Ні, муфтіят, веління Ісламу відносно політичної системи відомо та встановлено – це Халіфат, окрім якого усе інше є забороненим… Побійтеся ж Аллаха !

Єгипет
Друкарня

Єгипетський муфтіят оприлюднює фетву про дозвіл  політичного плюралізму та про те, що у веліннях  Ісламу відсутня наявність певно визначеної політичної системи.

Ця фетва спирається (згідно з поясненнями самого муфтіяту) на принцип обрання першого, другого та третього халіфів, де  Пророк ﷺ не казав про халіфа після себе, у той час як самими мусульманами був обраний Абу Бакр (р.а.), який потім обрав у якості халіфа мусульман після себе Умара, а він обрав шістьох послідовників, з числа яких повинен залишитися один.

 

Ця фетва має на меті введення людей в оману та обдурення їх. Бажана мета – очистити  шлях перед поняттям світської громадянської  держави, яку хочуть нав’язати населенню  Єгипту. Спроби Америки та її агентів з боку режиму, які стоять за виданням  цієї  фетви, являють собою спроби, що приречені на поразку. Бо Сам Всевишній Аллах дав слово про встановлення Його релігії та зміцнення її на землі. Всевишній Аллах каже:

وَعَدَ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا مِنكُمْ وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَيَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِي الْأَرْضِ كَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِينَ مِن قَبْلِهِمْ وَلَيُمَكِّنَنَّ لَهُمْ دِينَهُمُ الَّذِي ارْتَضَىٰ لَهُمْ وَلَيُبَدِّلَنَّهُم مِّن بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْنًا

 «Аллах обіцяв тим із вас, які увірували та робили праведні діяння, що Він обов’язково зробить їх намісниками на землі, подібно до того, як Він зробив намісниками тих, хто був до них. Він обов’язково надасть їм можливість сповідувати їх релігію, яку Він схвалив для них» (24:55). 

Також Пророк Аллаха ﷺ  у добрій звістці сповістив нас про це «…потім настане Халіфат, заснований на методі пророкування. Потім він замовкнув».

Системою правління в Ісламі, наявність якої надав в обов’язок Господь світів, повинен бути Халіфат, де посада Халіфа обіймається людиною за допомогою байату, даного на книзі Аллаха та сунні Його посланця, що правління буде здійснюватися на основі того, що ниспослав Аллах.

Доводять вищесказане велика кількість доказів, виведених із книги Аллаха, сунни, одностайності послідовників:

Що стосується Корану,Всевишній Аллах каже:

فَاحْكُم بَيْنَهُم بِمَا أَنزَلَ اللَّهُ ۖ وَلَا تَتَّبِعْ أَهْوَاءَهُمْ عَمَّا جَاءَكَ مِنَ الْحَقِّ

 «Суди ж їх згідно з тим, що ниспослав Аллах, і не догоджуй їх бажанням, уникаючи істини, що явилася до тебе» (5:48).

وَأَنِ احْكُم بَيْنَهُم بِمَا أَنزَلَ اللَّهُ وَلَا تَتَّبِعْ أَهْوَاءَهُمْ وَاحْذَرْهُمْ أَن يَفْتِنُوكَ عَن بَعْضِ مَا أَنزَلَ اللَّهُ إِلَيْكَ

 «Суди поміж ними згідно з тим, що ниспослав Аллах, не догоджуй їх бажанням та стережися їх, щоб вони не відсторонили тебе від частини того, що ниспослав тобі Аллах» (5:49).

Що стосується Сунни, Посланець Аллаха ﷺ сказав: «Хто припинив підкорятися, зустріне  Аллаха Судного Дня і не буде у нього виправдання. А хто помер, не  маючи  присяги, той помер смертю часів невігластва», передав Муслім.

Також Пророк Аллаха ﷺ сказав: «Синами Ізраїлю керували  пророки. Якщо помирав один порок,йому на чергу приходив інший пророк. Після ж мене пророків не буде. У майбутньому з’являться халіфи, і їх буде багато». Сподвижники спитали: «Що ж ти нам накажеш?». Пророк (с.а.в.) сказав: «Будьте вірними тому  байату, який  ви дали першому, і  першому  з них, та віддавайте їм їх права. Воістину, Аллах спитає про те, що Він дав їм під паству (відповідальність),передав Муслім.

Стосовно ж одностайності  сподвижників, то вони, хай буде задоволений  ними усіма Аллах, виразили одностайну згоду у питанні обов’язкового встановлення Халіфу після смерті Посланця Аллаха (с.а.в.). Абсолютно усі одноголосно погодились з тим, що Халіфом повинен стати Абу Бакр, після його смерті Умар, за ним – Усман.
 
Єдиним видом системи правління в Ісламі є Халіфат. Ця система відрізняється від  решти  видів  відомих нам систем правління  у світі, поза різницею, відрізняється це в основі, на якій вони будуються або на ідеях, концепціях, критеріях, законах, на основі  яких відбувається правління, або відміна полягає у конституції та нормах, які встановлюються для  втілення їх у життя, або самим видом  держустрою, що виражене в ісламській державності – отож, Халіфат відрізняється від решти видів правління у світі. Бо це не є королівською системою  правління і  Іслам не визнає нічого подібного. Це не є також імперією, або федерацією, де кожна республіка, маючи деяку самостійність, об’єднана в одному загальному правлінні. Це не є і республіканською системою правління, яка виникла у відповідь на тиранію та деспотизм королівської системи правління.

Це не є демократичною системою, у своєму первісному значенні цього слова,де  законодавча влада належить народові, який приймає закони, дозволяючи та забороняючи  те, що забажає, а також  з точки зору відсутності прихильності до законів Шаріату  під  приводом свобод. Невірні  чудово  розуміють, що мусульмани  не визнають демократію у її справжньому обличчі, по цій причині невірні колонізаторські країни (зокрема Америка сьогодні) намагаються запровадити ці поняття у мусульманські країни за допомогою брехні та введення людей в оману, нібито демократія – це усього лише інструмент обрання правлячої особи. Ми бачимо, як вони грають на почуттях мусульман, нібито найголовнішою та найвідміннішою рисою демократії є принцип обрання правителя, що відбувається через те, що у мусульманських країнах присутня несправедливість, тиранія, затулення ртів та диктатура.
 
Стосовно ж  держапаратів держави Халіфат  у правлінні та адміністрації, то вони є такими, як на це вказують шаріатські докази:

1.Халіф
2.Муавін ат-Тафвід
3.Муавін ат-Танфіз
4.Валії
5.Амір Джихаду (військо)
6.Внутрішня безпека
7.Зовнішні відносини
8.Промисловість
9.Судочинство  (Када)
10. Адміністративний апарат (інтереси людей)
11. Байт-уль-Мал (Майнова казна)
12. ЗМІ
13. Маджліс-уль-Умма (Шура та звіт)

Саме у цьому виражена політична система, яку визначив Іслам та зобов’язав її наявність з метою втілення шаріату Аллаха. Лише ця система здатна вирішити проблеми Єгипту з усіх боків життєдіяльності. Мова йде про ті проблеми, які виникли на початку через причину наявності системи, встановленої людиною, демократичної, капіталістичної, яка залишила у подарунок, не показавши виходу з ситуації населенню Єгипту, а також усього світу,  кризи сьогодення. З дозволу Аллаха, Америка та її агенти з числа чиновників цього режиму не зможуть нав’язати нам поняття громадянської світської демократичної ліберальної капіталістичної  держави з ісламським відтінком!
 
Стосовно ж методу обрання кожного окремо праведного Халіфу,то це має відношення до способу проведення виборів, а не є політичним плюралізмом. Кожен з чотирьох халіфів є праведним халіфом, який втілював шаріат Аллаха найкращим чином, всеохоплююче та миттєво, без поступовості, за допомогою держави Халіфат. Ніхто з них не втілював у життя таку політичну систему, яку бажав би бачити він сам або більшість людей. Вони запроваджували надану їм в обов’язок єдину політичну систему, якою є Халіфат, який не може бути політичним плюралізмом. В ісламській політичній системі правління не можуть приймати участь політичні партії, які засновані не на ісламському світогляді, бо Всевишній Аллах каже:

أَفَحُكْمَ الْجَاهِلِيَّةِ يَبْغُونَ

«Невже вони шукають суду часів невігластва» (5:50)

إِنِ الْحُكْمُ إِلَّا لِلَّهِ

«Рішення приймає лише Аллах» (6:57).

У свою чергу, Хізб-ут-Тахрір у своїй літературі, яка видана партією, усе розтлумачив у подробицях з наведенням шаріатських доказів, в одній з книг під назвою: «Держапарати Халіфату (у правлінні та адміністрації)», а також у книзі «Введення для конституції та причини, які зобов’язують її прийняття» (перший та другий томи).
 

إِنَّ الَّذِينَ يَكْتُمُونَ مَا أَنزَلْنَا مِنَ الْبَيِّنَاتِ وَالْهُدَىٰ مِن بَعْدِ مَا بَيَّنَّاهُ لِلنَّاسِ فِ الْكِتَابِ ۙ أُولَٰئِكَ يَلْعَنُهُمُ اللَّهُ وَيَلْعَنُهُمُ اللَّاعِنُونَ

 «Воістину, тих, хто приховує ниспослані Нами ясні знаміння та провідні вказівки після того, як Ми розтлумачили це людям у Писанні, прокляне Аллах та проклянуть ті, хто проклинає» (2:159).

Інформаційний офіс
Хизб ут-Тахрір Єгипет
№ 11/21
19 мухаррама 1433 г.х.
14/12/2011