Голова медіа-офісу ХТ – вілаят Ліван, прочитав лекцію під час загальноарабської книжковій ярмарки, що відбулася у Бейруті 11 грудня, під заголовком «Революція Умми та кризи на Заході. Падіння імперії та відродження цивілізації».
Пан Ахмад аль-Касас розповів присутнім про реальність акцій протесту на Заході та дійсність арабської революції в арабському регіоні, у світлі ідейних, політичних та історичних читань того, що відбувається. На думку лектора, причина, що викликала настільки масові виступи з обох сторін, це біль, що спровокував людей виразити свій протест проти пригноблень та принижень людської гідності. Ця гідність стала жертвою та мішенню у руках деспотичних арабських режимів, що ставляться до своїх народів як до рабів, покликання яких безумовне слугування правлячій верхівці. Не кажучи вже про конституції та закони, які нав’язані ісламським народам і не мають нічого спільного з його ідентичністю. Людська гідність також попирається і на Заході від рук дикого нерозважного капіталістичного режиму. Великі багатства скупчені у руках купки людей, які складають не більше ніж 2%. Дякуючи західній культурі та просвіті, значення та сенс життя трактуються придбанням матеріального здобутку та отриманням найбільшої кількості тілесних насолод, через що матеріальна цінність войовничо поглинула усі інші людські та духовні цінності.
У ході своєї лекції, пан аль-Касас зазначив, що у ситуації, коли причиною революції є біль та незгода з існуючими реаліями, але при цьому відсутній свій культурний проект, що являє собою альтернативу порочній реальності, народне повстання може закінчитися лише невдачею, і більше того, призвести до злиднів та загальнонаціональної катастрофи. Тут і полягає різниця між багатообіцяючими революціями в арабському регіоні ісламського світу та антикапіталістичними демонстраціями на Заході. Оскільки після падіння комуністичної ідеології, демонстрації, що проходять на Заході, не мають ідейної альтернативи існуючій капіталістичній цивілізації, це дає повне право заявити про необачність та поразку у майбутньому цих рухів. Бо якщо б західні суспільства мали альтернативний політичний проект, то він був би представлений у західних політичних програмах механізмом висловлення політичних міркувань. Тому варто зазначити, що подібні до цих демонстрації та страйкування, вказують на дві основні речі. Передусім, це каже про відсутність віри людей у капіталістичну модель економіки, та наявності усвідомлення у людей порочності та усієї мерзотності демократії , а також її гри під назвою «вибори». Саме за допомогою демократичних виборів відбувається надання законності правлячій верхівці, до якої входять власники величезних багатств, про перемогу яких відомо задовго до проведення виборів.
Що ж стосується революцій в арабському регіоні, то якщо, на перший погляд вони нагадують рухи пораненої тварини, то при уважному розгляді це більше схоже на повернення життя у майже мертве тіло. Більше того, повіривши у свою здібність робити великі справи, вирішувати важливі завдання, повернувши правління до своїх руки, люди звернулися до свого культурного спадку, знаходячи у ньому справжній політичний проект, що витікає з їх ак’иди, та відповідає їх погляду на життя. Це є ісламський політичний проект, що несе у собі усі значення цього слова в ідейному, конституційному та законодавчому плані. Цим і відрізняється революція в ісламському світі. У неї багатообіцяюче майбутнє, і його риси чітко визначені, не тільки у книгах, але і у розумах синів цієї благословенної Умми.
Інформаційний офіс
Хизб ут-Тахрір Ліван
№ H.t.l. 32/55
Понеділок, 16 мухаррама 1433 г.х.
12/12/2011