Підтримка Європейського суду відносно дискримінуючої заборони на носіння нікабу у Франції підтверджує, що створення істинної гармонії суспільства знаходиться далеко за межами світської системи!
У вівторок 1 липня Європейський суд з прав людини (ЄСПЛ) схвалив дискримінуючий закон відносно заборони мусульманкам Франції на носіння нікабу у громадських місцях. Він був пов'язаний зі справою, порушеною 24-річною мусульманкою Франції, яка стверджувала, що заборона порушила її свободу віросповідання. Суд виніс рішення на користь французького уряду, заявивши про те, що у закону було «об’єктивне та обґрунтоване виправдання», основане на інтересах підтримання соціальної гармонії. Тому вони прийшли до висновку, що заборона була законною і не порушувала світські свободи, що містяться в Європейській конвенції з прав людини. Рішення суду надає подальший імунітет для інших європейських країн у розгляді заборони на носіння нікабу. У ЄСПЛ сумно відома історія у підтриманні жорстоких законів, що легалізують дискримінацію у відношенні мусульман та їх ісламських практик. У 2004 суд виніс рішення на користь заборони на носіння хіджабу в державних школах Франції, коментуючи це тим, що подібні заборони, випущені від імені захисту секуляризму, можна вважати «необхідними у демократичному суспільстві». У 2005 він також схвалив заборону хіджабу в університетах Туреччини, виправдовуючи своє рішення на основі захисту свобод інших осіб, громадського порядку та світських принципів Туреччини.
Остання дискримінуюча постанова вищого суду Європи з прав людини є подальшим обвинувальним актом світської системи, а також провалом світських інститутів влади та держав у відсутності здатності для створення істинної соціальної гармонії. У цьому полягає характер світських «прав людини», де релігійні меншини абсолютно позбавлені своїх основних прав в ім’я встановлення соціальної єдності. Ця порочна філософія символічна для даної вкрай порочної системи. Важко повірити в те, що даний підбурюючий закон, який, як здавалося, вже викликав напружені відносини і насилля всередині суспільств, як це було помічено у липні минулого року у зіткненнях між мусульманськими протестувальниками та поліцією у Траппі, Франція, може бути виправданий у якості законного засобу для створення гармонійних відносин між спільнотами. Окрім цього, дане рішення суду додатково ілюструє мінливий характер світських свобод, які можуть бути анульовані за примхою для того, щоб слугувати західному порядку денному, у даному випадку, щоб здійснювати тиск на мусульман, що живуть на заході, у тому, щоб вони відмовилися від своїх ісламських цінностей і прийняли світські ліберальні цінності. Це у черговий раз доводить, що світська система працює лише у благо тих, хто приймає її ідеали. Внаслідок цього, у мусульман ніколи не повинно бути ані йоти довір’я у те, що подібна система захищатиме їх ісламські вірування.
Ірраціональна ідеологія, яка надає величезне значення виданню дискримінаційних законів, стигматизації релігійних спільнот, а також використанню насильницької асиміляції у якості кращого засобу для досягнення процвітаючого, згуртованого суспільства, не має нічого спільного з організацією справ людства. На відміну від цього, Іслам забороняє примушення немусульман відмовитися від своєї віри, встановивши те, що звернення в Іслам повинно відбуватися за переконанням, а не під силою закону. Пророк ﷺ сказав: «Якщо хтось стане мусульманином, будь то іудей або християнин, то він стає частиною віруючих. Те, що передбачено для них, передбачено і для нього, і те, що покладено на них, покладено і на нього. А той, хто залишиться іудеєм або християнином, то йому не дошкулюється і він не відвертається зі своєї віри». Отже, у затінку Ісламської системи, виконуваної Халіфатом, не мусульманські меншості мали право практикувати свою віру без будь-якого втручання та пригноблення з боку держави. Більше того, ісламські закони забороняють будь-яку дискримінацію між мусульманами та не мусульманами у захисті їх вірувань, життя, гідності та майна. Саме тому, на протязі віків ісламського правління у затінку великого Халіфату мусульмани і немусульмани мешкали пліч опліч у мирі, відчуваючи однакову повагу та захист. До того ж, народи приймали Іслам масово не через примушення і страх, а дякуючи тому, що були свідками справедливості його законів і блага, яке він приніс людству.
Ми закликаємо мусульман на Заході залишатися твердими і непохитними у своїх ісламських переконаннях. І ми закликаємо мусульманську Умму загалом відкинути порочну світську систему, прийнявши замість цього заклик до створення Халіфату у мусульманських землях. Лише Халіфат може створити соціальну гармонію між людьми різних кольорів, рас та віросповідань.
Доктор Назрін Наваз
Член Центрального інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір
08 Рамадан 1435 р.х.
06-07-2013
No : 1435 AH /047