За короткий час жителі Марокко стали свідками трьох провокуючих заяв. Першою була заява міністра молоді та спорту Рашида ат-Талабі за 9 лютого 2018 року, у якій останній засудив той факт, що у літніх таборах дітей будять на ранковий намаз та примушують їх сидіти під сонцем на п’ятничному намазі.
«Ніч призначена для того, щоб діти спали», — сказав він у зауваженнях, що приписуються йому. Заява ат-Талабі показала, що міністерства молоді та спорту буде вживати жорстких заходів відносно програм дитячих таборів, де відпочивають біля 200 тисяч дітей на рік і переглядати методи виховання дітей у цих таборах.
Друга заява 12 лютого 2018 року зробив міністр юстиції Мухаммад Огад. Він сказав: «Якщо вибір громадян — це здійснення свобод, то вони не повинні здійснюватись у публічному просторі». Він пояснив свої слова наступним прикладом: «Добровільні інтимні стосунки, наприклад, між дорослими без усілякого насильства та примушення, не стосується суспільства. Проте, при цьому варто поважати дімку інших при здійсненні своїх свобод». Третю заяву зробив 22 лютого 2018 року Нуріддін Айюш, член Вищої ради по освіті. У своїй заяві він закликав викладати у школах відкритість до релігій та свободи віросповідання, а також свободу особистості відносно свого тіла не говорячи вже про запровадження у школи уроків уже сексуального виховання. Айюш закликав міністра юстиції внести поправки у закони, що обмежують здійснення цих свобод, пропонуючи внести поправки у статті конституції, які зачіпають свободу особистості та свободу переконань. Айюш, який виступає за гомосексуалізм та сексуальну свободу, додав, що державний міністр по правам людини Мустафа ар-Рамід та голова уряду Саад ад-Дін аль-Османі схвалили його пропозиції та вимоги відносно свободи віросповідання.
Як завжди, правителі затуляють очі на реальні проблеми людей, такі як зубожіння, безробіття, злочинність, погана освіта, погане медичне обслуговування, широко поширена корупція. І бачать вони лише те, що турбує їх хазяїв, а саме — цнота суспільства, привчання дітей до намазів та інші прояви повернення людей до своєї релігії. Новим в усьому цьому стало те, що ці дві заяви були зроблені двома міністрами, які належать до однієї і тієї ж партії «Національне об’єднання незалежних», яка є наближеною до палацу. По усі видимості, ця партія готується зайняти тепле місце партії «Істинність та сучасність», яку у минулому Марокканське королівство усіляко підтримувало, але, незважаючи на це, вона програла на попередніх виборах. Із вищесказаних заяв можна ясно зрозуміти, що шлях перебування при владі та захисту своїх крісел лежить через зухвалість у відношенні законів Аллаха, поширення корупції та запобігання добра. Третя заява також належить чоловіку, наближеному до палацу, який закликана бути громадським активістом та одним із представників громадянського суспільства. Вже прославились він та його син Набіл Айюш тим, що вони постійно намагались поширити розпусту у суспільстві. Відомо, що ситуація дійшла до того, що свободи особистості!
Що стосується правлячої партії, яку брехливо прираховують до ісламістів, то, як і завжди, від неї не послідувало ані схвальної, ані негативної реакції. Вона проігнорувала ці заяви і свідомо відмовилась коментувати їх, як нібито це її не стосується. І як може бути інакше, хіба вона могла насмілитись критикувати людину або міністрів партії, які користуються зростаючою підтримкою палацу. Навпаки, ця партія не усукає можливості продемонструвати свою відданість неухильному служінню палацу!
Перелюбство є категоричною забороною та очевидним положенням у релігії. Навіть якщо обидві сторони скоять перелюбство за власним добровільним вибором, це не анулює встановлену Шаріатом заборону і не знімає важкості злочину. Всевишній Аллах говорить:
وَلَا تَقْرَبُوا الزِّنَا إِنَّهُ كَانَ فَاحِشَةً وَسَاءَ سَبِيلًا
«Не наближайте до перелюбства, адже воно є гидотною та поганим шляхом» (17:32),
الزَّانِيَةُ وَالزَّانِي فَاجْلِدُوا كُلَّ وَاحِدٍ مِّنْهُمَا مِائَةَ جَلدَةٍ وَلَا تَأْخُذْكُم بِهِمَا رَأْفَةٌ فِي دِينِ اللَّهِ إِن كُنتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَاليَوْمِ الآخِرِ وَليَشْهَدْ عَذَابَهُمَا طَائِفَةٌ مِّنَ المُؤْمِنِينَ
«Перелюбку те перелюбця — кожного із них треба висікти сто разів. Нехай не оволодівають вами жалощі до них заради релігії Аллаха, якщо ви вірите в Аллаха та в Останній день. Свідками їх покарання нехай буде група віруючих» (24:02).
Історія про покаяння Маіза аль-Асламі та жінки із роду Гамід підтверджує факт того, що Посланець Аллаха ﷺ застосував у відношенні них кримінальне покарання, незважаючи на те, що перелюбство в обох випадках було скоєно по обопільній згоді і ніхто не бачив цього. Що стосується гомосексуалізму, то це настільки огидні дії, що не варто навіть згадувати про нього. Кожна здорова та нормальна людина не приймає подібних дій. Заборонність цього є очевидною в Ісламі. Під час пророка Лута (мир йому) люди вважали це припустимим, і Всевишній Аллах погубив їх:
وَلُوطاً إِذْ قَالَ لِقَوْمِهِ أَتَأْتُونَ الفَاحِشَةَ مَا سَبَقَكُمْ بِهَا مِنْ أَحَدٍ مِّنَ العَالَمِيْنَ * إِنَّكُم لَتَأْتُونَ الرِّجَالَ شَهْوَةً مِّنْ دُونِ النِّسآءِ بَلْ أَنْتُم قَوْمٌ مُّسْرِفُونَ * وَمَا كَانَ جَوَابَ قَوْمِهِ إلاَّ أَنْ قَالُوا أَخْرِجُوهُم مِّنْ قَرْيَتِكُمْ إِنَّهُمْ أُنَاسٌ يَتَطَهَّرُونَ * فَأَنْجَيْنَاهُ وأَهْلَهُ إِلاَّ امْرَأَتَهُ كانَتْ مِنَ الغَابِرِيْنَ * وَأَمْطَرْنَا عَلَيْهِم مَّطَراً فانْظُرْ كَيْفَ كَانَ عَاقِبَةُ المُجْرِمِيْنَ
«Ми відправили Лута (Лота), і він сказав своєму народу: «Невже ви станете коїти гидоту, яку до вас не коїв ніхто із світів? У похітливому жаданні ви приходите до чоловіків замість жінок. Воістину, ви — народ, що не знає міри». У відповідь його народ лише сказав: «Проженіть їх із вашого селища. Воістину, ці люди хочуть очиститись». Ми врятували його та його родину, окрім дружини, яка опинилась серед тих, хто залишився позаду. Ми пролили на них дощ. Подивись, яким же був кінець грішників!» (7:80–84).
Виправдання перелюбства по обопільній згоді та нетрадиційних сексуальних відносин під приводом свободи особистості скеровано для того, щоб скасувати покарання за ці злодіяння і почати пропаганду цього у суспільстві. Усе це не має нічого спільного з шаріатськими законами, а швидше усього, це — втілення принципу відкритості, до якого закликають прибічники секуляризму. Це — явне порушення законів,встановлених Всевишнім Аллахом. До сьогоднішнього дня держава знала, що у суспільстві сильно поширились випадки перелюбства, що у країні практикуються нетрадиційні сексуальні відносини. Проте державні мужі затуляли очі на це. Тепер,здається, держава хоче легалізувати це на офіційному рівні і більше не вважати злочинними ці дії, щоб наша країна перетворилась на розсадник розпусти та притулок для перелюбців та людей с нетрадиційною сексуальною орієнтацією.
Що стосується удаваної турботи про здоров’я дітей для того, щоб їх не будили на ранковий намаз або не усаджували під сонцем під час по проповіді п’ятничного намазу, то цього міністра ніяк не бентежить та не турбує той факт, що діти під відкритим сонцем та годинами безперервно грають у футбол або боліють на стадіонах під час змагань. На жаль, цього міністра турбує лише те, що діти очікують намаз. Такій награній турботі ніхто не повірить!!! Якщо б цей міністр був чесний у своїх словах, то ані він, ані його уряд не дозволили б жити цим дітям в умовах бідності, холоду, голоду, захворювань та тяжкої праці.
Визнання перелюбства та гомосексуалізму дозволеними та викладання цього в учбових закладах розцінюється як тяжкий гріх та занепалий вчинок. Всевишній Аллах приготував за це суворе покарання на цьому світі та у світі вічному. Всевишній Аллах говорить:
إِنَّ الَّذِينَ يُحِبُّونَ أَن تَشِيعَ الْفَاحِشَةُ فِي الَّذِينَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ وَاللَّهُ يَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ
«Воістину, тим, які люблять, щоб про віруючих поширювалась гидотна, уготовані тяжкі страждання у цьому світі та в Останньому житті. Аллах знає, а ви не знаєте» (24:19).
Так само і заборона дітям намазу під приводом турботи про їх здоров’я розцінюється подражанням язичнику Абу Джахлю. Всевишній Аллах говорить:
أَرَأَيْتَ الَّذِي يَنْهَى * عَبْدًا إِذَا صَلَّى * أَرَأَيْتَ إِنْ كَانَ عَلَى الْهُدَى * أَوْ أَمَرَ بِالتَّقْوَى * أَرَأَيْتَ إِنْ كَذَّبَ وَتَوَلَّى * أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى * كَلَّا لَئِنْ لَمْ يَنْتَهِ لَنَسْفَعًا بِالنَّاصِيَةِ * نَاصِيَةٍ كَاذِبَةٍ خَاطِئَةٍ * فَلْيَدْعُ نَادِيَهُ * سَنَدْعُ الزَّبَانِيَة
«Що ти думаєш про того, хто заважає рабу, коли той молиться? Що ти думаєш, а якщо він був на правому шляху або закликав до богобоязливості? Що ти думаєш, а якщо він порахував брехнею істину та відвернувся? Невже він не знав, що Аллах бачить його? Але ні, якщо він не облишить, то Ми схопимо його за хохол — хохол брехливий, грішний й. Нехай він зве своє зборисько» (17:9–18).
О мусульмани!
Наші правителі не мають нічого спільного з нами! Вони вирощені згідно з західними програмами навчання та мислять як європейці, не говорячи вже про те, що вони найкращим чином служать на благо західним ідеалам. І доти, доки вони будуть над нами, вони будуть звужувати простір ісламських законів та атрибутів у нашому житті та житті наших дітей, доки повністю не знищать будь-які ісламські прояви. І кожне наше мовчання надихає їх на зухвалість у відношенні тих питань релігії, які раніше вони боялись чіпати. Так зупиніть же їх! Засудіть їх злодіяння! Знайте, що єдиним кардинальним рішенням є те, до чого ми вас завжди закликали — Праведний Халіфат з методом пророцтва, який покладе край правлінню цих підлих людей та ствердить на їх місце справжніх чоловіків, на кшталт Абу Бакру та Умару, які будуть керувати згідно з законами Всевишнього Аллаха та покарають кожного, хто наважиться дерзнути у відношенні будь-кого закону Аллаха.
Професор Мухаммад Абдуллах
28.02.2018