Законопроект про вибори, схвалений спільним комітетом, є ворожою дією, що просувається активістами об’єднаних меншостей грішників

Ліван
Друкарня

Текст виступу пана Ахмада аль-Къасаса, голови інформаційного бюро Хізб ут-Тахрір у Лівані на прес-конференції, у якій він проголосив позиції Хізб ут-Тахрір до проекту виборчого закону, відомий як пропозиція православного засідання

Гостра дискусія щодо нового закону парламентських виборів у Лівані, з прийняттям спільних комітетів законопроекту відомого як пропозиція православного засідання, досягло небезпечної точки. Це проект, який робить так, що кожний з вісімнадцяти конфесій у Лівані вибирає свого депутата окремо від інших громад. Заявлена мета, яка проштовхнула цю пропозицію з моменту її проголошення і до її ухвалення минулого вівторку, це зробити так, щоб християни могли вибрати усіх їх депутатів – які складають половину палати депутатів – після того, як деякі з них дійшли до парламенту з голосами мусульман. Вони вважають, що цей закон втілює  в собі рівний розподіл насправді, а не на слові, як це було після угоди Таїф.

 

Ми вже давно висловили наше міркування у тому, що ліванська структура не забезпечить стабільне життя і не здатна бути незалежною державою. Які б не вносилися правки до конституції і як б не змінювалися правила та закони – вона не життєздатна. Немає рішення для неї, окрім як тільки повернутися і приєднатися до його околиць, як це було на протязі всієї історії. З глибокою впевненістю ми хочемо зробити наступні зауваження:

- У той час, коли шість крісел у парламенті належало християнам, п’ять належало мусульманам і друзам укупі, це було до угоди Таїф, хоча мусульман було більше ніж християн, на протязі десятиліть правителі крани не приймали навіть простого обговорення питання про перегляд цього рівняння. Було розпочато громадянську війну у 1975 році, у захист переважання християн і їх домінування в уряді. І якщо б не баланс сил у завершенні цієї чорної війни з міжнародною і регіональною волею, то угода Таїф не була би підписана у 1990 році, на основі якої поділ крісел у парламенті став навпіл, між християнами та іншими мешканцями Лівану, не дивлячись на те, що християни складають не більше однієї третини населення. Мішель Аун, який сьогодні спирається на угоду Таїф, був із найбільш активних супротивників угоди Таїф, і навіть розпочав руйнівну війну проти його теперішнього соратника, режиму Асада. Оскільки ця угода скасувала переважання (кількісне) християн в уряді і парламенті. Тло ж такої різної його позиції одне: це расизм і сектантство.
 
- Право народу у будь-якій країні – вибирати своїх представників, і жоден інший не має права вибирати їх представників, тому що депутат є заступником, вповноваженим людьми, вони вибирають своїх заступників, і жоден інший не має права назначати їх представника, незалежно від характеру режиму у цій державі. Хоча ми категорично відкидаємо надання права законодавства будь-якій раді. Однак законопроект, про який йде мова, не обмежується на цій стороні, він стверджує фальсифікацію волі народу, даючи близько третини виборців у Лівані, половину місць у парламенті. Якщо б виборчий вік був понижений до 18 років, тоді можливо відсоток їх виборців понизився менше ніж на чверть. У цьому захоплювання групою того, на що вони не мають жодного права, а також брехня і зазіхання на права інших людей в країні. Згідно до цього правила у християн точно не було б половини представників.  Аксіоматичне правило, яке повинно регулювати будь-які виборчі права полягає у тому, що відсоток депутатів будь-якої групи повинен бути рівним відсотку загальної кількості населення.
 

- Те, що зробило лідерів християн пануючими і утискаючими права інших людей, це ганебні позиції обох груп нібито таких, що представляють мусульман.
 
Що стосується однієї з двох груп, то його вульгарність у наполяганні на поділі крісел навпіл досягла такого рівня, що навіть якщо залишиться один християнин, він проголосить, що він перестав рахувати! І ось сьогодні він пожинає те, що посіяв сам, він стоїть сиротою проти цього підступного союзу, до якого приєдналися його соратники по політиці.

Інша група досягла у своїй злобі у протистоянні політичним опонентам того, що відмовилася від всього розумного, що залишилося в них. Вони забули усі свої історичні гасла, у яких відмовилися від зверхності меншостей над більшістю у політичному рішенні, і продовжують діяти з цим недоліком, заради чого? Усе дуже просто: заради того, щоб зміцнити союз грішників меншостей, які він очолює вже декілька років! Чи є просто збігом те, що ті, хто згоден рухатися у цьому законопроекті і потягнули за собою інших, які сформували ліванський фронт у боротьбі проти революції Шаму і її прибічників у Лівані?

Коли Франція створила державу Ліван у 1920 році і передала його керівникам маронітів, вона зробила це в контексті спроби створити низку сектантських структур, на руїнах держави Халіфат, на основі правила «розділяй і володарюй». А також для того, щоб перешкодити поверненню держави, яка зібрала мусульман і тих, хто жив з ними, з різних конфесій зробивши одну сильну націю на протязі сотень років. І сьогодні, з ознаками повернення цієї держави, декілька днів назад Франція проголосила про свій страх перед нею, підкреслюючи необхідність світового і регіонального альянсу, а також підтримку сектантства і расизму проти революції Умми. І правителі Ірану грають ключову роль у цій інтризі.  

На основі цього, ми звертаємося до жителів і конфесій Лівану і Шаму:

Положення, від якого потерпає наша Умма на протязі майже століття, після того, як Заходу вдалося поставити в уряді агентів, що бажають влади з керівників громад, змушуючи підкорятися переважну більшість мусульман, і сьогодні Захід знов посилює цей метод. Але ця ситуація є виключною ситуацією у повному сенсі цього слова. Оскільки логіка історії і сьогоднішня реальність стверджують нам і всьому світові, що ця Умма поверне собі владу і головування на її території, і це звершиться незабаром. Однак ненависть ворогів цієї держави робить їх сліпими і штовхає їх до ворожнечі і до спроби зробити все, щоб не допустити повернення справ у нормальне русло. Так будьте ж ви розумними і далекоглядними і не будьте з тих, хто вплутує себе і своє покоління у те, від чого люди будуть сповнені до них ворожістю. Так як це робила родин Асада та їх соратники з народом Сирії.
 
Нехай жоден не втягне вас у хитрість та інтригу в тому, що Ліван є вашою фортецею, у якій ви повинні зберігатися від майбутнього Сирії, яке з допомогою Аллаха настане дуже скоро. Ліван – це ніщо інше, як невід’ємна частина Шаму, і ми не дозволимо жодній істоті у світі втримати нас від приєднання до нашого Шаму, незалежно від того, як би не задирали носи і не були сліпі ті, хто чинять опір цьому.  

 Всевишній Аллах звелів нам і сказав:

عَسَى اللَّهُ أَنْ يَجْعَلَ بَيْنَكُمْ وَبَيْنَ الَّذِينَ عَادَيْتُمْ مِنْهُمْ مَوَدَّةً وَاللَّهُ قَدِيرٌ وَاللَّهُ غَفُورٌ رَحِيمٌ (٧) لا يَنْهَاكُمُ اللَّهُ عَنِ الَّذِينَ لَمْ يُقَاتِلُوكُمْ فِي الدِّينِ وَلَمْ يُخْرِجُوكُمْ مِنْ دِيَارِكُمْ أَنْ تَبَرُّوهُمْ وَتُقْسِطُوا إِلَيْهِمْ إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الْمُقْسِطِينَ (٨) إِنَّمَا يَنْهَاكُمُ اللَّهُ عَنِ الَّذِينَ قَاتَلُوكُمْ فِي الدِّينِ وَأَخْرَجُوكُمْ مِنْ دِيَارِكُمْ وَظَاهَرُوا عَلَى إِخْرَاجِكُمْ أَنْ تَوَلَّوْهُمْ وَمَنْ يَتَوَلَّهُمْ فَأُولَئِكَ هُمُ الظَّالِمُونَ

 «Можливо Аллах встановить дружбу між вами і тими, з ким ви ворогуєте. Аллах Всемогутній, Прощаючий, Милосердний. Аллах не забороняє вам бути добрими і справедливими з тими, які не билися з вами через релігію і не виганяли вас із ваших будинків. Воістину, Аллах любить безпристрасних, Аллах забороняє вам дружити лише з тими, які билися з вами через релігію, виганяли вас із ваших будинків і сприяли вашому вигнанню. А ті, які беруть їх собі у помічники і друзі, є беззаконниками» (60:7-9).

Інформаційний офіс ХТ,
Ліван
№ H.T.L. 34/10
Четвер, 11 Рабі ас-Сані 1434 р.х.
21.02.2013