Надання жінкам Саудівської Аравії права голосувати на виборах немає ніякого сенсу

Жіночий відділ
Друкарня

Надання жінкам Саудівської Аравії права голосувати на виборах немає ніякого сенсу, допоки втілюється автократична абсолютна монархія, яка політично паралізувала усе населення.

О неділі, 25 вересня, король Абдуллах, монарх Саудівської Аравії об’явив про рішення надати жінкам країни право голосу на виборах до місцевих органів влади  у 2015 р., а також дозволити  їм бути кандидатом у цих виборах та дозволити бути такими, яких призначають до ради  Шура. Це реакційне рішення прийнято на фоні заклику у травні цього року з боку 60 представників інтелігенції королівства байкотувати вибори до місцевих органів, які мають відбутися цього тижня, під приводом того, що під абсолютною монархією місцевим радам не вистачає влади для того, щоб ефективно виконувати свою роль по турботі щодо потреб своїх громад.

 

Доктор Назрін  Наваз, представник центрального інформаційного офісу Хізб-ут-Тахрір коментує:

«Це порожній жест, який усього лише надає жінкам Саудівської Аравії можливість вступати до безпорадних місцевих рад, а також ретельно відібраним жінкам-прихильницям саудівського режиму бути призначеними до Шура, яка не має жодних повноважень та яка не відіграє жодної ролі у покращенні прав жінок у країні. Яке покращення у сфері впливу жінок на прийняття політичних рішень може мати місце у країні, де втілюється абсолютна монархія, яка зосередила усю політичну владу у тиранічній  хватці  правлячої родини Саудів? Більше того, промова Абдуллаха про надання жінкам права голосу є повним фарсом, бо жінки не мають права, навіть, приїхати до виборчих ділянок за кермом власного авто через неісламські культурні цінності, які укорінилися режимом, що застосував їх примусово.

Ця дія є нічим іншим як цинічним вибриком правлячої родини, яка відчайдушно намагається придушити громадську ненависть до деспотичного режиму та розчинити заклики до політичних та економічних змін. Це  є жалюгідною спробою утриматися при владі та захистити себе від долі інших диктаторів регіону, які були скинуті масовими повстаннями Арабської весни. Хіба Абдуллах і справді може сподіватися, що світ повірить у  те, що режим, який пишається тим, що надає притулок скинутим жорстоким тиранам, має  хоч найменший стосунок до прав  людини? Хіба він може сподіватися, що ми забудемо про те, як десятки жінок та дітей були заарештовані у королівстві за його наказом за те, що виражали свої політичні погляди проти затримання своїх родичів без пред’явлення звинувачень як політичних в’язнів?

Жінки Саудівської Аравії та усього регіону заслуговують на більше, аніж на жалюгідну політичну реформу. Вони заслуговують на більше, аніж на крихти, які кидають правителі – тирани з метою вгамувати їх бажання до змін. Іслам 1400 років тому назад надав жінці право вибирати свого правителя та бути обраними у якості представника народу, і це було істинно революційною зміною у питанні прав жінок у глобальному плані. В Ісламі права та обов’язки визначаються Творцем і тому є невід’ємними, і не є об’єктом забаганок прозахідних диктаторів. Об’єктивний спостерігач не може не помітити іронію у «рішенні» Абдуллаха надати жінка це «право». Хто він такий, щоб забороняти та надавати подібні права? Яку законність має він або його родина, яка буде усунута у найближчий час, вирішувати хоч будь-яке питання, що пов’язане з мусульманами Саудівської Аравії?

Сьогоднішні режими в ісламському світі, а не Іслам, принизили статус жінки до середньовічного рівня. Протягом десятиріч, країни, подібні до Саудії, утворювали лише подобу втілення Ісламу з метою отримання громадської підтримки своєму  правлінню, але у реальності закони приймалися залежно від забаганок деспотів та диктаторів.

«На відміну від сьогоднішніх режимів, основою держави Халіфат є не збереження урядових крісел для окремих правителів, а забезпечення правильного та всебічного втілення Ісламу,одним з пріоритетів  якого є забезпечення потреб та прав людей. Згідно з цим, Іслам розглядає  участь своїх громадян у справі підзвітності правителя крайньою потребою, щоб була можливість забезпечити належне виконання законів Ісламу та доктрини справедливості. Тому Халіфат є системою, яка не бореться проти тих, хто вимагає звіту від правителів та прозорості, навпаки, надає повні можливості для цього. Ця держава спонукає жінок бути членами політичних партій, голосувати за своїх правителів, спонукає бути обраними до Маджліс-уль-Умма (дорадчий орган, який надає раду правителю у різних питаннях), а також дозволяє їм скаржитися на уряд до Махкамат-уль-Мазаллім (суд по справах несправедливості) Це буде держава, у якій вираження власної політичної думки жінками буде мати справжній сенс ,істинну вагу, замість безглуздої теоретичної риторики, яка має місце сьогодні»

«Хізб-ут-Тахрір закликає мусульман, жінок та чоловіків у Королівстві Саудівська Аравія, працювати з нами задля усунення цього незаконного режиму та відновити ісламський спосіб життя, встановивши державу Халіфат».

Доктор Назрін Наваз

Офіційний представник

Центрального інформаційного офісу

Хізб ут-Тахрір

2 Зуль-Хiджа 1432 г.х.

28.10.2011