Йорданський парламент схвалив законопроект бюджету уряду і законопроект бюджету урядових одиниць за 2014 рік. Дякуючи цьому схваленню уряд дав зелене світло подальшому розкраданню народного майна, зубожінню людей та змору їх голодом. Це не єдиний “ шедевр ” йорданського парламенту, який фактично є партнером уряду і одним із його інструментів, які використовуються для продовження і узаконювання корупції, щоб подати її як реформи. Однак, варто звернути пильну увагу на деякі статті спільного бюджету і даного законопроекту, щоб сповістити йорданський народ, у яку прірву правлячий режим бажає ввергнути їх з причини їх мовчазного ставлення до того, що відбувається.
Розповідаючи про спільний бюджет, міністр фінансів сказав: “Тут може виникнути природне питання про зростаючу заборгованість, яка досягне 80% від ВВП у кінці цього року, а також про здатність йорданського уряду обслужити і погасити суму заборгованості. Відповіді на ці питання можна отримати по двох частинах…». Зрозуміло, що міністр фінансів тут пропонує доступні уряду вибори для взаємодії з кризою заборгованості. За його словами, перша частина: «Уряд звісно усвідомлює майбутній тягар цієї заборгованості, але яка альтернатива: Припинити платити зарплатню, зупинити капітальні проекти чи понести проблеми від перебою у подачі електроенергії і води? Чи можемо ми вдатися до таких самих заходів, які були вжиті деякими європейськими урядами для зменшення зарплатні бюджетникам на 40% у деяких випадках, чи відмовитися від 20-30% робітників державного сектору, що стало причиною росту рівню безробіття у них до 30-40%? Відповідь очевидна, адже питання раціоналізації і реформи державного сектору, у тому числі злиття і усунення деяких установ, а також підтримка приватного сектору, є однією із загальноприйнятих цілей...». Потім від розповів про другий варіант: «Друга частина відповіді на ці питання пов'язана з історичними експериментами з боргової кризи. У 2002 частка боргу до ВВП складала близько 100%.
Зрозуміло, показники за 1989 рік трохи зросли, а рівень інфляції тоді досяг майже 25%. Тоді запаси Центрального банку в іноземній валюті були близькі до нуля. Однак ми змогли впоратися з кризою у 1989 році. Як і змогли у період з 2006 до 2008 років повернути коефіцієнт заборгованості у відношенні з ВВП на 60%. У нас навіть утворився надлишок у спільному бюджеті одного року, а саме у 2006 році. Отже, можна вийти з кризи заборгованості за рахунок економічного росту, який склав близько 7,5% реального росту у період з 2006 по 2008 рік..».
Отже, запропоновані уряду варіанти, за словами міністра фінансів, обмежуються двома варіантами; Перший з них — позбавитися від робітників державного сектору і зменшити зарплатні, а другий — збільшити темп економічного росту. Тут напрошується питання: «Уряду і депутати! Що робити, якщо уряд не міг домогтися росту в економіці? Особливо, в контексті законопроекту говориться, що міжнародні інститути сподіваються хоча б на невеликий темп економічного росту. Чи означає це, що тільки перший варіант уряду є єдиним варіантом перед урядом, тобто позбавлення від більшої частини бюджетників і скорочення зарплатні решті, а також підняття цін на товари і послуги, що зробить їх недоступними для широкого кола? Скоріш за все, саме цей варіант буде виконано у життя, а законопроект спільного бюджету є предтечею тому.
Необхідно звернути увагу на те, що законопроект спільного бюджету — це ніщо інше, як легітимне прикриття вимогам Міжнародного Валютного Фонду, а також рішення, які представив уряд цьому Фонду. Даний законопроект необхідно читати паралельно з читанням декларацій і посібників Міжнародного Валютного Фонду. Тому що фактичним правителем фінансової політики у Йорданії є саме МВФ. У грудні 2013 року МВФ оприлюднив інформацію, що майбутні заходи уряду у 2014 році включать в себе правки до закону про прибутковий податок, щоб збільшити відсоткову ставку податку з 14% до 25%. Також планується знизити захисний мінімум податку з надходження від 12000 дінарів на 9000 дінарів. Також планується збільшити розмір податку з 30% до 35%. Доповідь МВФ однозначно говорить про намір уряду підвищити ціни на муку, воду і електроенергію, а також продовжити політику тарифікації палива і підвищити збір на деякі послуги, як мито на придбання закордонного паспорту і легалізацію компаній, а також податок на предмети розкоші. Доповідь відзначає намір уряду скасувати пільги з податків на продаж за низкою товарів, у тому числі заліза і будівельних матеріалів. Одним словом, уряд приготував свій меч, щоб обідрати з народу рештки плоті. І ніщо не зможе завадити йому в цьому, поки люди мовчки будуть спостерігати за тим, що відбувається!
Мусульмани Йорданії!
Причиною сьогоднішнього економічного положення Йорданії є капіталістична система, яка виконується над нами. Ця система, яка за своєю суттю, створює біди і краде майно людей. Глибокі кризи, які переживають усі держави світу, слугують природним результатом виконання цієї системи, яка дозволяє корупціонерам розкрадати багатство країни. Не залишилось жодного громадського майна, яка вціліло від їх грабіжництва і марнування. Вони зробили доступним усе для кожного жадібного і спритного крадія. Гірше того, вони дозволили таким міжнародним організаціям як МВФ, Міжнародний Банк та інші, повновладно розпоряджатися долями людей і країни загалом. Тому Йорданія не врятуватись від своєї біди, доки вона не позбавиться від цієї системи, яка ізолювала релігію від життя людей. І це можливо лише шляхом праці над відновленням ісламського життя шляхом встановлення держави Халіфат, частиною якої є Йорданія. У протилежному випадку, усі інші шляхи продовжать пригнічувати людей приниженням, голодом і позбавленням умов нормального життя.
Всевишній Аллах говорить:
وَمَنْ أَعْرَضَ عَنْ ذِكْرِي فَإِنَّ لَهُ مَعِيشَةً ضَنْكًا وَنَحْشُرُهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ أَعْمَى
«А хто відвернеться від Мого Нагадування, того очікує тяжке життя, а в День воскресіння Ми воскресимо його сліпим» (20:124).
Інформаційний офіс Хізб ут-Тахрір Йорданія
№ 35/11
П'ятниця, 23Рабі уль-авваль 1435 р.х.
24/01/2014