Після того як в Ємені почалася революція, Захід став квапливо діяти для того, щоб взяти її під свій контроль через своїх агентів в особі різних організацій, партій і політиків.
Народ Ємену спрямувався до ліквідації несправедливості і свавілля, які спіткали його в усіх сферах життя: політичній, економічній, соціальній, освітній тощо. Природною причиною скрутного становища в країні є виконання над людьми капіталістичної системи, де капіталісти встановлюють своє панування над надбанням народу і його правами, зливаючи владу з капіталом і сприймаючи покладену на них відповідальність як приємну здобич.
Жителі Ємену не повстали з вимогою федералізації країни, і цього не було в їх думках. Однак Захід знайшов слушний момент для досягнення своїх цілей і у першу чергу це стосується Америки, яка бажає розділення Ємену, підтримуючи через Іран шиїтський рух хаусітів. Америка стояла за варіант двох регіонів як початкову стадію розділення країни.
Що стосується Британії, то вона також поспішила зберегти свої інтереси, розглядаючи наявну в країні кризу як особистий конфлікт між трьома правлячими родинами, як заявляв про це тодішній посол Великобританії. Тому Великобританія працювала над пошуком способів урегулювання конфлікту, в якому виключалася б загроза її інтересам і інтересам цих родин. Вона старалася чинити перепони діям Америки і стояла за ідею мультифедеративної держави, щоб не втратити свої інтереси.
Відомо, що виступивший з революцією народ не вимагав федералізації країни і цього не було на думці у людей. Варіант федеративного влаштування країни був імпортований з посольств західних країн з їх різноманітними інтересами, де яскраво проявилася боротьба за нафтові, газові та інші природні багатства країни.
Народ вийшов, скаржачись на свої біди, які спіткали його з боку впливових і панівних над ним і його багатствами людей. Ці біди народу виражалися у бідності, невігластві, безробітті, політичній несправедливості і погіршенні ситуації в усіх сферах життя суспільства (соціальній, політичній, економічній, освітній тощо).
Після цього ми спостерігали втручання Заходу, який став діагностувати хворобу суспільства і надавати йому лікування для абсолютно іншої хвороби. У цьому процесі на боці Заходу взяли участь політики, що підписалися під цим діагнозом, які зрадили народ і не дали йому вірних порад. Навпаки, вони приєдналися до Заходу, запевняючи народ у тому, що “саменовая папка це лікування необхідне для його хвороби”. Таким чином, у якості рішення проблеми виступила ідея федералізації.
Рішення проблеми жителів Ємену можливе лише після дослідження сутності даної проблеми і її причин з наступним її вирішенням щирими і довіреними представниками ісламської умми, а не колонізаторським Заходом і його агентами в особі користувачів народним багатством і улесливих політиків.
Федералізм недійсний і безкорисний за шаріатом і де-факто:
За шаріатом: Система правління в Ісламі не є федерновая папкаальною, за якої частини федеральної держави є державними утвореннями, що володіють юридично певною самостійністю і об'єднуються верховною владою. Система правління в Ісламі є унітарною, де усі регіони держави приймаються до уваги у рівному степені , як і столиця держави. Фінансові органи усіх регіонів держави є одним єдиним органом. В державі існує один бюджет, з якого ведуться витрати на усі потреби населення усіх регіонів. Якщо фінансовий збір якогось регіону в державі перевищує його потреби, він отримує з бюджету кошти згідно зі своїми потребами, а не зі своїм фінансовим збором. Також, якщо фінансовий збір іншого регіону не покриває його власні потреби, він також отримує кошти із загального бюджету, гідно зі своїми потребами, не дивлячись на обсяг зборів.
Таким чином, система правління в Ісламі є ісламською, яка за своїми основами і принципами відрізняється від усіх інших відомих сьогодні у світі систем управління державою, не дивлячись на присутність між ними деякої зовнішньої схожості. Правління в ньому є централізованим, верховна влада зосереджена в одному загальному центрі, який керує і контролює усі частини держави. У ньому допустима незалежність якоїсь його частини, адже обов'язковим є збереження цілісності держави. Верховна влада призначає усіх правителів у регіонах і осіб, відповідальних там за фінансову діяльність і економіку. Вона очолює все судочинство в усіх регіонах держави. Ця система характеризується централізованим правлінням і децентралізованим адміністративним управлінням.
Не дивлячись на обширність територій ісламського Халіфату в минулому, поряд з примітивністю засобів того часу, багатства надходили кожному громадянину цієї держави, навіть якщо він жив десь на віддалених околицях. Більше того, халіф навіть вважав себе відповідальним за тварин у цій державі.
Наприклад, відомо, що Умар ібн аль-Хаттаб говорив: “Якщо десь в Іраку оступиться вівця чи мул, я боюсь, що буду спитаний про те, чому я не зробив для них доріг». Інший халіф Умар ібн Абд аль-Азіз говорив: «Посипайте зерном схили гір, щоб не говорили, що у мусульманських землях голодують птахи».
Таким є Іслам, його держава, його система і справедливість.
Де-факто: Федералізм не є рішенням проблем народу Ємену. Проблема розподілу багатства не вирішується з федералізмом, тому що це не та система, яка дає можливості кожному індивіду користуватися своїм багатством всередині регіонів. Гарантоване забезпечення багатством кожного індивіда в народі реалізовується лише в економічній системі Ісламу і в його державі. Центр в ісламській державі не мав якихось матеріальних та економічних привілеїв. Він отримував прибутки від регіонів і потім розподіляв їх згідно із законами Ісламу, щоб вони доходили до кожного громадянина в державі.
Федеративні системи правління, особливо в Америці, пережили тяжкі економічні кризи. Після перемоги Обами на президентських виборах, 20 заможних американських штатів подали федеральній владі петиції за відділення від США, мотивуючи це своїм небажанням нести тягар бідних штатів.
Не дивлячись на те, що Америка тримається на світових багатствах шляхом колонізації народів і поглинання їх ресурсів, її зовнішній борг досягає майже 17 трильйонів доларів, а більше 40 мільйонів жителів Америки живуть за межею бідності. Таким чином, якщо подивитися на інші наявні у світі федеративні держави, то видно, що їх населення страждає від виконуваної над ними капіталістичної системи.
Федералізм не дає справедливого розподілу багатств. За федералізму можна спостерігати розподіл і розділення влади між сторонами, які борються одна з одною, а що стосується багатства, то воно уходить західним компаніям і їх впливовим агентам під владою капіталістичної системи, яка керує світом.
Федералізм насправді є величезною несправедливістю. За нього один регіон може володіти багатствами, виключаючи інші регіони, хоча в Ісламі ці багатства є суспільною власністю, яка належить усім громадянами ісламської держави. Так Посланець Аллаха (мир йому і благословення) сказав: «Люди володіють правом спільного користування трьома речами: водою, пасовищами і вогнем». Таким чином, нафта, газ, природні копалини, моря, узбережжя, громадські площі — це належить усім громадянам ісламської держави. І хоча контроль над цими багатствами здійснюється з боку держави, однак вони не є власністю держави або якогось певного індивіда, виключаючи інших.
Федералізм веде до міжгрупових чвар і конфліктів на регіональному та міжрегіональному рівнях.
Окрім того, федералізм пригнічує людей і утворює ненависть між ними з причини дискримінації між регіонами і переваги одних перед іншого, де, наприклад, місцевий претендент на якусь посаду в регіоні має перевагу перед претендентом на цю посаду з інших регіонів.
Шановні брати, присутні на даній прес-конференції! Федералізм означає розчленування країни і слугує переддвер'ям відділенню регіонів, особливо у світлі міжнародної боротьби і пожадливості колоніалізму до світових багатств. Вам відомі іще нещодавні гидкі плани Заходу, і, особливо Америки.
Ми у більшому степені засуджуємо навіть не тих світських людей, які відділили свої справи від релігії, а тих, хто називає себе ісламськими партіями і мусульманськими мислителями, ті, хто виносить людям фетви про те, що федералізм виходить з Ісламу в силу нібито наявної схожості терміну “вілаяти” в ісламській державі з терміном “федеральні штати” в капіталізмі, знаючи при цьому, що ісламський термін за формою і змістом суперечить цьому західному терміну.
Дуже дивним є те, коли ці люди говорять, що в Ісламі немає системи правління або економіки, і що про це немає тексту в Корані чи сунні! Якщо так, то що взагалі означає Іслам у їх уявленні?! Можливо він лежить для них у межах норм про менструації і післяпологові кровотечі?!
У такому випадку, даними своїми словами ви стали нікчемними перед Аллахом і в очах людей.
Якщо те, що ви говорите — правда, то навіщо ви гонитеся за владою і на основі чого ви збираєтеся здійснювати правління?! Невже на основі своїх амбіцій і встановлених людьми імпортованих законів?
Хізб у-Тахрір запропонував ісламській уммі проект конституції для її відродження, який гідний того, щоб вона прийняла його. Більше того, це є обов'язком і обіцянкою, адже цей проект конституції походить з ідеології цієї умми, знаходиться у повній згоді з її світоглядом і вирішує усі життєві проблеми. Народ Ємену повинний всього лише міцно схопитися за цю конституцію і залишити усі ті імпортовані з гнізд західних посольств рішення.
Хвала Аллаху Господу світів!
Абдуль Мумін аз-Зайлаий
Голова Інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір Ємен
№ H.T.Y. 169
Понеділок, 17 Рабі ас-Сані 1435 р.х.
17/02/2014