламу, європейським політикам, які погрожували йому тим, що якщо він не зніме осаду Константинополя, вони зруйнують і захоплять його державу. Але він не відступив і за це отримав владу у цьому місті, після чого разом з мусульманами усього світу впав у земному поклоні на знак вдячності Аллаху за перемогу. І перше, що аль-Фатіх зробив, це перетворив Айя-Софію у мечеть. А сьогодні руйнуються мечеті, а наші правителі сплять, а що іще гірше — беруть участь у змовах невірних проти мусульман.

З руйнуванням держави Халіфат мусульмани перестали прагнути до здійснення обіцянок Посланця Аллаха (с.а.с.). Але вони знов візьмуться за цю справу з встановленням держави і правителя, який застосує Іслам у житті Умми. Немає нічого більш гідного для мусульман, аніж такі перемоги, як завоювання Константинополя.

Ісламська Держава бу3ла зруйнована. Була зруйнована держава, правителі якої запроваджували Іслам і направляли усі свої зусилля на піднесення Слова Аллаха. Невірний колонізатор зруйнував нашу єдність і поділив нашу державу на дрібні національні утворення, в яких він легко грабує і вбиває людей. З того часу мусульмани стали найбільш відсталою нацією. Їх правителі почали прислуговувати країнам Заходу , отримуючи від них жалюгідні крихти . Наші правителі стали інструментом Заходу у поширенні розпусти і аморальності, у поширенні культури невір’я, заснованої на секуляризмі. Сьогодні немає ані найменшої надії на хороше управління, справедливість, гідність, зразок, лідерство і гордість. Ми навіть не припускаємо, як правлячий режим може здійснити глобальні зміни і як правитель буде допомагати релігії Аллаха, несучи важкий тягар на своїх плечах і створюючи нову історію. Ми і думати не можемо про те, що він переломить хід подій і задіє мусульманські війська для піднесення Слова Аллаха замість битви одного з одним в інтересах ворогів, коли землі мусульман окуповані, а святині осквернені.

Тому мусульмани усіма силами повинні працювати над скиненням тагутів і над встановленням Праведного Халіфату з правителем, який застосує Іслам повністю, як обіцяно Аллахом і Його Посланцем и (с.а.с.), а мусульмани будуть думати про те, як завоювати те, що обіцяно після Константинополя. Всевишній Аллах говорить:

عَسَى رَبُّكُمْ أَنْ يُهْلِكَ عَدُوَّكُمْ وَيَسْتَخْلِفَكُمْ فِي الْأَرْضِ فَيَنْظُرَ كَيْفَ تَعْمَلُونَ

«Можливо, ваш Господь погубить вашого ворога і зробить вас їх наступниками на землі, а потім подивиться, як ви будете вчиняти» (7:129).


Спеціально для радіо Центрального інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір
Гадат Мухаммад Хамді, Судан
17 Джумада аль-уля 1441 р.х.
12.01.2020 р.