Де ж володарі сили і впливу, коли державні діячі вже готові?!

Статті
Інструменти
Друкарня
  • Маленький Менше Середній Більше Великий
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

З приходом Посланця Аллаха (с.а.с.) почалась нова велика епоха людства. Аллах говорить:

قُلْ يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنِّي رَسُولُ اللَّهِ إليكُمْ جَمِيعاً الَّذِي لَهُ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ يُحْيِي وَيُمِيتُ فَآمِنُوا بِاللَّهِ وَرَسُولِهِ النَّبِيِّ الْأُمِّيِّ الَّذِي يُؤْمِنُ بِاللَّهِ وَكَلِمَاتِهِ وَاتَّبِعُوهُ لَعَلَّكُمْ تَهْتَدُونَ

«Скажи: «О, люди! Я — Посланець Аллаха до усіх вас. Йому належить влада над небесами і землею. Немає божества, окрім Нього. Він воскрешає і умертвляє. Увіруйте ж в Аллаха і в Його Посланця, неграмотного (не вміючого читати і писати) Пророка, який увірував в Аллаха і Його Слова. Послідуйте за ним, щоб ви послідували прямим шляхом» (7:158).

Місія Посланця Аллаха (с.а.с.) полягала у тому, щоб довести до людства останню релігію. Аллах говорить:

اليوْمَ أَكْمَلْتُ لَكُمْ دِينَكُمْ وَأَتْمَمْتُ عَلَيْكُمْ نِعْمَتِي وَرَضِيتُ لَكُمُ الْإِسْلَامَ دِيناً

«Сьогодні Я заради вас вдосконалив вашу релігію, довів до кінця Мою милість до вас і схвалив для вас у якості релігії Іслам» (5:3).

Аллах схвалив для усього людства тільки Іслам, і Він не прийме нічого іншого. Всевишній говорить:

وَمَنْ يَبْتَغِ غَيْرَ الْإِسْلَامِ دِيناً فَلَنْ يُقْبَلَ مِنْهُ وَهُوَ فِي الْآخِرَةِ مِنَ الْخَاسِرِينَ

«Від того, хто шукає іншу релігію, окрім Ісламу, це ніколи не буде прийнято, і в Останньому житті він опиниться серед тих, хто зазнав збитку» (3:85).

Аллах відправив Посланця (с.а.с.), щоб вивести людство із пітьми до світла і піднести Іслам над рештою інших релігій. Аллах говорить:

هُوَ الَّذِي أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَى وَدِينِ الْحَقِّ لِيُظْهِرَهُ عَلَى الدِّينِ كُلِّهِ وَلَوْ كَرِهَ الْمُشْرِكُونَ

«Він — Той, Хто відправив Свого Посланця з вірним керівництвом і релігією істини, щоб піднести її над рештою інших релігій, навіть якщо це ненависно многобожникам» (61:9).

Але для того, щоб ця релігія піднеслась над рештою інших, навколо Посланця Аллаха (с.а.с.) повинні були з’явитись чоловіки, які підняли б Іслам і почали закликати до нього людей. Посланець (с.а.с.) почав збирати тих, хто увірував у його послання, у домі Аркама ібн Абу аль-Аркама, навчаючи їх Ісламу. Це навчання стало свого роду підготовкою державних діячів, які у майбутньому будуть управляти цілою державою згідно релігії Іслам. Для появи держави, до якої готувались сподвижники, необхідно було звертатись по допомогу і підтримку (талаб ан-нусра) до тих, хто володіє силою і впливом. Тільки такі люди могли допомогти у застосуванні релігії на рівні держави, у якій Шаріат стане конституцією. Аллах говорить:

وَقُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِي مِنْ لَدُنْكَ سُلْطَاناً نَصِيراً

«Скажи: «Господи! Нехай мій прихід буде правдивим, і нехай мій ухід буде правдивим! Даруй мені від Тебе знамення у допомогу» (17:80).

У сірі Ібн Ісхака, відредактованої Ібн Хішамом, говориться: «Посланець Аллаха (с.а.с.) вирушив у Таіфу пошуках допомоги і підтримки (нусра) у племені Сакіф. Він звернувся до трьох людей, які на той час були ватажками і знатними людьми племені. Пророк (с.а.с.) закликав їх до Аллаха і до того, щоб вони надали йому допомогу і підтримку в Ісламі проти тих людей із його народу, які йому суперечать. Але вони відповіли йому найгіршим чином, нацькувавши на нього дурнів і дітей, які кидали в нього каміння і ображали. Посланець Аллаха (с.а.с.) покинув місцевість в печалі і оговтався тільки у місцевості Карн ас-Сааліб. Він увійшов у Мекку під захистом аль-Мутіма ібн Аді, тоді як ненависть народу до нього тільки підсилювалась». Видно, що тоді почався новий етап заклику, на якому Посланець Аллаха (с.а.с.)звертався до ватажків племен за межами Мекки, бажаючи прийняття ними Ісламу, отримання від них допомоги і підтримки, а також захисту, щоб він міг продовжити здійснювати те, з чим відправив його Аллах.

Пошук допомоги за межами Мекки став значно активніше після того, як помер дядько Пророка (с.а.с.) Абу Таліб, який захищав його від курайшитів. Ібн Хішам у своїй книзі по сірі описує те, що відбувалось після Таіфа: «Ненависть народу до нього тільки підсилилась … У сезони паломництва Посланець Аллаха (с.а.с.) почав звертатись до різних арабських племен, закликаючи їх увірувати і захистити його». Цей етап почався по наказу Аллаха, а не по розсуду самого Пророка (с.а.с.) і не за вимогою обставин.

На це вказують строки, написані у книзі «Фатх аль-барішархсахіх аль-Бухарі»: «Хакім, Абу Нуайм, Байхакий у книзі «Ад-Даляіль» з хорошим існадом навели від Ібн н Аббаса, який повідомив, що Алі ібн Абу Таліб сказав: «Коли Аллах наказав Пророку (с.а.с.) представляти себе племенам, тоді він разом зі мною і Абу Бакром вирушив у долину Міна». Далі у довгій розповіді Алі говориться про те, як Пророк (с.а.с.) у сезон паломництва разом з двома сподвижниками відвідував зібрання арабських племен у Міні. Так вони відвідали зібрання племені Рабіа і племен Аус і Хазрадж у пошуках притулку і допомоги для релігії. Настирливість і старанність у зверненні по допомогу і підтримку до арабських племен, а саме — до їх ватажків, свідчить про те, що це було ваджибом (обов’язковою дією).

Ібн Ісхак пише: «Посланець Аллаха (с.а.с.) відвідував кожне зібрання племен у сезон паломництва, закликаючи їх до Аллаха і Ісламу, представляючи їм себе і те, що було йому ниспослано від Аллаха. Він звертався до кожного благородного араба, який відвідав Мекку, представляючи себе і свою справу». Посланець Аллаха (с.а.с.) звернувся до племені Кальб, Бану Амір ібн Саса, Кінда, Бану Ханіфа.

Він відвідував кожне плем’я, закликаючи до Ісламу, а потім просив надати допомогу, підтримку і захист. Він продовжував займатись цією справою до тих пір, поки представники племен Аус і Хазрадж, серед яких сподвижник Мусаб ібн Умайр провів один рік, не домовились зустрітись з Пророком (с.а.с.) біля пагорбу Акаба. На зустрічі вони принесли другу присягу, пообіцявши надати допомогу і підтримку Ісламу, а також протистояти усім його супротивникам. Таким чином з’явилась держава, яка захищала заклик. Сонцесяйна Медина стала першою Ісламською Державою, яка проіснувала довгі сторіччя, несучи людям добро і щастя, управляючи людьми на основі законів Аллаха. Мусульмани ж набули за допомогою цієї держави сили і величі.

Сьогодні Хізб ут-Тахрір слідує шляхом Посланця Аллаха (с.а.с.) крок за кроком, поки не досягне своєї мети. Хізб готує державних діячів, навчаючи у концентрованих халакатах (уроки) ідеї і методу Ісламу. Усвідомивши мету, він виступив з закликом серед людей, спонукаючи їх приєднатися до своєї діяльності, щоб встановити Іслам і піднести його над рештою інших релігій. Це досягається шляхом встановлення Праведного Халіфату,який обіцяний Аллахом і Посланцем (с.а.с.). Вони ведуть ідейну і політичну боротьбу. По милості Аллаха, а потім — завдяки зусиллям членів групи заклик отримав широке розповсюдження у багатьох країнах світу. На цьому шляху Хізб стикнувся з правителями, які служать Заходу, оберігають його інтереси і бажають стерти Іслам з обличчя землі. У поширенні своїх ідей, у протистоянні інших ідеям і політичним групам, у боротьбі проти колоніальних держав, у відкритому протистоянні правителям Хізб не підлещується і не догоджає, не віддає перевагу миру і безпеці і не звертає уваги на наслідки.

Хізб кидає виклик усьому, що суперечить Ісламу і шаріатським положенням. Тому члени групи піддаються гонінням з боку правителів, включаючи тюремне ув’язнення, тортури, примусову висилку, переслідування, створення перешкод, утискання прав, заборону на подорожі і навіть вбивство. Тюрми Іраку, Сирії, Лівії, Йорданії, Єгипту, Тунісу, Туреччини, Пакистану і країн Середньої Азії, особливо Узбекистану, наповнені членами Хізба. Незважаючи на це, Хізб ут-Тахрір продовжує свою діяльність, а звірства з боку правителів додають членам Хізба тільки стійкості і сміливості.

Де ж увесь цей час знаходяться володарі сили і впливу?! Хіба кров не закипає у ваших жилах, коли ви бачите мечеть аль-Акса, першу киблу мусульман і третю святиню Ісламу, окуповану найгіршими людьми?! Хіба ви не бачите Туреччину, яка була останнім центром мусульман, звідки армії вирушали звільнюючи людство від тиранії, але тепер звідти вирушають армії, які вбивають наших братів у Сирії ?! Хіба не бачите ви кров мусульман, пролиту у Центральноафриканській Республіці, Сирії, М’янмі і багатьох країнах невір’я?! Хіба ви не бачите, що в уряді Судану сидять зрадники із числа керівників армії, які працюють на колонізатора і тому копіюють його системи?!

Приєднавшись до конвенцій невірних, таких як «Конвенція про ліквідацію усіх форми дискримінації у відношенні жінок» і «Конвенція про права дитини», ці правителі принесли суданцям лише страждання, нещастя, розпусту, розбещеність і аморальність. Потім, підкорившись вказівкам Міжнародного валютного фонду, ці правителі принесли у країну лише бідність і зубожіння. Хіба ви не бачите країну Двох Святинь, осквернену діями королівської родини, яка перейшла усі кордони дозволеного і коїть на священних землях зло?! І те ж саме — в Еміратах і Йорданії …

Ми звертаємось до володарів сили і впливу так само, як Посланець Аллаха (с.а.с.) звертався до подібних людей у свої дні. Умма сьогодні втратила усі свої можливості жити гідно. Над нею правлять тирани, які застосовують прогнилу капіталістичну систему, яка доводить цілі країни до зубожіння. Країни мусульман повні ресурсів і багатств, але мусульмани сьогодні вважаються «третім світом». Чи не час вам вручити Хізбу важелі правління, удостоївшись звання ансарів, чиї імена увійдуть в історію Ісламської Умми так само, як це трапилось з першими ансарами, які вручили важелі правління у руки Посланця Аллаха (с.а.с.). Хізб ут-Тахрір готовий до цього в усіх відносинах, але чи знайдеться той, хто відповість на його заклик?

وَقُلِ اعْمَلُوا فَسَيَرَى اللَّهُ عَمَلَكُمْ وَرَسُولُهُ وَالْمُؤْمِنُونَ وَسَتُرَدُّونَ إِلَى عَالِمِ الْغَيْبِ وَالشَّهَادَةِ فَيُنَبِّئُكُم بِمَا كُنتُمْ تَعْمَلُونَ

«Скажи: «Трудіться, і побачать ваші діяння Аллах, Його Посланець і віруючі. Ви предстанете перед Відаючим сокровенне і явне, і Він повідає вам про те, що ви робили» (9:105).

 

 

Спеціально для радіо Центрального інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір
Абдульхалік Абдун
Член інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір у Судані
8 Джумада аль-уля 1442 р.х.
23.12.2020 р.