Щоденна газета Ахбар аль-Йовм, яка була видана в Ємені у четвер і п'ятницю 18 і 19.07.2013 р. у своїх двох номерах 3081 і 3082 повідомляла звістку про суперечність групи створення держави на конференції національного діалогу в середу 17.07.2013р. відносно статей конституції, що стосуються сутності державі, джерела законодавства і подачі голосування за них до примирної комісії, після того як жодна група не набрала 90% голосів згідно з внутрішніми правилами конференції діалогу.
Перша група з 37 членів “Партії конференції, Соціалістичний, Насирій, Право, Ансари Аллаха у відношенні 84% присутніх проголосували за те щоб “ісламський шаріат був основним джерелом законодавства ”. У той час як друга група з семи членів “Партії реформи і ар-Рашад” у відношенні 16% присутніх проголосували за те, щоб ісламський шаріат був джерелом усіх законодавств”.
Також серед цієї ж групи були суперечності відносно статті, що стосується зв'язку релігії з державою. І перша група з 35 членів у відношенні 79% присутніх проголосувала за те, щоб «Ємен був світською державою, основаною на громадянстві, волі народу і верховенства конституційних законі» проти 9 членів у відношенні 20% присутніх які проголосували за те, щоб «Іслам був релігією держави» або ж щоб «Ємен був незалежною суверенною державою, релігією якої буде Іслам, мовою буде арабська і форма держави буде республіканською». Варто зазначити, що число голосувавших складало 44 члени від загального числа членів групи 55.
Хіба стане комісія створення держави, що складається з 55 членів, визнавати конституцію і правки французького походження... Хіба стане вона визнавати це всупереч тому, що мільйони людей бажають конституцію, виведену з Корану і Сунни?! Хіба ви не бачите як вводять в оману з демократичною системою, коли меншість приймає те, з чим не згодна переважна більшість людей?!
Потім задачею узгоджувальної комісії згідно з внутрішніми правилами конференції діалогу є узгодження суперечливих точок зору і щоб жодна з них не отримала 90%. І результатом узгоджувальної комісії буде лише компромісне рішення, яке є основою усіх бід капіталістичної ідеології. Де була досягнута ця згода між мислителями і представниками церкви і не виправдання однієї групи над іншою і створення з них гібридних перевертнів?!
Сьогодні бажають експортувати цього гібрида нам і ми вже бачили як капіталістична ідеологія після двох століть життя стала гойдатися, знищуючи усе живе і гублячи життя людства інтелектуально, політично, соціально і економічно. Це після того, як вона зробила розум джерелом законодавства в усіх сферах життя. Хіба мусульмани Ємену бажають щоб результатом їх життя був подібний результат? Або вони вважають, що у них буде інший кінець?
Пророк ﷺ сказав: “Ви обов'язково підете за звичаями попередніх, крок з кроком, п'ядь за п'яддю, лікоть за ліктем так, що якщо вони увійдуть в нору ящірки, то і ви увійдете в неї. Його спитали: За іудеями і християнами? Пророк ﷺ відповів: А за ким же іще». Передав аль-Бухарій і Муслім від Абу Саїда аль-Худрій. Хіба не ганебно коли Ансари Аллаха голосують за внесення змін у конституцію, приймають капіталістичні ідеї, закони і систему, й залишають книгу Аллаха і Сунну Його Пророка, при цьому стверджуючи зворотнє?! Але їх участь у революції в Ємені і підтримка ними злочинця Сирії — це відповідь тим, хто задається питанням про нинішню їх позицію у відношенні внесення змін у конституцію Ємену.
Хіба люди в Ємені не усвідомили досі, що розбіжність статей в тіні нинішньої конституції ініційована і повторюється так само як у 1991р., щоб вони не думали міняти нинішню французьку конституцію, основану на доктрині капіталізму “відділенні релігії від життя ” і слідуванні за пристрастями, уособленої в іншій конституції, не основаної на ісламській доктрині, виведеній з Корану і Сунни?
І що вони ще раз повинні боротися за статті конституції, які не міняють нічого з нашої політичної, економічної, соціальної, освітньої реальності і зовнішньої політики. Навпаки, не тямлять нічого ті, хто закликає до зміни лише двох статей конституції і вони у неведенні решти статей. Вони не розуміють, що тим самим вони надали забарвлення Ісламу західним ідеям, його системі і законам, і що справжнє перетворення буває за допомогою перетворення ідей, законів і системи, і воно повинно зробити ісламську доктрину основою держави, так щоб у його структурах і апаратах не було нічого, що не має до нього відношення. У той же самий час вона повинна бути основою конституції і законів, й не повинно бути нічого, що не має до неї відношення, й усе повинно витікати з ісламської доктрини, як приводиться у першій статті проекту конституції держави Халіфат, що складається з 190 статей.
Західні країни були роздратовані революціэю у лютому 2011р. проти їх систем, ідей слуг у Ємені, так як і в інших країнах, боячись що їх республіканська система, що експортується до нас не за нашим бажанням, буде замінена ісламською системою і завершиться їх колонізація і гегемонія у наших країнах. І підступний Захід став залякувати нас війною “хоча він поніс би втрати у випадку війни, оскільки вона поставила б під загрозу нафтові свердловини у Перській затоці і закрила б Баб-єль-Мандеб перед його суднами нафти ”. Він став нести до нас свої політичні рішення з числа яких конференція діалогу, назначив дату її проведення, визначив порядок денний, профінансував її і з'явилися її представники.
Хізб ут-Тахрір провів прес-конференцію незадовго до початку конференції діалогу, у якій викрив підступи Заходу, що стоять за цим діалогом у Ємені і розтлумачив метод, за яким потрібно йти для здійснення мети революції, здійснюючи справжнє перетворення. Він роздав тисячі копій проекту конституції держави Халіфат, виведеної з Корану і Сунни, й отримав привітання і схвалення людей. У той час як дехто вважав, що вони будуть визначати конституцію на конференції діалогу, а не Франція. Де вони сьогодні у відношенні того, що ми сказали і того що вони говорили учора?!
Люди не дослухалися до застереження щирих синів, про те щоб вони не приймали західні рішення, що витікають з його планів віддалити Іслам від виконання на протязі останніх п'ятдесяти років і його заклик до відділення релігії від життя під назвою громадянська держава, відносно якої дехто сперечався, що це не секулярістська держава і що це та держава, яку встановив Пророк ﷺ у Медині і що це не військова держава!
Ми — Хізб ут-Тахрір, повторюємо свої поради, як це робили учора і кажемо їм, що вже прояснилося вам те, що ви учора не думали, що воно спіткає вас. Якщо ви правдиві, то немає виходу у вас не інакше як відкинути капіталістичну систему з її ідеями і законами, починаючи з французької, яка у вас в руках і доходячи до системи правління і встановлення Халіфату, який є обіцянкою нашого Господа і доброю звісткою нашого пророка Мухаммада ﷺ.
Абдуль Мумін аз-Зайлаий
Голова інформаційного офісу ХТ, Ємен
№ H.T.Y. 157
12 Рамадан 1434 г.х.
21.07.2013