Друга політична заява Хізб ут-Тахрір до віруючих мешканців Шаму, які б’ються

Сирія
Друкарня

«Разом із нами до усунення тирану Шаму і встановлення правління Ісламу, «Халіфату за методом пророкування».

Сказав Посланець Аллаха, хай благословить його Аллах і привітає:

تكونُ النُّـبُوَّةُ فيكمْ ما شاءَ اللّهُ أنْ تكون،ثمّ يرْفعُها اللّهُ إذا شاءَ أنْ يرْفَعَها.ثـُـمّ تكونُ خِلافةً على مِنهاج النبوَّة، فتكونُ ما شاءَ اللّهُ أنْ تكون، ثـُمّ يرْفعُها إذا شاءَ أنْ يرفعَها. ثـُمّ تكونُ مُلْكاً عاضّاً، فتكونُ ما شاءَ الله أنْ تكونَ، ثـُمّ يرفعُها إذا شاءَ الله أنْ يرفعَها. ثـُـمّ تكونُ مُلْكاً جَبريَّةً، فتكونُ ما شاءَ الله أنْ تكونَ، ثـُـمّ يرفعُها إذا شاءَ أنْ يرفعَها. ثـُـمّ تكونُ خِـلافـةً على مِنهـاج النُّـبُوَّة، ثم سكت

Пророкування триватиме стільки, скільки побажає Аллах. Потім, коли побажає Аллах, воно зникне. Потім настане період Халіфату, основаного на методі пророкування. Він також триватиме стільки, скільки побажає Аллах. Потім, коли побажає Аллах, він припиниться. Потім настане період злої монархії, яка також триватиме стільки, скільки побажає Аллах. Потім, коли побажає Аллах, вона припиниться. Потім настане період деспотичного правління, яке триватиме стільки, скільки побажає Аллах. Потім, коли побажає Аллах, він припиниться. Потім знов настане період Халіфату, основаного на методі пророкування. Після чого він замовкнув (передав Ахмад)

Хвала Аллаху, мир і благословення Посланцеві Аллаха, його родині, сподвижникам і тим, хто пішов за ними.

Ми звертаємося з цією політичною заявою до нашого стійкого народу у Шамі, після трьох довгих років триваючої їх благословенної революції, оскільки можливо ця заява висвітлить для них шлях до порятунку і допоможе їм досягти своєї мети, не дивлячись на вбивства, страждання, пригноблення, облоги, голод і позбавлення житла…Ми прохаємо у Всемогутнього Аллаха надати допомогу нашій Уммі і скору перемогу, це не важко для Аллаха.

Вступ:

У місяці Раджаб 1342 року хіджри невірний Захід гадав, що він покінчив з ісламською Уммою назавжди, покінчив з місцем її потужності і джерелом її сили, Державою Халіфат, і встановив на землях мусульман лояльні до нього агентурні уряди, які стали керувати за законами невір’я, практикуючи у цих країнах гірші варіанти пригноблення, несправедливості і рабства, у яких свою роль грали агенти вірні своєму власникові і слугуючі опікуни інтересів свого власника… після того, як Захід припустив, що він покінчив з ісламською Уммою, він був приголомшений тим, що вона піднімається з-під завалів і повстає проти своїх правителів-зрадників, які перегороджують їй шлях і п’ють її кров, намагається повернути собі відняті права тим, що хоче правління за Ісламом, яке є її правом і з яким відновлюються усі її права.

Але невірний Захід був занадто уважним до того, що відбувалося, давав хибну оцінку цьому, тому зі страху перед зруйнуванням тронів, які він спорудив у країнах мусульман і уходу його впливу звідти назавжди, бажаючи продовжити свій контроль над ходом подій…не шкодує сил, використовуючи увесь потенціал своїх політиків, мислителів, науково-дослідницьких центрів, ЗМІ вносячи свою ініціативу у кожну країну, у якій відбувається революція, замінюючи одного правителя-агента іншим правителем-агентом, при цьому кажучи людям: «Ваша революція набула успіху, усунула режим, так що повертайтесь до ваших осель і насолоджуйтеся новим режимом…».

Захід зробив це в Тунісі, Єгипті, Лівії, Ємені, після чого викликав викидень у цих революцій, не дивлячись на ті жертви, які принесли люди на вівтарях змін, щоб привести маріонеткові режими замість таких самих попередніх, які опікають інтереси Заходу, правлять його законами, залишаються до розповсюдження його впливу у цих країнах.

Але удар, на який не очікували ані Захід, ані його агенти стався тут, у країні Шаму, на обраній Аллахом землі, на якій Його обрані раби і творіння, де почалася благословенна революція від рук маленьких дітей у Дераа, після чого розповсюдилася по країні простромивши усю Сирію, після того як щирі люди закликали до допомоги їх пригноблених братів, що вимагають відновлення втраченої гідності, визволення від влади злих людей, їх прав у охороні їх крові, майна, честі і святинь, вимагаючих відновлення законів шаріату Аллаха Всемогутнього, законів шаріату, за якими якщо буде правити будь-який народ, до нього повернуться усі його вкрадені права… коли людину не буває вбито не за правом, не узурпують її майно і не привласнюють його обманним шляхом, не зачіпають честь, не визнають правдою брехню, не порушують довірене, де не говорять яйцеклітинні правителі, не кидають каміння у носіїв заклику до Аллаха, де муджахіди не у підпіллі і не у в’язницях…

І розповсюдилася революція як пожежа у лісі, наповнилися міста і села мітингами, зміцнилися люди у своїй вимозі їх прав не дивлячись на те, що були піддані жорстокому притисненню і не додали ці репресії нічого, окрім міцності…

Увесь світ став сліпим до того, що почав чинити загарбницький і злочинний режим проти ізольованих повстанців, коли порахував, що дана подія не має степеню ймовірності; і тоді повстанці взяли до рук зброю щоб захистити свої кров, честь і майно, утворили батальйони і бригади муджахідів, які стали погрожувати режимові, ввівши тим самим зміни до своїх цілей. Після цього Америка стала метушитися дуже сильно почавши надавати допомогу помираючому режимові за допомогою резолюцій ООН, яка стала давати відстрочку режимові термін за терміном, посилати одного злочинця за іншим, очікуючи що він зможе покінчити з революцією… Режим почав усе сильніше пити кров мусульман низкою послідовних масових вбивств, застосуванням хімічної зброї, сильного бомбардування ракетами, скиданнями вибухових бомб TNT…усе це не послабило рішучість повстанців-муджахідів, а навпаки, збільшило їх наполегливість у доведенні їх революції до успіху.

Про Міжнародний конфлікт навколо Сирії:

З моменту падіння Халіфату у 1342 р.х., що відповідає 1924 р., не припинявся міжнародний конфлікт навколо земель Шаму між полюсами - старою колоніальною Англією і Францією іще з середини минулого сторіччя… потім Франція була безцеремонно витіснена з Сирії та вибула з регіону, і продовжився конфлікт між Британією і новим колонізатором Америкою аж до 70-х років минулого сторіччя коли Америка усе ж змогла встановити свого агента Хафіза і його сина Башара після нього, після чого вплив Америки на Сирію став фактичним і правитель Сирії став слугою інтересів Америки, а також оберігати державу іудеїв так, що Голанські височини піддалися окупації для більшої безпеки Тель-Авіву у затінку Хафіза і Башара! Америка змогла виключити вплив Британії з Сирії, навіть у часи бродінь у Сирії і повстань народу Шаму, проти несправедливості і тиранії, оскільки Америка є основним міжнародним гравцем, а інші країни слідують синхронно з нею. Британія усвідомлює, що у неї немає впливу у Сирії, тому вона намагається скористуватися поточними подіями дякуючи втручанню своїх агентів, особливо Катару, прагнути отримати свою роль у вирішенні проблеми нав’язавши його Америці, тобто Британія створює перешкоди Америці за допомогою своїх агентів і людей, щоб мати своє положення у тому, що відбувається, щоб їй перепало щось від Америки, не через конфлікт, як це бувало раніше, а тим, що дає Америці відчути, що вона може створити їй перешкоди за допомогою своїх агентів, якщо Америка не дасть їй що-небудь, нехай навіть мале! Але навіть ці завади агентів утихнули й активісти Катару (найпомітніші агенти Британії) вже не так сильні як кажуть, з причини наслідків впливу Америки… Що ж стосується Росії, то вона знає, що немає у неї як і не було жодного впливу у Сирії, навпаки, вона прагне у напрямі, яким вдоволена і який бажає Америка, й рішення, яке хоче вжити Америка, Росія не зупинить, так що навіть якщо Америка введе війська до Сирії, Росія нічого не протипоставить їй.

Таким чином те, що відбувається сьогодні у Сирії, за фактом відбувається між Америкою, її союзниками, послідовниками і прибічниками з одного боку та щирими людьми з числа жителів Шаму з іншого боку, разом із тим увесь Захід на чолі з Америкою, усі їх агенти разом узяті після більше трьох років протистояння не змогли у цій ситуації досягти своїх цілей шляхом заміни одного агента іншим для того, щоб забезпечити продовження свого впливу у Сирії. Навпаки Америка, її союзники та її агенти особливо, і Захід з усім своїм манаттям засинають і прокидаються у жаху від вигуків мешканців Шаму, які закликають до Халіфату і піднесення його стягу, який розповсюдився вже на землі Шаму… Відповідно, можна з упевненістю сказати:

Воістину, конфлікт у Сирії здебільшого є політичним, конфліктом культур, який відбувається між дома сторонами: перша – це Америка, за якою йдуть у цьому Європа, Росія, їх агенти і послідовники, і друга – це Умма, яка зосередилася у народі Шаму… Перша сторона поспішає зі старанністю запобігти встановленню Халіфату на землі Шаму і хоче створити у ньому світський режим як раніше, який буде звеличувати Америку і Захід… Друга сторона поспішає зі старанністю до встановлення Халіфату на землі Шаму, у центрі землі Ісламу, з наступним приєднанням до нього інших країн мусульман, у якому буде правити ісламська система, схвалююча Аллаха Сильного і Потужного….

Одна сторона хоче зла на землі Сирії, поневолити і розграбувати її багатства…Друга сторона хоче блага на усій землі, відсікати руки Заходу очолюваного Америкою, які ведуть підроблення на землі Шаму, повернути цих нечестивців у їх будинки, якщо потім їм залишиться куди повертатися…Ось він конфлікт, а вихід справ за віруючими, з волі Аллаха Господа світів.

وَلَتَعْلَمُنَّ نَبَأَهُ بَعْدَ حِينٍ

«А ви неодмінно дізнаєтеся звістку про нього через певний час» (38:88)

Махінації та змови.

Навіть якщо невірний Захід досягне тих страшних результатів по встановленню нового світського режиму, то ми усе одно бачимо як він проводить махінації і хитрує, проводить низку дій, тим самим викликає революцію і провокує повстанців на те, щоб ті завдавали йому низку труднощів і проблем. Сказав Всевишній:

وَيَمْكُرُونَ وَيَمْكُرُ اللَّهُ وَاللَّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِينَ

«Вони хитрували і Аллах хитрував, а адже Аллах – Найкращий з хитрунів» (8:30)

Що стосується їх махінацій і змов, то ми згадаємо тут наступні:

1. Штучне створення політичних представників повстанців, які не представляють їх, не говорять у їх інтересах, не висловлюють їх прагнень, навпаки їх роботою є надання поступок від їх імені і продажу їх проблеми за смішними цінами…Тому ми вважаємо, дивлячись на цю ісламську революцію, на її орієнтування і тенденцію, що слово «Халіфат» залишилося на вустах кожного повстанця… У той час як ми бачимо членів опозиційної коаліції, які говорять, що вони офіційно представляють революцію, заявляють, що їх метою є світська держава або ж національно-демократична…і це є зрадою, після зради у відношенні крові шахідів і жертв щирих людей.

2. Цю світську коаліцію прикрасили ісламськими особистостями і рухами, зовнішній прояв яких ближче до світськості…вони привертають її до торгівлі правлінням у майбутньому режимі невір’я з іншими світськими особистостями і рухами…це злочин, який скоюють «ісламські» особистості і  рухи, надаючи до цього легітимність суспільствам і політичним утворенням нешаріатського походження, позаду яких не збереться нічого, окрім зради, розчарування і програшу як у цьому житті, так і в наступному. Положення цих «ісламських» рухів каже: «Ми підносимо цей наш світ (дунья) тим, що розриваємо на частини нашу релігію і потім не залишиться релігії, як і того, що ми підносимо».

3. Подавання за допомогою впливових ЗМІ ідей демократії і громадянської держави, а також боротьба з проектом Ісламського Халіфату. Метою у цій справі є суспільство, щоб промисловим розмахом популяризувати свій злоякісний проект, який знаходиться іще в інкубаторі, а також розрекламувати ідею поступового застосування шаріату у якості виправдання прийняттю невірного світського режиму правління використовуючи хибні приводи, на подобу того, що ми не здатні встановити Халіфат, якщо Захід нам цього не дозволить, а він нам це не дозволить. Також вони кажуть, що Умма ще не готова до застосування шаріату зараз, оскільки далека від Ісламу, а також що більша частина повстанців (як вони стверджують) крадії! Як ми їх руками встановимо Праведний Халіфат? Правду про подібних сказав Аллах Всевишній:

فَتَرَى الَّذِينَ فِي قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ يُسَارِعُونَ فِيهِمْ يَقُولُونَ نَخْشَى أَنْ تُصِيبَنَا دَائِرَةٌ فَعَسَى اللَّهُ أَنْ يَأْتِيَ بِالْفَتْحِ أَوْ أَمْرٍ مِنْ عِنْدِهِ فَيُصْبِحُوا عَلَى مَا أَسَرُّوا فِي أَنْفُسِهِمْ نَادِمِينَ

«Ти бачиш, що ті, чиї серця вражені недугою, поспішають серед них і говорять: «Ми боїмося, що нас спіткає лихо». Але, можливо Аллах явиться з перемогою або своїм велінням, і тоді вони стануть шкодувати про те, що приховували в собі» (5:52)

4. Штучне створення військової ради і військових революційних органів, яке іще нещодавно іменувалося міністерством оборони у так званому тимчасовому уряді і генеральному штабі. З числа справ цих органів це контроль над усіма військовими діями повстанців, контроль над ними і спрямовування їх. Після чого за допомогою їх отруйної допомоги вони придбавають боржників або лояльних людей з числа тих, хто згодний на таку торгівлю з боку лідерів бойових батальйонів і бригад, а також офіцерів-дезертирів… Усе це для того, щоб у майбутньому сформувати ядро для світської армії нового режиму, яка буде зобов’язана захищати наступний уряд від щирих людей.
Сказав Всевишній:

إِنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا يُنْفِقُونَ أَمْوَالَهُمْ لِيَصُدُّوا عَنْ سَبِيلِ اللَّهِ فَسَيُنْفِقُونَهَا ثُمَّ تَكُونُ عَلَيْهِمْ حَسْرَةً ثُمَّ يُغْلَبُونَ وَالَّذِينَ كَفَرُوا إِلَى جَهَنَّمَ يُحْشَرُونَ

«Воістину, невіруючі витрачають своє майно для того, щоб збити інших зі шляху Аллаха. Вони будуть витрачати його, а потім будуть шкодувати про це, а вслід за тим вони будуть повергнуті. Невіруючі будуть зібрані в Гієні» (8:36)

5. Спроба прив’язати кого можна з повстанців до західних держав безпосередньо або до агентів з сусідніх країн за допомогою політичних грошей, перетворення цих лідерів на інструменти для праці в інтересах цих країн безпосередньо, що не дозволяє їм проводити будь-які військові дії в інтересах революції і повстанців, а навпаки штовхає їх на роботу з підтримки штучних утворень, а також територій, які вони контролюють, що робить їх ближче до того, щоб бути ватажками боїв аніж керівниками революції проти режиму.

6. Спроба створення воєнізованих груп, які пильнуватимуть їх інтереси, такі як боротьба проти загального ворога наприклад, націленість на близькі цілі, які не є істинними цілями революції, навіть більше того приводять у деяких випадках до побудування проекту світської демократичної держави, зв’язування цих груп за шию до іноземної допомоги, що відбирає у них можливість незалежного рішення.

7. Втомленість більшості батальйонів і бригад від другорядних битв, які зайняті ними замість того, щоб думати про просування до столиці, завдати режимові остаточний удар, щоб він впав і тим самим покласти кінець війні.

8. Політична агітація, праця ЗМІ та конкуренція за цей світ…усе це робить великий розрив між силами, який штовхає їх до найбільшої трагедії, а саме сумна міжусобиця, яка сталася між повстанцями, яка вбиває душі, послаблює фронти, виснажує щирих людей, так що режим зітхає з полегшенням і сміється над тим, як сотні людей падають у взаємній боротьбі, у якій немає інтересів Ісламу і немає інтересів мусульман…навпаки, у ній є інтерес у злочинного режиму, позаду якого невірний Захід.

9. На соціальному рівні тривають спроби прив’язати місцеві ради – революційні та виконавчі – у визволених районах до коаліції і до інших держав за допомогою надання допомоги і підтримки, щоб потім використати їх у політичних цілях для захисту проекту світської демократичної держави.  Слід відзначити тут погане управління у розподілі гуманітарної допомоги у визволених районах з боку організацій пов’язаних із Заходом, а також їх управління, через провокації яких, на них летять прокляття людей, що може привести до соціальних хвилювань.

Проблеми і кризи:

Як відображення цих актів, які здійснює Захід у відношенні революції, то ми приведемо деякі з цих проблем та криз, які мають свої наслідки на землі, а саме:

1. Прийняття деякими муджахідами, як дещо нормальне, іноземної підтримки (фінансової та матеріальної) для ведення бойових дій так що вони не відчиняють фронти, окрім як якщо надходять гроші та зброя з боку генерального штабу або спонсорів, які обтяжують рішення цих груп із закордону, і відчиняють фронти перед спонсорами, щоб ті могли контролювати час і місце відритих фронтів.

2. Зайнятість другої частини муджахідів управлінням визволених територій, що обтяжує їх можливості, змушує їх створювати свої штаб-квартири у житлових районах, що приводить до того, що люди стають мішенями обстрілу злочинним режимом, що у наслідку приводить до образи людей і втрати більшої частини популярності серед народу.

3. З причини деяких факторів, у тому числі тривалість війни, проникнення деякого відчаю в душі, опора деяких на постанову із-за кордону у починанні битви, зайнятість деяких у службі та організації безпеки у визволених районах, концентрація деяких муджахідів у штаб-квартирах і на заставах, замість того щоб бути на фронтах і позбавити сну злочинців.

4. Відхилення деяких бойових груп від цілей які у них були, а саме боротьба з режимом і його падіння, до нових цілей, як наприклад заробіток собі на життя і у першу чергу прибутку, як розповсюдження обов’язковості платежів паливом або провізією за перевезення цього товару з однієї місцевості до іншої…що привело до постійного стягування за це у деяких людей у відношенні усіх повстанців.

5. Взаємна ворожнеча між муджахідами у додаток до нестерпних умов життя і важкості дощу з діжок смерті, які режим скидає на голови ізольованих людей, а також до великого тиску на людей у визволених районах, який штовхає їх до того, щоб думати про прийняття будь-якого положення аби завершилася ця трагедія, яка відбувається.

6. Великий тиск з боку ЗМІ, заяви представників світської опозиції та «поміркованих ісламістів», деяких розмальованих лідерів повстанців, деяких вчених, усе це приводить до того, що вони починають визнавати, що без Заходу не здійсняться жодні зміни і немає перешкоди ані для кого, якщо той захоче впасти в обійми Заходу і попрохати у нього допомоги… це приводить до того, що вони забувають, що кожне наше лихо і страждання у цій епосі сталося з причини Заходу.
Сказав Всевишній:

وَلَا تَرْكَنُوا إِلَى الَّذِينَ ظَلَمُوا فَتَمَسَّكُمُ النَّارُ وَمَا لَكُمْ مِنْ دُونِ اللَّهِ مِنْ أَوْلِيَاءَ ثُمَّ لَا تُنْصَرُونَ

«Не схиляйтеся на бік беззаконників, щоб вас не торкнувся Вогонь. Немає у вас покровителів і помічників, окрім Аллаха, і тоді жоден вам не надасть підтримки» (11:113)

7. Нерозуміння багатьох угрупувань та ісламських організацій, погане його застосування, безліч помилок скоєних від імені Ісламу, відсутність наближення з їх боку до ісламського проекту, який є повноцінним, ясним і зрозумілим. Усе це приводить до того, що світські діячі та ЗМІ відчужують людей від повернення до правління за Ісламом….і хитрощами вводять людей в оману.

8. Існування вищезгаданих проблем і труднощів на землі існуючої революції, погані умови життя призвели до того, що ті у кого в серцях хвороба з числа тих, хто усе іще в душі підтримує злочинний режим, почали виставляти свої голови і обвинувачувати людей у їх революції,  пригадують їм ціну на хліб і на балон газу у часи режиму, що є іще одним фактором тиску на людей з тим, щоб вони були згодні на будь-яку пропозицію з рішення проблеми у найближчий час.

Нагадування:

У цьому нагадуванні ми висловлюємо нашу повагу до слів наших людей у Шамі, що вони встали на цю благородну революцію для того, щоб пройти її до кінця, зірвати її плоди і насолодитися її благами…вони спалили свої човни, вичерпали усі свої ресурси і їх ворог встав перед ними, за морем, за їх спинами і немає їм виходу окрім як спрямуватися енергійно до своєї мети…але якщо почати зміни не знаючи до чого прийдеш, то це неминуче горе і шкодування.

كَالَّتِي نَقَضَتْ غَزْلَهَا مِنْ بَعْدِ قُوَّةٍ أَنْكَاثًا

«яка розпустила своє прядиво після того, к скріпила нитки» (16:92)

Ми закликаємо шанованих вчених, проповідників, п’ятничних імамів, тих хто розбирається у фікху та шаріатських науках зробити свій внесок у цю область, підтримати муджахідів, оцінити жертви щирих людей, висікти значущість бійців, вирівняти їх рух на прямий шлях, щоб кров шахідів була збережена від того, щоб була розтрачена даремно, відновити силу і благородність жителів Шаму ісламської Умми позаду них, сказати слова правди не боячись заради Аллаха…ми занадто їх поважаємо, щоб вважати їх рупорами правителів, щоб вони забороняли те, що дозволив Аллах і дозволяли те, що забороняє Аллах під приводом покращення існуючого положення в один час і відсутності сил та можливості в інше…ми попереджаємо їх від Дню, зло якого буде величезним…

إِنَّ الَّذِينَ يَكْتُمُونَ مَا أَنْزَلَ اللَّهُ مِنَ الْكِتَابِ وَيَشْتَرُونَ بِهِ ثَمَنًا قَلِيلًا أُولَئِكَ مَا يَأْكُلُونَ فِي بُطُونِهِمْ إِلَّا النَّارَ وَلَا يُكَلِّمُهُمُ اللَّهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَلَا يُزَكِّيهِمْ وَلَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ

«Воістину, ті, які приховують ниспослане Аллахом у Писанні і купують за це малу ціну, наповнюють свої  животи вогнем. Аллах не стане говорити з ними у День воскресіння і не очистить їх. Їм приготовані болісні страждання» (2:174)

Роздум:

Ми роз’яснювали ті інтриги та змови, які відбувалися нещодавно, проблеми та кризи, яким піддається революція у Шамі і говоримо, що на Аллаха ми покладаємося.

Воістину, відчуття цих змов і знання проблем, які виходять з цього положення…правильний діагноз хвороби і знання походження хвороби є першим необхідним кроком перед тим як дати ліки… Воістину, ми в Хізб ут-Тахрір після того як приклали свою руку на рану і опізнали хворобу, пропонуємо нашому народові у Шамі ефективне рішення, яке ми бачимо для цієї проблеми, як повернути повстанцям міць і благородність до того щоб вони отримали ініціативу і вирушили до своєї мети зі стійкістю і отримали вдоволення Аллаха Всемогутнього.

Думка повинна передувати вчинкові, тому об’ємне рішення, яке ми бачимо, наступне:

1. Оновити свою віру і впертися на константи Ісламу, які лежать в основі ісламської віри і зосередженість на них на протязі роботи на землі згідно з реаліями потреб і вимог.

2. Зробити низку практичних кроків, частину з яких це привести нас безпосередньо до нашої мети, з волі Аллаха Всемогутнього.

Константи та основи:

Що ж стосується констант та основ, віру в які слід обов’язково оновити, зосередити на них побудування своїх справ і вчинків, то це наступне:

1. Ми Умма, яку Аллах оживив Ісламом і вшанував нас несенням цієї релігії до мертвих народів щоб оживити їх цим…ми були кращою Уммою, яка була виведена для людей… Але сили невір’я дійшли до нас, відхиляють нас від шляху праведності і ми не просунемося далі поки не повернемося до цього шляху, до світла Ісламу, поки не прокинемося і не продовжимо справу виведення людства з кігтів приреченості.

Сказав Всевишній:

وَإِنَّهُ لَذِكْرٌ لَكَ وَلِقَوْمِكَ وَسَوْفَ تُسْأَلُونَ

«Це – Нагадування про тебе і твій народ (або для тебе і твого народу), і ви будете запитані» (43:44)

2. У житті мусульман немає проблем коли ми вирішуємо проблеми згідно з текстами шаріату, що виходять з Корану і Сунни. Наша віра істинна і вона зобов’язує нас не визнавати міжнародне законодавство, оскільки це законодавство є хибним…нам заборонено застосовувати міжнародне право, оскільки це закони невір’я…неможна приходити до ООН для досягнення наших прав, оскільки ООН існує лише для узурпації цих прав.

Сказав Всевишній:

إِنِ الْحُكْمُ إِلَّا لِلَّهِ أَمَرَ أَلَّا تَعْبُدُوا إِلَّا إِيَّاهُ ذَلِكَ الدِّينُ الْقَيِّمُ وَلَكِنَّ أَكْثَرَ النَّاسِ لَا يَعْلَمُونَ

«Рішення приймає лише Аллах. Він повелів, щоб ви не поклонялися нікому, окрім Нього. Це і є права віра, але більша частина людей не знає цього» (12:40)

3. Воістину, зняття несправедливості з пригноблених не буде, окрім як з апеляцією до закону Аллаха, зі встановленням благородної ісламської системи, яка застосовує шаріат в усіх сферах життя…а усіляка інша система правління, окрім цієї системи, це система несправедливості у якій немає благородності. Це ілюзія, що з людей спаде несправедливість тим, що встановиться світська демократична держава і це брехня, це суперечить релігії Аллаха і тому слід бути обачним з цією ілюзією та попереджати інших від неї.

4. Не зможе жодний запропонований політичний проект з’єднати складові частини сирійської революції, об’єднати її сили, після того як жартівники пограли з нею і почала спотикатися її сила від підступних дій, окрім як проект Ісламського Халіфату, від якого почне битися серце кожного мусульманина, про якого кричать усі повстанці, до якого спрямовуються погляди кожного муджахіда, який обіцяв Посланець Аллаха, мир йому і милість Аллаха, у своїх словах, які приводить імам Ахмад:

ثـُـمّ تكونُ خِـلافـةً على مِنهـاج النُّـبُوَّة، ثم سكت

«... Потім буде халіфат з методом пророкування», потім він замовкнув»

5. Воістину, у цього проекту є шаріатський шлях, якого дотримувався Посланець Аллаха, мир йому і милість Аллаха, у встановленні першої Ісламської Держави в Осяйній Медині. Ця Держава встановлюється за вироблення бажання у народі встановлення Праведного Халіфату. Це береться з того, коли Мусаб ібн Умейр, хай буде вдоволений ним Аллах, прийшов до Посланця Аллаха, мир йому і милість Аллаха і сказав: «Не залишилося будинку в Медині без того, щоб там не згадувався Іслам», як і не залишилося будинку у Сирії, у якому б не говорили про Халіфат. Ця Держава спирається на наявність політичного управління з числа віруючих носіїв заклику, які підготували себе до виконання законів, які були ниспослані Аллахом, щоб вони стали такими самими, якими були мухаджири разом із Посланцем Аллаха, мир йому і милість Аллаха, у Мецці, а також на наявність військового командування з віруючих ансарів, у яких є сила і витривалість, щоб вони стали як ансари Посланця Аллаха, мир йому і милість Аллаха, у Медині. Ці дві сили повинні усунути злочинний сирійський режим і встановити Державу Праведного Халіфату, яка буде правити тим, що ниспослав Аллах.

6. Воістину, Держава Халіфат базується на системі, у якої немає аналогів у світі. Центральним стовпом у ній є те, що панування належить шаріатові, а не народові, у той час як влада належить Уммі. Державні апарати у ньому ґрунтуються на встановленні халіфа мусульман, наявності вповноважених і виконавчих муаввінів (помічників), валіїв (губернаторів провінцій), аміра джихаду, управління внутрішньої безпеки, управління закордонних справ, управління промисловості, управління байт уль-маль (скарбниці), управління ЗМІ, суду, адміністративного апарату, меджліс уль-Умма… усе це визначено, на що вказують вчинки Посланця Аллаха, мир йому і милість Аллаха…усі ці органи підтверджують за сукупності задачу намісництва (Халіфату) на землі, яку ввірив Аллах Святий у вигляді Держави Халіфату.

7. У відношенні не мусульман, або як їх іще називають – меншостями, то нехай вони знають, що жодний правлячий режим, існуючий у світі не дасть їм їх права так, як їх дасть ісламська система, оскільки вона від Аллаха, і Аллах Святий створив у відношенні них відповідальність від Аллаха і Його Посланця, мир йому і милість Аллаха, назвавши їх «ахлю зімма», тобто людьми у відношенні до яких існує договір про захист їх прав. Що ж стосується інших систем ніж ісламська, то усе це системи невір’я, які були вигадані людськими обмеженими та слабкими розумами, і не приносять вони нічого, окрім нещасть та лих у цьому світі і в майбутньому.

8. Воістину, сила в Аллаха, міць в Аллаха, перемога від Аллаха і Він дає її кому побажає…тому той, хто хоче сили, міці і перемоги, нехай просить це у Того, Кому це належить, а це Аллах Святий, і ні в кого іншого, ані в Заходу, ані у Сходу. Було те, на що була воля Аллаха і не було того, на що Його волі не було. Тому, якщо Аллах захоче дати нам допомогу, то вшанує нас встановленням Халіфату нашими руками і не зможе зупинити це жоден з людей, ані Захід, ані Схід… А ті, які кажуть: «Якщо Захід не дозволить нам встановити Халіфат, то ми не зможемо його встановити», то нехай повернуться до своєї акиди й оновлять свою віру. Сказав Всевишній:

فَتَرَى الَّذِينَ فِي قُلُوبِهِم مَّرَضٌ يُسَارِعُونَ فِيهِمْ يَقُولُونَ نَخْشَى أَن تُصِيبَنَا دَآئِرَةٌ فَعَسَى اللّهُ أَن يَأْتِيَ بِالْفَتْحِ أَوْ أَمْرٍ مِّنْ عِندِهِ فَيُصْبِحُواْ عَلَى مَا أَسَرُّواْ فِي أَنْفُسِهِمْ نَادِمِينَ

« Ти бачиш, що ті, чиї серця вражені недугою, поспішають серед них і говорять: «Ми боїмося, що нас спіткає лихо». Але, можливо, Аллах явиться з перемогою або своїм велінням, і тоді вони стануть жалкувати про те, що приховували в собі» (5:52)

Також Всевишній говорить:

مَن كَانَ يَظُنُّ أَن لَّن يَنصُرَهُ اللَّهُ فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ فَلْيَمْدُدْ بِسَبَبٍ إِلَى السَّمَاء ثُمَّ لِيَقْطَعْ فَلْيَنظُرْ هَلْ يُذْهِبَنَّ كَيْدُهُ مَا يَغِيظُ

«Хто вважає, що Аллах не надасть йому (Мухаммаду) допомогу у цьому світі і в Останньому житті, нехай підв’яже мотузку до неба (або стелі), а потім переріже її і подивиться, чи усуне його хитрість те, що викликає його лють» (22:15)

9. Невірний Захід є нашим ворогом, ворогом нашої релігії, винищувачем нашої держави, джерелом наших лих, узурпатором наших багатств, нацькував своїх бандитів на наших людей, зробив їх наглядачами над нами, які б’ють нас по наших спинах, вбивають наших синів  та порушують недоторкане. Хіба ми ведемо революцію щоб прийти до його приспішників? Найбільшою брехнею є те, що вони хочуть щоб ми визнали їх, як вони кажуть «друзями сирійського народу» маючи на увазі Америку, Британію та Францію.

Сказав Всевишній:

وَلاَ تَرْكَنُواْ إِلَى الَّذِينَ ظَلَمُواْ فَتَمَسَّكُمُ النَّارُ وَمَا لَكُم مِّن دُونِ اللّهِ مِنْ أَوْلِيَاء ثُمَّ لاَ تُنصَرُونَ

«Не схиляйтеся на бік беззаконників, щоб вас не торкнувся Вогонь. Немає у вас покровителів та помічників, окрім Аллаха, і тоді жоден вам не надасть підтримки» (11:113)

Сказав Посланець Аллаха, мир йому та милість Аллаха:

لا تستضيئوا بنار المشركين

І не освітлюйтеся вогнем багатобожників, передали цей хадіс імам Ахмад, імам Нісаїй, імам Байхакій у своєму «Таріху» та Ібн Хаджар

10. Воістину, отримання перемоги від Аллаха Всевишнього вимагає виконання Його умови, а умова у нього одна: допомогти Аллахові тим, що підкоритися Йому і не ослухатися Його, дозволити дозволене і заборонити заборонене, працювати шаріатським методом для досягнення Його шаріату. Не було у нас перемоги, при тому що ми мусульмани, навіть і дню над нашими ворогами через велику чисельність або озброєння, а було за силою нашої віри та довір’я Аллахові. Незалежно від нашої слабкості у матеріальному або військовому плані немає підстави для малодушності та капітуляції. А ті, хто звертає свої обличчя на Захід, шукають від нього допомоги і прохають його вдоволення, то Аллах не додасть їм нічого, окрім ганьби і поразки у цьому житті і в наступному.

11. Коли наш проект є проектом Халіфату, то це означає, що ми не едині у цьому, оскільки це проект для усієї Умми. І якщо ми встановимо його у нашій благословенній країні, то нам допоможе і присягне халіфові більше 1,3 млрд щирих мусульман, пригноблюваних по всьому світу, які поспішать проголосити про створення Халіфату, їх серця спрямуються до перемоги, міці та посиленню на землі, після ста років пригноблення, несправедливості і поневолення…і потерпить крах перед їх натовпами усунуте невір’я і його стражі після того, як почують про цю велику звістку…

وَيَوْمَئِذٍ يَفْرَحُ الْمُؤْمِنُونَ*بِنَصْرِ اللَّهِ يَنْصُرُ مَنْ يَشَاءُ وَهُوَ الْعَزِيزُ الرَّحِيمُ

«Того дня віруючі зрадіють допомозі Аллаха. Він допомагає кому побажає. Він – Могутній, Милосердний» (30:4-5)

При погляді на усі правлячі режими, існуючі сьогодні на землі, ми помічаємо з яким страхом вони спостерігають за революцією у Шамі, революцією міці й благородності, революцією Ісламського Халіфату, з волі Аллаха, тому як усі вони знають, що зі встановленням Халіфату зміниться політика карта світу: падуть режими, уряди й цілі держави, буде визволено мечеть Аль-Аксу, повернеться нафта Перської затоки до Ісламської Умми, ця Держава розширить свою сферу і включить до свого складу увесь ісламський світ, світовий баланс сил зміниться, погляди невірного Заходу будуть звернені на захист своїх крісел у його країнах, після того, як він тримав в окупації наші землі і грабували наші багатства…воістину, цей землетрус пройде по всьому світу і не зупиниться поки не підтвердяться слова найправдивішої людини, мир їй і милість Аллаха:

إِنَّ اللهَ زَوَى لِي الْأَرْضَ، فَرَأَيْتُ مَشَارِقَهَا وَمَغَارِبَهَا، وَإِنَّ أُمَّتِي سَيَبْلُغُ مُلْكُهَا مَا زُوِيَ لِي مِنْهَا...

Аллах показав мені землю, і я бачив її схід та захід, і воістину, володіння моєї Умми досягне усього, що мені було показано. Вивів Муслім у своєму «Сахіху».

Воістину, ми в Хізб ут-Тахрір прийняли рішення іще десятки років тому вести справу з повернення Халіфату за допомогою Аллаха, у відповідь на слова Аллаха Всемогутнього:

وَلْتَكُنْ مِنْكُمْ أُمَّةٌ يَدْعُونَ إِلَى الْخَيْرِ وَيَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَيَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْكَرِ وَأُولَئِكَ هُمُ الْمُفْلِحُون

«Нехай серед вас буде група людей, які будуть закликати до добра, веліти схвалюване і забороняти засуджуване. Саме вони опиняться тими, хто досяг успіху.» (3:104)

Ми рухаємося шляхом Посланця Аллаха, мир йому і милість Аллаха, у встановленні ним першої Ісламської Держави, виходячи зі слів Всевишнього:

لَقَدْ كَانَ لَكُمْ فِي رَسُولِ اللَّهِ أُسْوَةٌ حَسَنَةٌ لِمَنْ كَانَ يَرْجُو اللَّهَ وَالْيَوْمَ الْآَخِرَ وَذَكَرَ اللَّهَ كَثِيرًا

«У Посланці Аллаха був чудовий приклад для вас, для тих, хто сподівається на Аллаха і Останній день та пребагато поминає Аллаха» (33:21)

Ми сподіваємося на допомогу і підтримку Аллаха, віруючи в Його слова:

وَعَدَ اللَّهُ الَّذِينَ آَمَنُوا مِنْكُمْ وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَيَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِي الْأَرْضِ كَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِينَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَلَيُمَكِّنَنَّ لَهُمْ دِينَهُمُ الَّذِي ارْتَضَى لَهُمْ وَلَيُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْنًا يَعْبُدُونَنِي لَا يُشْرِكُونَ بِي شَيْئًا وَمَنْ كَفَرَ بَعْدَ ذَلِكَ فَأُولَئِكَ هُمُ الْفَاسِقُونَ

«Аллах обіцяв тим із вас, які увірували і робили праведні діяння, що Він неодмінно зробить їх намісниками на землі, подібно до того, як Він зробив намісниками тих, хто був до них. Він неодмінно обдарує їх можливістю сповідувати їх релігію, яку Він схвалив для них, і змінить їх страх на безпеку. Вони поклоняються Мені і не долучають співтоваришів до Мене. Ті ж, які після цього відмовляться увірувати, є нечестивнцями» (24:55)

Кроки дій:

Зараз ми окреслили наші, пов’язані з вірою пункти, від яких ми будемо відштовхуватися у нашому роковому бої, тому не залишилося нічого, окрім як здійснити певні ключові кроки, які обов’язково слід здійснити, які приведуть нас, з волі Аллаха Всевишнього, до того що ми хочемо: падіння режиму тиранії і встановлення ісламського правління у Дамаску і Шамі:

1. Відкрита заява з боку усіх повстанців, їх лідерів, громадських діячів, а також тих, хто представляє людей, що наш проект не світська держава, не громадянська демократична держава з ісламським забарвленням, але без праведного ісламського правління…а це Халіфат, Халіфат, Халіфат, який буде за методом пророкування.

2. Відкрита заява, що національна рада, опозиційна коаліція, генеральний штаб не представляють революцію ані в чому, навпаки, вони самозванці і вороги її, які намагаються її загнуздати, готові вирізати її плоди…Захід створив їх особисто і має намір посадити їх в агентурні крісла.

3. Припинення усіляких зв’язків з боку щирих політиків і військових з усіма західними державами та їх агентами з числа правителів арабських ісламських країн, а також із політичними організаціями цих країн та їх агентами…кожний повинен стерегтися їх хитрощів, підступності й потрапляння у їх пастку.

4. Повне зречення брудних політичних грошей, що надаються західними країнами та їх агентами, від установ пов’язаних з ними, щоб вони не стали першими у будь-якому впливі у політичних та військових заявах повстанців…замінити їх на те, що пропонують люди праведності і богобоязливості і тим що ми маємо, яким би не було це малим, але буде більше будь-якого багатства, оскільки буде чистим майном, оскільки це буде малим у нас, але це буде великим і благословенним у Аллаха Всевишнього.

5. Розцінювати усілякого, хто став проти цього нашого проекту Халіфату як зрадника у відношенні до Аллаха, Його Посланця (хай благословить його Аллах і привітає) і віруючих.

6. Щирі люди повинні відкинути своє управління пов’язане із закордоном і замінити його новими чистими лідерами, слідуючи за якими вирушать разом зі щирими людьми до вдоволення Аллаха Всевишнього. Ці чисті лідери створять сильну, ефективну військову раду, яка буде керуватися й об’єднуватися на основі благочестя і богобоязливості, а якщо залишаться роздробленими і розбратованими, то піде від них сила.
Сказав Аллах:

وَلَا تَنَازَعُوا فَتَفْشَلُوا وَتَذْهَبَ رِيحُكُمْ

«не сперечайтеся, а не то ви падете духом і позбавитеся сил» (8:46)

7. Закликаємо лідерів повстанців і володарів сили надати допомогу Хізб ут-Тахрір і його керівництву. Також закликаємо людей чиє рішення вагоме, суддів, учених і представників громадськості підтримати Хізб і його керівництво з правдивістю і щирістю… – тому як він несе ясний проект для держави, проект який відповідає Книзі Аллаха і Сунні Його Пророка, хай благословить його Аллах і привітає, тому що Хізб є найбільш здібним у справі розкриття змов, що виношуються проти мусульман, а також має досвід у державній політиці —іти за керівництвом зі стійкістю для встановлення цього великого проекту, проекту Ісламської Держави Праведного Халіфату, як це зробили роди Аус та Хазрадж, коли присягнули Посланцеві Аллаха, хай благословить його Аллах і привітає, присягою в тому, що будуть воювати і нададуть допомогу, і вшанував їх Аллах, згуртував їх серця, і встановив Ісламську державу їх руками, після того як вони були роздроблені, воювали між собою одна група проти іншої, після того як вони були зв’язані іудеями договорами та уставами, у той час як іудеї, які жили серед них, були їх ворогами і ненавиділи їх.

Це ті кроки, які ми бачимо як необхідні для того, щоб прийти до встановлення Держави Халіфат у Шамі.

Сказав Всевишній:

قُلْ هَذِهِ سَبِيلِي أَدْعُو إِلَى اللَّهِ عَلَى بَصِيرَةٍ أَنَا وَمَنِ اتَّبَعَنِي وَسُبْحَانَ اللَّهِ وَمَا أَنَا مِنَ الْمُشْرِكِينَ

«Скажи: «Таким є мій шлях. Я і мої послідовники закликаємо до Аллаха згідно з переконанням. Пречистий Аллах, і я не є одним з багатобожників» (12:108)

Зверніть увагу, що ми в Хізб ут-Тахрір готуємося до цього дуже довгий час і здатні за допомоги Аллаха Всевишнього мобілізувати допомогу і підтримку для Держави Халіфат, підтримку яка буде надходити з усіх ісламських країн у певному вигляді й формі... мусульмани всього світу пильно спостерігають за тим, що відбувається у Шамі, центрі землі Ісламу, з нетерплячкою очікують на ці вирішальні моменти, які змінять усю глобальну історію, готові йти на усі жертви для того, щоб надати велику допомогу.

Аллах допомагає вашій релігії і встановленню Держави Праведний Халіфат, щоб повернути цим знову кращу Умму, виведену для людей. Аллах здатний вершити свою справу, але більша частина людей не усвідомлюють цього.
Сказав Всевишній:

وَإِن تَتَوَلَّوْا يَسْتَبْدِلْ قَوْماً غَيْرَكُمْ ثُمَّ لَا يَكُونُوا أَمْثَالَكُمْ

«І якщо ви відвернетеся, Він замінить вас іншими людьми, і вони не будуть подібні до вас» (47:38)

Також сказав Всевишній:

وَمَن يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِكُلِّ شَيْءٍ قَدْراً

«Тому, хто сподівається на Аллаха, достатньо Його. Аллах доводить до кінця Свою справу. Аллах встановив міру для кожної речі» (65:3)

Також сказав Аллах:

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ اسْتَجِيبُواْ لِلّهِ وَلِلرَّسُولِ إِذَا دَعَاكُم لِمَا يُحْيِيكُمْ وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ يَحُولُ بَيْنَ الْمَرْءِ وَقَلْبِهِ وَأَنَّهُ إِلَيْهِ تُحْشَرُونَ

«О ті, які увірували! Відповідайте Аллахові і Посланцеві, коли він закликає вас до того, що дарує вам життя. Знайте, що Аллах – між людиною і її серцем (може завадити людині домогтися того, що вона бажає), і що ви будете зібрані до Нього» (8:24)

Ми в Хізб ут-Тахрір пропонуємо нашому стійкому народові у Шамі цю політичну заяву, яка є аналізом реальності їх революції і її проблем, і пропонуємо для неї ефективне рішення. Ми усі віримо і сподіваємося, що ця робота буде схвалена і втілена у життя щирими муджахідами, адже можливо Аллах відкриє нам нею двері Своєї милості і обдарує нас від Своєї щедрості і благородності, воістину, Він здатний на це.

І останнє наше дуа, хвала Аллаху, Господу світів!

Прикладається проект конституції Держави Халіфат, підготований Хізб ут-Тахрір: http://www.tahrir-syria.info/index.php/dostor/126-mashro3dostor.html


Хізб ут-Тахрір вілаят Сирія
25 Раджаб 1435 р.х.
24.05.2014 р